Music: D-51 – Familia (Katekyo Hitman Reborn!)

Echhh~~ Pogoda ostatnio jest zabójcza. Mam wrażenie, że kiedy nie patrzyłam, ktoś przeniósł Polskę ze strefy umiarkowanej na równik ;P Cóż jednak zrobić? Można jedynie starać się zająć najchłodniejsze miejsce w domu i oddać się lenistwie xD

Pisałam o tym na twitterze, więc pewnie wiecie, że ostatnio nałogowo oglądam Katekyo Hitman Reborn! – przez Nati zabrałam się w te wakacje za mangę ^^ Okropnie mi się spodobała, co poskutkowało szybkim „machnięciem” ponad 300 rozdziałów i aktualnym nadrabianiem anime na jej podstawie. Fajnie tak mieć około 200 odcinków – siedzisz przy monitorze od rana do nocy, a i tak wiesz, że jeszcze sporo Ci zostało ;p

Piosenka, którą dzisiaj tłumaczyłam, to 16 ending – powiem tak: to jest utwór tak nie będący w moim stylu, że to aż boli ;D Muzyka, śpiew, czysto popowe (boysbandowe) klimaty – wszystko układa się w mieszankę, którą w normalnych warunkach bym wyśmiała, ale tym razem coś we mnie zaskoczyło. Jakoś tak… jest tak pozytywna i ma tak kochany tekst, że człowiek zaczyna się bezwiednie uśmiechać i nucić sobie słowa razem z wokalistą (a raczej wokalistami) ^^ Najzwyczajniej w świecie wryła mi się w mózg i możesz krzyczeć i płakać, ale ona i tak będzie Ci się gdzieś tam odtwarzać w podświadomości <śmiech> To, iż niesamowicie wręcz pasuje do KHR, tylko zwiększa pozytywne odczucia. Jakby ktoś komponując ją myślał właśnie o wariatach z Vongoli xD

D-51 – FAMILIA

FAMIRIA kagiri aru deai no naka de jinsei no ichibu no hito
FAMIRIA keitai no chaku shinri reki o itsumo umete kureru hito
FAMIRIA toki ni KENKA shite hanare tari demo itsu no ma ni ka soba ni itari
FAMIRIA nanika aru to sugu kake tsukete kureru hito yo

Wake mo naku kodoku da to omou no wa
Hitori janai to kanjiru tame ni anata ga kureta kimochi

Mother Father Brother Sister and All of my friends
Thank you for your love
Chippoke demo hikyou mono demo boku no koto o aishite kureru
Mother Father Brother Sister and All of my friends
I love you so much
Itsumo senaka o oshite kureru yo atatakai koe

FAMIRIA kudaranai hanashi de sae warai atte kureru hito
FAMIRIA maru de jibun no koto no you ni shiawase o kanjiru hito
FAMIRIA dekireba boku yori saki ni shin de hoshikunai hito bakari dakedo
FAMIRIA kesshite boku ga saki ni shin ja ikenai hito mo iru

Doushite motto sunao ni natte
Iwanakya ikenai koto ienain darou
Niburi ya teburi ja tsutae kirenai
Kotoba ga umareta imi o shiru yo
Aishiteru arigatou naka naka tsutae kirenai keredo
Yappari tsutaenakya ikenain da
Ima todoketai uta ga arun da

LALALA~

Furenakute mo mienakute mo hanaretete mo
Nani yori tsuyoku
Nani yori mo koi kataku musubi atta kizuna

Mother Father Brother Sister and All of my friends
Thank you for your love
Chippoke demo hikyou mono demo boku no koto o aishite kureru
Mother Father Brother Sister and All of my friends
I love you so much
Itsumo senaka o oshite kureru yo atatakai koe
Mother Father Brother Sister and All of my friends
Thank you for your love
Donna toki mo mikata ni natte boku no koto shinjite kureru
Mother Father Brother Sister and All of my friends
I love you so much
Itsumo kokoro ni hibiite iru yo atatakai koe

LALALALALA~
Deatte kurete
LALALALALA~
Arigatou


D-51 – RODZINA

Rodzina – Ci, których spotykamy podczas naszego ograniczonego życia
Rodzina – Ci, którzy ciągle zapychają mi skrzynkę w telefonie SMSami
Rodzina – Ci, którzy czasami się ze mną kłócą i odchodzą, jednak zanim się obejrzę, wracają by znów stanąć u mego boku
Rodzina – Ci, którzy od razu biegną mi pomóc, jak tylko wpadnę w kłopoty

Czasami bez szczególnego powodu przytłacza mnie samotność,
Ale dzięki wam czuję, że nie jestem już sam

Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Dziękuję wam za waszą miłość
Mimo tego, że jestem mały i nic nie znaczę, mimo tego, że jestem tchórzem i tak bardzo mnie kochacie
Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Tak bardzo was kocham
Wasze ciepłe słowa zawsze popychają mnie by iść naprzód

Rodzina – ludzie, którzy śmieją się nawet z bezsensownych rzeczy
Rodzina – ludzie, którzy jak gdyby specjalnie dla mnie, chcą czuć się szczęśliwi
Rodzina – jeśli to możliwe, nie chcę, żeby umarli przede mną
Rodzina – jednak wiem, że oni też nie chcą, żebym odszedł pierwszy

Dlaczego nie potrafię być bardziej szczery?
Wydaje mi się, że zwykłą rozmową nie potrafią wyrazić tego co chcę
Mowa ciała i gesty, też nic nie dają
Znam znaczenie zawarte w słowach
„Kocham was”, „Dziękuję wam”, jednak nie przechodzą one tak łatwo przez gardło
Mimo wszystko czasami po prostu trzeba to powiedzieć.
Mam nadzieję, że moja piosenka wam je przekaże

LALALA~

Nie mogę odpuścić, odwrócić spojrzenia, ani odejść
Ponad wszystko, chcę stać się silniejszym
Łączą nas więzi trwalsze i solidniejsze niż cokolwiek innego

Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Dziękuję wam za waszą miłość
Mimo tego, że jestem mały i nic nie znaczę, mimo tego, że jestem tchórzem i tak bardzo mnie kochacie
Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Tak bardzo was kocham
Wasze ciepłe słowa zawsze popychają mnie by iść naprzód
Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Dziękuję wam za waszą miłość
Czas nie ma znaczenia, ponieważ Ci, którzy mnie wspierają, zawsze będą we mnie wierzyć
Mamo, Tato, Bracie, Siostro i wy, wszyscy moi przyjaciele
Tak bardzo was kocham
Wasze ciepłe słowa już zawsze będą rozbrzmiewać w moim sercu

LALALALALA~
Za to, że mnie spotkaliście
LALALALALA~
Dziękuję


Download:
Katekyo Hitman Reborn! – D-51 – Familia

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 27 sierpnia 2011, in J-Music and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. Katekyo Hitman Reborn! Boże jak ja uwielbiałam tą serię. Oglądałam ją w ostatnie wakacje.. Ale do dzisiaj śledzę losy bohaterów w mandze:)
    Co to samego utworku to bardzo dobrze go pamiętam, bo to chyba jedyny ending z tej serii który oglądałam w całości:)) Bardzo dobra muzyczka i pamiętam, że tekst mi się podobał.
    Kurde włączyłam dla przypomnienia i znowu będzie za mną chodziła za mną ten kawałek:P

    Ale jeśli dobrze pamiętam ta seria miała całkiem fajne openngi..
    Pamiętam jak maniakalnie słuchałam BOYS & GIRLS. To chyba mój ulubiony op:)
    Później był 4 znowu zespołu L.M.C. Jejku fajnie sobie włączyć piosenki, które kiedyś się lubiło. Takie miłe i ciepłe uczucie słuchając je..
    Ojej i jeszcze EASY Go Kasuki Kato, on nawet chyba był jednym z seiju ale nie pamiętam już czyim. No i na koniec Listen to the Stereo też było całkiem niezłe.

    Chyba mam sentyment do tej serii:) oglądając te openingi nabrałam takiej chęci na powtórkę, że ahhhhhh chyba nie znajdę czasu na te 200 odcinków..
    no nic została manga ale te nowe chaptery to już nie to samo co było wcześniej..
    Wraz z pokonaniem białowłosego manga straciła swój urok… no nic teraz pewnie będzie nowa saga może lepsza niż poprzednia, bo już mnie to nudzić zaczynało..

  2. Heh, KHR to jeden (z paru) moich ulubionych shounenow^^ Fajnie ze tez rzucilas okiem na ten tytul. I tak jak w przypadku DGM mam nadzieje na kontynuacje anime XD pomarzyc mozna zawsze:P Co do samego utworku to jednak tak srednio mi sie podobal, mi to osobiscie OPki bardziej wpadaly w ucho^^ Czekam na nastepny wpis,
    Pozdrawiam^^

  3. @Alex18
    Hahahah, to wiesz jak ja się teraz czuję! xD Mam totalną fazę na KHR – to jest w sumie jeden z powodów dla których nienawidzę tasiemców (tak naprawdę, oczywiście, że je kocham ^^). Zawsze potem mam kilka najbliższych miesięcy spędzonych na porządnym fangirlowaniu [śmiech] Po za tym… już nigdy nie spojrzę na liczby w ten sam sposób – …mam Mukuro w PESELu [facepalm] ;P

    Gome, gome – za mną też chodził, więc wiem co masz na myśli ;)

    Zgadzam się, openingi są genialne! Wszystkie mi się podobały, choć jak to bywa, jedne mniej, jedne więcej. Ulubione to jednak bezapelacyjnie Funny Sunny Day oraz Listen to the Stereo ^^ Kiedy pierwszy raz usłyszałam Boys&Girls to się zastanawiałam „co to u licha jest?!”, a następnego dnia słuchałam jej do znudzenia xD

    Taaaa, ja dopiero co ją skończyłam, a najchętniej od razu bym zrobiła re-watch ;p Cóż, pozostaje nadzieja na następny sezon.

    Co do mangi, to ja najpierw ją przeczytałam, a dopiero później wzięłam się za anime (które ma tak genialnie dobranych seiyuu, że można płakać z radości!). Jako, że machnęłam całe Inheritance Arc prawie „na raz”, nie miałam czasu się znudzić i nie narzekam na nią tak jak Ci, którzy musieli męczyć się z nią tydzień po tygodniu. Za to obecna Arcobaleno Arc zapowiada się póki co bardzo dobrze ^^

    @tear66
    Yup! Ja też teraz mogę tak powiedzieć ^^ Zdecydowanie genialna seria i nie wierzę, że się tak wzbraniałam z zabraniem się za nią (z DGM było to samo, a później się wkurzałam na siebie tak samo jak teraz ;D). Choć na następną serię D.Graya już za bardzo nie mam nadziei, to myślę, że akurat KHR doczeka się jeszcze następnej adaptacji – Inheritance się w mandze skończyło, więc mają sporo materiału. Nie zdziwiłabym się zobaczyć nowy sezon w zapowiedziach na wiosnę :)
    OPki były świetne, to racja ^^
    W końcu już kiedyś tłumaczyłam Funny Sunny Day, nawet nie znając KHR :)
    https://dreamuniverse.wordpress.com/2010/08/05/music-sxoxu-funny-sunny-day-katekyo-hitman-reborn/

    Pozdrawiam,
    Shouri

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: