„Uta no Prince-sama” dostało drugi sezon!

Pamiętacie serię z lata, gdzie to bohaterka o przerażających oczach (xD) uczęszcza do liceum dla piosenkarzy oraz autorów tekstów piosenek, tam spotyka bandę przystojniaków, którzy za wszelką cenę chcą z nią pracować, po czym by dojść do kompromisu i nie pobić się o biedną Harukę, tworzą barwny boysband? ;p

Jeśli odpowiedź brzmi tak, powinien was zaciekawić news o planowanym drugim sezonie – data premiery nie jest jeszcze znana, ale decyzja została już podjęta, czego przypieczętowaniem było ogłoszenie tej informacji na sobotnim evencie UtaPri w Japonii.

Szczerze mówiąc po przeczytaniu tej wiadomości, miałam ochotę krzyknąć „Hell Yeah!!”, a potem zaczęłam się zastanawiać, czemu właściwie tak mnie to cieszy? Chyba anime to jest takim moim guilty pleasure :D

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 15 stycznia 2012, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 Komentarzy.

  1. Yaaaaay *o* moje bish’e wrócą! Love reverse harem! Nowe piosenki na komórkę! xD
    No i może w końcu się tam tego upragnionego romansu doczekam xD Zagrałabym w oryginał, ale są 2 główne przeszkody… 1. Nie znam japońskiego 2. Nie mam PSP. No cóż, pozostaje czekać na anime ^^

  2. Nie wierzę !!!! Będzie drugi sezon, co za nowina. Nic tylko czekać na kolejną dawkę humoru :D

  3. No nie wiem czy jestem szczęśliwa. Anime w sumie nie było takie złe, ale co tu dalej kontynuować??? Haruka ma zbyt „dobre” serce aby wybrać jednego i skrzywdzić resztę więc na zadowalające zakończenie i tak nie ma co liczyć. Więc pytam się: po co? Jest tyle ciekawych serii do kontynuacji lub nawet nawet mang które można było by zserializować, ale jeżeli chcą wyrzucać kasę w błoto, to proszę bardzo! Ja skakać z radości nie będe>

  4. KissAngelsTears

    To było dziwne. Weszłam na DU i od razu poleciałam do pierwszej najnowszej notki bez jakiegokolwiek patrzenia na monitor. ALE! (xD) jakimś cudem mój mózg powiedział mi ,,Wracaj na początek”. Wróciłam, a tu taka niespodzianka. Po dobrych parunastu (dosłownie) chwilach krzyknęłam na cały dom ,,WHAT?!” xDDDD
    Cóż, obejrzałam większość tego anime (chyba 2 ostatnie odcinki ominęłam) i nie było złe, ale druga seria? …. Mogę się założyć, że znam odpowiedź co będzie wątkiem głównym w tym sezonie więc nie wiem czy jest sens oglądać :o Znaczy, nie żebym miała coś przeciwko (100% romantyczka xD), bo trochę tęsknię za humorem z tej serii, ale nie wiem czy ma sens ta cała kontynuacja. Moim zdaniem to będzie podobna sytuacja co z Kuroshitsuji II: cała kasa pójdzie w błoto :(

  5. Super !! :*

    Jak bedzię pewny dzień premiery to napisz na blogu oki :)
    Jednak zakończenie mnie troche zdziwiło ! Mam nadzieje że w drugiej seri będzie więcej odcinków i fajniejsze zakończenie chociaż wiem co się spodziewać w drugiej seri to i tak mam straszną ochote obejrzeć drugą serie.
    Tylko czy jeszcze ktoś przetłumaczy na polski odcinki które wujdą !!

  6. No i świetnie! Będzie więcej postaci do cospley’owania~!

  7. A ja się cieszę jak wariatka :D to anime jest tak pozytywne i pełne kolorów, że nie znalazłam jeszcze drugiego, które tak poprawiałoby mi humor :D mam nadzieje, że dwójka będzie równie rozśpiewana :p

  8. Chihayafuru19

    Ale ja się ciesze!!!! Obejrzałam to anime pierwszy raz w zeszłym roku i jak teraz zaczęłam znowu oglądać i zobaczył tą wiadomość wstałam z krzesła i zaczęłam podskakiwać ! .
    Mam nadzieje że anime to pojawi się jak najszybciej ^^.
    ps. Mam nadzieje że wreszcie ona będzie z którymś z nich X)

  9. Ja myślę , ze ona w końcu stworzy swój własny harem i będzie ze wszystkimi ale w końcu stanie się muzą i będzie z tym gościem latała sobie do gwiazd i będzie WTF end XD
    Chciałabym , żeby w końcu ktoś ja pocałował *W* Liczę na was i myślę że będą kolejne piosenki i dziwne choreografie :D

  10. Ludzie piszący ‚nie ma fabuły na drugi sezon’ – poczytajcie, zanim się wypowiecie. Głównym motywem w drugim sezonie będzie pojawienie się senpaiow chłopaków, którzy zadebiutowali w piątej grze ‚Debut’ i zyskali własną ‚All Star’. Drugi sezon wychodzi głównie z myślą o nich. W grze każdej dwójce (i rodzynkowi) przydzielany jest jeden nauczyciel (Otoya i Tokiya – Reiji, Ren i Masato – Ranmaru, Syo i Natsuki – Ai, Cecil – Camus), w anime mieli stworzyć osobny zespół rywalizujący że STARISH, ale to nie jest jeszcze potwierdzone. Więcej bishy, więcej muzyki (I to jakiej!), więcej Nanami ( mam nadzieję że w tym sezonie trafi ją ciężarówka) i więcej Syo ( który z pedalskiego kowboja zmienił design na boya hotelowego i nie był to dobry wybór). Dodatkowo ma być rozwinięty wątek brata bliźniaka Syo (Kaoru) i ojca Otoyi (Shining XD).

Dodaj komentarz