Monthly Archives: Listopad 2010

Ao no Exorcist – anime dostało zielone światło! ^^

Kurcze… a to mnie zdziwili! Z jednej strony chciałoby się powiedzieć „A nie mówiłam?”, ale z drugiej ciężko mi uwierzyć, że jednak postanowiono zrobić anime z tej ciekawej, pełnej akcji, ale zarazem krótkiej i ciągle będącej w trakcie wydawania serii…

Nie pozostaje nic innego jak wierzyć, że nikt nie spartaczy tego pomysłu ;P

PS: Miałam wielką ochotę napisać coś o finale Mam Talent, ale postanowiłam nie psuć sobie humoru – jestem zawiedziona wynikami, ale wylewanie wiader żółci na większość polskiego społeczeństwa i tak nie sprawi, że wreszcie przejrzą na oczy <wzdycha> Mam tylko nadzieję, że ci, którzy głosowali na tą małą dziewczynkę, zrobili to z powodu jej talentu, a nie z litości, bo jeśli tak, to chciało by się zapytać, jaka jest idea tego całego programu..?

Read the rest of this entry

Hetalia Axis Powers – bishe rządzą światem… dosłownie ;P

Tytuł: Hetalia Axis Powers (ヘタリア Axis Powers)
Produkcja: Studio Deen, FUNimation Entertainment
Typ: ONA
Status: Zakończony
Odcinków: 52
Czas trwania: 5 min.
Gatunek: Komedia, Historyczny, Parodia

PS: Jak widać pierwszy raz postanowiłam opisać anime na podobną modłę co mangi – mam nadzieję, że się sprawdzi :)
PS2: Dziś finał Mam Talent – kogo obstawiacie na zwycięzcę? :) Mam wrażenie, że może wygrać Kamil Bednarek, lub drugi „pretty boy”, Piotr Lisiecki, co w sumie za bardzo by mi nie przeszkadzało. Chciałabym tylko, żeby widzowie nie wybrali tej małej dziewczynki śpiewającej starocie – jeśli to zrobią, to stracę wiarę w polską publikę ;P

Read the rest of this entry

Music: Jangled Cat [Daisuke Ono] – Key ~Phase 1~ (Psychic Detective Yakumo)

Nie wiem w sumie dlaczego PDY tak podbiło moje serce w sezonie jesiennym, ale jest to seria, którą oglądam z dużą przyjemnością. Można co prawda przeczytać o niej bardzo różne zdania, od opinii zawiedzionych widzów, po naprawdę entuzjastyczne wypowiedzi fanów. Ja nie należę do żadnej z tych grup – po prostu Psychic Detective Yakumo, czy też raczej Shinrei Tantei Yakumo, to dla mnie fajna rozrywka :)

Co się zaś tyczy muzyki tu występującej – muszę przyznać, że początkowo miałam na twarzy ogromny pytajnik słuchając „Key ~Phase 1~”. Piosenka ta jest bardzo dziwna i dlatego też nie każdemu przypadnie do gustu. Tak jeśli chodzi o jej muzyczną jak i wokalną stronę, prezentuje się specyficznie, wręcz chciałoby się powiedzieć psychodelicznie, jednak gitary w odpowiednich momentach rozładowują ciężki nastrój zbudowany przez początek, co skutkuje fajną mieszanką stylów. Interesujący jest też śpiew Daisuke Ono znanego przede wszystkim z pracy w branży seiyuu ;]

Moim ulubionym fragmentem jest ten, rozpoczynający się od słów „Hikari to yami ga…” – po tej zwrotce zostałam bezapelacyjnie kupiona ;D Teraz zaś zapraszam na (pierwsze od długiego czasu) tłumaczenie oraz tekst i download ^^

Read the rest of this entry

Star Driver: Kagayaki no Takuto – Odcinek 01

Upiekłam wczoraj sernik z nadzieją, że rodzinka nie wyje mi całego i będę choć małą jego cześć mogła zabrać dzisiaj ze sobą do akademika… Ciekawe, czy mój plan się uda xD

Co się jednak tyczy Star Drivera – miałam oglądać tą serię od baaaardzo dawna. Nie wiem w sumie co mnie powstrzymywało, ale nie mogłam się przemóc, choć odcinek leżał mi na dysku praktycznie od dnia premiery subów. Ściągnęłam wtedy tego ponad 400 megowego kolosa, ale odpalić jakoś nie potrafiłam… Dzisiaj przezwyciężyłam te opory i muszę przyznać, że przez jakieś dziwne uprzedzenia omijała mnie naprawdę wielka frajda! ;)

Owe 25 minut spędziłam bardzo przyjemnie i z czystym sercem mogę stwierdzić, że sezon jesienny tego roku obfituje w fajne tytuły ^^ Psychic Detectice Yakumo, który niesamowicie trafił w moje klimaty, przesympatyczny Bakuman, a teraz zwariowany Star Driver – poproszę o więcej tak ciekawych pór roku (choć jesieni samej w sobie nie lubię ;P)

Read the rest of this entry

Anime Zima 2010/2011 ^^

Ech, nie zdążyłam nawet napisać wszystkich PW do poprzedniego sezonu, a tu już są listy do nowego – świat jest okrutny ;P Plus jednak jest taki, że zbliżają się kolejne fajne serie… i… Nie! Przepraszam, ale nie mogę! Nie dam rady pisać pozytywnie o zimie w listopadzie – to są dwie rzeczy, które po prostu nie idą z sobą w parze ;]

Nasz aktualny miesiąc roku dobija mnie pod każdym względem swoją depresyjnością, perspektywą kolejnego roku, który minął zanim zdążyłam to zauważyć oraz myślą o nadchodzącym zimnie i śniegu, których nienawidzę szczerą i niczym nie zachwianą nienawiścią ;p Jak dla mnie biały puch może sobie sypnąć, kiedy to mamy święta Bożego Narodzenia i stopnieć zaraz po Nowym Roku – sorka dla wszystkich miłośników sportów zimowych, ale zdecydowanie jestem stworzonkiem ciepłolubnym ;D

Pociesza mnie jednak myśl, że wreszcie przeprowadziłam się do tego akademika, w którym od początku chciałam mieszkać i teraz mam na studiach dobre warunki oraz 15 minut piechotką do uczelni ^^ Pozostaje tylko pomęczyć we wtorek technika, żeby założył mi internet i już będę się czuła jak w domu :) Btw, jako że dostałam już kilka maili z zapytaniami, to chcę wyjaśnić tu jedną sprawę – nie dostałam się jednak na japonistykę :( Uczę się anglistyki na oddziale filologicznym Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu, więc bardzo możliwe, że jeśli też tam uczęszczacie, codziennie mijamy się na korytarzu ;) Bardzo interesująca perspektywa <śmiech>

Jednak kończę już to moje paplanie, bo was kiedyś na śmierć zamęczę – przejdźmy wreszcie do tych” nieszczęsnych” zapowiedzi :]

PS: Wiem, że nowy banner jest totalnie ześwirowany, ale miałam ochotę na coś zwariowanego, żeby poprawić sobie humor ^^

Read the rest of this entry