Anime Zima 2009/2010 ^^

anime zima 09-10 title

Miesiące mijają i znów nadchodzi zima. Znienawidzona przeze mnie pora roku <wzdycha> Jest zimno, ponuro i wcześnie robi się ciemno – jedyny plus jaki tu dostrzegam to święta Bożego Narodzenia, ale to jeszcze hoo hoo przed nami!

Kiedy byłam mniejsza, to chociaż miałam ubaw ze śniegu, ale teraz dostrzegam w tym tylko utrapienie. Przedzieranie się przez zaspy i pluchę nie jest niczym fajnym… Ale dobra! Kończę to narzekanie bo tak nie można! Zaraz zrobię sobie gorącą czekoladę, to humorek zdecydowanie mi się poprawi ^^

W tym sezonie pod względem anime nie dostaniemy za dużo propozycji. Lista jest… malutka. Nie dostrzegam też jakichś wielkich hiciorów, ale to normalka – zima nie jest dobrą porą na wyciąganie asów z rękawa ;) W każdym bądź razie coś się na pewno znajdzie na umilenie nam tych długich wieczorów ^^

Jak na notkę zapowiedziową przystało, zaczynamy od listy tytułów. Jest ich naprawdę mało i zastanawiam się, czy powodem jest taka pora roku, czy np. dostaniemy coś więcej w innych wersjach. Póki co jednak trzeba się zadowolić tym co jest – ewentualne nowe wersje wstawię tu jak tylko (i o ile) się pojawią ^^

Z tego co widzę, to jest tutaj parę serii, na które chciałabym rzucić okiem. Prawdopodobnie nie będę niczego na stałe blogować bo nie ma tu żadnego must-see, ale na pewno wybiorę sobie coś do Pierwszego Wrażenia ^^ Tej jesieni nie udało mi się opisać wszystkich serii, które chciałam (przez problemy z internetem), ale tym razem postaram się nie zawalić ;)

Durarara!!

Tytuł: Durarara!!
Premiera: 7 stycznia 2010
Filmik: Trailer

Akcja toczy się na śródmieściach Tokio, dzielnicy Ikebukuro, gdzie nastolatkowie zbierają się w gangi i walczą między sobą. Gangsterzy boją się pewnej miejskiej legendy o bezgłowym „Dullahanie”, który jeździ na czarnym motocyklu bez świateł, a silnik jego pojazdu nie wydaje żadnego, choćby najmniejszego dźwięku. Ryuugamine Mikado to normalny licealista, który poszukuje dziwnych istot. Kiedy przeprowadza się do Ikebukuro, rozpoczyna się szalony wyścig po brakującą głowę Dullahana!

Opinia: Zdecydowanie nie w moim stylu. Jakoś ani fabuła, ani kreska (która jest dość specyficzna) nie potrafią mnie przyciągnąć. Jak słyszę o dziwnym motocykliście, to do głowy przychodzi mi tylko Ghost Rider ;P
Bloguję?: Nie

Dance in the Vampire Bund

Tytuł: Dance in the Vampire Bund
Premiera: 7 stycznia 2010
Filmik: PV

Po tysiącleciach spędzonych na ukrywaniu się, Mina Tepes, Księżniczka starożytnego przymierza i władczyni wszystkich wampirów, pragnie zmian. Używając wielkiego majątku rodu Tepes, spłaca ona narodowy dług Japonii, a tym samym zyskuje prawo stworzenia „specjalnej strefy” na wybrzeżu kraju, która ma się stać niebem dla wampirów!
Teraz, czyli w przeddzień oddzielenia wyznaczonych terenów, ma się odbyć konferencja prasowa podczas której zostanie wyjawione opinii publicznej istnienie wampirów. Terroryści oraz inne rywalizujące frakcje planują zamordować Mine Tepes zanim ta wygłosi swoje wystąpienie mogące całkowicie odmienić świat.

Opinia: To jest zdecydowane 17+! Krew sika na wszystkie strony, niektóre sceny są masakrycznie brutalne i ogólnie błeee ;) Historia zapowiada się całkiem nieźle (czyżby znowu jakiś konflikt wampiry – wilkołaki?) i mamy gwarancje na dużo akcji, ale nie wiem czy przemogę się, aby choć rzucić na to okiem. Fakt, że Yuuichi Nakamura ma tu główną rolę jest dość kuszący, ale chyba sobie odpuszczę.
Bloguję?: Nie

SoRaNoWoTo

Tytuł: So・Ra・No・Wo・To
Premiera: 4 stycznia 2010
Filmik: Promo

Opowieść ta ma miejsce w wymyślonym mieście Seize (za wzór posłużyły Fortece Cuenca i Alarcón w Hiszpanii). Długa wojna prowadzi świat ku powolnemu upadkowi. Ludzie znikają z miast, a ryby w morzach wymierają. W tym cichym świecie żyje piątka dziewczyn, które strzegą fortecy i tworzą muzykę rozbrzmiewającą w pustych przestworzach.

Opinia: Kreska jak nic przypomina K-ON! i aż dziw bierze, że nie to samo studio odpowiada za oba tytuły. Już kiedyś czytałam o tej serii i dodałam ją sobie do plan-to-watch. Zawsze jestem zainteresowana projektami, w których dużą rolę odgrywa muzyka ^^
Bloguję?: Nie

Hanamaru Kindergarten

Tytuł: Hanamaru Youchien
Premiera: 10 stycznia 2010
Filmik: PV

Anzu chodzi do przedszkola razem ze swoimi przyjaciółkami, cichą Koume i ekscentryczną Hiiragi. Razem starają się one przyciągnąć uwagę swojego wychowawcy – Tsuchidy. Jednakże on jest zdecydowanie bardziej zainteresowany śliczną Yamamoto, która pilnuje klasy obok.

Opinia: Poraża mnie słodkość tej serii! No sami popatrzcie! Ta mała blondyneczka bije chyba wszelkie standardy moe ^^ Wydaje mi się, że tytuł ten może okazać się całkiem przyjemną komedyjką, więc jeszcze się zastanowię, czy by nie dać mu szansy :)
Bloguję?: Nie

Katanagatari

Tytuł: Katanagatari
Premiera: 25 styczenia 2010
Filmik: CM

Opowieść ta mam miejsce w erze Edo (17-19 wiek). Yasuri Shichika jest siódmą głową szkoły uczącej walki na miecze w Kyoto. Żyje on na Wyspie Fushou razem ze swoją siostrą Nanami. Pewnego dnia otrzymuje rozkaz od Togame, która jest generałem samurajów i musi wyruszyć w podróż, aby zebrać dwanaście mieczy uważanych za bezcenne, wykutych przez legendarnego kowala Shikizaki Kiki.

Opinia: Strasznie dziwnie wygląda ta seria. Historia może być niezła ale nie wiem czy przeżyję oglądanie czegoś tak nietypowo zrobionego.
Bloguję?: Nie

Seikon no Qwaser

Tytuł: Seikon no Qwaser
Premiera: 4 styczenia 2010
Filmik: Trailer

Uczennica Akademii Św. Mikhailova, Oribe Mafuyu, natyka się na tajemniczego, srebrno-włosego chłopaka Alexandra. Jest on Qwsaerem, istotą która czerpie moc z Somy (świętej substancji będącej w rzeczywistości mlekiem z kobiecej piersi) i manipuluje jakimś specyficznym żywiołem (w jego przypadku jest to żelazo). Tajemnica otaczająca Ikonę Najświętszej Marii Dziewicy sprawia, że akademia przeistacza się w pole walki pomiędzy Qwaserami!

Opinia: Z tego co widzę, to może to mieć całkiem niezłe sceny akcji… tylko dlaczego tam jest tyle ecchi?! Grrr… Nie dałoby się zrobić chociaż jednego, dobrego, mrocznego supernatural bez „akcentów”? <wzdycha> Z jednej strony opis mnie ciut zniesmacza, a z drugiej ten srebrno-włosy bish jest ciekawy…
Bloguję?: Jeszcze się zastanowię i może napiszę jakieś Skrócone Pierwsze Wrażenie.

Baka to Test to Shoukanjuu

Tytuł: Baka to Test to Shoukanjuu
Premiera: 6 stycznia 2010
Filmik: Trailer

Historia obraca się wokół Akihisy Yoshiiego, tytułowego „baka” (jap. głupek). Jego akadamia surowo rozdziela uczniów do poszczególnych klas na podstawie wyników z testów. Geniusze trafiają do klasy A, gdzie czekają na nich wygodne fotele i klimatyzacja, zaś najgorsi uczniowie lądują w klasie F z rozwalającymi się stolikami i zużytymi, słomkowymi tatami (japońska mata). Właśnie do klasy F uczęszcza nasz Akihisa. Trafia tam też Mizuki Himeji, najmądrzejsza dziewczyna z rocznika Yoshiiego, która pechowo zachorowała w dzień egzaminu i nie była w stanie do niego przystąpić. Mamy tutaj też Yūjiego Sakamoto, przewodniczącego, który przyjaźnił się z Akihisą od pierwszej klasy.
Szkoła, do której uczęszczają nasi bohaterowie przeprowadza eksperymenty, dzięki którym można przywołać do naszego świata fantastyczne stworzenia. Akihisa chce zebrać swoich przyjaciół i namówić ich do utarcia nosa wyższym klasom. Postanawiają oni użyć przywołanych stworzeń w walce o dominację nad szkołą!

Opinia: Komedia i magia, czyli ja jestem na tak! ;) Na pewno obejrzę chociaż jeden odcinek bo ciekawiłam się tym tytułem odkąd parę miesięcy temu o nim usłyszałam ^^ Może z tego wyjść fajna, rozrywkowa seria.
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie

hidamari-sketch

Tytuł: Hidamari Sketch x ☆☆☆
Premiera: 7 stycznia 2010
Filmik: OP (pierwsza seria)

Opis pierwszej serii:
Yuno przenosi się do wymarzonej szkoły Yamabuki High School. Od tej pory będzie mieszkała w kompleksie o nazwie Hidamari-so, który jest zaraz obok szkoły. Spotyka tam swoją przyjaciółkę z klasy Miyako i starszą Hiro oraz całą maskę innych ekscentrycznych artystów.

Opinia: Raaaany. Miałam się zabrać za Hidamari Sketch już dawno temu, ale zawsze coś stawało mi na drodze i teraz co? Zdążyli zrobić trzecią serię! Zawsze pociągała mnie tematyka związana z muzyką i malarstwem, więc kiedyś na pewno rzucę okiem na ten tytuł :)
Bloguję?: Nie dam rady nadrobić dwóch serii, a więc nie.

Harukanaru Toki ni Naka de 3 Owarinaki Unmei

Tytuł: Harukanaru Toki no Naka de 3 ~Owarinaki Unmei~
Premiera: 3 stycznia 2010
Filmik: OP (pierwsza seria)

Opis pierwszej serii:
Akane Motomiya oraz jej dwójka przyjaciół, Tenma i Shimon, zostają wrzuceni przez demona do innego świata, gdzie nasza bohaterka staje się Kapłanką Smoczego Boga. Mieszkańcy tego świata mówią jej, że jest ona jedyną osobą, która może powstrzymać demony przed przejęciem władzy nad wszystkim co żyje. Demony zaś pragną pozyskać jej moc dla własnych celów. Na całe szczęście Akane ma Hachiyou, ósemkę mężczyzn posiadających nadprzyrodzone moce, którzy przysięgali bronić Smoczej Kapłanki.

Opinia: Taaaa… bishe aż zanadto rzucają się w oczy, prawda? xD Podoba mi się zamysł fabularny (trochę mi przypomina Pretear) – będzie to pewnie fajne fantasy z wątkiem romantycznym ^^ Btw powiedzcie mi czy tylko ja jestem spaczona, czy TEN pomarańczowo-włosy chłopak jeszcze komuś skojarzył się z Kyo z Furuby? ;) Do tego głos podkłada mu ten sam seiyuu, czyli mój ulubiony Tomokazu Seki. Oj, będę się musiała koło tego zakręcić, ale najpierw trzeba zacząć od pierwszej serii, czyli Harukanaru Toki no Naka de ~Hachiyou Shou~ ^^
Bloguję?: Nie, chociaż z chęcią zabrałabym się za nadrabianie zaległych dwóch serii ^^

Ookami Kakushi

Tytuł: Ookami Kakushi
Premiera: 7 stycznia 2010
Filmik: OP (visual novel)

Historia obraca się wokół Hiroshiego Kuzumi, 16-letniego chłopca, który właśnie przeprowadził się do pozornie spokojnej miejscowości Jogamachi. Umiejscowiona w górach, z dala od miasta, wioska jest podzielona przez rzekę, która rozdziela stare Jogamachi od nowego Jogamachi. Młody Hiroshi szybko odkrywa, że w tej wiosce starożytne i tajemnicze tradycje żyją mimo upływu lat. Trochę oszołomiony nowym środowiskiem, Kuzumi stara się jakoś ułożyć sobie życie. Mimo, że nigdy nie był typem, który wygrywa konkursy popularności, szybko zdobywa sympatię swojej klasy… z wyjątkiem wyniosłem przewodniczącej, Nemuru Kushinady. Jedyne słowa jakie z nim zamieniła były ostrzeżeniem mówiącym, aby trzymał się z dala od starej części wioski. To właśnie tam czeka na niego prawdziwa groza i tajemnica!

Opinia: Kolejny tytuł na podstawie visual novel, ale tym razem mam przeczucie, że będzie na prawdę porządnie straszył! xD W końcu w gatunkach nie ma ecchi i to też jest wielki plus. Mam wielką nadzieję, że wyjdzie z tego coś co będzie potrafiło wywołać u mnie dreszczyk niepokoju ;)
Bloguję?: Na bank Pierwsze Wrażenie ;]

Omamori Himari

Tytuł: Omamori Himari
Premiera: 6 stycznia 2010
Filmik: brak

Yuuto to zwyczajny uczeń liceum, który właśnie skończył 16 lat. Jego przyjaciółka z dzieciństwa, Rin, zajmowała się nim odkąd zginęli jego rodzice. Nagle w jego życie wkracza dziewczyna o imieniu Himari. Jest kobieto-kotem samurajem, która przysięgła chronić Yuuto. Jest tylko jeden maleńki problem: nasz bohater ma alergię na koty!

Opinia: Coś mi się widzi, że ktoś podpatrzył pomysł z Nyan Koi! ;P Jednak znając życie dostaniemy typowo ecchi haremówkę, a nie tak jak w przypadku tamtej serii, naprawdę przyjemną komedyjkę. W takim wypadku ja podziękuję.
Bloguję?: Nie

Ladies versus Butlers

Tytuł: Ladies vs Butlers!
Premiera: 29 grudnia 2009
Filmik: brak

Hino Akiharu stracił rodziców kiedy był jeszcze malutki, po czym zaadoptowała go rodzina jego wujka. Zauważył jednak, że wujaszek chce zdobyć spadek po jego rodzicach, więc aby temu zapobiec, zdecydował się pójść do szkoły z internatem – Liceum Hakureiryou. Ma jednak mały problem, jego groźny wygląd straszy dziewczyny, którymi jest większość uczniów. Nie jest w stanie dogadać się ze swoimi kolegami z klasy, aż nagle wpada na Saikyou Tomomi – jego dziewczynę z dzieciństwa!

Opinia: Kolejne ecchi choć tego bym tak szybko nie skreślała ;) Wygląda naprawdę ładnie i jak znajdę czas, to może dam mu szansę ^^
Bloguję?: Nie


To by było na tyle. Tak się jakoś zapędziłam, że prawie wszystko opisałam xD Jak sami widzicie nie ma jakichś szczególnych rewelacji w tym sezonie… no, przynajmniej z mojego punktu widzenia ;) Zawsze znajdzie się coś, żeby umilić nam zimowe wieczory, nie przeczę, ale hitów brak.

Na wszystkie tytuły sobie sporo poczekamy bo akurat tak się złożyło, że mają premierę wyznaczoną na styczeń… Rany jak ja nie chce, żeby już był styczeń! Ten upływ czasu jest straszny :(((

No nic, nie będę się dołować – w końcu przed nami jeszcze święta ^^ Trawi mnie wewnętrzna walka pomiędzy kwestią „chcę białe święta”, a „nienawidzę śniegu” xD Teraz zaś idę sobie zrobić gorącą, malinową herbatkę, wpakować się pod puchaty kocyk i zabrać za czytanie książki. To mój ulubiony sposób spędzania ciemnych i przygnębiających wieczorów – szczerze polecam wypróbować ;)

Tymczasem was zostawiam jeszcze z nową ankietą – tym razem oczywiście dotyczy sezonu zimowego. Miałam porządny problem, żeby wybrać faworyta, ale w końcu zagłosowałam na Ookami Kakushi – naprawdę mam spore nadzieje w stosunku do tego horroru :]

anime zima 09-10 end

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 7 listopada 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. Ej! Jak można nie lubić zimy? Ja uwielbiam, po prostu kocham zimę! Pada śnieg, wszystkio jest takie łaaadne, białe, no i ta niesamowita atmosfera, kiedy chce się tylko każdego uściskać i powiedzieć całemu światu „Wesołych świąt!”. Już się nie mogę doczekać :)

    A z anime zabiorę się pewnie za Durarara!!, So・Ra・No・Wo・To, Ookami Kakushi i może zobaczę Baka to Test to Shoukanjuu. Tak, wiem, mam dziwny gust ^^’

  2. Ojć, a ja nie chcę nic mówić, bo wiem, ze te anime, które wymienia, nie wypalą. Wolę nie zapeszać.

  3. Hehe, ja to jestem z tych ktorzy lubia zime^-^* naprawde strasznie podoba mi sie kiedy pada snieg i w ogole jakos tak zima czuje sie fajnie(wiem, dziwna jestem^-^*). No a co do tych anime na zime to rzeczywiscie bardzo malo wychodzi (moze jeszcze sie cos zmieni). Z tych podanych propozycji to jak na razie mam zmiar obejrzec:
    Dance in the Vampire Bund(Shaft, vampiry no i ogolnie wyglada dosc ciekawie)
    So・Ra・No・Wo・To(moze wyjsc z tego calkiem przyjema seria)
    Nodame Cantabile Finale(widzialam 2 pierwsze sezony, no i anime bardzo mi sie spodobalo^-^ Nodame jest strasznie fajniusia z tymi jej dziwnymi nawykami i odglosami=3)
    Seikon no Qwaser(moze byc niezle anime akcji, a ecchi jakos specjalnie mi nie przeszkadza, jesli sie z nim za bardzo nie przesadza)
    Ookami Kakushi(jak tylko zobaczylam, ze panie z P-P byly odpowiedzialne za projekty postaci, musialo pojsc w plan to watch^-^)
    No i jeszcze wedlug mal’a ma wyjsc na zime Kuroshitsuji 2 (co musze koniecznie obejrzec^v^) nie wiem tylko czemu tu tego nie bylo… Moze bedzie na V.2(mam nadzieje^-^*)

  4. Na pewno będzie V2, bo przecież ma być Shakugan no Shana 3 (przynajmniej w październiku JC STAFF serię zapowiadało na zimę). Miała też być jakaś nowa produkcja Kyoto Animation, a ja jej tu nie widzę. No i cały czas nie wiemy nic o tajemniczym projekcie Production IG, które nigdy nie schodzi poniżej pewnego poziomu (mówmy szczerze, ich anime zawsze są przynamniej dobre). V2 pewno pojawi się pod koniec listopada, więc jak bym się wstrzymywał z opisami i wyborem tytułów.

  5. Ja chcę Baka to Test to Shoukanjuu!!!

  6. Po „11eyes” (które teraz uwielbiam!! XD) może skuszę się na oglądanie „Ookami Kakushi”. Choć nie wiem czy moje serce to wytrzyma :D Umrzeć na zawał oglądając anime, ciekawe…

    Mam nadzieje, że będzie jeszcze coś fajnego :)

  7. Tylko Ookami Kakushi mnie zaciekawiło… Zaś co do reszty – epicka pustka. Dobrze, że jest jeszcze Darker Than Black 2! No, a poza tym niedawno wzięłam się za Higurashi i w planach mam kilka innych, starszych tytułów. Oraz rewatch kilku serii.

  8. Znowu nowy sezon idzie !? Ja ledwo co się otrząsnąłem po tym jesiennym zalewie nowości, a tu znowu jakieś zapowiedzi :D.

    Znowu nie wiadomo co oglądać jak skończy mi się Nyan Koi! i Sacred Blacksmith… z braku laku zawsze można zasiąść do jakiejś szkolnej komedii z majtkami w tle…

    Trzeba będzie w wolnej chwili zrobić jakieś badania… będzie przynajmniej materiał na notkę czy dwie :D.

  9. Waaaa ;333
    Nareszcie Ostatnia seria Nodame Cantabile ;DDD
    Mój numer jeden sezonu zimowego ^.^
    A co do innych to pewna ni jestem już mi się nazbierało tyle tych anime (teraz oglądam ok. z 30/rlz/ XDD), ale co mi tam jak znajdę czas to zerknę na So・Ra・No・Wo・To – muzyka, muzyka i jeszcze raz ona XD, dla niej zrobię wszystko ;3 , Harukanaru Toki no Naka de 3 ~Owarinaki Unmei~ – /rlz/ ja od kilku miesięcy zbieram się na obejrzenie 1 serii, a oni mi już tu 3 chcą robić? Tragedia! T.T
    Ale dla tych bishów postaram się i znajdę czas (mam nadzieję) XP
    Seikon no Qwaser – Po obejrzeniu trailera trochę mnie odrzuciło (mam powoli dosyć oglądania majtek głównych bohaterek, no gdyby to byli główni bohaterowie…. ;p), ale fakt faktem, jak będe miała czas to napewno obejrzę chociażby z powodu tego chłopaka *.* ^.^
    Baka to Test to Shoukanjuu – Raczej całej serii nie obejrzę, ale jeden odcinek sobie skubnę XD
    Katanagatari – Szczerze zaciekawiło mnie to anime jedynie z powodu grafiki, jestem otwarta na nowości dlatego luknę sobie na ten tytuł.
    Chciałam się ograniczyć do dwóch, trzech a tu co już sobie większość wybrałam na moją listę, eh >.< taka już jestem ^.^ XD

  10. „Trawi mnie wewnętrzna walka pomiędzy kwestią “chcę białe święta”, a “nienawidzę śniegu” xD”
    No to widzę, że masz dokładnie tak samo jak ja. Ale ostatnio doszłam do wniosku, że śnieg powinien spaść, ale dopiero tuż przed świętami. W sumie i tak za dużo nie będę wychodziła w tym czasie z domu, a Boże Narodzenie powinno być białe.

    „Miałam porządny problem, żeby wybrać faworyta, ale w końcu zagłosowałam na Ookami Kakushi”
    I tu również się zgadzamy. Jest to właściwie jeden z trzech tytułów, które mnie zainteresowały. Pozostałe dwa to „So・Ra・No・Wo・To” oczywiście tylko ze względu na muzykę, no i jeszcze „Seikon no Qwaser” tylko dzięki temu srebrnowłosemu bishowi. Ale jak znam życie, zerknę tylko na jedną i najpewniej będzie to Ookami. Zresztą jeszcze nie wiem. Pożyjemy i zobaczymy, co nowy rok nam przyniesie.

    Pozdrawiam ^^
    Alex

  11. Ja za to wprost uwielbiam zimę, mam już serdecznie dość słońca xD Widząc taką pogodę jak dziś mam ochotę skakać z radości, wole jak jest tak szaro, mimo że nabawiłam się przez to grypy xD
    Mam nadzieję, że to tylko wstępna lista bo najbardziej czekam na Kuroshitsuji 2, które miało pojawić się w sezonie zimowym. Poczekamy, zobaczymy. Malutka ta lista, ale mam kilka typów, które na pewno obejrzę.
    Durarara!! (btw, też mi się skojarzyło z Ghost Rider ;p),
    Dance in the Vampire Bund i Ookami Kakushi – na te 2 serie liczę najbardziej, uwielbiam horrory, a co do tego drugiego to liczę na coś w stylu Higurashi.
    So・Ra・No・Wo・To – zapowiada się na przyjemną serię.
    Seikon no Qwaser – tylko i wyłącznie dla tego srebrnowłosego bisza ;D (czy tylko mi się tak wydaje, czy ta ‚fajna kosa’ którą trzyma pod koniec jest podobna do tej, którą miał Ikuto?), ale darowaliby sobie harem, majtki i biust na pierwszym planie – mam już odruch zwrotny przy takich seriach.
    I to by było na tyle, żadnych rewolucji nie ma, ale nie jestem specjalnie wybredna.
    Pozdrawiam ^^

  12. Myśle, że powstaną jeszcze 3-4 wersje listy…
    zawsze wychodzi taka strona jedynka, a potem wychodzi druga wersja i jest o wiele wiecej propozycji…

    Durarara!! – jest na mojej liście „Plan to watch” (Yuu-kun, Momo-chan, Jun-kun, Daisuke… dla takiej obsady *.*
    mogę poświęcić te 24 minuty mojego życia xD)
    Dance in the Vampire Bund – „Krew sika na wszystkie strony, niektóre sceny są masakrycznie brutalne i ogólnie błeee ;)”,
    to nie dla mnie… ja byłam przerażona niektórymi scena z „Umineko”, które mimo wszystko były cenzurowane,
    to myśl, że to będzie coś w stylu „Elfen Lied”, mnie całkowicie odrzuca, ale „Fakt, że Yuuichi Nakamura ma tu główną rolę jest dość kuszący”, no właśnie i w dodatku jaki bish z niego *.* Dlaczego to nie jest coś podobnego do VK *.*
    So・Ra・No・Wo・To – nie tylko kreska, ale i postacie są identyczne jak w K-ON! xD
    Ja nie lubie anime o wojnach, ale pewnie i tak wcześniej czy póżniej to obejrze…
    tak z ciekawości…
    Hanamaru Youchien – mała dziewczyna bajerująca do starszego gościa… nie dziękuje…
    Katanagatari – to raczej nie ukaże się nie mojej liście…
    Seikon no Qwaser – jak zobaczyłam poster od razu było! O tak! Muszę to zobaczyć! Bish na prawdę przyciąga uwagę, ale…
    „Jest on Qwsaerem, istotą która czerpie moc z Somy (świętej substancji będącej w rzeczywistości mlekiem z kobiecej piersi)”
    WTF?! O.o „Nie dałoby się zrobić chociaż jednego, dobrego, mrocznego supernatural bez “akcentów”? ” popieram…
    pewnie to nowe anime będzie wyglądało jak „11eyes”, grafika niezła, historia też ujdzie…
    ale ciągłe pokazywanie bielizny i główny bohater,
    który bez przerwy recytuje tekst „Będę Cię bronił”, mnie dobija… -.-
    Baka to Test to Shoukanjuu – co tu dużo mówić, na pewno obejrze :D
    Hidamari Sketch – trzecia seria… to już odpada…
    Harukanaru Toki no Naka de 3 ~Owarinaki Unmei~ – też odpada…
    Ookami Kakushi – jest na mojej liście już od dawna… no cóż…
    Peach-Pit odpowiadają za wygląd postaci (uwielbiam kreskę PP),
    Ryukishi07, który odpowiada za fabułę (Higurashi i Umineko)
    zapowiada się super :D
    Omamori Himari – jeszcze się zastanowie…
    Ladies vs Butlers! – „Ma jednak mały problem, jego groźny wygląd straszy dziewczyny” coś jak Ryuu z Toradory,
    hm… pewnie rzuce okiem :D

    Mam nadzieje, że pojawi się jakaś haremóka dla dziewczyn, bo tak to same horrory, ecchi…
    no cóż… poczekamy… zobaczymy..

  13. Hhhmmm… Wypowiem się na temat tych tytułów, które zwróciły moją uwagę i zamierzam na nie luknąć:)

    1) So・Ra・No・Wo・To – grafika taka sobie, ale zamysł mnie ciekawi:)
    2) Seikon no Qwaser – Ten srebrnowłosy jest boski:) Ciekawi mnie co zrobią z tym nawiązaniem do religii…
    3) Baka to Test to Shoukanjuu – Nie wiem czemu, ale po obejrzeniu filmiku i preczytaniu opisu jakoś mam chęć to zobaczyć:)
    4) Harukanaru Toki no Naka de 3 ~Owarinaki Unmei~ – fabułą to mi to przypomina Fushigi Yuugi, tam były kapłanki i strażnicy, ale podobało mi się więc może i to będzie miało w sobie to coś:) Ale tak swoją drogą (właściwie to najważniejsze:)) Ci Panowie są świetni, po obejrzeniu openingu od razu dodałam pierwszą serię do plan-to-watch:)
    5) Ookami Kakushi – nie miałam doczynienia z horrorami i chętnie spróbuję:)

Skomentuj

