Back to work!

tydzien z anime

Dużo się ostatnio działo, wliczając w to przerwę wakacyjną (wycisnęli ze mnie ostatnie poty na obozie sportowym, ale było fajnie ^^), nabawienie się kontuzji (po powrocie do domu skręciłam sobie kostkę – pogratulować ^^”), potrzebę „chwili dla siebie” (musiałam na trochę „wyłączyć” internet i się zresetować) oraz ogólny dół nastrojowy w który wpadłam (pogoda mnie dobiła, a boląca stopa bynajmniej nie pomagała), ale w końcu nadszedł ten moment, kiedy poczułam, że muszę się plasnąć obiema dłońmi w policzki i wrócić do tej lepszej rzeczywistości!

Wam też jakoś chcę ostatni zastój na DU zrekompensować, a SuspiciousPlum spadła mi z nieba pomysłem na nową serię „Tygodnia z Anime” :) Dzisiejszy wpis to tylko malutka notka organizacyjna, by dać znać, że ciągle żyję XD Prawdziwa zabawa zacznie się od jutra, ponieważ przez tydzień codziennie chciałabym zrecenzować inną, zakończoną serię anime – postaram się zachować sporą różnorodność, by każdy z was mógł znaleźć coś dla siebie ^^ Ciągłość pisania zaś mam nadzieję uda mi się utrzymać nawet po evencie i póki mam jeszcze wrzesień wolny od studiów, dam z siebie wszystko by go wykorzystać.

Nie pozostaje nic innego jak wznosić modły do weny, by spojrzała na mnie łaskawym okiem oraz napisać: „do zobaczenia jutro!” :)

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 7 Wrzesień 2014, in Artykuły, Różne and tagged . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Wierni fani bloga czekają, tylko mam nadzieję, że nie będziesz tych notek z siebie wymuszać.

    Jak Big Boss, IM STANDING…

    • A ja jak zwykle powtórzę: jesteście kochani ^^
      Nie nie, nie martw się, tu nie chodzi o wymuszanie – po prostu czasami potrzebuję maleńki push, bo jak nie ruszam bloga zbyt długo, to tym trudniej mi wrócić do jakiegoś fajnego rytmu pracy. Wakacje są w tym względzie tym gorsze, że jak masz na wszystko za dużo czasu, to koniec końców nic nie robisz i ten cały wolny czas marnujesz ^^” Moment kiedy „potrzebowałam” przerwę mam już za sobą – teraz zaniedbywanie DU byłoby już tylko czystym lenistwem i właśnie walczę, żeby je przezwyciężyć ;) Good luck to me xD

      Pozdrawiam ^^

  2. I to jest zdrowe – trochę odpocząć i wrócić z większym impetem :) Jestem bardzo ciekawa nadchodzącego tygodnia!

  3. Podczas wakacji każdemu należy się trochę odpoczynku ^^ Jednak fajnie, że już wracasz! Jestem ciekawa co za tytuły pojawią się w tym tygodniu ;)

  4. Ojj… mi też nastój chwilami opada jak flak… Raz jest dobrze, a za chwilę mam +500 do autodestrukcji ;) Chyba aura TEJ pory roku się już zbliża… Ciesze się, że natchnęłam Cię do pracy. Pamiętam jak w zeszłym roku zrobiłaś tę serię wpisów i odkryłam dzięki Tobie Nodame i Princess Tutu. Te dwie serie zrobiły mi jesień <3 (a…no i oprócz tego Chichayafuru też z Twojego polecenia oglądałam XD). Już się nie mogę pierwszego posta doczekać!

    • @Darya/lemurilla
      Przerwy są kuszące, ale żeby zmotywować się, by z nich wrócić potrzeba +100 do siły woli hahahah Mam nadzieję, że wbiję się z którymś tytułem w Twój gust :)

      @Hitomi
      To prawda, wakacje motywują do nieróbstwa jak mało co xD
      Teoretycznie mam już sześć tytułów zaklepanych i jeszcze waham się nad jednym – zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      @Suspicious Plum
      No dokładnie – takie dziwne te wakacje w tym roku, bo nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie praktycznie pada co drugi dzień i najchętniej człowiek nie wychodziłby przez tydzień z łóżka ^^” To ja dziękuję, bo tak od 2 tygodni chodziłam z zamiarem napisania czegoś, a nie mogłam do tego przysiąść, Twój tłit natomiast był idealnym pushem, żebym wreszcie przestała marudzić i zrobiła coś konkretnego :D
      Uuuu to wysoko mi poprzeczkę stawiasz – nie wiem czy znajdę hity na miarę tamtych dwóch tytułów, ale mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie ;)

      Pozdrawiam ^^

  5. Hej, a co z minirecenzjami oglądanych anime z bieżących sezonów? Uważnie je zawsze śledzę i zazwyczaj polecasz faktycznie te najciekawsze, dlatego mam nadzieję, że ten powiedzmy cykl na Twoim blogu nie umrze :) Pozdrawiam!

    • I teraz mam problem, bo nie jestem pewna, czy chodzi Ci o Pierwsze Wrażenia, czy o serię mid-season review. Jeśli o to pierwsze, to nie ma się co martwić – jak tylko zacznie się nowy sezon (końcem miesiąca będą zapowiedzi), to będą i nowe PW. W tym sezonie nie było zbyt wielu takich notek, bo po prostu nie sprawdziłam zbyt wielu tytułów. Co się zaś tyczy recenzji środkowo-sezonowych, to tym razem ich nie będzie, ale raczej będę się starała je publikować do każdego sezonu. W te wakacje akurat nie śledziłam dużo anime na bieżąco (może ze 3 serie), dlatego nie miałam w sumie o czym pisać. W zamian postaram się wrzucić krótkie podsumowania tych tytułów, które uda mi się w najbliższym czasie skończyć (sezon powoli zbliża się ku końcowi, a ja od kilku dni dość sprawnie nadrabiam zaległości :)).

      Pozdrawiam ^^

      • Chodzi mi o jedno i drugie, trochę chaotycznie napisałam, sorka ;) Fajnie, że zostaną Pierwsze Wrażenia i byłoby super, gdyby zawsze na koniec każdego sezonu też był zbiorczy przegląd minirecenzji z ocenami, tak jak dotąd. Szkoda, że skończą się mind-season review, no ale nie można mieć wszystkiego. Swoją drogą super, że prowadzisz bloga, powodzenia dalej! :)

        Pozdrawiam

        • Teraz pewnie ja chaotycznie napisałam :)
          Mid-season review się nie skończą – wyjątkiem jest aktualny sezon, bo za dużo teraz nie oglądałam (stąd też mój pomysł, żeby wam to wynagrodzić osobnymi postami podsumowującymi te kilka tytułów, które jednak udało mi się śledzić/nadrobić).
          Od października, kiedy to zacznie się sezon jesienny i o ile świat się nie zawali, będą i PW i ms-r :)
          Mam nadzieję, że teraz już rozwiałam wszelkie wątpliwości ^^
          No i oczywiście dziękuję bardzo – I will do my best na tyle, na ile oczywiście będę miała czas :) (praca magisterska się sama niestety nie napisze, ech),

          Pozdrawiam ^^

          • Super wiadomość! Tak, teraz wszystko jasne, cieszę się, że od jesieni wrócą wszystkie cykle, trzymam kciuki, za magisterkę też, przede mną niedługo ta sama przeprawa ;)

            Pozdrawiam!

Skomentuj

