Jak ten czas szybko leci…

3 lata minęły… kto by pomyślał :) Czasami było lepiej, czasami było gorzej, ale jakoś nadal ze sobą wytrzymujemy, więc chyba możemy się uważać za szczęściarzy, prawda? ^^

Dziś mam dla was dość nietypową notkę, dlatego jedynie mogę mieć nadzieję, że się wam spodoba. W pewnym sensie jest podsumowaniem całej mojej blogowej działalności, łącznie z kilkoma słowami o ostatniej przerwie. Żeby jednak nie było nudno, chciałam zrobić coś „innego” na tą rocznicę (a ostatnio bardzo polubiłam zabawę słowami ^^) lecz sami osądźcie do jakich rezultatów mnie to doprowadziło xD Bardzo też liczę, iż komunikat zawarty w tej wiadomości, czyli naprawdę wielkie i szczerze „dziękuję za wszystko” przebije się do waszego serducha ^^

PS: Oczywiście nie zapominajmy… Wszystkiego Najlepszego Kroniko Skrzydeł!! ^^

Dziesiąty lipca, magiczna data,
Kiedy trzy lata wstecz, pamiętnego lata,
Licealistka decyzję znamienitą podjęła,
Ołówek do swej ręki wzięła,
Pierwszą notkę na sucho naszkrobała,
I na WordPressie się zarejestrowała.
Nazwę wymyśliła w przypływie natchnienia,
Chciała by była ona obrazem jej marzeń spełnienia.
Teraz z perspektywy czasu spogląda.
Studentką się stała lecz wciąż tu zagląda.
Przerwy miała przeróżne i nieprzyjemnie jej z tym było,
Zrozumiała jednak, że bez nich źle by się żyło.
Blog stawał się pracą, obowiązkiem uciążliwym,
Tymczasem miał radość przynosić sercom wrażliwym.
Realnie też jej się za bardzo nie układało,
Przestawić na tryb studyjny tak łatwo nie dało.
Rodzina sprawy nie ułatwiała,
Wspólnego języka z nimi coraz częściej nie znajdywała.
Tak więc odeszła, bez słowa pożegnania,
Nie sądząc, że tak bardzo jej zabraknie codziennego komentarzy sprawdzania.
Konwersacji na Twitterze, zwyczajowego plotkowania,
Zatęskniła za całą ferajną, której WordPress dał jej okazję poznania.
Dlatego też decyzję podjęła niesłychaną,
„Remontem generalnym” nazywaną.
Motyw nowy, banner świeżutki,
Wygląd stylowy niczym od Prady butki.
Radość z pisania czarodziejsko powróciła,
Czytelników swych zawieść nigdy by sobie nie pozwoliła.
W końcu są dla niej jak druga rodzina,
Gdzie każdego reprezentuje inna mina.
Śmieją się, żartują,
Narzekają i pomstują.
Czasami się zgadzają, czasami nie,
Lecz w głębi duszy każdy z nich wie,
Że wpaść tu mogą kiedy taka ich potrzeba,
Ponieważ na DU, przychylimy im nieba.
I tak sobie mijały kolejne lata,
Godziny, dni i miesiące naszego świata.
Na dobre i złe, zawsze przy mnie staliście,
Kiedy trzeba było, kciuki trzymaliście.
Wspierali dobrym słowem, rozbawiali w smutnych momentach,
Dawali do myślenia w zakręconych puentach.
Za to wam serdecznie chcę podziękować,
Za to, że zostaliście, by mi kibicować.
To dzięki temu blog nadal istnieje,
Dzięki waszej radości, którą wiatr i ku mnie przywieje.
Zaczęłam też z większym luzem do rzeczywistości podchodzić,
i okazało się, że trzeba było dużo wcześniej tak zrobić!
Temu też nadzieję wielką mam na przyszłość,
By razem obchodzić święta i każdą następną okoliczność.
Żyć chwilą, optymizmem tryskać,
Anime, mangą, dramami i muzyką, odrobinkę relaksu zyskać.
Bo w końcu należy nam się trochę szacunku,
Nasze zainteresowania są niczym lekcja fechtunku.
Trzeba przejść przez początki trudne,
Ciągle rozwiewać ludzi myśli złudne.
Z podniesionym czołem i zdaniem składnie,
Dać do zrozumienia, że my tak na poważnie.
Bo przecież o to właśnie chodzi
By kochać szczerze – powód niech ich nie obchodzi!

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 10 lipca 2011, in Artykuły, Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. Ja tak baaaaardzo krótko i skrótowo…
    Wszystkiego najlepszego i dalszej efektywnej pracy życzę! ;] Ja wciąż pamiętam ten dzień, kiedy po raz pierwszy tu zajrzałam…;p
    A teraz takie pytanie…. Dramami chcesz się relaksować?:D
    Pozdrawiam

  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga xP Mam nadzieje, że ja też tyle ze swoim wytrzymam choć jeszcze dużo pracy przede mną xD Tobie natomiast życzę dalszego powodzenia i i jeszcze większej rzeszy blogowych maniaków xP

  3. Wzruszyłam się T__________T Pięknie dobrane słowa, niby krótkie, a idealnie podsumowujące DU. Życzę Ci wszystkiego dobrego, dalszych sukcesów, chęci do pisania, no i właśnie wieeeelkiej zabawy w prowadzenia bloga, o której pisałaś u mnie. ^^ Po prostu wszystkiego co najlepsze!
    Aaach, nie tylko Ty w to dalej nie wierzysz. Malutki zbieg okoliczności (?), a tyle frajdy~! W następnym roku naprawdę musimy ponownie obchodzić razem tą rocznicę, bo inaczej krew się poleje ;P Pozdrowionka ;*

  4. Sto lat! Sto lat! Niech żyje DU nam!!

    No to ten teges: gratuluję tego, że udało Ci się wytrzymać ze swoim blogiem tak długo, życzę drugiego tyle, albo i trzeciego, i czwartego. Żebyśmy kiedyś mogli obchodzić z Tobą kolejne, nawet okrągłe rocznice. Dziękuję Ci za to, że swoim blogiem wprowadziłaś do świata wp mnie i wiele innych osób i że dzięki temu teraz możemy wszyscy tworzyć swego rodzaju jakby rodzinę :))) Życzę Ci, żebyś zawsze miała taką samą frajdę z pisania bloga, żeby nigdy Ci się to nie znudziło, żeby ludzie czytali Twoje notki z taką samą chęcią jak dotychczas i często dawali Ci znać w komentarzach o tym, że są! Wszystkiego najlepszego!! :)))

    No i jeszcze co do „wiersza”, to jest naprawdę świetny. Pięknie wszystko ubrałaś w słowa i przedstawiłaś w ten sposób całą historię DU. Bardzo podoba mi się taka niespodzianka :D

    Pozdrawiam ^^
    Alex

  5. Jaki ładny wierszyk xD Wszystkiego najlepszego DU :)

    No to gratuluję wytrwałości w pisaniu i życzę by się to nie zmieniło. Życzę również , by wszystko w życiu prywatnym się układało :) Pozdrawiam

  6. A toś mnie zaskoczyła XDD Lepiej by tego w słowa ubrać się nie dało :D

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin ^^

    ~Lavi

  7. Dream Universe
    Ostatni zajazd na wordpressie
    Historia blogerska z (jak dotąd) 2009, 2010 i 2011 roku
    w 60 wersach wierszem

  8. Spóźniona, bo spóźniona, ale z całego serca STO LAT:) I mam nadzieję, że jeszcze dłuuuuuugo będziesz pisać:)

    Świetny ten wierszyk:) Ciekawe co przygotujesz za rok:P

    wiedzmaaaa:)

  9. Sto lat DU! Niech ten blog przeżyje jeszcze wiele wiele lat. To dzięki niemu wkręciłam się do świata mangi i anime, a w późniejszym czasie zafascynowałam się Japonią, więc pisz i bądź z nami Shouri jak najdłużej! :D

    ps. Piękny wiersz. *_*

    Pozdrawiam
    Aria

  10. Lepiej późno niż wcale XD ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!;***

    Mam nadzieje że ten blog nigdy ci się nie znudzi i że go nie porzucisz.
    Ponieważ nie ważne jaki mam zły dzień albo jakieś inne problemy to ten blog i twoje długie notki zawsze poprawiają mi humor XD
    Tak więc 100 LAT ;DDD

    Pozdrawiam;)
    Rybcia

  11. Wszystkiego najlepszego!Lepiej pozno niz pozniej ;D

    Pozdrawiam ;)

  12. Nieco spóźniona, ale co tam – również życzę stu (co najmniej!) lat zarówno tobie jak i DU ;D Cieszę się, że przez przerwę nie straciłaś całkiem chęci do blogowania, a wręcz przeciwnie – widzę że nabrałaś nowego zapału ;) A pomysł z urodzinowym wierszykiem naprawdę świetnie ci wyszedł :D

    Pozdrawiam :)

    • Baaaardzo wszystkim dziękuję! :)
      Miałam już ten komentarz napisać dawno temu, ale mam ostatnio problemy z internetem :( Cóż…
      W każdym razie, naprawdę jeszcze raz dziękuję za wszystkie miłe słowa wsparcia, za to, że jesteście i za to, że jakoś ze mną wytrzymujecie. Cieszę się też, iż wierszyk się podobał – bałam się, że moje znikome zdolności poetyckie nie podołają wyzwaniu [śmiech]
      Mam wielką nadzieję, że spotkamy się w takim, albo jeszcze większym gronie za rok ^^

      Pozdrawiam,
      Shouri ^^

      PS: Z komentarza Mirasa uśmiałam się najbardziej – Beware! Oto nadchodzi nowe wcielenie Mickiewicza xDDDDD

Skomentuj

