Mistress Fortune – vol.01 ch.02

Wreszcie nadeszła ta chwila! Po miesiącu czasu wzięłam się wreszcie za Mistress Fortune i tym sposobem macie przed sobą rozdział drugi ^^

Tym razem dowiemy się ciut więcej o uczuciach Giniro, a jednocześnie poznamy powód, z którego faceci nie lubią odchudzających się dziewczyn xD

* Skany od Suki Desu :)
** Tłumaczenie własne – brak polskich literek (jak zwykle!) powodowany moim lenistwem xD
*** Po kliknięciu dostępna powiększona wersja ^^

Zettai Kakusei Tenshi Mistress Fortune
Tom 01 – Rozdział 02
“Nietypowa walka! Dziewicze serce w jej piersi!?”

Kisaki i jej obsesja na punkcie wagi :) Nasza bohaterka postanowiła się odchudzać, a co ważniejsze dieta poskutkowała! Jednak nie wszyscy są szczęśliwi z tego powodu. Giniro jak zwykle myśli tylko o jednym – oczywiście E-miseczkach ;P

Dziewczyna dalej nie daje za wygraną jeśli chodzi o sposób porozumiewania się z Giniro, jednak on uważa takie coś jak mail, czy numer telefonu za bezwartościowe rzeczy. Oczywiście dostanie mu się za to – Duchowy Grzmot dobry na wszystko xD

Przy okazji nadeszły nowe doniesienia o EBE w dzielnicy Shinjuku. Quartz i Tiara zostają wysłani do boju!

Jednak co z tego? W takim stanie w jakim są (pokłóceni na całego), ciężko żeby wykonali zadanie. Przy okazji EBE, która została złapana ostatnim razem towarzyszy im w misji. Próbuje ona ich jakoś pogodzić, ale kończy się na tym, że Giniro jest wkurzony i nazywa ją „Ebeko” ;D Później następuje taka oto wymiana zdań, która mnie kompletnie rozbawiła!

Dla niekojarzących lub tych ze słabą pamięcią. „Marron” to imię głównej bohaterki Kamikaze Kaitou Jeanne, a „Meroko” pochodzi z FullMoon wo Sagashite. Obie mangi to tytuły Pani Tanemury ^^ To miał być żart w stronę fanów – udał się wyśmienicie bo naprawdę uśmiech nie schodził mi z ust przez ładną chwilkę ;D A do tego Giniro też lubi Marron i Meroko hahahahah!

W czasie, który nasza dwójka wspaniałych bohaterów spędza na sprzeczaniu się o Ebeko, zapomniany zły EBE postanawia ich zaatakować. Wsyśnie ich do słoika (swoją mocą ich pomniejsza, żeby się zmieścili) i wyrzuca do rzeki!

Ebeko próbuje dogadać się z przedstawicielem swojego gatunku, ale nie jest to zbyt owocna „rozmowa” :)

Tymczasem Quartz i Tiara dryfują sobie w słoiku i chcąc nie chcąc, są skazani na swoje towarzystwo, aż ich ktoś uwolni! Kisaki zaczyna płakać, ponieważ nie chce z nim się kłócić. Kocha go bardzo, ale rani ją, że na jakąkolwiek możliwość kontaktu między nimi mówi „bezwartościowe”. W końcu mówi mu, że już go o nic takiego nie poprosi, ale żeby przestali się sprzeczać.

Zdziwienie! Giniro mówił takie rzeczy ponieważ bał się iż szefostwo ich całkowicie rozdzieli, a tego by przecież nie znieśli. Zaczyna on także opowiadać o swoim dzieciństwie. Jego moc obudziła się kiedy miał 5 lat, wszedł wtedy w tryb berserka (szału, nie kontrolował tego co robił) i zniszczył swój dom. Aktualnie mieszka w instytucie. Ma dług wdzięczności u Hakase (dowódca) i nie może odejść z PSI. Mówiąc o jego rodzinie, to ojciec i starsza siostra zginęli kiedy dom się walił, a matka leży o śpiączce od 9 lat.

Nie miał za szczęśliwego życia ;(

Na całe szczęście nastawienie Kisaki potrafi wszystkich podnieść na duchu ^^

Nagle słoik wpada na większą falę… i Giniro ląduje z twarzą w biuście Kisaki ;P Wydaje się, że odpłynął gdzieś daleko (dziewczyna nie może go docucić xD), ale kiedy się ocknie wyważa pokrywę słoja i zabiera się za EBE! Mamy okazję ogląda jego tryb berserka!

W tym czasie Ebeko wyciąga Tiare ze słoika. Niestety nie mogą sobie one poradzić z przywróceniem Quartza do normalności. Jak się jednak okazuje Kisaki ma Asa w rękawie!

Hahahahahha poskutkowało idealnie, a nasza bohaterka ma pozwolenie na zaatakowanie EBE, które trzyma Giniro ;) Nie ma to jak połączyć przyjemne z pożytecznym ;P

Już w instytucie Kisaki zbiera się do wyjścia. Żegna się ze wszystkimi, po czym słyszy coś dziwnego!

Okazuje się, że Giniro potrafi używać telepatii! Poprzez swoje myśli daje dziewczynie instrukcje jak to się robi. Kisaki jest okrutnie podekscytowana i stara się ze wszystkich sił! Telepatia telepatią, ale tu chodzi o wymianę myśli z ukochanym! xD

Następnego dnia Kisaki zostaje wezwana do instytutu. Okazuje się, że przyjechała przedstawicielka z wydziału PSI w Ameryce i chce z nią porozmawiać. Dziwne jest też zachowanie Giniro. Wczoraj był uśmiechnięty, a dziś odwraca wzrok. Wkrótce dostajemy wyjaśnienie dlaczego.

Kisaki zostaje poproszona o wyjazd do Ameryki. Czyżby nasza dwójka bohaterów miała się rozstać właśnie wtedy kiedy się do siebie zbliżyli?

Tego się dowiemy w trzecim i ostatnim rozdziale! Postaram się umieścić go szybciej, ale nic nie gwarantuję. Edycja skanów zajmuje dość trochę czasu, a widzicie, że zajmuje się ostatnio wieloma projektami. Wracając do tematu. Historia się rozwija, mamy wreszcie lekki przedsmak tego w czym pani Arina jest najlepsza, czyli rozwój postaci :) Giniro zyskuje sobie u mnie troszkę współczucia (nie miał łatwo ;(), a Kisaki imponuje swoją dobrodusznością! Jestem zdecydowanie na tak!
Do zobaczenia! ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 21 Październik 2008, in Manga, Mistress Fortune and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Heeeh, historia idzie do przodu :P Aż mi się zrobiło szkoda Giniro jak opowiadał, że zniszczył dom, a walący się dom zabił mu ojca i siostrę, a mama leży w szpitalu :( heh trochę to smutanawe :( Nooo, ale za chwilę potem była akcja z ‚trybem Berserka’ xD hehe nieee no, ale mu się oczy zaświeciły ^^ Z deczka przypominał takiego maniaka ^^ Haaah, no ale Kisaki wiedziała jak wrócić go do normalności A swoją drogą myślałam, że padnę jak wyczytałam, że Giniro martwił się, że w efekcie odchudzania biust Kisaki zmniejszy się aż o 1 cm xDDD

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: