Ouchi e Kaerou – rodzeństwo jest the best xD

Tytuł: Ouchi e Kaerou (おうちへ帰ろう)
Autor: Shou Ichikawa
Serializacja: Shogakukan Books
Rozdziałów: 3
Status wydawniczy: Zakończony
Status skanlacyjny: Zakończony
Gatunek: Komedia, Szkoła, Romans, Shoujo
MangaUpdates: LINK

PS: Hello! Co tam u was moi drodzy? ;) Pewnie się zastanawiacie czemu mam taki dobry humor, co? Otóż „długi weekend” powinno być wystarczającą odpowiedzią xD Na uczelnię wracam dopiero w środę, dlatego cieszę się perspektywą leniuchowania przez 5 dni ^^ Postaram się też w międzyczasie dodać kilka nowych wpisów oraz odpisać na komentarze – co się zaś tyczy przyszłości, to liczę, że od tego tygodnia będę mieć już neta, a więc… Cieszmy się i radujmy – I will be back in business xDDD

Spokojny i ułożony, najlepszy uczeń w szkole, Satomi, nie omieszkał zawsze wyrażać swojej niechęci do Keiko, jednakże nie kryją oni swojego zdziwienia, kiedy to przypadkowo spotykają się przed przedszkolem, ponieważ każde z nich czeka na swoje młodsze rodzeństwo – chłopak na siostrzyczkę, a dziewczyna na braciszka. Z czasem nawiązuje się pomiędzy nimi dziwna więź i zrozumienie, jako że oboje muszą się opiekować swoimi małymi diabełkami, co pozwala im egzystować na bardziej przyjaznych relacjach, jednak co z tego wszystkiego wyniknie? Tego nie wie nikt ;)

To jest jedna z tych serii, które chciałoby się przytulić i wymiziać xD Idealna dla zmęczonych uczniów, wyplutych studentów, czy też gospodyń domowych szukających przyjemnej, milutkiej historyjki (chociaż takie osoby zapewne tutaj nie zaglądają ;D). Nie ma słoneczka za oknem? Stwórzmy je sobie sami, czytając coś fajnego ^^

Osobiście nie mogę się za bardzo uosabiać z bohaterami, ponieważ to ja jestem najmłodszą osóbką w rodzince i to mną się zawsze wszyscy opiekowali, ale muszę przyznać, że oboje są naprawdę fajnie zarysowani – mają wyraziste charaktery i łatwo ich polubić ^^ Dzieciaki za to są słodkie ponad miarę! Pewnie nie jeden starszy brat, czy starsza siostra marzyliby o tak milutkim stworzonku (bo ja w tym wieku np. byłam sporym utrapieniem dla moich braciszków xD).

Kreska jest fajna – typowe, przyjemne shoujo ^^ Do tego całość jest naprawdę króciutka, więc w chwili nudy zawsze można przysiąść do tego tytułu i się trochę rozerwać :) Co prawda targetem będą raczej dziewczyny (która się oprze prawdziwemu megane? ;p), ale nie omieszkam postarać się opisać w przyszłości coś bardziej shonenowatego ;] Aktualnie zbieram propozycje, a potem muszę przystąpić do ich realizacji, więc nie martwcie się my dear boys – za niedługo znajdzie się też coś bardziej dla was ;]

Ocena: 9/10 (MAL: „great”)
Przeczytaj online: MangaFox
Skanlacje ENG: Intercross
Skanlacje POL: brak

Obrazki:

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 29 Październik 2010, in Manga, Różne, Recenzje and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarzy.

  1. Już chciałam zacząć narzekać, że dojdzie mi kolejne anime do listy „do obejrzenia” (a ona powoli robi się coraz dłuższa) a tu niespodzianka: krótka, skończona manga :)

    Też wracam dopiero w środę. Znaczy mam wykład we wtorek o 15 ale kto by się wykładem przejmował? XD Niech żyją godziny rektorskie czy dziekańskie – jeszcze ich nie rozróżniam :D

    Nie wiem jak Ty ale ja całkowicie już się „wbiłam” w życie studenckie. I nie chodzi mi tu o picie (żeby nie było:P) ale o dojazdy ponad godzinne, wysiedzenia na ponad 2 godzinnych wykładach (mamy po 2:15 :/) i tak dalej…

    I powiem tylko tyle – strasznie szybko ten październik przeleciał:D

    • Jak widać nawet potrafię się czasami zlitować i nie zamęczać was długimi tytułami xD

      Powiem Ci, że ja też już się w to wbijam, szczególnie że wreszcie mam akademik blisko budy i udało mi się odkręcić wszystkie papierkowe problemy jakie stwarzała mi początkowo uczelnia (zrobili mi chyba błąd w każdym możliwym dokumencie ;P), ale z tego co widzę, to masz dużo gorzej – u mnie wykład trwa maksymalnie 1,5h. Jakbym miała tam 2h ponad wysiedzieć, to chyba by mnie trafiło. Wiadomo, że często jest combo typu 1,5h wykładu, 15 min przerwy i 1,5h ćwiczeń, ale mimo wszystko jest ta przerwa króciutka pomiędzy :) O piciu się nie wypowiadam xD Ogólnie rzecz biorąc powoli do mnie dociera, że jestem „studentką” ;]]]

      I taaaak! Październik przeleciał jak z bicza strzelił [wzdycha]

  2. W sumie jak poleciłaś tą bardzo „długą” mangę, to se nawet ją przeczytałam. Przyznam, że nie przywiązywałam większej uwagi, co oni tam do siebie mówią, tylko skupiłam się na ich relacjach między sobą. Przyznam, że manga fajna, a jakby zrobić z niej coś dłuższego, to wcale nie byłoby takie złe. Jednak na zaspokojenie nudy przydała się. Keiko jest taka radosną postacią i naprawdę ładna. W sumie Satomi to jej przeciwieństwo i żaden w sumie bish. Ale jak go zobaczyłam bez okularów, mokrego na plaży to było coś. Wygląda wprost cudownie! ; D Najlepszy moment i tak był na końcu – w przedszkolu ich rodzeństwa- gdzie był w końcu ich kiss. ; ]]

    Yukina < 3

Skomentuj

