Aktualizacja: Anime Zima ’10/11

No tak – nie pamiętam do jakiego sezonu ostatnio robiłam aktualkę, ale na pewno było to już dość dawno temu. Tym razem jednak nie da się obejść bez niej, bo pojawiło się kilka nowych serii, o których wcześniej nie było ani widu ani słychu, a zapowiadają się się one całkiem interesująco ^^

Niech to będzie mój prezent dla was na Boże Narodzenie :)

Nowa, ulepszona lista od cartdrivera także jest już dostępna, więc oddaję ją w wasze ręce ^^ Cały poniższy update będzie oczywiście uwzględniony w głównej notce dotyczącej nowego sezonu, więc na przyszłość wszystko będzie zgromadzone w jednym miejscu :)

Tytuł: Mahou Shoujo Madoka Magica [Puella Magi Madoka Magica]
Premiera: 7 styczeń 2011
Filmik: CM1, CM2, CM3, CM4, CM5, CM6, CM10

Madoka to miła, przyjacielska, jednak bardzo zwyczajna uczennica 2 klasy gimnazjum. Często zastanawia się na głos co by zrobiła, gdyby za pomocą magii mogła spełnić każde życzenie…

Opinia: Jeśli chodzi o trailery to najbardziej owocny jest 6 (ma wstawki z openingu i endingu) oraz 10 (pokazuje fragmenty z anime). Co do samej serii – to będzie hit! Tyle znanych nazwisk nie może spłodzić złego tytułu! Studio SHAFT, Yuki Kajiura i inni – w ich wykonaniu nawet magicial girls może być czymś niesamowitym ;] Zdecydowanie czekam z niecierpliwością – z przyjemnością obejrzę sobie jakieś słodziutkie anime (ostatnio była tylko Shugo Chara!) ^^
Bloguję?: Oj tak!

Tytuł: Level E
Premiera: 10 styczeń 2011
Filmik: PV

Tsutsui Yukitaka właśnie rozpoczyna liceum i ma wielkie nadzieje na to, że dostanie się do drużyny i będzie dobrym baseballistą. Jednak kiedy otwiera drzwi swojego nowego mieszkania, spotyka tam dziwnego faceta, który twierdzi, że jest kosmitą i ma amnezję.
…a tak właściwie jest on pierwszym księciem Planety Dogra i jest człowiekiem z niesamowitą inteligencją, ale okropnym usposobieniem.

Opinia: Moja pierwsza reakcja: „Co to za walnięta seria?” ;p Po trailerze naprawdę można mieć wątpliwości co do zdrowia psychicznego twórców xD Jednak jeśli by trochę wyluzować i spojrzeć na opis, to brzmi naprawdę… intrygująco ;)
Bloguję?: Raczej nie…

Tytuł: Houkago no Pleiades
Premiera: styczeń 2011
Filmik: PV

Kolaboracja pomiędzy studiem Gainax, a firmą Subaru (znaną oczywiście z samochodów ;)).

Opinia: PV nic nie pokazuje, opisu fabuły nie ma… ale muszę przyznać, że współpraca studia animatorów z firmą produkującą samochody jest czymś niecodziennym i na pewno przyciągnie widzów choćby z ciekawości.
Bloguję?: Nie sądzę.

Tytuł: Freezing
Premiera: 8 styczeń 2011
Filmik: brak

Akcja ma miejsce w lekko futurystycznym świecie, gdzie to Ziemia zostaje najechana i właśnie trwa wojna z kosmitami z innego wymiaru, zwanymi Nova. Historia przedstawia przygody młodego Japończyka Kazuyi Aoi, który zapisuje się na trening w specjalnej szkole dla genetycznie zmodyfikowanych dziewcząt nazywanych Pandora, walczących z kosmitami razem ze swoimi męskimi partnerami – Limiterami, używającymi niesamowitej zdolności „zamrażania”, pozwalającej ograniczyć mobilność przeciwnika. Nasz protagonista nawiązuje tam znajomość z niezwykłą, odrobinkę starszą dziewczyną, Bridgette L. Satellizer, która wydaje się być najpotężniejszą Pandorą w jej klasie, ale nie mającą jeszcze swojego Limiter – pomimo ostrzeżeń, chłopak postanawia załapać się na tą posadę.

Opinia: Ech, jak już udaje mi się wyłowić coś, co wygląda na fantasy, to od razu w gatunku jest ecchi i to takie, które widać z kilometra (patrz: biust głównej bohaterki) – why Leo? Why? <wzdycha>
Bloguję?: Nie

Tytuł: Suite Precure
Premiera: 6 luty 2011
Filmik: brak

Noty tytuł z serii Pretty Cure. Wnioskując po logo, anime to będzie w jakimś stopniu związane z muzyką.

Opinia: Hmmm…. jeszcze nigdy nie oglądałam żadnego anime z serii Pretty Cure – poprzednie, czyli Heartcatch Precure!, totalnie odstraszyło mnie designem (mam ściągnięty jeden odcinek, ale nie mogę się zmusić, żeby się za niego zabrać), ale może to bardziej do mnie przemówi? Zobaczymy – póki co wygląda całkiem schludnie, a i nawiązanie do muzyki dużo bardziej do mnie trafia ^^
Bloguję?: Nie

Tytuł: Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! [I don’t like you at all, Big Brother!!]
Premiera: 8 styczeń 2011
Filmik: PV

Nao to gimnazjalistka z tak przesadzonym kompleksem-brata, że praktycznie zahacza to o kazirodztwo. Rozsadza ją determinacja, aby sprawić, że jej brat, licealista Shuusuke, spojrzy na nią wreszcie jak na kobietę. Pierwszym krokiem, aby to osiągnąć, jest wtargnięcie do jego pokoju i wyrzucenie wszystkich pornosów jakie tam znajdzie. Będąc w trakcie tej czynności, przypadkowo natyka się na stary album ze zdjęciami… i nie widzi siebie na żadnej fotografii z jego dzieciństwa. Co tu jest grane?!

Opinia: Normalnie bym nie wspomniała o tej serii, bo takie coś jest kompletnie nie dla mnie, ale wstawiłam ją, ponieważ chcę coś zaznaczyć – czy nie wydaje się wam, że tytuł ten jest odcinaniem kuponów od popularności Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai? Relacja brat-siostra ostatnio dobrze się sprzedaje, to postanowiono, że trzeba to ciągnąć dalej? No dajcie spokój…
Bloguję?: Nie, nie i jeszcze raz nie


To by było na tyle aktualki. Zdecydowanie najbardziej wyczekiwanym tytułem z tej serii jest dla mnie Mahou Shoujo Madoka Magica – mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę ^^ Dorzucam jeszcze na koniec nowy trailer z IS:Infinite Stratos – możecie obejrzeć go TUTAJ. Doedytowany jest on także oczywiście do notki głównej z zapowiedziami ;)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 Grudzień 2010, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 komentarzy.

  1. KissAngelsTears

    Nic…………kompletnie nic w moim typie == Nawet jeśli jest Yuki Kajiura, nic nie jest fajne T^T (no może poza tym, że SuperNaural wyjdzie w wersji anime xDD).
    Lubię magical girls, ale jakoś teraz nie mam ochoty by je obejrzeć == Jakiś kosmita? Oo Przecież spotykam takich chłopaków co sekundę w technikum więc ani się waże dotknąć tego == Brat-siostra? Oo Lubię takie klimaty, ale na sam widok obrazka (mam na myśli grafikę) odechciewa mi się wszystkiego, a ta mania miłości do brata to za dużo == (wystarczy, że zniosłam to jakoś w SC co było pomiędzy Ikuto a Utau xDDD).
    Jednym słowem: nic == No Japonia. Albo brakuje ci wyobraźni, kasy albo jesteś to coraz bardziej leniwa == Aż żal marnować słowa by wyrazić co się naprawdę chcę == Po prostu ŻE-NA-DA! igorzej pewnie jeszcze będzie ==

    Ale to moje zdanie ^^

  2. ~ Mahou Shoujo Madoka Magica – chyba samo anime nie wzbudziło by u mnie takiej zapału do obejrzenia, gdyby nie wymienione nazwisko Yuki Kajiura. Mam ogromny sentyment do niej i jej muzyki ;)
    ~ Level E – właśnie! Co to za walnięta seria?! Chyba jednak bardziej mnie przeraża, niż pociąga -.-”
    ~ Houkago no Pleiades – chociaż kompletnie nie wiem o czym to będzie, to bardzo spodobała mi się kreska. Jak znajdę troszkę czasu, to zabiorę się za tą serię.
    ~ Freezing – naprawdę nie wiem, czemu te bohaterki mają piersi 2x większe od ich mózgów i dlaczego 3 z 3 bohaterek na plakacie widać majtki! Na 100% nie zabiorę się za to anime.
    ~ Suite Precure – szczerze mówiąc, to z chęcią zobaczyłabym pierwszy odcinek. Obym się nie zasłodziła ;)
    ~ Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! – rzeczywiście, kolejne anime z brat + siostra. W każdym razie nie mam zamiaru oglądać go. Jeszcze żadne anime o tym temacie przewodnim nie spodobało mi się.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: