Następna porcja newsów :)

anime-girl-spring-flowers

Buuuu~! 50 zadań z matmy! Ledwo żyję, dlatego dostaniecie dziś ode mnie TYLKO notkę z newsami – po prostu nie mam siły na opis TC: Shunraiki (które swoją drogą bardzo mi się podobało ^^).

Co was czeka? Kilka trailerów i opisów m.in. do Valkyria Chronicles, Sora no Manimani, Ristorante Paradiso, La Corda D’Oro ~Secondo Passo~ oraz zapowiedź nowej mangi od CLAMPuMangettes: Gate 7 ^^ Zapraszam :)


Valkyria Chronicles

No i mamy porządny trailer :) Część „z prawdziwego zdarzenia” zaczyna się dopiero koło 1:20 dlatego proszę o wytrwałość :)

Wspominałam już o tej serii w notce z zapowiedziami – powstaje ona na podstawie japońskiego RPG i ukaże się 4 kwietnia. Piosenka, którą słychać pod koniec to „Asu he no KIZUNA” śpiewane przez HIMEKE – muszę przyznać, że całkiem przyjemny utworek ^^

valkyria-chronicles

Sora no Manimani

Jest to seria, która ukaże się dopiero w lipcu, ale kiedy przeczytałam jej opis, miałam nieodparte wrażenie, że jest to lekko przerobione Hoshi wa Utau (manga tej samej autorki co Fruits Basket ^^). Ostatnio wyszedł pierwszy trailer, na który zapraszam :)

Saku Ooyagi po siedmiu latach powraca do swojego rodzinnego miasta. Wkrótce natyka się na swojego przyjaciółkę z dzieciństwa – Mihoshi Akeno. Ich spotkanie jest dalekie od radosnego, ponieważ ostatnim wspólnym wspomnieniem jakie mają, jest upadek Mihoshi z drzewa, oraz lądowanie w ramionach ratującego ją Saku. W każdym razie dziewczyna jest zdeterminowana, aby poprawić ich relacje. Aby tego dokonać, zmusza chłopaka, by przyłączył się do założonego przez nią klubu astronomicznego.

Pytanie do wielbicieli Shugo Chary – zauważyliście coś znajomego w głosie głównej bohaterki? Mam nadzieję, że tak, ponieważ jest to Kanae Itō – seiyuu Amu ^^ Całość wydaje się ciut melancholijna, a jednocześnie komediowa. Zobaczymy co z tego wyjdzie!

sora-no-manimani

Ristorante Paradiso

Kolejny news  (specjalne pozdrowienia dla Taku-chan xD) to kolejne promo. Tym razem do produkcji z serii okruchy życia, a mianowicie opowieści o… włoskiej restauracji ^^

21-letnia Nicoletta opuszcza dom swoich dziadków, aby pracować w Rzymie w prawdziwej restauracji, której właścicielem jest były chłopak jej mamy. Istnieje coś, co wyróżnia Casetta Dell’orso spośród innych lokali – calutka restauracja jest prowadzona przez starszego dżentelmena noszącego okulary (wedle upodobań jej mamy). Wrzucona w świat dorosłych, Nicoletta musi odnaleźć stabilność zarówno w pracy jak i w życiu osobistym – jest to szczególnie utrudnione zadanie, gdy dziewczyna dostaje się pod działanie uroku roztaczanego przez Casetta Dell’orso.

Jak widzimy po teailerze, serię cechuje bardzo specyficzna kreska :) Aby zobaczyć co z tego wszystkiego wyniknie musimy poczekać do 8 kwietnia :)

ristorante-paradiso

Mangettes: Gate 7

Tym razem ze świata anime, przeskakujemy do uniwersum mangi :) Mangettes: Gate 7 to nowa manga pan z CLAMPu. Ukaże się albo pod koniec tego roku, albo dopiero w 2010 (właśnie na połowę 2010 jest zapowiedziana premiera angielskiej wersji). Seria tchnie tajemniczością i nowością – póki co ujawniono już pierwszy plakat ^^ W każdym razie jedno jest pewne – będę czekać na tą mangę z niecierpliwością, ponieważ lucid dreaming to coś czym się swego czasu interesowałam ;]!

Pomiędzy naszym przytomnym, obudzonym światem, a podświadomym stanem drzemki, znajduje się malutkie, ukryte miejsce dla świadomego snu. Podczas gdy stan świadomy jest czymś osobistym, tak ukryte miejsce snów jest dzielone przez wszystkie ludzkie umysły – te z przeszłości, teraźniejszości jak i przyszłości. Jednakże tylko nieliczni posiedli moc, aby wkraczać w ten wymiar z własnej woli – do miejsca, gdzie toczona jest wojna o panowanie nad światem obudzonych. O to, aby nasze ziemskie marzenia i pragnienia nie należały już do nas, a do tych niewidocznych Mistrzów Snu. Bohaterką Gate 7 jest Hana, uczennica liceum pochodząca z Kyoto, córka opiekuna świątyni. Jej spokojny styl bycia pozwala jej wyciszyć się, aby działać w ukrytym wymiarze. Niestety dziewczyna może się do niego dostać tylko z pomocą dziwnej bestii, która jest jej totemem w świecie snów oraz kompanem podczas podróży mającej na celu zmierzenie się z ludźmi pociągającymi za sznurki naszej rzeczywistości!

mangettes-gate-7s

La Corda D’Oro ~Secondo Passo~

Na koniec jeszcze coś dla wielbicieli muzyki – trailer do nowej serii La Cordy ^^

Ewentualnie TUTAJ możecie zobaczyć zapowiedź dużo dłuższą, ale niestety w bardzo marnej jakości ;( Pierwszy odcinek ukazał się już dziś, ale niestety nie udało mi się jeszcze znaleźć RAWki :(

Co zaś się tyczy samego promo – naprawdę wygląda świetnie ^^ Coraz bardziej żałuję, że będzie to tylko 2 odcinkowe OVA zamiast pełnoprawnej drugiej serii ;( Patrząc na bohaterów to mamy tu kilka nowości – szczególnie ciekawi mnie blondyn (Aoi) i fioletowo włosy (Etou). Czyżby harem Kahoko miał się powiększyć? xD Jeśli tak, to mogłaby się podzielić (skoro już nie chce oddać Kazukiego, to ten nowy Etou wpadł mi w oko ;P)

lacorda2

Cóż – pozostaje nam czekać na napisy/premiery i dużo wolnego czasu aby to wszystko obejrzeć/przeczytać ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 26 marca 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Mi też się Ci dwaj podobają, chodź nie zmienie swego gustu co do Lena ^^ Szukałam też tego odcinka i nie mogłam znaleźć, heh . Trzeba chyba poczekać .

    Pozdrawiam (:

  2. SSssuuppeerr nooTaa.. ;)
    Nie wiem czemu mówisz „tylko”! ! !
    ;))

  3. Wielka szkoda, że LA corda będzie miałą tylko 2 odcinki :( Obawiam się, że to z deczka za mało… heh dlatego nie lubię wszelkiego typu OAVek, speciali itp :| Poprostu historia ma za mało czasu na rozwój, wszystko musi dziać się szybko i wogóle, heh ale mam nadzieję, że Secondo passo sprosta wyzwaniu, bo eeh ja już chcę spowrotem zobaczyć Kazukiego i spółkę xD (p.s. skoro oddajesz dobrowolnie Kazukiego, to pozwolisz, że ja sobie go wezmę ^^xD)
    Heh no i Valkyria Chronicles… jak tylko oglądnęłam trailera to mi się spodobało xD yhhh raczej będę oglądać i Saki no Minamina też, od razu wydawało mi się, że głos gł. bohaterki to głos seiyuu amu z SC i widzę, że mi się dobze wydawało xD^^

  4. dziewczyny, ktoraś szuka la corda z subem?
    http://www.veoh.com/browse/videos/category/entertainment/watch/v180904094pqsr6Dy
    ale szybko, bo ostry towar i nie wiadomo kiedy zniknie!

    co do niusa, haha
    tez wczoraj jednego napisalem i tak samo mam valkyrie, ale do tego opisalem jeszcze 2 inne ciekawe animki

    pozdrawiam i milej zabawy przy la corda

  5. Kurcza na prawdę szkoda że ukarzą sie tylko dwa odcinki;(( Ja wolała bym całą serie…Mogę powiedzieć że jestem zawiedziona o do ilości odcinków…Ale cóż pocieszam się tym ze wogóle coś wyszło xD Pozdrawiam^^

  6. zajrzyjcie jutro na ten link..a znajdziecie pierwszo OVA La corda D`oro secondo passo ;) http://chomikuj.pl/Shurei-san

  7. Jupi xD Bedzie druga seria LA carda D’oro ~secondo passo~..heh.. szkoda tylko, że zrobili to w wersji OVA. No ale lepsze to niż, nic :))

Skomentuj

