Shugo Chara! – ch.02

shugo_chara_v01_ch02_pg052

Niecały tydzień od wypuszczenia rozdziału pierwszego? Całkiem niezły wynik xD Mam wrażenie, że tym razem wszystko jest zrobione dużo ładniej, a i tłumaczenie chyba lepiej brzmi ^^

Zapraszam do sprawdzenia tego na własnej skórze ;]

Shugo Chara!
Rozdział 02
“Szacunek dla sławy!”

Download:
[Dream-Universe] Shugo Chara – ch.02 PL


Pora na słów kilka o samym chapterze.

Sierotka ze mnie i tyle! Już po załączeniu całego pliku na serwer, dotarło do mnie, że zapomniałam dorzucić do paczki, strony tytułowej rozdziału (czarno-białej wersji tego co możecie oglądać w nagłówku), dlatego dodaję ją teraz (cóż zrobić jak się nie myśli? ;]). Wszyscy, którzy chcą ją sobie obejrzeć odsyłam TUTAJ.

Co się tyczy samej pracy nad rozdziałem – było przyjemnie. Naprawdę nie sądziłam, że można z tłumaczenia (i edycji skanów) czerpać taką radochę ;D Zdecydowanie postarałyśmy się z Akcei, żeby wyszło lepiej niż ostatnio, ale jak zwykle jestem otwarta na sugestie :)

Swoją drogą to zastanawiam się nad powtórnym wypuszczeniem pierwszego chapteru, tyle wiąże się to z opóźnieniem 3 rozdziału, a tego zapewne nikt nie chce… Może zrobimy to kiedyś w wolnych chwilach… Chociaż z drugiej strony, to właśnie 1 rozdział jest wizytówką serii… No nie wiem! Trzeba pomyśleć! :)

Jedziemy dalej – idąc za radą Agit, dodałam do creditsów podziękowania dla angielskiej grupy skanlacyjnej. Powinnam zrobić to już za pierwszym razem, ale cóż… silly me xD

Odnośnie rozszerzenia obrazków – pozostałam przy jpg bo póki co, choćbym nie wiem jak zapisywała to png, to i tak są one jakoś masakrycznie duże (a nie chcę, żeby te rozdziały zajmowały Bóg wie ile!). Po za tym jakościowo nie zauważam jakiejś ogromnej (o ile w ogóle) różnicy… :)

Na koniec słów kilka odnośnie tego, o czym pisałam ostatnio – osobach chętnych do pomocy. Jeśli ktoś faktycznie czuje się na siłach (czyt. ma czas i chęci) proszę o maila (na adres garnetpaula@gmail.com), a ja już podeślę wszystko co potrzeba (czcionki itp. :)).

Teraz już milknę i zostawiam was z nowym rozdziałem :)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 marca 2009, in Manga, Shugo Chara!, Shugo Chara! (Peach-Pit) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. Ściągnęłam i od razu przeczytałam :)
    I muszę powiedzieć, że rzeczywiście całość jest zrobiona dużo ładniej i lepiej, tak chyba tylko dwa nieprawidłowe przedzielenia wyrazów wyhaczyłam, ale tak to czytało się bardzo przyjemnie i szybko i ja tam się nie mam do czego przyczepić, odwaliłyście kawał dobrej roboty :)

    • „dwa nieprawidłowe przedzielenia wyrazów wyhaczyłam”
      Tak? A po kilka razy sprawdzałam, czy coś aby przypadkiem nie jest źle podzielone ;) Ale cóż – następnym razem będzie (mam nadzieję :)) jeszcze lepiej ^^
      No i oczywiście dziękuję za pochwałę :)

      • No bo one są takie drobne:
        pg069- Tam jest’ Amu-chan’, i to ‚han’ jest linijkę niżej
        pn077- tam tylko mi zgrzyta wyraz ‚nareszcie’, bo jest podzielony na-re-szcie, a mi się zawsze wydawało, że poprawnie jest na-resz-cie, ale tak jak mówię, to jest takii drobny błąd i nie wiem czy ktoś zwróciłby na to uwagę :)
        (Chyba, ża to ja się mylę, to w takim razie od razu przepraszam :))

  2. Ściągam i dziękuje :*

  3. Dobra robota ! Hahah ; ]
    Ściągnełam sobie i już w najbliższym czasie
    przeczytam do końca. ^^ Co do pomocy , to kiedy minie mi czas nawału lekcji, postaram się pomóc jak najlepiej mogę !

    Pozdrawiam xD

  4. dzięki za chapter 2 jest super, a ty mniej więcej co tydzień 1 tłumaczyła??

    • Trudno powiedzieć :)
      Teraz kiedy będziemy mieć troszkę większą ekipę może będzie nawet częściej? Naprawdę nie wiem – wszystko zależy od mojej szkoły (tak jak dzisiaj np. – nic nie zrobię bo mam mieć 50 zadań z matmy gotowe na jutro) i chęci (bo staram się także robić korektę).
      Chapter 3 jest na ukończeniu (tyle ze Akcei miała teraz problem z dostępem do photoshopa, więc sama nad nim siedzę), 4 w trakcie, a 5 będę dziś/jutro wysyłać mojej edytorce ^^

      Póki co nic nie obiecuję, ale postaram się dodawać co najmniej jeden tygodniowo :)

  5. Tamten chapter był dobry, ale ten jest jeszcze lepszy. I graficznie i językowo Denerwowało mnie tylko trochę „Shugo jajka” na samym początku. Szczerze mówiąc, sama nie wiem, jak można było to inaczej przetłumaczyć (chyba zostawiłabym to w oryginalnej wersji), ale tak czy siak brzmiało to trochę głupio. Pozdrowionka.
    Alex

  6. Suuper ! ;D;D nie moge się się doczekac 3 ch. xDD A kiedy jak przetłumaczysz Sakura Hime Kaden ? ;D bo nie moge się doczekać ;D a słyszałam ze juz wszyszedł ch. 4 hehe ;D pzdr ;***

  7. Macie dużego plusa u mnie za „Amu-chan” :D Nie mam żadnych ale, Shugo jajko podoba mi się, nie każdy musi wiedzieć, że „kokoro” to serce :) hmm… tak sobie zastanawiam….może zacznę drukować waszą wersję? co prawda drukowałam już sobie rozdziały trzy :P) z mangi angielskiej ale manga po polsku….w sumie to i tak czarno białe to kolorowy tusz nie schodzi :D Brat mnie zabije ale dobra…..

    poprawcie pierwszy, ale można najpierw skończcie pierwszy tom (5 rozdziałów)? nie wiem, jak chcecie. Ale poprawcie :)

    i „bardzo dobrze, rób tak dalej” :D naprawdę, profesjonalna robota! :)

  8. @Alexandra
    Sęk w tym, że to nieszczęsne „shugo jajko” nie da się inaczej przełożyć! Shugo/Guardian Egg nie zostawię bo skoro Anglicy przetłumaczyli to znaczy, że trzeba by było to zmienić. „Kokoro no Tamago” to jeszcze gorsza opcja. Wygrało „mniejsze zło” xD <== za dużo Sapkowskiego ;]

    @oluss
    Sakura? Nad nią niestety pracuję sama i to w wolnych chwilach (których aktualnie nie mam ;P). Może w przyszłym tygodniu postaram się wypuścić 3 rozdział? :)

    @monilip
    Skończyć pierwszy tom a potem poprawić 1 chapter? Powiem Ci że to niezły pomysł :) Póki co zabieram się za kończenie rozdziału 3 ^^

    Pozdrawiam ^^

    • widzę, że „póki” to twój stały błąd :P

      • Grrrrrrrrr… znowu!! To jest silniejsze ode mnie – przepraszam wszystkich, których to razi! ;(
        Największy problem jest w tym, że Firefox mi tego nie podkreśla jako błąd, więc jeśli sama tego nie wyłapię (a ostatnio staram się ze wszystkich sił – naprawdę! xD) to niestety jest taka „mała” wpadka ;]
        Już poprawiam ^^

  9. Dziekuję!
    Nic dodac nic ująć :3

  10. Oooo..!
    Ale fajnieeee..!
    <>
    Wracam ze szkoły i tu TaKa niespodzianka..!
    Że ja wcześniej nie zauważyłam xPP

  11. Ah właśnie, jak już pisałam – często przesiaduje na wszechbiblii i na przyszłość, informacje o nowych rozdziałach zamieszczajcie w temacie ‚nowe wypuszczki’ , a nie ‚nowe grupyt i przegapione releasy’, chociaz moze juz o tym wiecie :)

Skomentuj

