Anime Lato 2010 ^^

Od kiedy znalazłam ten obrazek, po prostu wiedziałam, że będzie to mój tytułowy art do notki z zapowiedziami na lato – można by rzec, iż w końcu doczekał się on na swoją kolej ^^

Taaak… lato… kojarzy się ze słońcem, wysokimi temperaturami, fontannami kwiatów i radością życia <spogląda za okno> … … … Niestety jak na razie są to tylko puste, niespełnione fakty :( Ciągle pada, jest szaro, buro, ponuro i przygnębiająco do stopnia, gdzie najchętniej wpełzlibyśmy pod kołderkę i stamtąd w proteście nie wyłazili, póki nie dostaniemy z powrotem tego co naprawdę tworzy lato, a nie zwykłą kartkę z kalendarza oznajmiającą „Dziś mamy nową porę roku. Kij z tym, że nic na to nie wskazuje” ;P

Najgorsze jest jednak to, że nic z tym nie możemy zrobić – choćbyśmy błagali, przeklinali, czy poszli na kolanach do Częstochowy. A skoro tak, to może należy znaleźć inny sposób na poprawienie sobie humoru? Mogłyby nim być na przykład propozycje nowych anime, które ukażą się w nadchodzącym sezonie :)

Zapraszam zatem do obejrzenia poniższej listy… ale pod jednym warunkiem! – upoważnieni są do tego tylko Ci, który w tej chwili szeroko się uśmiechną w stronę monitora! ;D …bo przecież Śmiech jest lekarstwem, które każdy może sobie przepisać” ^^

Od czego zaczyna się moja każda notka z zapowiedziami? Noooo? Tak jest, zgadliście! Od listy! Jest jeszcze dość wcześnie, a więc mamy wersję pierwszą – później (tak jak zresztą w każdym sezonie) ukaże się pewnie zupdateowana v2 :) Jest już v.2 ^^ Wydaje mi się, że v.3 raczej już nie będzie jako, że sezon już się zaczął.

Nie jest może zbyt imponująca – tylko 18 tytułów, w tym 5 kontynuacji.  Liczę na to, że później dojdą jeszcze nowinki dotyczące serii OAV (bo pewnie przez moje magazynowanie informacji z różnych źródeł, sporo ominęłam). Teraz zaś przejdźmy do szerszego omówienia wybranych przeze mnie anime :)

Tytuł: Highschool of the Dead
Premiera: 5 lipiec 2010
Filmik: PV

Tajemnicza, śmiertelna choroba szaleje na całym świecie, czego skutkiem jest katastrofalny wręcz współczynnik śmiertelności ludzi. Dodatkowo z każdym dniem wzrasta także liczba ataków żywych trupów na tych, którzy jeszcze żyją.
W Japonii kilkoro licealistów i szkolna pielęgniarka złączeni przez nieszczęśliwy splot wypadków, połączyło swoje siły, aby wydostać się z zaatakowanego przez zombi Liceum Fujimi. Grupa stara się teraz ustalić kto lub co jest odpowiedzialne za wywołanie plagi, jednocześnie walcząc o przetrwanie w tym istnie apokaliptycznym świecie.
Historia opowiadana jest z perspektywy Takashiego Komuro – ucznia, który przeżył atak na szkołę.

Opinia: Od pierwszych wzmianek starałam się w miarę możliwości śledzić postępy w tworzeniu tej serii. Ostatnio spodobały mi się apokaliptyczne klimaty, do tego mam ochotę na porządny horror… jednak po trailerze boję się, że zrobią z tego typową ecchi siekankę zombi <_< Ale jeden odcinek obejrzę na pewno ;]
Bloguję?: Nie

Tytuł: Seikimatsu Occult Gakuin
Premiera: 5 lipiec 2010
Filmik: PV (Eng Sub), CM

Historia tego horroru i szkolnej komedii w jednym, obraca się wokół tajemniczych i ponad-naturalnych wydarzeń mających miejsce na terenie „Akademii Okultyzmu” – podobnego do fortecy akademickiego miasta.

Opinia: Hmm… Po „Supernatural” nauczyłam się, że połączenie horroru i komedii może być czymś genialnym, jednak czy będzie tak i w tym wypadku? Ciężko stwierdzić, ale z drugiej strony mam wrażenie, że owy tytuł może okazać się straszniejszym horrorem niż „Highschool of the Dead”.
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie jeśli mi się spodoba ;)

Tytuł: Shiki
Premiera: 8 lipiec 2010
Filmik: Trailer (Eng Sub)

Podczas gorącego lata w cichej wiosce Sotoba, mają miejsce dziwne, niewytłumaczalne śmierci różnych ludzi, zaś pewna osobliwa rodzina wprowadza się do dawno opuszczonej posiadłości. Dyrektor szpitala, Toshio Ozaki, zostaje wplątany w śledztwo dotyczące personelu jego placówki oraz mieszkańców miasteczka.

Opinia: Czyżby zwycięzca z powyższej trójki horrorów? Trailer zdecydowanie zrobił na mnie największe wrażenia – można mieć dreszcze! Btw, słowo „sotoba” też robi swój klimat – jest to drewniana tabliczka, którą umieszcza się na grobach. Nie ma co – słodka nazwa dla miejscowości ;P
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie ;)

Tytuł: Kuroshitsuji 2
Premiera: 1 lipiec 2010
Filmik: Trailer (Eng sub)

Sequel anime Kuroshitsuji (jap. Czarny Lokaj), które opowiada o angielskim arystokracie i jego niezwykle wykwalifikowanym lokaju, który przypadkiem okazuje się być demonem. Nowa seria przedstawia lokaja Clauda Faustusa i jego pana – Aloisego Trancy, którzy będą głównymi bohaterami.

Opinia: Odkąd ja się zabieram za to Kuroshitsuji, a ciągle coś mnie do tego odpycha. Może ze względu na „dwójkę” wezmę się w garść i obejrzę w końcu pierwszy sezon ;) Zaskoczyła mnie nowina, że seiyuu Aloisego będzie Nana Mizuki – ciekawie brzmi jako mężczyzna xD Natomiast głos pod Clauda podłoży Takahiro Sakurai, którego uwielbiam za rolę Suzaku (Code Geass) ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: Nurarihyon no Mago
Premiera: 5 lipiec 2010
Filmik: PV

Rikuo Nura to dzieciak, który w 3/4 jest człowiekiem, a w 1/4 youkai (jap. demon). Razem ze swoim dziadkiem, który jest przywódcą youkai, mieszka w domu pełnym duchów. Chłopakowi przeznaczone jest przejąć władzę po swoim dziadku, jednak jego ludzka strona nie chce się na to zgodzić – woli wieść życie zwykłego, normalnego człowieka.

Opinia: Demony i tym podobne sprawy, to kolejne zainteresowanie, które się we mnie ostatnio obudziło, dlatego podoba mi się pomysł na to anime. Fabuła faktycznie jest dość oklepana – ile to już było przypadków, gdzie „dziedzic nie chciał być dziedzicem”? Ale i tak możne wyjdzie z tego coś porządnego ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: The Legend of the Legendary Heroes
Premiera: 1 lipiec 2010
Filmik: PV1 (Eng sub), PV2 (Eng sub)

Ryner Lute to leniwy uczeń Królewskiej Szkoły Magii Imperium Roland. Pewnego dnia Imperium Roland wyrusza na wojnę przeciwko sąsiadującemu z nimi państwu – Estaboole. Na wojnie, jak to na wojnie – wielu umiera, w tym szkolni koledzy naszego bohatera. Kiedy walki dobiegają końca, Lute, na rozkaz Imperatora Siona Astala, wyrusza w podróż poszukując relikwii „Legendarnego Bohatera”. Jednak nic nigdy nie jest łatwe – podczas wędrówki dowiaduje się, iż na kontynencie rozprzestrzenia się śmiercionośna klątwa…

Opinia: Tak! Tak! Taaak! Magiczny shonen fantasy – Shouri jest jak najbardziej na tak xD Zawsze narzekam na to, że nie ma za wiele anime, które są typowymi fantasy – jednak wreszcie ktoś mnie wysłuchał ;) Grafika jest ładna, historia wydaje się niezła, a ta blondynka przypomina mi Deedlit z Lodossa ;)
Bloguję?: Pierwsze Wrażenie jak najbardziej, a później się zobaczy :]

Tytuł: Amagami SS
Premiera: 1 lipiec 2010
Filmik: Teaser

Drugoklasista pewnego liceum, z powodu tego co przytrafiło mu się w przeszłości, nie za bardzo lubi okres świąteczny. Jednakże tegoroczne święta dają mu ostatnią okazję, aby zaprosić na randkę jedną z dziewczyn, które aktualnie są w ostatniej klasie, a więc praktycznie „na dniach” kończą szkołę.
Anime to będzie swego rodzaju antologia, gdzie każda z dziewcząt w osobnym odcinku, będzie mogła przedstawić swoją opowieść. Jednocześnie każdej z nich dane będzie zaśpiewać swoją wersję endingu.

Opinia: Niby nic ciekawego, ale zainteresował mnie pomysł antologii ^^ Tak samo podoba mi się idea każdej z dziewczyn śpiewającej osobny ending. Może się skusze obejrzeć tą serię :)
Bloguję?: Nie

Tytuł: Ookami-san to Shichinin no Nakamatachi
Premiera: 1 lipiec 2010
Filmik: Promo (Eng Sub)

Miłosna komedia parodiująca bajki takie jak „Czerwony Kapturek”, czy „Konik polny i mrówka”. Ookami Ryoko to licealistką „z ikrą”. Znana jest ze swojego groźnego wyglądu i nieokiełznanego zachowania. Razem ze swoją przyjaciółką, a zarazem partnerką, Akai Ringo, należą do klubu „naprawiaczy” zwanego Bankiem Liceum Otogi, gdzie starają się radzić sobie ze wszelakimi szkolnymi problemami.

Opinia: Hmm… „Pan Wilk i Siedmiu Przyjaciół”, tak? ;) Pewnie nie zainteresowałabym się tą serią bo jakoś za bardzo przypomina mi Toradora!, ale ciekawi mnie pomysł z bajkami ^^ Po pewnym odcinku „Supernatural” (taaak, znowu „Supernatural” ;P), wiem że wariacje na temat baśni i innych opowieści na dobranoc mogą dać niesamowity efekt! …„I’ll tell you one thing, there’s no way I’m kissing a damned frog” ;] <= nie mogłam się powstrzymać xD
Bloguję?: Nie

Tytuł: Asobi ni Ikuyo!
Premiera: 10 lipiec 2010
Filmik: Promo

Historia obraca się wokół Kakazu Kio – zwykłego licealisty, mieszkającego na Okinawie. Podczas ceremonii żałobnej na cześć jednego z jego przodków, zjawia się przed nim dziewczyna z kocimi uszami. Nazywa ona siebie Eris i twierdzi, że jest kosmitą. Zanim chłopak zdąży się obejrzeć, jego nowa znajoma ma na karku fanatycznych wyznawców UFO, czy też tajemnicze rządowe organizacje. Jednak to nie im udaje się pojmać dziewczynie – robi to przyjaciółka Kio, Manami, która pragnie pójść w ślady swego ojca będącego agentem CIA. Nasz bohater szybko zdaję sobie sprawę, że musi ochronić Eris przed praktycznie całym światem.

Opinia: No nie wiem – niby komedia, ale założę się, że wplotą w to ecchi, a to już średnio mi się widzi…
Bloguję?: Nie

Tytuł: Seitokai Yakuindomo
Premiera: 3 lipiec 2010
Filmik: PV, Teaser 15s, Teaser 30s

Takatoshi to nowy uczeń w szkole, która dopiero niedawno stała się placówką przyjmującą studentów obu płci. Wkrótce dołącza on do rady uczniowskiej jako wiceprezydent. Od tego momentu zaczyna się jego nowe życie, jako jedynego normalnego chłopaka wśród trójki dziewcząt piastującej pozostałe stanowiska.

Opinia: Ile jeszcze powstanie serii z jednym chłopakiem wśród samych dziewczyn w Radzie Uczniowskiej…? <wzdycha>
Bloguję?: Nie

Tytuł: Shukufuku no Campanella
Premiera: 2 lipiec 2010
Filmik: Trailer

Historia ta ma miejsce w pewnym handlowym mieście o nazwie Ert’Aria. Leicester Maycraft to inżynier należący do gildii poszukiwaczy przygód, „Oasis”. Jednej nocy, razem ze swoimi przyjaciółmi wdrapuje się na dach kościoła, aby stamtąd obejrzeć deszcz meteorytów. Nagle jeden z meteorytów mija ich o włos i uderza o wieżyczkę kaplicy. Chłopak idąc to sprawdzić, odnajduje sekretne pomieszczenie i śpiącą tam dziewczynę. Kiedy się budzi, spogląda na niego i wykrzykuje: „Pewnie Ty musisz być moim tatą!”. Spotkanie z tajemniczą dziewczyną zaplątuje Leicestera w nieoczekiwaną przygodę.

Opinia: Podoba mi się projekt postaci – strasznie ładnie wszystko wygląda ^^ Po za tym tak jak już wcześniej wspominałam – na wszystko co ma „fantasy” w gatunku, ja jestem na „tak” ;]
Bloguję?: Może Pierwsze Wrażenie ^^

Tytuł: Ginmaku Hetalia Axis Powers Paint it, White
Premiera: 5 czerwiec 2010
Filmik: Trailer (Eng Sub)

Pełnometrażowy film do serii Hetalia Axis Powers, gdzie każdy bohater to personifikacja różnych krajów świata.

Opinia: Na początku byłam bardzo oporna w stosunku do Hetalii, ale od kiedy zabrałam się za oglądanie, wprost nie mogłam się odkleić od monitora! Czysty geniusz parodii – zaśmiewałam się praktycznie przy każdym odcinku xD Co prawda zalegam trochę z „Hetalia World Series”, ale pełnometrażówkę obejrzę na pewno! ^^
Bloguję?: Nie, bo byłoby to trochę dziwne – notka do serii, która ma już ponad 50 odcinków?

Tytuł: Kyou, Koi wo Hajimemasu
Premiera: 25 czerwiec 2010
Filmik: brak

Tsubaki to dziewczyna, która uwielbia co rano układać swojej młodszej siostrze włosy, jednak uważa, że jej samej taka fryzura nie pasuje. Pewnego dnia, podczas ceremonii otwarcia jej liceum, trafia się jej usiąść obok aktualnego najlepszego ucznia wśród pierwszych klas (choć także starała się o ten tytuł, nie udało jej się go zdobyć), jednocześnie najbardziej wrednego chłopaka jaki istnieje – Kyouty. Dziewczyna ze złości, po usłyszeniu od niego wielu niemiłych słów, obcina mu włosy! Kyouta rząda sobie, by Tsubaki odpłaciła mu za to „własnym ciałem”, jednak ona zamiast tego po prostu naprawia jego fryzurę… skracając jego włosy jeszcze bardziej! Następnie chłopak nieoczekiwanie całuje Tsubaki i stwierdza, że dopnie swego i sprawi by została jego dziewczyną.

Opinia: Tak się zastanawiam… to jest jakieś fatum? Ten tytuł mnie prześladuje nie wiadomo od jak dawna! Natykam się na mangę o tym tytule tak średnio co miesiąc, co dwa i zawsze stwierdzam, że przeczytam… ale innym razem. Teraz zaś okazuje się, że chcą z tego zrobić anime. Ciekawe…
Uwaga: Za radą Lavi umieszczam małe ostrzeżenie – okazuje się, że seria ta to tak zwane „smuty”. „Niezbrukane duszyczki” lepiej niech się przygotują, że jeśli chodzi o romans, anime to może ukazywać coś więcej niż tylko pocałunek…
Bloguję?: Skoro to OAV, to może się pokuszę o notkę?

Tytuł: Karigurashi no Arrietty
Premiera: 17 lipiec 2010
Filmik: Trailer, Preview

Powieść z 1952 roku, zdobywczyni literackiej nagrody Carnegie Medal, będąca pierwowzorem tej opowieści, przedstawia historię „małych ludzi” – góra 10 cm wzrostu – którzy żyją pod podłogą wiejskich domków w Anglii. 14-letnia Arrietty i reszta rodziny Clock spokojnie sobie egzystują, wytwarzając to co im potrzeba z rzeczy „pożyczonych” od normalnych mieszkańców domu. Jednak życie całej rodziny ulega zmianie, kiedy ludzki chłopczyk odkrywa istnienie Arrietty.
Adaptacja studia Ghibli przenosi akcję z Anglii lat 50-tych do Koganei w Tokio, w roku 2010.

Opinia: Jako film twórców między innymi Spirited Away, mam prawo podejrzewać, że wyjdzie z tego coś ciekawego :)
Bloguję?: Nie

Tytuł: Black★Rock Shooter
Premiera: 24 lipiec 2010
Filmik: Trailer

Black★Rock Shooter opowiada o rozpaczy i poczuciu beznadziejności narratora podczas bezcelowej wędrówki w poszukiwaniu czegoś bardzo ważnego co przypuszczalnie zgubił. W końcu zyskuje on nową nadzieję i decyduje się z odwagą stawić czoła przyszłości. Anime to jest inspirowane piosenką o tym samym tytule, wykonywaną przez wirtualną piosenkarkę Hatsune Miku z Vocaloida.
Anomaro-P, znany twórca filmików 3D do Vocaloida, stworzył Black★Rock Shooterowi fabułę, gdzie bohater zostaje zdradzony przez swoją siostrę, która przeszła na stronę zła i musi ją zabić aby powstrzymać ogólną destrukcję. Historia ta stała się inspiracją nadchodzącego anime.

Opinia: Przekładają premierę tego tytułu i przekładają… Obejrzę na pewno, bo to strasznie nietypowy pomysł i w ogóle, tyle że nie wiem czy się go doczekamy w tym sezonie. <wzdycha>
Bloguję?: Tak, jeśli nie będzie tak pokręcone, że się nie będzie dało powiedzieć nic sensownego xD

Tytuł: Hiyokoi
Premiera: 30 lipiec 2010
Filmik: brak

Hiyori to mała, nieśmiała dziewczyna, która wraca do szkoły po rocznej przerwie spowodowanej wypadkiem i późniejszą hospitalizacją. Będziemy śledzić jej poczynania np. w próbach zdobycia przyjaciół pomimo kompletnego braku społecznego obycia oraz może także odnalezienia jakiegoś głębszego uczucia…?.

Opinia: Typowy film shoujo – nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje (albo przynajmniej będzie istnieć ;]). Zapowiada się bardzo uroczo, dlatego może zdążę najpierw przeczytać mangę? <po chwili> To jest serializowane w Ribon?! Nie no – w takim wypadku to już jest must xD
Bloguję?: Może tak? Jeszcze nad tym pomyślę.

Tytuł: Colorful
Premiera: 21 sierpień 2010
Filmik: brak

Pierwszo-osobowa powieść narracyjna.
Umarłem. Zostałem wykopany z cyklu reinkarnacji za grzech, który popełniłem za życia. Anioł powiedział mi, że wygrałem na loterii i dał mi szansę przypomnienia sobie co to był za grzech. Mój duch zajął ciało 14-letniego chłopca Makoto, który popełnił samobójstwo. Próbowałem jakoś odzyskać moje wspomnienia. Byłem przygnębiony z powodu tego co przytrafiło się Makoto oraz tego, że „pożyczyłem” sobie jego ciało. Zdałem sobie sprawę, że ludzie krzywdzą się nawzajem, ponieważ świat jest zbyt kolorowy, by odróżnić prawdziwe barwy nas samych, od tych należących do innych osób.

Opinia: Opis mnie bardzo zainteresował… takie jakby anime z głębszym przesłaniem. Jeszcze nie wiedziałam czegoś takiego. Może być ciekawe ^^ Zastanawiam się tylko jaka będzie realizacja graficzna…
Bloguję?: Nie


I to by było na razie tyle. W sumie kiedy tak patrzę na tą listę, to nie jest tak źle :) Zdecydowanie każdy może znaleźć coś do oglądania, a jeśli nie? Zawsze zostają zaległe serie, których kiedyś nie obejrzeliście, a teraz prawie macie na to czas ;] Ja w każdym razie na pewno będę oglądać The Legend of the Legendary Heroes, Shukufuku no Campanella… i może ewentualnie Shiki. Z OAV i filmów Hetalia the Movie na 100%, potem Kyou, Koi wo Hajimemasu, Hiyokoi i Black★Rock Shooter o ile wyjdzie ;)

Po za tym mam nadzieję zapisać się w to lato na prawko i je zdać xD Czekają mnie też trudne psychicznie chwile oczekiwania na odpowiedzi z Uniwersytetów dotyczące mojego dostania się na studia… Nie, nie, nie! Póki co wolę nawet o tym nie myśleć! ;D

W każdym bądź razie mam w najbliższym czasie w planach kilka zaległych recenzji, które zapewne będę przeplatać piosenkami :) Do tego chcę też napisać parę artykułów tematycznych, póki co wykluwających się dopiero w mojej głowie – muszę nad tym trochę popracować ^^

…Teraz zaś (4 dni pracy nad tą notką już mi bokiem wychodzą ;P) mam ogromną ochotę na lody truskawkowe! xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 4 czerwca 2010, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 18 komentarzy.

  1. Nie mogłam się doczekać, aż dodasz to zestawienie. Zdziwiła mnie tak duża liczba horrorów, co mnie nie cieszy, bo dostaję na nich głupawki. Ale może coś spróbuję. A teraz moja wypowiedź – co sądzę i co będę oglądać :]

    Highschool of the Dead – nie
    Seikimatsu Occult Gakuin – nie
    Shiki – coś mi się widzi, że to będzie najpopularniejsza seria lata. Pewnie rzucę okiem chociaż na pierwszy odcinek, żeby wiedzieć, o czym ludzie gadają. Kreska jest ładna :]
    Kuroshitsuji 2 – będę oglądać na 100%, bo widziałam pierwszą serię i jest to jedno z najlepszych anime, jakie w życiu oglądałam. Nie jestem tak negatywnie nastawiona jak inni fani do pomysłu na drugą serię – jestem po prostu ciekawa, jak to wyjdzie.
    Nurarihyon no Mago – pewnie nie, chociaż nie wiem…
    The Legend of the Legendary Heroes – zamierzam oglądać, ale trochę się boję, co z tego wyjdzie. Tytuł jest głupi :/
    Amagami SS – coś jak Hatsukoi Limited…? Nie, dzięki.
    Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi – na 100%! Bardzo mi się podoba pomysł na tę serię.
    Asobi ni Ikuyo! – To-LOVE-ru vs. Tayutama – nie chcę powtórki z rozrywki!
    Seitokai Yakuindomo – Hmm… nie wydaje mi się, że dodadzą coś nowego, ale może… Zobaczę pierwszy odcinek.
    Shukufuku no Campanella – podoba mi się! Oglądam na 100%!
    Ginmaku Hetalia Axis Powers Paint it, White – nie skończyłam jeszcze pierwszej serii i na razie nie planuję.
    Kyou, Koi wo Hajimemasu – no way! Znam mangę i nienawidzę!
    Karigurashi no Arrietty – może kiedyś obejrzę.
    Black★Rock Shooter – na 100% :]
    Hiyokoi – może…? Ale raczej nie. Wyrosłam już z typowego shoujo.
    Colorful – hmm… ciekawe. Może kiedyś…

    No i moje podsumowanie:
    Obejrzę na 100%:
    Kuroshitsuji 2
    The Legend of the Legendary Heroes
    Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi
    Shukufuku no Campanella
    Black★Rock Shooter
    Pierwsze odcinki:
    Shiki
    Nurarihyon no Mago (pod znakiem zapytania)
    Seitokai Yakuindomo (pod znakiem zapytania)

    Jeszcze raz dziękuję za tę notkę i pozdrawiam <333

  2. Gomene, ale nie mam siły ani ochoty komentować wszystkiego pokolei więc powiem tak ogólnie..

    Wszystkie anime są ciekawe, kreska świetna, tylko dwa tytuły nie za bardzo mnie przyciągnęły, a mianowicie Colorful i Karigurashi no Arrietty. Są jakieś takie…dziwne, fabuła itp.

    No i tak oto bardzo ogólnie kończę moją, jakże króciutką opinię na temat „letnich” anime ;D

    Pozdrawiam :*
    Kae_chan

  3. Hm… Pewnie pooglądam wszystko, tak jak w ubiegłym sezonie (zalegam z masą rzeczy!), ale cóż. Pomarzyć można ^^

    Highschool of the Dead – nie, dzięki. Kolejna masa cycatych dziewuszek + majtki? Zbyt odrzuca…

    Seikimatsu Occult Gakuin – może być niezłe. Na 50% zerknę.

    Shiki – prześladuje to mnie. Więc raczej zerknę.

    Kuroshitsuji 2 – jasne, że tak! Może takie złe nie być (chociaż nie powiem, jako „sequel” tego traktować nie zamierzam, nawet nie jako „Kuroshitsuji”, po prostu „coś”). Tylko zwykłą kopią oryginalnego Kuro (z innymi bohaterami – gdyby Seba i Ciel zachowywali się jak ta nowa dwójka, to sama nie wiem co). Kurczę, tylko te pająki to mnie odstraszają ;/

    Nurarihyon no Mago – „Demony i tym podobne sprawy, to kolejne zainteresowanie, które się we mnie ostatnio obudziło, dlatego podoba mi się pomysł na to anime” – heeej, ty naprawdę nie czytałaś jeszcze Kuro? ^^ A co do animki: kto wie. Może z nudów.

    The Legend of the Legendary Heroes – dla tych bishów wszystko! Eee, znaczy dla fatasy! A zresztą… zaciekawiło mnie, chociaż nie zapowiada się seria najwyższych lotów. Ale kto ją tam wie ^^

    Amagami SS – czyli to ma być taki dating sim w wersji anime? (pierwsze skojarzenia) Raczej sobie daruję.

    Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi – no nie wiem… Takie to trochę… eeee… dziwne? Typowe? Wkurzające? Nawiasem, nie podobała ci się Toradora!?

    Asobi ni Ikuyo!, Seitokai Yakuindomo – również podziękuję

    Shukufuku no Campanella – raczej nie, ale może się chociaż na 1 odcinek skuszę? (acz wątpię)

    Hetalia – oczywiście!

    Kyou, Koi wo Hajimemasu – mnie też to prześladuje… Ale mam już tyle serii zaczętych, że mi się po prostu nie chce… OAV może obejrzę.

    Karigurashi no Arrietty – raczej obejrzę.

    Black★Rock Shooter – wydadzą to wreszcie?!

    Hiyokoi – coś dużo tych shoujo w tym sezonie… 3 rozdziały, tak? Nie dużo. Wpierw zobaczę jaka manga.

    Colorful – nie mam pojęcia. Pomysł niby nie taki zły, ale…

    Tak szczerze mówiąc, to ten sezon zapowiada się naprawdę dennie. Jeśli której z tych serii wystawię chociażby 9, to będzie cud ^^’

  4. No nie powiem, jest tych pare tytulow ktore mnie zainteresowaly i na ktore na pewno rzuce okiem:P
    no to na pewno beda to
    High School of the Dead- mimo wszelakich pokazow „panienek szczodrze obdarzonych przez nature”XD mam zamiar rzucic okiem na ta serie (chce jakis fajny horror anime, bo ostatnio z horrorami cos kiepsko:P)
    Seikimatsu Occult Gakuin & Shikki- tu takze mam nadzieje ze beda to dobre horrory anime (takie naprawde, zeby mozna sie bylo pobac:P), no mam nadzieje ze chociaz 1 z tych 3 taki bedzie:P
    Nurarihyon no Maho- no raczej zerkne bo to od studia Deen, a duzo anime ich produkcji wplasowuje sie w moj gust^^
    The Legend of the Legendary Heroes- no z tym to tak jak u ciebieXP
    Ookamisan Shichinin no Nakamatachi- taaa, komedyjka tez sie przyda miedzy tymi horrorami:P
    Shukufuku no Campanella- spodobalo mi sie intro do gry:P taa, eroge ale nie wnikam:P w anime nic takiego nie powinno byc, no ale badz co badz zaciekawilo mnie^^
    A no i jeszcze kontynuacje (to na bank) to bedzie
    Kuroshitsuji- obejrzyj, obejrzyj- zarabiste anime i pomyslec ze to moja kumpela, ktora rzadko oglada animce poradzila mi je:P
    Sengoku Basara i Sekirei- mi tam sie te anime podobaly, wiec to oczywiste ze siegne po 2 sezonik:P
    No i jeszcze OVA
    Hetalia Paint it White- Tak! Juz czekam ta to od dluzszego czasu^^ ~Paaasta~
    Kyou, Koi wo Hajimemasu & Hiyokoi- wygladaja calkiem, calkiem a do tego sliczna kreska^^
    No i jeszcze Black★Rock Shooter- mialo to byc wczesniej, no ale coz wazne ze bedzie=3

    No i chyba to wszystko (troszke sie tego zebralo^-^*)
    Pozdrawiam^^

  5. I znowu oddycham z ulga, bo nie ma jeszcze Deadman Wonderland na liście. Jak dobrze, że czekają z tym tytułem. Co do zaprezentowanych… chyba sobie odpuszczę. Wszystkie. Zamiast tego sesja, a potem oglądanie starszych serii!

  6. @Lavinnia
    Nie lubisz horrorów? Ja uwielbiam, ale niestety rzadko znaleźć anime w tym gatunku, które faktycznie potrafi przestraszyć :(

    Kolejna osoba polecająca Kuroshitsuji – chyba naprawdę muszę się za to zabrać ;]

    Hmmm…. „The Legend of the Legendary Heroes” naprawdę tak głupio brzmi? Już słyszałam to od kilku osób, a sama jakoś tego nie zauważam – ot, tytuł jak tytuł xD

    „Wyrosłam już z typowego shoujo”
    Hahahaha teraz poczułam się staro, jako że jestem starsza od Ciebie xD Ja nie mam nic przeciwko takim miłym heart-warming opowiastkom ^^

    Nie ma za co ^^ Jeśli chodzi o zapowiedzi, to jak najbardziej możesz liczyć, że nie przegapię żadnego sezonu, wiec prędzej czy później odpowiednia notka się pojawi :)

    @Kaeiko_chan
    Colorful i Karigurashi no Arrietty będą specyficznymi tytułami, ale ja bym ich tak od razu z tego powodu nie skreślała – może okażą się światowym hitem na miarę Spirited Away? Kto wie ;)

    @Nati
    „Pewnie pooglądam wszystko”
    Hahahahah dobry żart xDDD

    „ty naprawdę nie czytałaś jeszcze Kuro?”
    Bo widzisz – moje zainteresowanie okultyzmem obudziło się we mnie dopiero ostatnio, wiec wiesz – teraz Twoje namowy na Kuro mogą być dużo bardziej skuteczne ;D

    „Nawiasem, nie podobała ci się Toradora!?”
    Źle to napisałam w notce – nie chodziło mi o to, że Toradora jest złe, tylko o to, że wygląda mi to na kopiowanie pomysłu, a już to mi się średnio widzi… Swoją drogą to TD nie oglądałam, ale mam w planach ^^

    „to ten sezon zapowiada się naprawdę dennie”
    Mi wystarczyłoby tylko The Legend of the Legendary Heroes – mam chętkę na fantasy, a jak będzie z oglądaniem reszty, to się okaże. Po za tym, czy Cię to dziwi? Zawsze tak jest – wiosna, jesień, to serie lepsze, a lato, zima to posucha [wzdycha]

    @tear66
    „bo ostatnio z horrorami coś kiepsko”
    Prawda? Mnie to irytuję – chciałabym wreszcie obejrzeć coś przy czym porządnie bym się wystraszyła, a nic takiego nie mogę znaleźć :/ Gry survival horrory wychodzą Japończykom genialnie, ale do anime nie mają ręki w tej dziedzinie [wzdycha]

    The Legend of the Legendary Heroes – bo kto może nie lubić fantasy? xD

    „Kuroshitsuji- obejrzyj, obejrzyj- zarabiste anime”
    Chyba już wiem co ludzie mają na myśli, kiedy w mojej ankiecie wybierają opcję „któraś kontynuacja” xD Tyle ludzi poleca to anime, że na bank obejrzę Kuro przez te wakacje, ale jeszcze nie wiem dokładnie kiedy ;]

    „~Paaasta~”
    Hahahah [leży na ziemi i turla się ze śmiechu] Taaaak! Albo „Vodkaaaaaa!” xD

    @Silveria
    Deadman Wonderland? A cóż to jest? [po chwili] Ciekawa fabuła – może powinnam to przeczytać…? Polecasz? ^^
    Też mam zamiar w te wakacje zrobić sobie nadrabianie starszych tytułów :)

    Pozdrawiam ^^

    • Wiesz, ja Deadman Wonderland polecam, ale to czy się spodoba to inna para kaloszy. Zwłaszcza przy autentycznie krwawych starciach (pffft, ale wyszło – oczywiście, że są krwawe, sama wzmianka o „ludziach używających krwi jako broni” mówi wystarczająco wiele xD). Wiadomo, trzeba to lubić.

      Z czytaniem było z początku ciężko, bo grupy ciągle rzucały ten projekt i w pewnym momencie zalegano z chyba 10-cioma chapterami, ale teraz już wzięła się za to grupa I Eat Manga, więc jesteśmy na bieżąco.

  7. Szczerze mówiąc, nie byłam pewna, czy w ogóle powinnam czytać tą notkę, bo jak wiesz, anime przestały mnie już interesować. Ale w końcu doszłam do wniosku, że skoro na wiosnę znalazłam jeden tytuł, który okazał się dla mnie dobry, to może i latem coś się znajdzie. Jak na razie zainteresowały mnie dwa tytuły „Kyou, Koi wo Hajimemasu” i „Black★Rock Shooter”, z czego jednak, jak łatwo przewidzieć, rzucę okiem pewnie tylko na to drugie. O ile w końcu to wydadzą rzecz jasna, bo obija mi się ten tytuł o uszy już od dłuższego czasu i nie wygląda na to, by coś w końcu miało ruszyć z miejsca w związku z nim.
    A tak trochę z innej beczki, to gdy czytałam Twoją złotą myśl na temat uśmiechu, przypomniały mi się dwie inne, które moim zdaniem, równie dobrze nadawałyby się do tego, by rozpogodzić pochmurne dni (choć akurat dziś u mnie jest już ładnie ^^): „Uśmiech kosztuje mniej od elektryczności i daje więcej światła” oraz „Uśmiech jest jak słońce, które spędza chłód z ludzkiej twarzy”. Kiedy je czytam, uśmiech od razu pojawia się na mojej twarzy, a dookoła robi się tak jakby jaśniej ;)
    W sumie chyba tyle na dziś. Pozdrawiam ^^
    Alex

  8. heh, wreszcie zapowiedzi ;) Ciekawa jestem co tam na lato wymyślili, bo ostatnio jakoś nie jestem na bieżąco z M&A, ale może jakiś ciekawy kąsek się znajdzie :)

    High School of Dead – opis wyglada najprawdę fajnie, kreska mi się podoba, ale czemu wpieprzyli tam to ecchi :/ Może oglądnę jak kilka osób stwierdzi, że niezłe, ale wyczekiwać tego tytułu jakoś specjalnie nie będę…

    Seikimatsu Occult Gakuin – hmm… nie cierpię horrorów, ale trailer nie dał tego wrażenia „straszności”, więc może rzucę na to okiem albo poczekam na Twoje pierwsze wrażenie ;p

    Shiki – a to będę oglądać ^^ Trailer mi się podoba, opis też, a najbardziej interesują mnie te oczyska xD Są takie inne ^^

    Kuroshitsuji 2 – bosh, ile razy miałam się zabrać za Kuroshitsuji, tyle słyszałam, że świetne i wogóle, ale jakoś niespecjalnie miałam ochotę zacząć. Hm, może zacznę oglądać jak zacznie wychodzić, bo mimo wszystko są nowi bohaterowie i wogóle, to nie powinno działać na mój minus to, że nie widziałam Sebastiana i Ciela

    Nurarihyon no Mago – niby taki krótki, niby nic, a trailer mi się niesamowicie spodobał… co za bish ^^ Chyba to będę oglądać :)

    Legend of the Legendary Heroes – ale kreska ! Jaaakie oczyska ma ten bish , tego sobie nie odpuszczę ;p

    Amagami SS – może kiedyś w baaardzo odległej przyszłości ;p

    Resztę z listy sobie odpuszczam, ale moim zdecydowanym faworytem jest Kyou, Koi wo Hajimemasu – mangę czytam już od dawna i strasznie podoba mi się kreska oraz historia. Czytałam kilka innych mang tej autorki i moim zdaniem ta jest najlepsza, a kreska… ommg Kyouta jest so hot ^^ A historia, no cóż, fakt fatem, że ta manga należy do smutów, ale moim zdaniem i tak jest złagodzone. Ubolewam nad tym, że to będzie tylko OAV :( Bosh, jak patrzę na screeny z anime z sezonu wiosennego to tam kilka tytułów dałabym pod hentajce, ale tamte mają te 12 czy 13 odcinków normalnie co tydzień…

    No i jeszcze nie odpuszczę sobie Hiyokoi :) Jak tylko dowiedziałam się, że ma być anime to przeczytałam 2 dostępne wtedy rozdziały (teraz nawet nie wiem ile jest ;p) i naprawdę mi się spodobało :)

  9. Dla mnie pewniakiem jest tylko „Seikimatsu Occult Gakuin”. Może wysilą się na coś odkrywczego z dreszczykiem?
    Z innych pozycji to wystarczy mi, że albo „Legenda o Legendarnych Bohaterach” :D albo „Shukufuku…” okażą się na tyle dobre, że będzie można jedną serię śledzić z choć umiarkowanym zainteresowaniem i będę usatysfakcjonowany :D. Dołożę do tego „Ookami-san..” i będzie co śledzić na bieżąco.

    Tak na marginesie… źle by było gdyby okazało się, że jest pełno świetnych serii. Nie byłoby wtedy czasu na oglądanie starszych tytułów z listy „plan to watch” :D.

  10. Shouri a masz jakieś wieści na temat 4 serii Zero no Tsukaima?W internecie krążą pogłoski,że seria ma wyjsc 9 lipca,ale jakoś nie mogę w to uwierzyć,i o Shakugan no Shana bo siostra jest wielką fanką.

    • Wieści na temat 4-tego sezonu Zero no Tsukaima krążą przy okazji każdego sezonu letniego… dawno przestałam na to oczekiwać. Na temat Shany nic nie wiem, ale chętnie bym zobaczyła kolejny sezon.

    • Przypominam sobie, że kiedyś czytałem jakoby nowa Shana miała pojawić się na jesień. Nie pamiętam jednak na ile potwierdzona była to informacja i jakie jest jej źródło…

  11. Anime świetnie się zapowiadają. W koncu wyjdzie długo przeze mnie wyczekiwane Kuroshitsuji 2. Anime Shiki fajnie się zapowiada. Pachnie mi to Higurashi. Kyou, Koi wo Hajimemasu również wygląda na warte obejrzenie. Lubię takie serie . :3
    Highschool of the Dead już od pewnego czasu mam na liście do obejrzenie. No i na koniec, Black Rock Shooter. Czekam na te serię od zeszłego roku. W końcu się doczekam. :D

  12. Nie wie ktoś kiedy pojawi się w sieci Kyou, Koi wo Hajimemasu?Jest już dawno po premierze a nawt wersji raw niema :/

    • Z seriami OAV sprawa wygląda tak, że nie wychodzą one normalnie w telewizji, gdzie można je ładnie nagrać, tylko na płytach DVD, więc najpierw jakiś miły ktoś musi tą płytkę zakupić, zuploadować odcinki na neta, a suberzy dopiero wtedy mogą zabrać się za tłumaczenie.
      Wierz mi, że może to potrwać ciut dłużej niż 5 dni. Tydzień to minimum, a i tak obstawiam, że ukaże się pewnie dopiero do miesiąca.

      Pozdrawiam ^^

  13. hej też jestem fanką i Supernatural i anime. Supernatural V jeszcze nie skończyłam z braku czasu ale nadrobię to. Podobnie jak w poprzednim animowym sezonie tak i w tym mam zamiar wybrane serie oglądać na bieżąco. Pozdrawiam

  14. To ja tak króciutko – szukałam czegoś, co mogłabym obejrzeć po „Kaichou”, a przed „Black Rock Shooter” i wtedy znalazłam „Kyou, Koi wo Hajimemasu” ;))

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: