Dream Universe kończy 5 lat~!

anime-girl-purple-flowers

W końcu nadszedł ten dzień, a ja jestem nieprzygotowana jak nigdy ;) Prawie spadłam z łóżka, kiedy rano bez entuzjazmu sięgnęłam po komórkę i zobaczyłam datę ;D W tym roku działo się tyle rzeczy, że o mały włos nie zapomniałabym o urodzinach bloga! Ale jakże mogłabym to zrobić, kiedy DU stuknęło właśnie 5 latek? :)

Ech, aż się wierzyć nie chce… 5 lat… Zakładając DU nigdy bym nie przypuszczała, że przetrwam tak długo w prowadzeniu jakiejkolwiek strony. Były oczywiście chwile lepsze i chwile gorsze, kiedy to pisałam wręcz bardzo mało, ale cieszę się, iż nawet w takiej sytuacji nigdy nie przeszło mi przez myśl, żeby porzucić to hobby. Chyba przyzwyczaiłam się, ze jest ono integralnym elementem mojego życia. Od czasów liceum, po studia, od czasów nastoletnich, po swego rodzaju dorosłość – blog ten w pewnym sensie dojrzewa razem ze mną, a z drugiej strony pozostaje wiecznym dzieckiem tak jak i ja :)

Mam szczerą nadzieję, że przez te ostatnie lata udało mi się stworzyć miejsce przyjazne dla odwiedzających, ale i pełne rzetelnych informacji i łatwo przyswajalnych tekstów, które potrafiły was w jakimś stopniu zainteresować, a nawet rozśmieszyć. Moim celem nigdy nie było pisanie przesadnie poważne – staram się wszystko utrzymać w luźnej koncepcji, bo mam wrażenie, że właśnie tego luzu tak w społeczeństwie jak i fandomie nam brakuje. Po co się kłócić? Po co wywyższać jedne rzeczy nad drugie? Cieszmy się nowymi znajomościami i szanujmy się nawzajem – w końcu połączyła nas wspólna pasja ^^

Nie potrafię też wyrazić w słowach podziękowania dla was za te 5 lat współpracy. Niektórzy z was są ze mną od samego początku i czasami nie mogę uwierzyć, jak dużo zawarte w ten sposób przyjaźnie dla mnie znaczą. Tak więc dziękuję – i nowym i starym czytelnikom – za wsparcie, za dobre słowo, za wspólną okazję do śmiechu. Może kiedyś się spotkamy twarzą w twarz i będę miała okazję powiedzieć wam to osobiście, może już wiele razy minęliśmy się na ulicy nawet o tym nie wiedząc, może nigdy się nie zobaczymy – bez względu na to wszystko DU istnieje dzięki wam, nie zapominajcie o tym ^^

No więc… widzimy się za rok, 10 lipca! Pełną paczką, a nawet i większą! Bo przecież życie życiem, ale nie można sobie odmawiać chwili wytchnienia i dobrej rozrywki~! Cały Wszechświat stoi przed nami otworem …obym tylko do tego czasu nie zbankrutowała od nadmiaru ciekawych mang na polskim rynku ;]

Night-city-skyline

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 10 Lipiec 2013, in Artykuły, Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 15 komentarzy.

  1. Jestem stałą bywalczynią bloga (mimo że nie zawsze pozostawiam po sobie ślad w postaci komentarza). Bardzo się cieszę, że zaczęłaś prowadzić bloga, ale również z tego, że nadal będziesz to robiła. Twoje opinie są bardzo pomocne i niejednokrotnie zauważam zgodność gustów. Oby tak dalej – DU niech dalej rośnie w siłę! xd

  2. Jak ten czas leci :D. Shouri nam po drodze wyrosła, zdała maturę, zrobiła prawa jazdy, i nawet licencjat zdążyła już obronić. Ech, a je też się tu ciągle kręcę… pięć lat temu byłem jeszcze młody, piękny i głupi, teraz została mi już tylko jedna z tych cech :D

  3. Omedeto, Shouri! :) Kiedy tak człowiek patrzy na te wszystkie blogi, które wyrastają, jak grzyby po deszczu, po to tylko, by zamilknąć na zawsze po kilku miesiącach, roku czy dwóch, tym większego szacunku nabiera do Twojej pięcioletniej już pracy nad własną stroną. To jest naprawdę coś :)

    Twoja strona była pierwszym polskim blogiem m&a, na który trafiłam. Uświadomiłam sobie wtedy, że po polsku też jest sens prowadzić jakieś takie animowe zapiski – mówiąc zupełnie szczerze i bez wazeliny, byłaś dla mnie olbrzymią inspiracją do stworzenia własnego bloga, więc tym bardziej ciesze się, że trafiłam na DU :) A zatem najlepszego z okazji rocznicy i wielu, wielu jeszcze lat przed Tobą w trybie online ;)

  4. Wszystkiego najlepszego! Ile to już lat minęło! Nie umiem już co prawda określic od jak dawna regularnie odwiedzam DU, ale prawda jest taka, że jest to jedyne miejsce, które sprawdzałam nawet, gdy całkiem nie miałam czasu :) Zawdzięczam ci mnóstwo serii i piosenek, jako że od pewnego czasu całkowicie ufam twojemu gustowi. Nie mogę się doczekać dalszych lat spędzonych na obserwacji tego bloga. Życzę Ci, by było ich jak najwięcej.
    Pozdrawiam ;)

  5. Wow, po prostu wow :) Tyle lat już minęło, a DU wciąż cieszy się sporym powodzeniem, tylko pogratulować! 5 lat za nami, pomyśleć, że zerkałam tu (nawet jeśli ciężko z komentarzem) zanim jeszcze obchodziłaś roczek ^^ Piękne czasy~ Miejmy nadzieję, że spokojnie dociągniesz do dziesiątki albo i więcej ;*

  6. To mój pierwszy komentarz, choć na stronę trafiłem już przy okazji szukania tłumaczenia do endingu Slayers Revolution :P Od tego czasu zaglądam na stronę przynajmniej raz w tygodniu. Witam więc wszystkich i gratuluję. Jest wiele rzeczy za które uwielbiam tą stronę od recenzji po tłumaczenia piosenek (wszystkie do tej pory przedstawione mam na mojej mp4). Oby to miejsce istniało jak najdłużej ;D Dziękuję za to!

  7. Już od przeszło roku odwiedzam Twojego bloga – raz częściej, raz rzadziej, do dzisiaj jednak nie pozostawiłam po sobie żadnego komentarza. Cieszę się że cały czas go prowadzisz, ponieważ mimo iż mój gust jest trochę inny od Twojego to uważam, że warto poznać myśli osoby o niekoniecznie takich samych upodobaniach. Mam zamiar cały czas tu zaglądać, tym razem pozostawiając po sobie ślady pod notkami. Z jednodniowym opóźnieniem ale także gratuluję już 5 roku jego prowadzenia! :)

  8. Gratulacje.! Życzę ci, żebyś dalej powadzila bloga tak jak dotychczas. Dzięki tobie poznałam wiele anime, jak i mang. Bardzo podoba mi się twój styl pisania, oby tak dalej.!
    Jestem ci za to ogromnie wdzięczna za to, że jesteś z nami przez całe 5 lat ~^^

  9. Moje gratulacje! 5 lat to już ładny staż :) Życzę kolejnych pięciu!! Wtedy niewątpliwie trzeba będzie jakieś wino w realu wypić :D Ja się przyznam, że znam Twojego bloga od dawna. Zawsze tu trafiałam, jak chciałam się dowiedzieć czegoś o nowościach. Recenzje zaczęłam czytać niedawno no i oczywiście pukałam się w główkę, czemu wcześniej tego nie robiłam. Przez tych kilka miesięcy dzięki Tobie obejrzałam tyle fajnych anime <3 A wcześniej wchodziłam na tanuki i wychodziłam zazwyczaj z niczym, bo praktycznie każda recenzja to hejt O_O Podoba mi się Twój sposób pisania, tutaj naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Cóż, czekam na kolejne posty :D

  10. Świetnie prowadzony blog, więc nic dziwnego, że taki popularny. Gratuluję wytrwałości i życzę minimum kolejnych 5…15 lat! :)

  11. Kocham ten blog, i nie przypuszczałam, że ma już 5 lat ;) gratulacje i brawa dla Ciebie, ponieważ jesteś na prawdę wytrwała.

  12. Naprawdę gratuluję :), bardzo się do tego bloga przywiązałam, wprawdzie rzadko piszę jakieś komentarze, ale zapewniam że zaglądam tu regularnie :). Zwłaszcza śledzę uważnie wszelkie zapowiedzi nowych sezonów i pierwsze wrażenia :D.

  13. Aw man, zbookmarkowałam i zapomniałam, jak masę innych rzeczy, które otwieram późnym wieczorem i nie nadążam czytać i komciać. Dlatego aż tygodniowo opóźnione STO LAT I GRATULACJE!!!11
    Lubię Twojego bloga, jest w czołówce moich ulubionych (bo, jak zwykle, nie mam jednego ulubionego, lecz kilka) i bardzo się cieszę, że nie planujesz go jeszcze zamknąć, jak ostatnio jedna czytana przeze mnie blogerka z okazji rocznicy zrobiła :D
    Zazdroszczę też, że masz jedną ustaloną datę, ja tyle przenoszę się między serwisami, że nawet nie wiem, od czego liczyć ;_;
    Jeszcze raz gratulacje!

  14. Witam i serdecznie gratuluje! Jestem pełna podziwu zapału i zaangażowania z jakim prowadzisz stronę, a trafiłam na nią stosunkowo niedawno. Czemu ja się pytam? xD
    W każdym bądź razie zyskujesz kolejnego czytelnika który życzy Ci powodzenia w dalszej pracy!^^

Skomentuj

