Świąteczna porcja trailerów :)

Ciasta się pieką, pokój posprzątany, spowiedź załatwiona – można by rzec, że jestem gotowa na święta ;) Przemilczę fakt, iż jutro muszę zrobić jeszcze jeden placek oraz przydałoby się pomyśleć o sałatce, ale co tam! Na dziś mam „fajrant” i tylko to się liczy ;]

Tym razem mam dla was notkę o dość fajnej zawartości, ale małej ilości pracy z mojej strony – zapraszam na trailery do nowo-zapowiadanych anime ^^

Oczywiście wszystkie filmiki podlinkowałam także przy odpowiedniej rubryczce w notce Anime Zima 2010/2011, więc na przyszłość będzie do nich dużo łatwiejszy dostęp. Dodałam także brakujące daty premiery, jednak zaznaczam, że już nie raz się zdarzało, iż ulegały one zmianie, tak więc postaram się wszystko sprawdzić jeszcze przynajmniej raz przed rozpoczęciem nowego sezonu. Oczywiście premiery możecie także znaleźć na bocznym widgecie :)

No to zaczynamy:

Tytuł: Fractale
Premiera: 13 styczeń 2011
Komentarz: Za dużo nie pokazuje, ale przynajmniej możemy zobaczyć jak będą wyglądały postacie – znów przypomina mi to trochę K-ON!’a, ale cóż…

Tytuł: Gosick
Premiera: 7 styczeń 2011
Komentarz: Tutaj mamy porządny filmik – nadal jestem zainteresowana tym tytułem. Mam nadzieję, że dobrze spełni swoją rolę jako czegoś z gatunku „mystery”. Jeśli będzie klimatyczne, to może być bardzo fajną serią ^^

Tytuł: Beelzebub
Premiera: 9 styczeń 2011
Komentarz: Czy ja słyszałam Amerykę? [po chwili] …Taaaaaak, to jest Ameryka, alias Katsuyuki Konishi ^^ Choć nigdy nie mam nic przeciwko dobremu shounenowi, to jednak tutaj pojawiają się mi w głowie jakieś wewnętrzne opory. Wydaje się sympatyczne, ale chyba nie dla mnie… jednak z drugiej strony może ciekawie byłoby skusić się na pierwszy odcinek?

Tytuł: Yumekui Merry [Merry Dream Eater]
Premiera: 6 styczeń 2011
Komentarz: Choć po pierwszym trailerze nie byłam do końca przekonana, tak po tym, zdecydowanie chcę obejrzeć to anime :) Jakoś tak mam ochotę na takie shoujo/shounen action. Schludnie narysowane + leciutko kojarzy mi się z Pandora Hearts tą całą koncepcją potworów i ogólnym sposobem zrealizowania.

Tytuł: Kore wa Zombie Desu ka? [Is this a Zombie?]
Premiera: 10 styczeń 2011
Komentarz: Moją reakcją na ten filmik był taki trochę nerwowy chichot – śmiać się, płakać, dziwić? ;D Za bardzo nie wiedziałam co mam robić, więc zastygłam z szeroko otwartymi oczami i oglądałam to co przewijało mi się przed spojrzeniem. Magicial girl z… aż mi to przez gardło nie chce przejść… piłą łańcuchową? xDDD A myślałam, że już wszystko na tym świecie widziałam ;P Zdecydowanie tytuł ten to będzie coś mega dziwnego ;)

Tytuł: Dragon Crisis!
Premiera: 10 styczeń 2011
Komentarz: Muszę przyznać, że początkowo myślałam, iż będzie to jakaś parodia ala Baka to Test to Shoukanjuu, a tu się okazuje, że to seria akcji z nutką magii, super mocy. Może się skuszę, bo trailer naprawdę mnie zainteresował… No i rozbroiła mnie Rie – jak słyszę jej głosik, to mam dość (ale w jak najbardziej pozytywnym sensie) ;D

Tytuł: Supernatural: The Animation (OAV)
Premiera: 23 luty 2011
Komentarz: Pomijając cały fangirling, który wrze wewnątrz mnie, muszę przyznać, że całość prezentuje się lepiej niż początkowo miałam wrażenie. Design itp. odrobinkę mnie drażnił, ale chyba powoli przywykłam do takiego, a nie innego wyglądu. Impala zrobiona jest genialnie, Bobby okropnie, ALE co z tego?! I tak jest to mój faworyt, który obejrzę od deski do deski, szczególnie, że 6 sezon serialu naprawdę fajnie się rozkręcił po wolnym starcie, więc nic tylko czekać na nowe odcinki oraz premierę pierwszego DVD ^^


No i tyle – jedynie mogę dodać, że znana jest już data premiery IS: Infinite Stratos, otóż tytuł ten ukaże się 6 stycznia 2011, jednak z braku nowego filmiku, nie umieściłam tej informacji tą samą modłą co powyższe serie. Zdecydowanie jest na co czekać – po takiej dawce nowych trailerów jestem dużo cieplej nastawiona na nowy sezon niż początkowo, więc nie ma źle ^^

Warto też wspomnieć, że od dzisiaj zaczyna się ukazywać Starry Sky, tak więc moje drogie panie – czas na napisy rozpocząć polowanie ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 23 grudnia 2010, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. I znowu święta… znowu sprzątanie, znowu głupie składanie życzeń, znowu inne dziadostwa… I znowu wolne! ;)
    Notka fajna i mam nadzieję, że zobaczymy jeszcze coś w ten deseń ^^

    Fractale – faktycznie, nic tu nie pokazali… poza tym, że wygląda to jak RomeoxJuliet xD Hm, czasami mam wrażenie, że animacja w K-ONie bardzo przypadła twórcą anime do gustu, a przecież nie była jakoś bardzo szczególna ;O (a wprost przeciwnie, denerwowała)

    Gosick – nie byłam pewna, czy się za to zabiorę, ale teraz ląduje to w moich 100% planach. (i nie, to nie dlatego, że ta seria zdaje się być mieszanką Kuro, Le Portrait de Petit Cossette i Spirala… chociaż to pewnie mylne wrażenie)

    Beelzebub – czy to ma być parodia Reborna? Nie, raczej podziękuję…

    Yumekui Merry – hahaha, ten gościu naprawdę wygląda jak Kei-chan z Higurashi XD (nie wierzę, że napisałam ostatnio to samo ;P) I… teraz mam ochotę na pierwszy odcinek ;) Fajna muzyczka w tle ^^

    Kore wa Zombie Desu ka? – ok, co tym razem? Kuro (piła mechaniczna + zombie? znaczy, ja wciąż mam nadzieję, że to nie będą ani zombie, ani wampiry, ani… o kurde, wybacz, zagalopowałam się T_T), Higu, Ookami Kakushi (?!)…

    Dragon Crisis – zdania nie zmieniłam, nie ma po co oglądać.

    Supernatual – ok, ok. To naprawdę przypomina mi Kuro, tylko w trochę „nowoczesnej” serii i z bohaterami, którzy mają więcej niż 13 lat ^^’

    Tak pisząc to zauważyłam, że cała masa nowych serii przypomina mi Kuroshitsuji, ciekawe czemu…?

    Dzisiaj się zaczyna Starry Sky? *patrzy na liczbę swoich zaległości* Hm, to będzie trzeba się zakręcić ^^;;

    A na koniec życzę ci miłych, przyjemnych świąt, porządnego odpoczynku, ciepłej atmosfery rodzinnej, spełnienia marzeń i wszystkiego, czego sobie życzysz. Aha, no i szampańskiej zabawy sylwestrowej ;) Pozdrowionka ;*

  2. Ja tak króciuteńko…
    W tym sezonie już kompletnie wymiękam z oglądaniem anime – zaczynanie czegoś będąc pewnym, że się tego nie skończy to porażka jakaś, bezsens ;p. Dlatego zainteresują się tylko „Is this a zombie?” (trailer poraża, tak jak powiedziałaś, nie wiadomo do końca jak.XD kuso… trzeba to sprawdzić, trzeba ;p) i „Supernatural” .. Ale to drugie najpierw w wersji serialowej ;))
    Pozdrawiam

Skomentuj

