Anime Wiosna 2011 ^^

No i zaczynamy – zeszło mi z przygotowaniem tego wpisu o wiele za dużo, ale nic na to nie poradzę. Blog niestety nie zapewni mi w przyszłości pracy, studia natomiast mogą to zrobić, zaś sesja w tym semestrze napsuła mi tyle nerwów i tyle strachu, że nie byłam w stanie normalnie się skupić, a co dopiero pisać na poziomie, do którego przywykliście. Z pięciu egzaminów jeden oblałam, a idąc na drugi termin miałam taką pustkę w głowie, iż byłam praktycznie pewna, że mnie wywalą z tej anglistyki. Jednak jakimś niewiarygodnym cudem, którego do końca nie pojmuję, udało mi się go zaliczyć, a tym samym nareszcie pierwszy semestr mam z głowy! ^^

Ech, a tak się zawsze wszędzie słyszy, że studia to luz, blues i impreza, natomiast ja ciągle siedzę nad książkami i nie mam kiedy nawet zając się moim kochanym blogiem – sesja to ZUO! Dla wszystkich tych, którzy jeszcze tego nie doświadczyli – wyobraźcie sobie 3 lata liceum zwieńczone maturą upchane do jednego półrocza, a nawet lepiej – upchane do jakiegoś miesiąca, bo przecież kto normalny uczy się na sesję podczas roku? ;p Dzięki niech będą dobrym duchom, że mam to z głowy, a DU znów może wznowić działalność :)

Schodząc jednak z tematu, który miał służyć wyjaśnieniu mojej dłuższej nieobecności – wiecie, że Hiromu Arakawa startuje z nową mangą? ~~I’m so excited and I just can’t hide it~~ <nuci> Już nie mogę się doczekać jaki następny hit wyjdzie spod pióra tej autorki ^^

Wracając jednak do tematu – lecimy z tym materiałem! Na początek dwie listy – pierwsza od Cowboybibimbopa, a druga od CartDrivera. Tytuły w nich zawarte raczej się pokrywają, ale jednak proponuję rzucić okiem na oba zestawienia – tak na wszelki wypadek ^^ A właśnie! Jeszcze taka mała sprawa – jeśli widzieliście wcześniej na necie inną listę (linka do niej dodała Karath pod notką „Sylwestrowe Wsominki”), na której była np. ekranizacja Final Fantasy VII albo inne tego podobne cuda, to mam nadzieję, że w nią nie uwierzyliście, ponieważ był to fake. Przykro mi, ale niektóre marzenia się nie spełniają i wersja anime jakiegokolwiek FF’a to by był raczej dziw nad dziwy, a tym samym od razu było wiadomo, że coś z tą listą jest nie tak :(

Jak widać nowych tytułów (i kilka sequeli) jest od groma – zobaczmy co nas czeka w przyszłych miesiącach :)

Tytuł: Sket Dance
Premiera: 7 kwiecień 2011
Filmik: Trailer#1, Trailer#2

Seria ta opowiada o (nie)przygodach „Akademickiej Grupy Wsparcia”, nazywanej także „Sket-Dan”, ze Szkoły Kaimei. Jest to klub, który zajmuje się rozwiązywaniem wszelkich problemów, które zostaną im powierzone przez uczniów, czy też Samorząd Szkolny, zaś za cel obrali sobie poprawienie ogólnych warunków życiowych w ich akademiku. Jednak z powodu braku jakichś bardziej znaczących zadań oraz niezbyt ciekawej reputacji naszej grupy złotych rączek, są oni darzeni ogólną pogardą i lekceważeniem. Bynajmniej nie poprawia tego fakt, że mają tylko trzech członków…

Opinia: Wygląda na fajną komedię, ale kto wie. Jakoś tak… grafikę ma ładną, postacie wyglądają na sympatyczne, ale chyba brak mi jakiejś konkretnej fabuły, która ciągnęłaby to wszystko do przodu. Pewnie się mylę, ale chciałabym wiedzieć, że nie oglądam tylko złożonych na chybił trafił osobnych historyjek, mających przypadkiem kilka tych samych postaci. Może najpierw opłacałoby się rzucić okiem na mangę.
Bloguję?: Raczej nie…

Tytuł: [C] The Money of Soul and Possibility Control
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: Trailer

Japoński rząd znajdował się na skraju bankructwa, ale w samą porę został uratowany przez Niezależny Fundusz Majątkowy. Niestety dla obywateli wcale nie oznaczało to poprawienie ich warunków życiowych, czy stopnia bezrobocia – zbrodnie, samobójstwa i rozpacz rozprzestrzeniały się w całym państwie. Kimimaro, wychowywany przez babcię ze strony mamy po śmierci swojej matki i tajemniczym zniknięciu ojca, to uczeń cieszący się stypendium i nie marzący o niczym innym niż o spokojnym życiu z dala od tego całego zamieszania, które ma miejsce w kraju. Jednakże pewnego dnia spotyka dziwnego mężczyznę, który oferuje mu pokaźną sumkę pieniędzy, jeśli zobowiąże się ją kiedyś spłacić. W wyniku różnych wypadków chłopak trafia do tajemniczego miejsca zwanego „Dzielnicą Finansową”, zaś od tego momentu jego los ulega radykalnej zmianie.

Opinia: Po trailerze nic za bardzo nie można wywnioskować, jednak zdecydowanie jest to projekt wokół którego warto się zakręcić, jako że oryginalne serie są raczej rzadkością, a nie raz może się z nich urodzić coś ciekawego (Madoka Magica to chyba najlepszy przykład!).
Bloguję?: Nie

Tytuł: Deadman Wonderland
Premiera: 16 kwiecień 2011
Filmik: brak

Ganta Igarashi został skazany za zbrodnię, której nie popełnił, po czym odesłany do więzienia będącego prywatną własnością jakiegoś tajemniczego indywiduum. Co więcej okazuje się, że placówka ta jest współczesną wersją starożytnego koloseum, zaś więźniowie to główna atrakcja tego przedsięwzięcia.
Zmieszaj razem sporą dawkę dziwnych dziewczynek, nowo odkryte super-moce, szczyptę teorii spiskowych, a otrzymasz, ni mnie, ni więcej – Deadman Wonderland!

Opinia: Oczywiście, że oglądam! Na to anime czekam już od kilku sezonów i wreszcie wiemy kiedy się naprawdę ukaże ^^ Zdecydowanie będzie to coś ciekawego – niezły pomysł, konspiracja, siły nadprzyrodzone. Mieszanka idealna :) Manga jest wychwalana, więc liczę że się nie zawiedziemy. Teraz tylko czekać na trailery, bo w końcu interesująco będzie zerknąć na design graficzny anime oraz oczywiście na premierę 16 kwietnia.
Bloguję?: Tak

Tytuł: Denpa Onna to Seishun Otoko [Electromagnetic Wave Woman and Adolescent Man]
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV1, PV2

Historia obraca się wokół licealisty o imieniu Niwa Makoto. Chłopak mieszka z rodziną swojej cioci, jako że jego rodzice wyjechali w sprawach biznesowych. To właśnie tam spotyka swoją tajemniczą kuzynkę, Touwe Erio, która obwiązała się materacem i twierdzi, iż jest kosmitą. Jej podstawowym źródłem wyżywienia jest pizza. Okazuje się, że dziewczyna wcześniej zaginęła na pół roku po czym została odnaleziona dryfując na morzu. Nie pamięta ona nawet minuty z tego co działo się w tamtym czasie, jednak ubzdurało jej się, że ma to związek z tym, że jest kosmitą, po czym zaczęła sobie spacerować po okolicy zawinięta w futon.

Opinia: <tryb tłumacza on> „futon” to taki zastaw materac + kołdra. Chodzi o to, żeby można to wszystko było łatwo zwinąć podczas dnia, aby tym samym nie przeszkadzało, a pokój mógł służyć innym celom niż tylko byciem sypialnią <tryb tłumacza off> PV póki co nic nie pokazują, ale cóż. Lepszy rydz niż nic ;) Wydaje się, że będzie to mocno komediowa seria podobna klimatem do Ore no imouto…. Bardzo… dziwna seria, jeśli mogę to dodać ;p
Bloguję?: Nie

Tytuł: Steins;Gate
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: Teaser, SneakPeak, PV

Steins;Gate ma miejsce w lecie 2010, około rok po wydarzeniach w Akihabarze z serii Chaos;Head.
Tytuł ten opowiada o grupie przyjaciół, którzy tak przerobili swoje mikrofalówki, że stały się one urządzeniami będącymi w stanie wysyłać wiadomości tekstowe do przeszłości. Podczas przeprowadzania różnych testów, zostają oni namierzeni przez organizację zwaną SERN, która także prowadzi swoje badania nad podróżami w czasie, teraz zaś nasi bohaterowie muszą zrobić co w ich mocy, aby nie dać się im złapać.

Opinia: W normalnych warunkach uznałabym, że jest to jakiś poroniony pomysł i zapewne dałabym sobie spokój (nawet ja mam standardy, których nie przekraczam, czytaj: mikrofalówka jako narzędzie do podróży w czasie ;p), ale wzmianka o Chaos;Head, które przecież parę lat temu blogowałam, przyciągnęła moją uwagę. Choć tamta seria była zdrowo ześwirowana i nie raz mnie wkurzała (bo miała być horrorem, a nie była!), ciekawi mnie jak chcą ją powiązać z S;G. <= nie kojarzyć ze StarGate ;P
Bloguję?: Pewnie nie, ale obejrzeć, obejrzę.

Tytuł: Nichijou [Everyday Life]
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV1, PV2

Tytuł sugeruje prostą opowieść o zwyczajnym, szkolnym życiu, podczas gdy prawda jest tego dokładnym przeciwieństwem. Akcja dzieje się w dziwnej szkole, gdzie to dyrektor siłuje się z jeleniem, a ramię od robota kradnie ciastka. Na szczęście jednak będą też bardziej normalne fragmenty opowieści, takie jak budowanie zamku z kard czy też podchodzenie do egzaminu, na który się w ogóle nie uczyło.

Opinia: Kot jest genialny (też chcę takiego! ;D), a muzyczka z PV2, nie wiedzieć czemu, skojarzyła mi się odrobinką z muzyką z Furuby ;] Ogólnie rzecz biorąc, to kto przy zdrowych zmysłach chciałby oglądać, może i nieco ześwirowane, Życie Codzienne? Wydawało mi się, że każdy z nas ma po dziurki w nosie naszej własnej szarej egzystencji…
Bloguję?: Zdecydowanie nie

Tytuł: Moshidora
Premiera: 14 marzec 2011
Filmik: PV

Licealistka Minami Kawashima postanawia poprowadzić do zwycięstwa szkolny klub baseballu stosując się do rad zawartych w książce Zarządzanie Według Druckera!

Opinia: Bóg mi świadkiem, że nie lubię baseballu, co więcej, ja nawet nie rozumiem tego sportu! Tym bardziej nie chcę oglądać serii, która w jakimś tam stopniu jest mu poświęcona. End of the story.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Ano Hana
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV

Szóstka przyjaciół z dzieciństwa z biegiem czasu oddaliła się od siebie, teraz zaś wszyscy są uczniami liceum. Jeden z nich ma na imię Jintan i jest bardzo zamknięty w sobie. Menma, jedyna z grupki, która za bardzo się nie zmieniła od czasów dziecięcych, prosi go, by spełnił dla niej pewne życzenie. Aby dotrzymać słowa, chłopak musi na powrót zjednoczyć starych przyjaciół.

Opinia: Rozbroił mnie pełny tytuł… troszkę przydługawy ;p „Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai”, czyli (jeśli dobrze myślę) „Ciągle nie znamy nazwy kwiatu, którego widzieliśmy tamtego dnia”. Seria ta, o dziwo, wywołała we mnie jakieś takie ciepłe uczucia. Może być całkiem w porządku, jeśli szuka się czegoś z gatunku slice-of-life, po polsku tłumaczonego na coś ala okruchy-życia.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Hidan no Aria [Aria the Scarlet Ammo]
Premiera: 1 kwiecień 2011
Filmik: PV1, PV2, Trailer

Akcja ma miejsce w Liceum Tokio Butei, gdzie tak zwani „uzbrojeni detektywi” – „Butei” – szkoleni są w korzystaniu z broni. Kinji Tooyama to uczeń drugiego roku, który posiada pewną specjalną zdolność, ale trzyma ją w sekrecie przed innymi, aby móc nadal wieźć zwyczajne, spokojne życie. Kiedy pewnego dnia w drodze do szkoły pakuje się w kłopoty, a dokładniej w samo centrum ataku bombowego, spotyka Arie Kanzaki – najpotężniejszą Butei Klasy-S w szkole!

Opinia: Ciężko stwierdzić co człowiek powinien myśleć na temat tej serii – czy będzie to miało fabułę i spędzimy przyjemnie czas, czy też może zmieni się to w kolejny tytuł z serii „Rie Kugimiya i jej role tsundere”? Jedno jest w każdym razie pewne – na 100% sprawdzę opening śpiewany przez May’n ^^
Bloguję?: Nie sądzę…

Tytuł: Ao no Exorcist [Blue Exorcist]
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV, CM1, CM2 CM3, CM4, CM5

Świat ten składa się z dwóch wymiarów, które połączone są ze sobą na zasadzie lustra i odbicia, które w nim dostrzegamy. Pierwszy z nich to Assiah – świat, gdzie żyją ludzie, drugi zaś, Gehenna, jest ojczyzną demonów. Zazwyczaj podróżowanie pomiędzy tymi dwoma rzeczywistościami, albo jakikolwiek kontakt między nimi jest niemożliwy, jednakże demony znalazły lukę w tym systemie i mogą przeniknąć do świata ludzi poprzez opętanie żyjącej tam istoty. Nie wszyscy jednak mogą skorzystać z tej metody – ze względu na swą potęgę Szatan, bóg demonów, natychmiast uśmierca każdego kogo opęta, ponieważ zwykli śmiertelnicy nie są w stanie wytrzymać ogromu jego mocy. Z tego też powodu, stworzył on w ludzkim świecie Rina, jego syna, który tym samym powinien być wystarczająco potężny, aby stać się jego „naczyniem”. Czy jednak chłopak przystanie na plany swojego „ojca”? Może wybierze inną ścieżkę? Stanie się kimś innym? …Może zamiast tego zostanie egzorcystą?

Opinia: Uwaga bo jeszcze chwila i się nie dam rady powstrzymać, a tym samym będę fangirlować ;D AnE to mój totalny faworyt sezonu! Manga jest po prostu rewelacyjna – strasznie ją polubiłam, a do tego ma niesamowitą kreskę. Przy czytaniu zawsze sobie myślałam jak to by było fajnie, gdyby zrobili anime z Rina i ekipy, no i proszę – moje modlitwy zostały wysłuchane ;] Podoba mi się dobór głosów i wykonanie graficzne – mam też wrażenie, że jest to pierwsza seria od czasów FMA: Brotherhood, na którą czekam z taką niecierpliwością oraz równie wielkimi nadziejami ^^
Bloguję?: Oczywiście, że napiszę PW! :)

Tytuł: The World God Only Knows 2 [Kami nomi zo Shiru Sekai 2]
Premiera: 12 kwiecień 2011
Filmik: PV

Drugi sezon „The World God Only Knows”.
Opis pierwszego sezonu:
Keima Katsuragi to licealista i zapalony gracz w symulatory randkowe. Na internecie jest bardzo popularny ze względu na swoje legendarne zdolności rozkochania w sobie każdej dziewczyny 2D. W rzeczywistości jednak znany jest jako „otamegane” (połączenie słów „otaku” – fan M&A; „megane” – okulary), którego prawdziwe dziewczyny nie interesują. Zmienia się to jednak, gdy Keima przyjmuje ofertę „pochwycenia” paru dziewcząt (myśli, że chodzi o fikcyjne postacie) i okazuje się, że tak naprawdę podjął się kontraktu wysłanniczki piekieł Elsee. Jej zadaniem jest złapanie zbiegłych duchów, które ukrywają się w sercach ziemskich dziewcząt, a jedynym sposobem, aby je stamtąd wywabić jest rozkochanie w sobie wspomnianej nieszczęśnicy. Mimo, że chłopakowi pomysł ten zbytnio się nie podoba, musi wypełnić zadanie, które zobowiązał się podjąć, ponieważ w innym przypadku tak on jak i Elsee stracą swoje głowy.

Opinia: Nie widziałam pierwszego sezonu, choć miałam się za niego zabrać (głupi brak czasu :/ Trzeba będzie to wszystko nadrobić przez wakacje i jeśli mówię, że trzeba, to trzeba! …a pewnie znów będzie tak samo jak co roku i nic nie dam rady zrobić <ech>). Wnioskując z powstającej drugiej serii, poprzednia musiała być całkiem dobra. Cóż, kiedyś to sprawdzę na własnej skórze ;p
Bloguję?: Nope

Tytuł: Hanasaku Iroha
Premiera: 3 kwiecień 2011
Filmik: PV1, PV2, PV3, PV4, PV5

Ohana Matsumae jako 16-letnia dziewczyna wyprowadza się z Tokio i zaczyna pracować w hotelu z gorącymi źródłami, który znajduje się na wzgórzu otoczonym drzewami wiśni. Naszą bohaterkę czekają rozterki, które pomogą jej zdecydować co chce zrobić ze swoją przyszłością. Historia ta będzie także dotyczyć innych nastolatek szukających swoich marzeń.

Opinia: Amu! Ekhm… chciałam powiedzieć Kanae Itou ;) Jej głosu nie da się z nikim pomylić! Trailer 4 i 5 przedstawiają już anime w ruchu – muszę przyznać, że wygląda to ładnie, a cały setting byłby niezły dla fanów serii o życiu. Nie wiem, czy ładna kreska i seiyuu, którą bardzo lubię (i do której mam sentyment ^^) popchną mnie do oglądania tego tytułu, ale trzeba przyznać, że wygląda to na solidną produkcję.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Maria†Holic Alive
Premiera: 7 kwiecień 2011
Filmik: PV

Drugi sezon „Maria†Holic”.
Opis pierwszego sezonu:
Nie jest tak łatwo znaleźć idealną dziewczynę kiedy sama jesteś tej samej płci! Kanako wymyśliła sobie, że uczęszczanie do szkoły dla dziewcząt pomoże jej odnaleźć dziewczynę jej marzeń, jednak po tym jak okazuje się, że jej współlokatorka to tak naprawdę chłopak, ona zaś wpadła w oko najbardziej popularnej dziewczyny w szkole, co sprowadziło na niej gniew innych licealistek o podobnych upodobaniach, zaczyna mieć co do tego wszystkiego porządne wątpliwości!

Opinia: Podobno, zaznaczam, podobno, jest to bardzo fajna komedia i ogólnie dobra seria. Niestety sama nie miałam okazji tego sprawdzić. Druga seria pojawia się po dwóch latach, co na pewno ucieszy fanów, ja zaś odejdę gdzieś w kącik i zabiorę się za Ao no Exorcist ;)
Bloguję?: Nie

Tytuł: Hoshizora e Kakaru Hashi [A Bridge to the Starry Skies]
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV

Kazuma przeprowadził się do małego miasteczka na wsi. Chłopak idąc pierwszy raz do szkoły w nowej miejscowości, gubi drogę, ale na szczęście spotyka Ui, która proponuje mu, że mogą iść razem. Wtedy to właśnie nasz bohater się potyka, wpada na dziewczynę i przypadkiem ją całuje. Żeby było jeszcze gorzej, Ibuki, najlepsza przyjaciółka Ui, widzi całe zdarzenie! …Co teraz stanie się ze szkolnym życiem Kazumy???

Opinia: Zastanawiam się… czy Japończykom nie znudziło się robienie serii tego typu? Ile to już było głupich postaci, potykających się na najbardziej prostych drogach i przy tym totalnie przypadkowo całujących osobę w pobliżu? Ech… chyba im się już inwencja twórcza kończy :/ Do tego będzie to haremówka, czyli wojna o faceta – nie dzięki ;p Ja chce reverse haremy! I to takie z wątkiem miłosnym! (tak tak – piję tu do Starry Sky!)
Bloguję?: Nie

Tytuł: A Channel
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: Trailer

Historia obraca się wokół codziennego życia czterech licealistek: lekkomyślnej Run, beztroskiej Tooru, nieśmiałej Yuuko oraz rozsądnej Nagi.

Opinia: Czy tylko mnie to przypomina K-ON!, tyle że bez motywu przewodniego jakim była *herbatka i ciastka*… ekhm… muzyka oraz opatrzone inną kreską? Takie serie mają swój potencjał (szczególnie komediowy, ewentualnie z dodatkiem dramatycznym), ale w tym momencie nie mam na to ochoty.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Lotte no Omocha!
Premiera: 10 kwiecień 2011
Filmik: PV

W średniowieczny świecie fantasy Alfheimr, Astarotte Ygvar, pierwsza księżniczka królestwa Ygvar, będąca przy okazji sukubem, skończyła właśnie 10 lat. Aby przeżyć, młode sukuby potrzebują posiadać swój własny męski harem, ponieważ do funkcjonowania ich ciała oraz podtrzymywania ich pięknego wyglądu potrzebują substancji, którą można znaleźć tylko u mężczyzn. Płyn ten nazywa się Sauzfryma, inaczej zwany spermą. Jednak jest jeden problem – księżniczka okropnie nienawidzi facetów!

Opinia: <wzdycha> Czego to już nie wymyślą – człowiekowi się wydaje, że widział już wszystko (albo przynajmniej większość), a tu wyskakują z czymś takim ;P Zdecydowanie podziękuję. Btw, takie fajne rzeczy (przykład? Serial „The Gates”) można stworzyć z motywem sukuba (kobieta-demon, takie cusik co to musi żerować na mężczyznach, żeby przeżyć), ale cóż – nie tym razem.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Oretachi ni Tsubasa wa Nai
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: PV

Wielkie miasto wypełnione ludźmi i budynkami. Mamy zimę. Kiedy spojrzysz w górę zobaczysz zimne, białe niebo. Młodzi ludzie i ich troski. Miłość. To opowieść jakich wiele. Seria ta powstaje na podstawie gry visual novel.

Opinia: Oj nie nie nie – już jakiś czas temu postanowiłam sobie, że nie oglądam żadnych durnych serii na podstawie eroge. Nie ma w tym (praktycznie) nic godnego uwagi oprócz ckliwej i denerwującej historyjki miłosnej, której nawet wielcy fani romansów nie byliby w stanie znieść.
Bloguję?: Nie

Tytuł: Dog Days
Premiera: kwiecień 2011
Filmik: brak

Republika Biscotti musi zmierzyć się z bardzo złą sytuacją jaką jest inwazja Rycerzy Lwa Galette. Aby ocalić Królestwo, księżniczka Milchore przyzywa „bohatera” z innego świata, który ma ich urartować. Shinku, gimnazjalista z Ziemi, zostaje wybrany, aby sprostać temu zadaniu.

Opinia: Zdecydowanie oglądam! Nie dość, że wygląda super (słodko, kolorowo, pogodnie ^^), to prawie fabularnie wpasowuje się w klimaty jakich ostatnio poszukuję (czyli coś ze światem fantasy w roli głównej :)). Motyw przyzywania kogoś do innego świata wydaje się podobny do Zero no Tsukaima, ale mam nadzieję, że relacje pomiędzy bohaterami w DD będą wyglądały inaczej niż Louise/Saitou ;p Wisienką na torcie jest Nana Mizuki jako seiyuu oraz artystka wykonująca opening – już się nie mogę doczekać jej nowej piosenki ^^
Bloguję?: Mogę pokusić się o PW.

Tytuł: Dororon Enma-kun Meeramera
Premiera: 7 kwiecień 2011
Filmik: Trailer

Remake anime z 1973 roku bazującego na mandze Go Nagaiego. Emma-kun, Yukiko Hime i Kapaeru należą do Demonicznego Patrolu, którego to członkowie wysyłani są do świata ludzi, aby polować na demony.

Opinia: Remake? A to ciekawe. To za co zabiorą się następnym razem? Czarodziejkę z Księżyca? ;] (swoją drogą, to jak najbardziej bym to oglądała!) Obrazek wygląda interesująco, więc czemu nie, może będzie niezłe? Niestety w tym momencie nie dla mnie – nie wiedzieć czemu, nie ciągnie mnie do tego tytułu, a w normalnych okolicznościach taki setting powinien mnie przyciągnąć…
Bloguję?: Nie


I to by było wszystko na dziś. Tyle się naczekaliście (i za to wielkie gome!), ale wreszcie się to opłaciło ^^ Jak dla mnie, to sezon zapowiada się bardzo interesująco – moja trójka faworytów to zdecydowanie Deadman Wonderland, Ao no Exorcist oraz Dog Days. Te tytuły na pewno obejrzę, a na resztę, znając życie, nie starczy mi czasu. Jednak liczy się jakość – jeśli te trzy serie będą odpicowane do ostatniej klatki, to mi to w zupełności wystarczy :)

Aktualnie zaś zabrałam się za oglądanie The Vision of Escaflowne – muszę przyznać, że choć po kresce znać upływ lat, tak fabuła jak i bohaterowie od razu mnie zaczarowali. Po za tym praktycznie krzyczałam z radochy jak usłyszałam głos Vana! Toż to Tomokazu Seki ^^ Moje uwielbienie dla tego gościa właśnie sięgnęło szczytów :) Maaya Sakamoto też jest pozytywnym akcentem.

Teraz zaś się żegnam i zmykam znaleźć sobie jakąś fajną mangę do poczytania… jakieś propozycje? ^^ Btw, też tak nie możecie się już doczekać prawdziwej wiosny?

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 5 marca 2011, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 Komentarzy.

  1. Ta, te trollisty są irytujące – ze dwa sezony temu ktoś wypuścił jakąś żeniby ekranizacja Franken Fran będzie, napaliłam się, a tu – ależ gdzie tam… A Finala to nie udawali przypadkiem ekranizacji szóstego, nie siódmego? Byłoby mi jeszcze bardziej przykro, bo szóstka jest lepsza no i z siódemki jednak już się animu pojawiło, całe trzy nawet i gry poboczne.
    Ze wszystkich nadchodzących rzeczy czekam w zasadzie tylko na Mariaholic, bo pierwsza seria to jedna z moich ulubionych komedii, ale w zasadzie to się cieszę, że tak mało anime dla mnie tym razem będzie, nadrobię starsze rzeczy :)

  2. Ha, już myślałam, że się nie doczekam nowego wpisu! :)

    Gratuluję zdania sesji – wiem co to za koszmar, sama przez to przeszłam. Na szczęście wszystko zdałam w terminach ustalonych i nie musiałam błagać dziekana o czwarty. 5 egzaminów? O kurka, ja miałam tylko trzy, a i tak było ciężko…

    Zastanawiam się – czytasz jeszcze „Pandora Hearts”? Od ciebie się dowiedziałam o tym anime, potem wsiąkłam w mangę, miałam przerwę, a teraz na nowo ją odkryłam i umieram z ciekawości co będzie w następnym rozdziale. Niestety, jak na złość, nie umiem znaleźć nikogo kto by to znał i chciał podyskutować. A na angielskich forach nie czuję się zbyt dobrze :/ A co wyjdzie kolejny rozdział i go przeczytam to czuję, że wybuchnę jak nie pogadam z kimś. Biedni moi bracia, muszę mnie słuchać…

    Ale do rzeczy XD

    The Money of Soul and Possibility Control wygląda ciekawie, zwiastun, mimo, że pokazuje niewiele (prawie nic XD) mnie zaciekawił. Będzie pierwsze wrażenie?

    Ao no Exorcist [Blue Exorcist] – czekam na pierwsze wrażenie!! Sama nie wiem, niby nie mój klimat ale „Pandora Hearts” wskoczyło na miejsce mojej ulubionej mangi, a tam ostatnio krew się leje…. Jak autorka zabije Eliota to się wścieknę!! I jak to wytrzymać do 18tego??!! Znowu RAWki będę [próbowała] czytać bo nie wytrzymam czekania na tłumaczenie

    Hanasaku Iroha – Amu! Lubię ten głos! Ale to chyba za mało by się za to wziąć :P Choć kto wie… Nawiasem mówiąc wczoraj dostałam ataku śmiechu jak zorientowałam się, że głos Breaka z PH to ten sam co głos tego dyra z SC.

    Boże, w tym jednym komentarzu trzy razy wspomniałam o „Pandora Hearts”! Źle ze mną…

    Tak oczy owak – życzę sił na przeżycie drugiego semestru (u mnie od razu zaczęli z grubej rury :/) i byś miała czas na M/A i bloga!!

  3. Dziękować ślicznie ^^ tyle kiedy ja to wszystko obejrzę?! Chyba po maturze… ^^

  4. KissAngelsTears

    Nie, nie, NIE!!!!!!!!!!! Ja już myślałam, że będzie także opis OVA, na które czekam z utęsknieniem w każdej sekundzie, a tu nie ma :( No cóż. Trudno :( Chociaż na co ja liczyłam skoro to OVA, na które czekam jest nie japońskie więc nie będzie na tej stronce xDDDDD
    Nie jestem fanką Hiromu Arakawy, ale już widząc jej imię wpadła mi przed przeczytaniem kolejnych słów pewna myśl. Brzmiała ,,No nie ma mowy, żeby Shouri nie przeczyta jej kolejnej pracy xDDD”. To chyba takie mission impossible u Ciebie żeby nie przeczytać jej nowej pracy, co? ;DDD
    Hmm…….ja z pewnością obejrzę tylko jedno z tutejszych wymienionych anime, którym jest Kamisama 2, bo jak dla mnie pierwsza seria nie jest zła i chętnie bym się jeszcze pośmiała z małego maniaka dziewczyn w 2D xDDDDD
    Deadman Wonderland jest dosyć interesujący :) Walki w Koloseum? To coś dla mnie :D
    Hej, czy mnie oczka mylą czy widziałam na pierwszym i drugim obrazku z różnymi anime coś co wygląda na robotę tych co zrobili Junjou Romantica? O_O………….No jeśli się dowiem, że mnie oczka nie mylą, jakaś w necie recenzja jest to przygotuj się na niezłą awanturkę z mojej strony (sorka, ale jestem fanką boy x boy, a JR to takie anime, do którego najchętniej ze wszystkich przeze mnie obejrzanych wracam xDDD)
    Boże, chyba znowu mnie oczy mylą. KwMS ma wrócić? O_O Jako druga seria?! ……………………………………………………………………………………………………………powiem wrost, bez ściemy: jak w Kuroshitsuji 2 pewnie kasa pójdzie w błoto ==
    No nie…..wiosno, za co? T-T Za co znowu Japonia wymyśla coś co jest ledwe uwagi? T-T Heh, mam nadzieję, że humorek mi powróci gdy *trąbki i bębny w tle* powróci SC jako 2 seria mangi jeszcze w tym roku *-* Będę błagać Boga, Allaha, bogów greckich i rzymskich i kogo tam jeszcze ludzie za bogów uważają by moja prośba się spełniła *już się modli*
    No to tyle co chciałam powiedzieć. Nowy sezon jest kolejną porażką *wzdycha* Mam tylko nadzieję, że jakoś na wakacje będzie ciekawiej :(

  5. Z trollisty miałam niezły ubaw, zwłaszcza, jak ludziki cieszyły się, że będzie ekranizacja FFVI (nie siódemki, za podejrzane by to było xD). Potem biedactwa były niepocieszone. Swoją drogą, umieszczenie takiej pozycji na liście powinien ją skazać na niepowodzenie, a tu jednak, ludzie się nabrali. Dziwne.

    No i jest ten Deadman Wonderland ;] Ostatnio nie mam czasu na anime, ale chyba zrobię dla tej pozycji wyjątek, ostatecznie uwielbiam mangowy pierwowzór. Jest tylko jedno ale: oby nie było fillerowe zakończenie. Ostatnio myślałam, że manga się już kończy, a nowe rozdziały mnie zaskoczyły. Jak tak dalej będzie, to może zabraknąć materiału na anime.

    Podobnie z Ao no Exorcist, które ma dość mało rozdziałów. Jeszcze nie zaczęłam czytać, ale to zrobię.

    Jak Hiromu Arakawa zaczyna nową historię, to też się na to piszę. Nie ma bata xD Choć FMA jeszcze nie skończyłam, bo czytam polskie wydanie.

    Chaos;Head lubiłam, choć trochę mało mi wyszorowało synapsy! Może Steins;Gate to poprawi? Mind Screw zawsze mile widziany u mnie :).

    BTW, czyta ktoś tu może Gantza? Nie mogę znaleźć nikogo, kto by znał i lubił ten tytuł…

  6. Jeżeli już zabiorę się na oglądanie czegoś w wiosennym sezonie (nie wiem jak to się stało ale przeszła mi ochota na oglądanie anime, w tym sezonie nie ogądam nic chociaż Gosic i Madoka Shojo zapowiadały się naprawdę dobrze i nawet oglądałam pierwsze odcinki:) szybko przeszło i szybko najdzie:))
    No ale jeżeli już się zdecyduję to najbardziej zainteresowały mnie:
    Ao no Exorcist
    Steins;Gate
    no i może jeszcze Moshidora

    A wiedzieliście, że niedługo powstanie anime Uta no Prince-sama. Tego to na pewno sobię nie odpuszczę:)

  7. O już jest notka ;3 ~~~~ Po pierwsze gratuluje zdania sesji. Mój brat też oblał jeden egzamin, ale udało mu się zdać, aż boje się iść na studia ;x. Ale przechodząc do konkretów moim faworytem tego sezonu jest… Ao no Exorcist (Rin! *.*), gdy dowiedziałam się że będzie anime to byłam taka hepi i nadal jestem hepi ;D (już się nie mogę doczekać!). Na pewno obejrzę też Deadman Wonderland (mangę zaczęłam czytać i mi się spodobała, ale nie mam ochoty jej dokańczać, więc zamiast tego obejrzę animu), Ano Hana (zapowiada się na spokojną serię, a mi coś takiego się przyda. Już sobie wyobrażam *noc, ja owinięta ciepłym kocykiem, z kubkiem gorącej czekolady w ręce, gapię się w ekran* aww~~ *.*), Denpa Onna to Seishun Otoko (…główna bohaterka ma genialny kolor włosów (kocham każdy odcień niebieskiego, a tym bardziej jeżeli chodzi o włosy!! może kiedyś się przefarbuje XD)… tak i to chyba tyle na temat „dlaczego chcę obejrzeć tę serie”) i ostatnie anime na mojej liście… Lotte no Omocha! (:D jestem jak najbardziej poważna, pomysł na fabułę jest tak żałosny że aż epicki i może nawet okaże się dobrą komedią). Zieww~~~~ wstawanie o 2 nad ranem mi nie służy… idę sapać. Dobranoc ;3

  8. Gratuluję zdanej sesji.
    Długo trzeba było czekać na tą notatkę ale jak zwykle warto prześledzić co nowego w kolejnym sezonie.
    Najbardziej interesuje mnie chyba Ao no Exorcist. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdarwiam

  9. Ao no Exorcist i Deadman Wonderland wymiatają, dostałem mniej więcej to czego oczekiwałem. Polecam!

  10. Nie wiedziałam, czy pisać tu, czy na MALu (tt jakoś nawet nie brałam pod uwagę, dawno Cię tam nie było)…
    Wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia i radości, samych przyjemności, na studiach pomyślności, dobrych mang… wyborości (?) i jakoś wena się skończyła, gdy spełnienia marzeń Ci życzyła! Wybacz za ten wierszyk oraz brak prezentu w tym roku (brak czasu, w szkole jakoś wszystko się naraz złożyło), ale jakoś to wynagrodzę w innym czasie ^^ Pozdrowionka ;*

    • I wordpress anulował formatowanie -.- (erm, albo ja przepisałam zły kod ^^;;) przed „wierszyk” była jeszcze przekreślona część „bardzo żałosny” ;D

  11. Brakuje mi Twoich fantastycznych wpisów. Jak radzisz sobie z sesją? Czy wszystko jest ok?

  12. Łukasz "Yelonas"

    Własnie skończyłem Deadman Wonderland. Piękna seria idealnie trafiająca w mój gust, polecam!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: