Anime Wiosna 2010 ^^

I kto by pomyślał? Za oknem zima trwa w najlepsze, a my dostajemy nowe zapowiedzi :) A co to oznacza? Że już za niedługo wychodzi Dragon Age: Przebudzenie!! … <ekhm> <czuje na sobie dziwny wzrok> … znaczy się miałam powiedzieć – za niedługo wiosna xD

Taaaa.. :/ Matury zbliżają się wielkimi krokami, a ja dostaję palpitacji serca na samą myśl o rozszerzonym polskim buuuuuuuu…

Ale spokojnie, nie mam zamiaru się ciągle dołować ;] W końcu są teraz ferie, więc mam zamiar powiedzieć „papa” wszelkim czarnym myślom i poświęcić się pisaniu, czytaniu, plotkowaniu z przyjaciółkami i całej masie innych przyjemnych zajęć ;) Póki co zaś, przyjrzyjmy się wiosennym propozycjom anime jakie przygotowały dla nas przeróżne studia :)

Na razie mamy 29 serii + trochę OAV. Jak zwykle możecie się spodziewać, że będę podmieniać wersję listy jeśli ukażą się aktualizacje :)

Szczerze mówiąc, jak tak pierwszy raz spojrzałam na tą listę to pomyślałam, że jakoś obeszło się w tym sezonie bez rewelacji – zdecydowanie wiosna ’09 wzbudziła we mnie o wiele większe emocje. Wiadomo, znajdzie się coś na co można rzucić okiem, ale takiego killera jakim dla mnie rok temu było nowe FMA próżno szukać ;)




Tytuł: Iron Man
Premiera: 2010
Filmik: Trailer

Historia Anthony’ego Starka, znanego jako Iron Man, superbohatera z komiksów Marvela, tym razem zrealizowana przez japońskie studio Madhause.

Opinia: Mam wielkie, wielkie opory przez amerykańskimi komiksami, a do wszelkich filmów realizowanych na ich podstawie podchodzę jak pies do jeża. Jednak jeśli chodzi o Iron Mana, produkcja na wielki ekran okazała się zaskakująco genialna… choć mam wrażenie, że główna zasługa w tym Roberta Downey Juniora i jego rewelacyjnej kreacji Tony’ego Starka ^^ Jak będzie z anime? Nie wiem. Madhouse na pewno postara się graficznie, ale reszta to wielka niewiadoma. Ciekawi mnie także zapowiedź dłuższej współpracy tego studia z Marvelem i realizacja m.in. Wolverina :)
Bloguję?: Nie

Tytuł: Arakawa Under the Bridge
Premiera: 4 kwiecień 2010
Filmik: brak

Historia „związku” odnoszącego sukcesy urzędnika Kou oraz tajemniczej kobiety o imieniu Nino, która mieszka pod mostem. Wszystko zaczyna się kiedy mężczyzna prawie topi się w rzece, ale na szczęście zostaje uratowany przez Nino. Za ocalenie życia, zgadza się on spełnić życzenie kobiety – mianowicie chce ona mieć chłopaka. Od tego momentu zostają „parą”, a Kou musi zamieszkać razem z nią pod mostem…

Opinia: To jest bardzo, ale to bardzo dziwne. Inaczej tego nie potrafię nazwać ;P To co w sumie choć odrobinkę zainteresowało mnie tym tytułem to studio, które się nim zajmuje – mianowicie chodzi o SHAFTa, który znany jest z dość niecodziennych tytułów ;) Ciekawi mnie co wyjdzie z Arakawa (z jap. coś ala „rwąca rzeka”) Under the Bridge (PS: nie, to nie ma nic wspólnego z Hiromu Arakawą ;P). Zastanawia mnie też, czy Maaya Sakamoto, grająca Nino będzie śpiewać jakąś piosenkę do tej serii… ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: Heroman
Premiera: 1 kwiecień 2010
Filmik: brak

Historia obraca się wokół chłopca imieniem Joey, który blisko zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych znajduje robota zabawkę. Przeistacza się ona w Hero Mana – wielkiego robota, którego może Joey pilotować i dzięki niemu walczyć ze złem.

Opinia: Do tytułu przyciągnęła mnie informacja, że zajmuje się nim studio BONES i całkiem przyjemny wygląd postaci. Niestety taka tematyka, to nie moja bajka.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Angel Beats!
Premiera: 4 kwietnia 2010
Filmik: PV4, PV6

Akcja Angel Beats! ma miejsce w życiu po śmierci. Historia podąża za Otonashim, chłopcem, który po śmierci stracił wszystkie wspomnienia odnośnie swojego życia. Zostaje on przeniesiony do szkoły, która jest zawieszona pomiędzy niebem a ziemią. Uczniowie, którzy tam uczęszczają mają się nauczyć jak pozbyć się wszelkich tęsknot i przywiązania do swojego poprzedniego życia, aby spokojnie móc odejść do nieba. Nasz bohater spotyka tam dziewczynę o imieniu Yuri, która zaprasza go, aby dołączył do jej organizacji SSS – Shinda Sekai Sensen (jap. Pozagrobowy Front Wojenny), która buntuje się przeciw Bogu. Szkolna rada uczniowska i jej przewodniczący, anioł Tenshi, mają za zadanie utrzymanie w placówce status quo, a tym samym muszą walczyć przeciwko SSS.

Opinia: Zapowiedzi AB! widziałam już od bardzo bardzo dawna i szczerze mówiąc z każdym kolejnym newsem co raz bardziej niecierpliwie go wyczekuję :) Historia jest całkiem nietypowa, do tego wszystko ładnie wygląda, a trailer pokazuje, że będzie to dość dynamiczny tytuł – zdecydowanie mój numer jeden tej wiosny jeśli chodzi o dłuższe serie ^^
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie na 100%! :)

Tytuł: Ichiban Ushiro no Daimaou
Premiera: 2 kwiecień 2010
Filmik: Promo

Akuto Sai chce zostać wielkim magiem, ale w dzień, w którym zostaje przyjęty do Akademii Magii, test uzdolnień jaki musiał przejść przewiduje, że jego przyszły zawód to „Król Diabłów”. Niecierpiany przez przewodniczącą swojej klasy, pożądany przez tajemniczą dziewczynę oraz strzeżony przez kobietę-androida, musi jakoś zaadaptować się do swojego nowego, zwariowanego życia.

Opinia: Szkoła magii to tematu, który zawsze mi się podoba… z tym, że po trailerze widzę sporo ecchi. Zobaczymy co z tego będzie.
Bloguję?: Może pokuszę się o Pierwsze Wrażenie

Tytuł: Working!!
Premiera: 6 marzec 2010
Filmik: PV

Akcja ma miejsce w rodzinnej restauracji na Hokkaido, północnej prefekturze Japonii. 16-letni uczeń, Takanashi Souta, pracuje tam na pół etatu z dość ciekawą grupką ludzi, między innymi licealistką rok starszą od naszego bohatera wyglądającą na dziewczynkę z podstawówki, czy 28-letnim menadżerem lokalu, który nie kłopota się zajmować jakąkolwiek pracą.

Opinia: Myślę, że seria ta może być całkiem niezłym odstresowywaczem xD Po zapowiedzi wydaje się, lekkim i zabawnym tytułem – zdecydowanie z ciekawości rzucę okiem ^^ Trzymam tylko kciuki, żeby nie wyszło z tego drugie Ristorante Paradiso!
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie jeśli będę miała czas

Tytuł: Kaichou wa Maid-sama!
Premiera: 2 kwiecień 2010
Filmik: Trailer

Historia obraca się wokół Misaki Ayuzawy, przewodniczącej szkoły, która pogardza facetami, na jej nieszczęście, będącymi większą częścią populacji jej liceum. Jednak jej problemy tak naprawdę zaczynają się dopiero wtedy, kiedy najprzystojniejszy chłopak w jej klasie odkrywa sekret dziewczyny – otóż po lekcjach pracuje ona jako kelnerka w pewnej kawiarence!

Opinia: Od bardzo dawna słyszałam bardzo dużo pochlebnych opinii odnośnie mangi o tym tytule, tak więc na anime rzucę okiem na 100% ^^ Myślę, że wyjdzie z tego całkiem przyjemna komedia romantyczna… i może nakłoni mnie do przeczytania wersji pisanej? ;)
Bloguję?: Hell yeah! Co najmniej Pierwsze Wrażenie :)

Tytuł: Hakuouki
Premiera: 4 kwiecień 2010
Filmik: OP (gra PS2), PV (gra PSP)

Akcja rozgrywa się pod koniec ery Edo. Główna bohaterka, Yukimura Chizuru, jest córką doktora. Jej ojciec wyjeżdża bez niej do Kyoto, aby tam pracować jako lekarz. Czas mija, a Chizuru zaczyna się obawiać, że całkowicie straci kontakt ze swoim ojcem, tak więc postanawia pojechać za nim do Kyoto i go odnaleźć. Po drodze zostaje zaatakowana przez kilku bandytów oraz jest świadkiem walki pomiędzy oni (jap. demon) a Shinsengumi. Grupa ta zabiera ją ze sobą, aby się naradzić co z nią począć – odkrywają wtedy, że jest ona córką doktora, którego tak usilnie poszukują. Od tego momentu postanawiają, że będą ją chronić i pomogą jej odnaleźć ojca.

Opinia: Strasznie, ale to strasznie podoba mi się kreska tego tytułu! Po prostu takie awwwwwwww~! ^^ Do tego tylu bishów… xD Obejrzę na pewno. Z tego co czytałam będziemy mieć do czynienia z romantyczną opowieścią o historyczno-politycznym podłożu – ja jestem na tak. Wszyscy kochamy samurajów, prawda? ;]]]
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie ^^

Tytuł: Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru
Premiera: 11 kwiecień 2010
Filmik: brak

Sakurai Yuki to tajemniczy chłopak z jeszcze bardziej tajemniczymi zdolnościami. Jako niemowlak został porzucony, po czym później zaadoptowany przez swoją aktualną rodzinę. Z tego właśnie powodu Yuki dąży do tego, aby stać się w końcu niezależnym – bycie ciężarem dla innych jest ostatnią rzeczą jakiej pragnie. Co więcej posiada on dość niezwykłą umiejętność – kiedy kogoś dotknie, może wyczuć jego emocje. Nie jest on w stanie tego kontrolować i w przeszłości doprowadziło go to już do wielu niezręcznych sytuacji. Z groźbą śmierci na karku i zwiększającymi się zdolnościami, co się stanie kiedy nagle pojawi się mężczyzna uważający, że jest jego starszym bratem?

Opinia: Dość frapuje mnie to „shonen ai”… historia wydaje się ciekawa (taki thriller-fantasy? Super!), ale obejrzę tylko wtedy jeśli przezwyciężę swoją niechęć do tego gatunku ;P Btw podoba mi się tytuł – jeśli dobrze kojarzę, to będzie to znaczyło coś ala „Zdrada zna moje imię” ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: K-ON! 2
Premiera: 6 kwiecień 2010
Filmik: brak

Kontynuacja przygód piątki dziewcząt, które są członkiniami licealnego „lekkiego klubu muzycznego”.

Opinia: Nie mam zielonego pojęcia co o tym myśleć. Według mnie pierwsza seria K-ON!’a to takie naciągane 7/10 – czy zabiorę się za drugą? To zależy od tego jakie będą proporcje pomiędzy muzyką a piciem herbatki ;P
Bloguję?: Nie

Tytuł: Mayoi Neko Overrun!
Premiera: 6 kwiecień 2010
Filmik: PV

Historia obraca się wokół Takumi Tsuzukiego, chłopaka, który mieszka ze swoją starszą „siostrą” (tak naprawdę nie łączą ich żadne więzy krwi) Otome. Dziewczyna prowadzi lekko podniszczoną cukiernię zwaną „Stray Cats” („Zbłąkane Koty”). Pewnego dnia Otome przygarnia z ulicy śliczną, tajemniczą dziewczynę…

Opinia: W tego typu seriach naprawdę muszą być jakieś cuda, żeby mnie przyciągnęły przed ekran – póki co MNO do mnie nie przemawia.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Yutori-chan
Premiera: marzec 2010 (od grudnia 2009 dostępne są krótkie zapowiedzi pierwszych 4 odcinków)
Filmik: Ep.01, Ep.02, Ep.03, Ep.04

Komedia o konflikcie pokoleń. Trzy główne postacie reprezentują trzy podstawowe pokolenia w Japonii: Yutori (nastolatka), Tsumekomi (20-30 lat) i Dankai (wiek średni). Tsumekomi-chan jest biurowa pracownicą firmy produkującej zabawki i sprawuję ona pieczę nad uczennicą zatrudnioną tam na pół etatu – Yutori-chan. Próbuje ona się jakoś dogadywać z nastolatką, ale ta doprowadza ją do szału swoim niepojętym zachowanie, jednocześnie tak typowym dla swojego młodego wieku.

Opinia: Po zobaczeniu obrazka pomyślałam sobie, że „może być fajnie”, ale niestety po tych krótkich zapowiedziach już wiem, że nie mam zamiaru się do tego zbliżać! Jakieś to takie dziwne…
Bloguję?: Nie

Tytuł: Hime Chen! Otogi Chikku Idol Lilpri
Premiera: 4 kwiecień 2010
Filmik: Trailer (gra)

Telewizyjna adaptacja gry, w której kupujemy prawdziwe karty, skanujemy je do konsoli, aby tym samym móc przebrać naszą postać w inne ubrania, czy też skłonić ją, aby dla nas śpiewała lub tańczyła. Anime, będące adaptacją mangi „Lilpri” opowiada o trzech uczennicach podstawówki, które mogą się zmienić w idolki.

Opinia: Niby nic odkrywczego, ale wygląda ładnie, no i jeśli do kwietnia poczuję jakąś przemożną chęć na magicial girls, to Lilpri powinno się nadawać ;) Chciałam rzucić wcześniej okiem na mange, ale niestety nie jest nigdzie dostępna :(
Bloguję?: Nie

Tytuł: Black★Rock Shooter
Premiera: czerwiec 2010
Filmik: Trailer

Black★Rock Shooter opowiada o rozpaczy i poczuciu beznadziejności narratora podczas bezcelowej wędrówki w poszukiwaniu czegoś bardzo ważnego co przypuszczalnie zgubił. W końcu zyskuje on nową nadzieję i decyduje się z odwagą stawić czoła przyszłości. Anime to jest inspirowane piosenką o tym samym tytule, wykonywaną przez wirtualną piosenkarkę Hatsune Miku z Vocaloida.
Anomaro-P, znany twórca filmików 3D do Vocaloida, stworzył Black★Rock Shooterowi fabułę, gdzie bohater zostaje zdradzony przez swoją siostrę, która przeszła na stronę zła i musi ją zabić aby powstrzymać ogólną destrukcję. Historia ta stała się inspiracją nadchodzącego anime.

Opinia: Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś tak dziwnego jak anime na podstawie piosenki i to śpiewanej przez nieistniejącego wykonawcę ;) Na pewno będzie to coś nowatorskiego i interesującego, dlatego jak najbardziej mam zamiar obejrzeć to OAV ^^
Bloguję?: Nie wiem czy będę w stanie powiedzieć coś sensownego o czymś tak nietypowym xD

Tytuł: Haiyore! Nyaruko-san
Premiera: 17 marca 2010
Filmik: Clip

Yasaka Mahiro to zwyczajny uczeń liceum. Pewnego dnia zostaje zaatakowany przez potwora i uratowany przez tajemniczą dziewczynę. Przedstawia się ona jako Nyarlathotep z mitologii Cthulhu. Twierdzi ona, że przybyła do Mahiro, aby chronić go przed innymi kosmitami.

Opinia: OAV, które zapożycza z mitologii H.P. Lovecrafta? Tego jeszcze chyba nie było ;P Dla zainteresowanych – odsyłam na wiki, aby dowiedzieć się czym jest Nyarlathotep i mitologia Cthulhu. Gatunki stwierdzają, że będzie to komedia s-f – może będą z tego ludzie ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: Ashiaraiyashiki no Juunintachi
Premiera: 25 marca 2010
Filmik: brak

Ponad 20 lat temu zły summoner dokonał „Wielkiego Przyzwania”. Jedna trzecia ludzkości została zabita, a demony i potwory opanowały Ziemię. Pewnego dnia malarz, Tamura Fukutaro, wprowadza się do mieszkania w bloku zwanym „Ashiaraiyashiki” i zostaje zamieszany w problemy swoich niekoniecznie-ludzkich sąsiadów. Jest to początek zaciętej bitwy pomiędzy bogami, diabłami oraz władcą „Centrali”.

Opinia: Skoro jest to 1-odcinkowe OAV, więc chyba uda mi się znaleźć tyle czasu, aby je obejrzeć :) Zapowiada się ciekawie – pytanie tylko brzmi jak będzie wyglądać ten tytuł pod względem graficznym bo kreska plakatu jest taka dość… specyficzna ;)
Bloguję?: Może ^^

Tytuł: Tales of Symphonia: Tethe’alla Hen
Premiera: 25 marca 2010
Filmik: OP, Trailer (+ ED song), PV1, PV2,

Kontynuacja pierwszej 4-odcinkowej serii OAV Tales of Symphonia. Tym razem akcja przeniesie nas do świata równoległego – Tethe’alli. Do drużyny dołączą nowe postacie, a historia przyniesie kolejne pytania oraz odpowiedzi, które mogą zaburzyć cały dotychczasowy światopogląd naszych bohaterów.

Opinia: Mój killer tej wiosny! Kocham ToS, bardzo podobała mi się pierwsza seria OAV i zdecydowanie będę pierwszą osobą w kolejce do obejrzenia Tethe’alla Arc! ^^ Niektórych scen aż się nie mogę doczekać ;) Jedyny minus jaki w tym wszystkim widzę, to długość – znów dostaniemy TYLKO 4 odcinki :(
Bloguję?: Jasne, że tak! ;)


Tym sposobem doszliśmy do końca zestawienia na ten sezon. Chyba jednak muszę zweryfikować swoje zdanie – wiosna ’10 może okazać się lepsza niż przypuszczałam :) Po pierwszym rzucie oka na listę byłam trochę zawiedziona, ale po zagłębieniu się w dokładniejsze informacje stwierdzam, że jednak będzie na co popatrzeć :)

Angel Beats!, Kaichou wa Maid-sama! oraz Tales of Symphonia: Tethe’alla Hen, to w sumie tytuły, które od pewnego czasu zaprzątały moje myśli, więc mam co do nich spore oczekiwania. Natomiast takie Hakuouki mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło – pierwsze słyszę o tej serii, a naprawdę będę czekać na nią z niecierpliwością ^^ Do tego dochodzi jeszcze dziwny Black★Rock Shooter, po którym nie mam zielonego pojęcia czego powinnam się spodziewać, ale jestem otwarta na na przeróżne wariactwa, które mogą z tego wyniknąć ;)

Jedyny ból jaki w tym wszystkim odczuwam, to fakt, że większość serii będzie miała swoją premierę w kwietniu, który dla mnie będzie ostatecznym, szkolnym deadlinem. Z dniem 30 tegoż właśnie miesiąca, skończę swoją szkolną edukację i będzie czekało na mnie największe wyzwanie mojego życia – matura. Jakie to pocieszające, że te kilka dni egzaminów zadecydują o mojej przyszłości <wzdycha> Mam nadzieję, że będziecie za mnie trzymać kciuki ;)

Póki co zaś mam zamiar się relaksować jak mogę, bo przede mną 2 (niecałe) tygodnie ferii ^^ Ech, szkoda, że ten dodatek do Dragon Age’a wychodzi dopiero za miesiąc… <śmiech> Dobra, dobra – tym razem żartowałam xD Wyobraźcie sobie, że jednak czasami myślę o czymś innym ;P Idę zrobić sobie gorącą czekoladę i zabieram się za oglądanie anime bo cóż jest lepszym lekarstwem na zimową nudę, jeśli nie gorący kubek pachnącego napoju i świadomość, że możemy przeleniuchować całe popołudnie przed ekranem monitora? ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 16 lutego 2010, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Kaichou wa Maid-sama jest świetną mangą, a ponieważ za anime wzięło się JC STAFF to mogę w ciemno mówić, że zanosi się na świetną komedię romantyczną…

    To jest praktycznie jedyny tytuł na który czekam (z braku czasu oglądam tylko 1 serię na bieżąco w sezonie)…

  2. Najpierw muszę coś przytoczyć, a mianowicie zdanie ” (…) starszą “siostrą” (tak naprawdę nie łączą ich żadne więzy krwi) Otome” – co to ma być?! Da Capo II, w nowej wersji?

    A teraz część właściwa ^^

    Iron Man – zanim odkryłam cudowne słowo „manga” kochałam komiksy Marvela (z cudownym X-Menem na czele), tylko te, ale zawsze coś. Obejrzę na stówę.

    Arakawa Under the Bridge – kobieta mieszkająca pod mostem? Mam chyba złe skojarzenia. Hm, nie wiem czy zerknę, jak będzie czas.

    Heroman – raczej nie, chociaż kto wie.

    Angel Beats! – Jun Maeda (fanka tutaj~!) i wszystko jasne! Oglądam i nie ma zmiłuj.

    Ichiban Ushiro no Daimaou – nie wiem… Tyłek tej dziewczyny mnie raczej skutecznie odstrasza.

    Working! – może zerknę, seria może być sympatyczna.

    Kaichou wa Maid-sama! – ech, to mi przypomniało, że mam ponad 20 chapterów przeczytać. Oczywiście, oglądać będę, ale… nie spodziewam się cudów. Szczerze mówiąc, jak dla mnie manga jest raczej średniawa. Kolejne shoujo, nic specjalnego. Chociaż czasami mam wrażenie, że jestem jednym z niewielu osób, które tej mangi nie kochają ^^’

    Hakuouki – bish – skuteczny przyciągasz przed ekrany! xD

    Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru – natknęłam się kiedyś na to w wersji papierowej, ale czytać mi się nie chciało, więc odłożyłam. Potem się dowiaduje o anime… Oglądać będę na stówę! ^^ A tytuł rzeczywiście niezły ;D Hm, może z tego wyjść coś jak Yami no Matsuei, ale pewnie tak mi się tylko teraz zdaje ;]

    K-ON! 2 – dajcie spać herbatce!!!

    Mayoi Neko Overrun! – nie.

    Yutori-chan – c-co… t-to… m-ma… być?! Raczej podziękuję temu „czemuś”.

    Hime Chen! Otogi Chikku Idol Lilpri – może kiedyś podpatrzę.

    Black★Rock Shooter – ewidentnie tak! Też w życiu czegoś takiego nie widziałam, może wyjść coś naprawdę nietypowego ^^

    Haiyore! Nyaruko-san – nie wiem~

    Ashiaraiyashiki no Juunintachi – tylko jeden odcinek? Raczej problemem to nie będzie ;)

    Tales of Symphonia: Tethe’alla Hen – znajdę dobry download pierwszej hm… „serii” (nie szukałam jeszcze xD) i chociaż na 7 będzie, to oglądać będę ^^

    Patrząc na listę, to chce zobaczyć co zrobią z Da Capo II (??), oczywiście kontynuować będę Hetalię, a ze speciali to Umi Monogatari (oby to było na podstawie „pierwszej części” tego anime!), Nodame Cantabile i Utawarerumono, o ile oczywiście wezmę się wreszcie za 2 OVA. Co oni zrobili z tym cudeńkiem? Ech.

    Tak, potęga ferii! Fakt faktem, moje jedyne zajęcie na razie zaczyna i kończy przed komputerem, ale… ;] Pozdrowionka ;*

  3. odnośnie matury, rozumiem cię, ja dostaje palpitacji na myśl o rozszerzonej infie… na szczecie te 150 minut (tyle to trwa) mnie uspokaja trochę…

    hmm… jakoś nic nie wydało mi się ciekawe.. .z KO-N to jest problem tego typu – TO NIE MA FABUŁY!!!! Gdyby miało jakiś główny wątek + przestał się obżerać i wzięły za próby było by to fajne anime. A tak, moim zdaniem na poziomie dopuszczającym. Niby się zalicza ale wstyd mieć :D

  4. Ja ostatnio znów zmieniłam zdanie: dramy oglądajmy, kiedy jest taka ochota, anime jeśli trza reckę napisać, mangę jak jest komp zajęty ~,,,~ No to na początek „Iron Man” – to mnie się zdawało, że już dużo anime z tego było. Zresztą, nieważne. Po co mam oglądać coś, co i tak już znienawidziłam po powtórkach odcinków w dzieciństwie? Pomińmy kolejne, które niespecjalnie.. Więc „Heroman” ma ciekawą kreskę i jeśli dorzucą nutkę humoru to czemu nie pobrać pierwszego epizodu? Mi to sympatycznie wygląda. Co to, SuperKopiaHaruhiSuzumiyi? XD Zrozumiałabym podobną Haruhi – spoko, nawet fajnie powspominać. Ale SSS? No proszę.. Mimo wszytko poczekam na twój PW i zobaczymy, jak to wygląda z bliska.. Następne pomińmy, nie lubię haremów. „Working” to sam tytuł jakiś taki ciężki, a do Hokkaido mam sentyment. Jednak jestem lekko przeciwna. KwM-sama to czekałam od dawna, więc na pewka i nawet nie mówię, czemu. Dowiesz się po PW. Ok, next ___ ee.. fajna krecha, klimaty nie moje. „Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru” to fajna kreska i też chciałabym przemóc się do sh-ai, ale nie umiałabym się pokusić nawet o malutki pocałunek w policzek lub rumieniec, nie mojej rodziny bajka… Mama zakazałaby mi animców xD Chyba że omawiałoby to tematy gejów i tłumaczyło plusy and minusy ^^ Niestety, to nie to. K-On’ek.. kurcze, czuję że oni chcą naprawić swoje błędy, ale uda im się? Jeśli będzie 13 epizodów to z pewnością obejrzę. Z przewijaniem, jeśli zero plusów. A może się zakochają? (myśli) „MNO” to kawaii, ale nigdy się za to nie zabiorę ;D Może jeśli dadzą mi laptopa z niczym prócz tego anime i zamkną w ciemnym pokoju? Niee, wtedy bym się położyła.. Yutori-chan ~~ hej, wiek średni to nie 50 lat? Zresztą nawet tych zapowiedzi nie chcę oglądać. Z kolei to cosik na podstawie gry wydaje mi się czymś niezłym do oglądnięcia w aucie na dvd ;p „Black★Rock Shooter”!!!!!???????????? TAAAAAKKKK!!! Na urusai’u kilka miesięcy temu widziałam z tym taki śliczniusienki obrazek, że od razu byłam na YES. Mogłabym za to wszystkie rzęsy oddać (odrosną, ne? xD). Obejrzę, obejrzę! ;] H!N-san ciekawie wygląda, ale chyba na pewno NOT. To coś dalej sobie znów skreślę. ToS obejrzę najpierw pierwsze, co?

  5. Kaichou wa Maid-sama czytałam mangę i z chęcią wezmę się za anime.Inne tytuły mniej przykuły moją uwagę ale na pewno coś tam jeszcze obejrzę.

  6. Jedyny tytuł który zobaczę chociaż kawałek to Kaichou wa maid-sama. Chociaż wątpie, czy wytrwam do końca odcinka… Gdyż o dziwo nie lubie anime ;D a dokładnie mówiąc, nie wiem czemu okropnie mnie denerwują ostatnimi latami (kiedyś gdy leciały w TV to oglądałam…).

    A co do matury, to patrząc się z perspektywy czasu, to był pikuś w porównaniu ze studiami ;P tutaj taka matura jest co pół roku ;D Jak dobrze, że już się sesja skończyła i mam ferieeee~~~~!

  7. Zastanawiałam się dobre kilka minut czy zobaczyć dalszy ciąg tej noci, i tak jak przypuszczałam skutki są nieodwracalne (przybywa kilka serii do obejrzenia, a czasu coraz mniej =.= buu).

    Iron Man- odpada, sama nie wiem dlaczego po prostu kiedy przeczytałam tytuł odrazu pojawiły się myśli a że ja z moimi własnymi myślami sprzeczać się nie będę- nie oglądam

    Arakawa Under the Bridge- bardzo chcę obejrzeć bo strasznie mnie ciekawi
    jak tylko znajdę czas to się zabiorę za tą serie :)

    Heroman- tutaj pozwolę sobie zacytować „Niestety taka tematyka, to nie moja bajka.” Moja też nie i oglądać nie będę XD

    Angel Beats!- szczerze może być dość ciekawe i może bym obejrzała.. ale jak tylko zobaczyłam trailer odrazu coś we mnie drgnęło że ta seria nie jest dla mnie, nie potrafię określić tego dokładnie więc po prostu nie obejrzę

    Ichiban Ushiro no Daimaou- Nie! Dlaczego musieli dodać ecchi?
    Dlaczego akurat do serii z magią? (dziady T.T) buuu…
    Ale co mi tam, obejrzę! XDD (właściwie to dużo mi tam… ale lepiej zostawić to w spokoju >..<

  8. Zastanawiałam się dobre kilka minut czy zobaczyć dalszy ciąg tej noci, i tak jak przypuszczałam skutki są nieodwracalne (przybywa kilka serii do obejrzenia, a czasu coraz mniej =.= buu).

    Iron Man- odpada, sama nie wiem dlaczego po prostu kiedy przeczytałam tytuł odrazu pojawiły się myśli a że ja z moimi własnymi myślami sprzeczać się nie będę- nie oglądam

    Arakawa Under the Bridge- bardzo chcę obejrzeć bo strasznie mnie ciekawi
    jak tylko znajdę czas to się zabiorę za tą serie :)

    Heroman- tutaj pozwolę sobie zacytować „Niestety taka tematyka, to nie moja bajka.” Moja też nie i oglądać nie będę XD

    Angel Beats!- szczerze może być dość ciekawe i może bym obejrzała.. ale jak tylko zobaczyłam trailer odrazu coś we mnie drgnęło że ta seria nie jest dla mnie, nie potrafię określić tego dokładnie więc po prostu nie obejrzę

    Ichiban Ushiro no Daimaou- Nie! Dlaczego musieli dodać ecchi?
    Dlaczego akurat do serii z magią? (dziady T.T) buuu…
    Ale co mi tam, obejrzę! XDD (właściwie to dużo mi tam… ale lepiej zostawić to w spokoju >..<

    kurde tamten mi ucięło ^.^

  9. Czekam z niecierpliwością chyba tylko na „Angel Beats” i „Kaichou wa maid-sama!”; takie zwariowanego komedie shoujo często okazują się genialną rozrywką (że wspomnę tylko „Special A” i „Ouran…”). No, może jeszcze „Arakwa under the bridge”.
    Za to „faworytem” sezonu jest dla mnie jak na razie „B gata H kei” :D.
    Odnośnie animowanego Chthullu to zachowam swoje przemyślenia w tajemnicy aż napiszę własną notkę.

  10. Heeej! A ja jeszcze miałam teraz właśnie kupić Dragon Age (i Mass Effecta, Bioshocka, Assassin’s Creed…)! *patrzy na cenę* Och, już pamiętam, czemu tak to odkładam…

    Myślałam, że dla siebie nic nie znajdę (oprócz drugiej OAVki Darker Than Black!), a tu proszę, coś jednak jeszcze mam. „Hakuouki”, „Uragiri…”, „RAINBOW…”, zaś z OAVek to jeszcze może Black Rock Shooter, bo mnie trailer zaintrygował. No i ToS, jak przejdę grę.

    Cieszy mnie, że jeszcze na razie jeszcze nie ma konkretnej daty ekranizacji Deadman Wonderland… Za mało chapterów jest, a tu wyskoczyli jakiś czas temu, że wersja anime ma już zielone światło. Boję się fillerów.

    Kto się jeszcze cieszy, że zapowiedziano kinówkę Triguna? No kto? Nie mówcie, że jestem sama…!

  11. zainteresowało mnie Arakawa Under the Bridge dość dziwna historia może okazać się nawet fajna okarze się przy pierwszym odcinku ;D . Na pewno będę oglądać Kaichou wa Maid-sama! od dawna na to czekałam :D , no i oczywiście Angel Beats, Working czy Kiss x Sis. Z ova na pewno Tales of Symphonia: Tethe’alla Hen od dana na to czekałam ;D, Black★Rock Shooter nawet fajna historia może być i to by było a tyle trochę się uzbierało :D

  12. W sumie serie takie średnia, nie ma jakiegoś faworyta. Ale jest parę z nich które ciekawie się zapowiadają. Poza tym bardzo ładny obrazek we wstępie taki romantyczny :)

  13. Będziesz dodawała jeszzcze Mangę Shugo Chary? ;D

  1. Pingback: Miku Hatsune (Saki Fujita) – joker « My Anime World

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: