Top 20: Anime Girls ^^

Wiecie od jak dawna zabierałam się za tą notkę? Już nawet sama nie pamiętam ;) Sęk w tym, że jakimś cudem wreszcie ją ukończyłam – piszę „cudem” bo jako przedstawicielka płci pięknej (no powiedzmy ;P), jasnym jest, iż oglądając anime czy też czytając mangę większą uwagę zwracam na bishów niż na dziewczyny xD

Potrzeba naprawdę czegoś wyjątkowego, abym polubiła jakąś bohaterkę toteż wybór był naprawdę trudny – z wszystkich serii, z którymi miałam styczność wyłoniłam 20 osóbek zasługujących na uwagę i postanowiłam nie robić jeszcze większego przesiewu, aby wyszło mi typowe Top Ten. Te dwadzieścia dziewcząt to i tak mała lista biorąc pod uwagę ile już tego przeczytałam/obejrzałam ;D Co ja jednak poradzę na to, że w 90% kobiece postacie doprowadzają mnie do szału swoją głupotą? ;]

Miejsce 20:

Postać: Dita Liebely
Seria: Vandread

Lista rozpoczyna się od Dity – dlaczego? Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że należy ona właśnie do tej denerwującej grupy damskiej części bohaterów, jednak urzekła mnie swoim niezmąconym zaufaniem do osób, które, jak wmawiano jej przez całe życie, miałyby być jej wrogami oraz wręcz dziecinną pogodą ducha. Konflikt pomiędzy dwoma płciami przedstawiony w Vandreadzie owocuje też ogromną ilością zabawnych sytuacji, a Dita i jej totalny brak zdrowego rozsądku zawsze potrafiła mnie rozbawić ^^

Miejsce 19:

Postać: Reverie Metherlence
Seria: Elemental Gelade

Ren jest bardzo kontrowersyjną postacią w moim rankingu, ponieważ wiele jej cech uważam za porządnie denerwujące… tyle że z drugiej strony nikt nie jest bardziej „cool” niż ona, kiedy to wchodzi w reakcję jako Edel Raid ;) Przemieniając się w ogromne ostrze i kontrolując żywioł wiatru staje się jedną z najpotężniejszych bohaterek jakie widziałam w M&A i za to ją uwielbiam :)

Miejsce 18:

Postać: Misaki Ayuzawa
Seria: Kaichou wa Maid-sama!

Misaki jest uosobieniem wszystkiego co można określić jako „strong female lead” – nasza przewodnicząca szkoły to postrach wszystkich chłopaków, demon w ludzkiej skórze jeśli tylko widzi, że jej podopiecznym kwiatuszkom dzieje się coś złego przez szatańskich facetów ;D Feminizm pełną gębą, ale jednocześnie dziewczyna imponuje samozaparciem i silną wolą.

Miejsce 17:

Postać: Colette Brunel
Seria: Tales of Symphonia

Colette to typowa niezdara, ale o dziwo zamiast reagować na jej wszelakie upadki i potknięcia przewracaniem oczu, nie mogłam się powstrzymać przed myślą „uroooczaa~” ;] Zaimponowała mi też swoim podejściem do życia – dała radę się śmiać i uśmiechać, mimo że wisiało nad nią widmo bycia Wybrańcem. Nie każdy dałby tak radę.

Miejsce 16:

Postać: Mikan Sakura
Seria: Gakuen Alice

Mikan choć poraża czasami głupotą, to jest też niesamowicie oddana przyjaciołom i jest w stanie poświęcić dla nich nawet życie. Podoba mi się też, że nawet jeśli wszystko i wszyscy są przeciwko niej, to ona i tak się nie poddaje – dąży do osiągnięcia celu, który w większości ma na celu dobro nie jej, a raczej osób jej drogich ^^

Miejsce 15:

Postać: Anna Kyouyama
Seria: Shaman King

Anna to już kultowa postać, którą znają wszyscy oglądający Shamana na Jetixie xD Jakoś zawsze lubiłam jej wyniosłość i sadyzm <hahaha> Dziewczyna ta pokazuje, że trzeba znać swoją wartość i nie bać się to okazać. Po za tym fajna jest jej pewność siebie – wierzyła w Yoh nie ważne od okoliczności i cały czas była przekonana, że zostanie Królową Szamanów ;D Mówimy „tak” silnym osobowościom!

Miejsce 14:

Postać: Shirayuki
Seria: Akagami no Shirayuki Hime

Shirayuki wyróżnia się przede wszystkim swoją postawą. Nie jest typową roztrzepaną osobowością, która wchodzi w tryb „kyaaaa~” jak tylko zobaczy jakiegoś przystojniaka. Zamiast tego zawsze stosuje analityczne podejście do spraw, a kiedy już budzą się w niej gorętsze uczucia, to są bardzo delikatne i urocze co i tak nie zaburza jej zdrowego rozsądku ^^ Podoba mi się też to, że zawsze pragnie dawać z siebie wszystko, aby być wsparciem dla ukochanej osoby.

Miejsce 13:

Postać: Najika Kazami
Seria: Kitchen Princess

Najika rządzi! Dlaczego? Bo genialnie gotuje! ;))) Lubie postacie, które mają jakiś naturalny talent, ale w jej przypadku jest jeszcze lepiej, ponieważ jest uzdolniona w dziedzinie, która od pewnego czasu stała się też moim konikiem ^^ Ech, też bym chciała tworzyć takie cudeńka jak ona ^^ Po za tym podzielam jej pogląd, że nie ma nic lepszego jak zobaczyć uśmiech na twarzach osób, które po zjedzeniu naszych specjałów mówią, że im smakowało :)

Miejsce 12:

Postać: Hiyono Yuizaki
Seria: Spiral: Bonds of Reasoning

Hiyono to bardzo interesującą osoba, gdyż do samego końca nie mamy pewności kim ona tak naprawdę jest. Z jednej strony otwarta w swych zamiarach, z drugiej jej niezachwiana wiara w Ayumu i to w stopniu nawet ryzykowania własnym życiem, ponieważ po prostu mu ufa, wzbudza podziw, ale i podejrzenia. Tak jakby wiedziała coś o czym my nie mamy pojęcia. Tajemniczość ogromnie potrafi przyciąga do danego bohatera :)

Miejsce 11:

Postać: Winry Rockbell
Seria: FullMetal Alchemist

Któż nie zna Winry? ;D W jej przypadku podoba mi się wizerunek „chłopczycy”. Umazana smarem, z kluczem francuskim w ręce, genialna w dziedzinie będącej typową domeną mężczyzn. Najlepszy i najładniejszy mechanik ever xD Pokazuje, że kobiety potrafią sobie poradzić ze wszystkim jeśli tylko chcą ;)

Miejsce 10:

Postać: Mitsuki Kouyama
Seria: Full Moon wo Sagashite

Mitsuki to jedna z pierwszych postaci z M&A, o których z czystym sercem byłam w stanie powiedzieć, że mi naprawdę zaimponowały. Chora na raka krtani bez wahania wybrała marzenia ponad swoje własne życie – wolała rok życia mogąc śpiewać niż wiele lat lecz bez głosu. Jest to głupia, ale i zarazem odważna postawa, która zapadła mi w pamięć.

Miejsce 09:

Postać: Tohru Honda
Seria: Fruits Basket

Tohru tak naprawdę wyróżnia się brakiem wyróżnienia ;) Bardzo podoba mi się pomysł normalnej dziewczyny, bez żadnych super mocy, bez niesamowitej urody, bez niezwykłych talentów. Prosta, skromna, zwyczajna licealistka, która ma swoje własne problemy, a jednocześnie nie szczędzi bliskim jej osobom ciepła i wsparcia :) Miło czasami zobaczyć, że i te nie wyróżniające się niczym dziewczęta mogą znaleźć szczęście ^^

Miejsce 08:

Postać: Haruhi Fujioka
Seria: Ouran High School Host Club

Haruhi rozbraja na łopatki trzeźwym myśleniem! Bardziej twardo stąpającej po ziemi bohaterki ze świecą szukać ;) Inteligentna, zaradna, porażająca swoich bogatych znajomych plebejską mądrością xD Zawsze podobało mi się u niej, że mimo gromadki otaczających ją przystojniaków zachowuje zimną krew i zdrowy rozsądek, w większości zaś dobija ich jeszcze swoimi zabójczymi komentarzami zamiast uganiać się za nimi jak roztrzepana nastolatka ;]

Miejsce 07:

Postać: Amu Hinamori
Seria: Shugo Chara!

Amu to typ tsundere (nie mogło zabraknąć choć jednej przedstawicielki tego chlubnego tytułu xD) – nie chce pokazać światu swoich prawdziwych uczuć, woli chować się za pozorami wizerunku cool&spicy. Po części jest taka jak my wszyscy – udajemy kogoś kim nie jesteśmy, aby zdobyć szacunek czy uznanie, boimy się wyjść z tego swojego bezpiecznego kokoniku, zdjąć maskę. Ona jednak pokazała, że kroczek po kroczku wszystko da się osiągnąć, a zmiany nie koniecznie są aż tak przerażające jak by się to początkowo wydawało :)

Miejsce 06:

Postać: Kobato Hanato
Seria: Kobato

Kobato… taaaa… Totalnie brak jej zdrowego rozsądku, jest niezdarna, praktycznie na niczym się nie zna i psuje wszystko czego się dotknie, jednak… No właśnie – mimo prezentowania sobą tych wszystkich irytujących cech, jest też niezwykle miła, promieniuje ciepłem i posiada niesamowitą umiejętność odnajdywania dobra w dosłownie każdym człowieku ^^ Przy okazji sprawia to też, że wszystkie wymienione powyżej negatywne cechy przestają nam przeszkadzać, a zamiast tego po prostu się uśmiechamy z pobłażaniem :)

Miejsce 05:

Postać: Lenalee Lee
Seria: D.Gray-Man

Lenalee to jeden z niewielu chlubnych shonenowych wyjątków, gdzie główna bohaterka żeńska wykazuje się sporą przydatnością ;] Może to ciut zbyt przedmiotowo zabrzmiało, ale co poradzić, że 90% dziewczyn w seriach akcji to damy w opałach, które należy ratować przy każdej nadarzającej się okazji? Nawet nie wiecie jak mnie to wkurza – po to uczą się walczyć, żeby z tego korzystać… i Lenalee właśnie to robi :) Tak, wiem – miała swoje chwile załamania, ale kiedy się z tego wygrzebała, znów jest z pełnej gotowości, aby skopać tyłek komu trzeba ;P

Miejsce 04:

Postać: Lina Inverse
Seria: Sleyers

Lina, Lina… Kto tak naprawdę nie zna Liny Inverse? ;) Każdemu miłośnikowi M&A musiało się choć obić o uszy to imię i nazwisko… i bardzo dobrze! Jest ona postacią kultową w każdym calu tak jak i seria Slayers – silna, potężna, nieokiełznana, niezwykle inteligentna. Uosabia dziecięce marzenia o tym jak fajnie było by być czarodziejką i wyruszyć w świat, stawić czoła przygodom oraz uratować wszechświat jednym skinieniem dłoni :) Do tego niezmierzona pazerność, drobna postura i ogromny apetyt dodają jej komediowego (i ludzkiego) uroku. Któż mógłby nie lubić tego płaskiego jak deska, czerwonowłosego dziewczęcia rzucającego Dragon Slave’a na prawo i lewo? <śmiech>

Miejsce 03:

Postać: Elie
Seria: Rave Master

Jeśli chodzi o Elie to spodobał mi się jej charakter – nie wiedzieć czemu, ale polubiłam ją od samego początku Rave Mastera ;) Dwuwymiarowość jej postaci także była tutaj fajnym czynnikiem – niby motyw utraty pamięci jest ograny na wszelkie możliwe sposoby, ale z drugiej strony daje bohaterowi duże pole do popisu. Interesujemy się nim bo chcemy wiedzieć kim jest naprawdę oraz dlatego, że chcemy zobaczyć jak można sobie w życiu poradzić kiedy zostajemy całkowicie odcięci od wszystkiego co znamy i musimy zacząć od zera. Elie rozbrajała mnie też swoim poczuciem humoru i choć też trzeba ją było nie raz ratować, to w chwilach potrzeby nie bała się stanąć oko w oko z przeciwnikiem :)

Miejsce 02:

Postać: Kiri Koshiba
Seria: Beauty Pop

Szczerze mówiąc sama się zdziwiłam, że Kiri znalazła się aż na drugim miejscu, ale po przemyśleniu tej listy raz jeszcze doszłam do wniosku, iż tak naprawdę wylądowała na właściwej pozycji :) Ubóstwiam jej charakter, uwielbiam podejście do życia i to, że jest chłopczycą – genialna! xD Typ i-don’t-care to coś co jest wykorzystywane o wiele zbyt rzadko, a jest o wiele zbyt fajne ;P Totalny chill-out + niesamowite zdolności fryzjerskie = niesamowita dziewczyna z ciętym językiem, w głębi serca zaś bardzo troskliwa i zdolna do poświęceń ^^ Podoba mi się też jej skromność – mimo ogromnego talentu nie obnosi się z nim, ba! Wręcz przeciwnie! Przez długi czas go nawet ukrywa ;) Pokazuje to, że nie czuje się pępkiem świata i bardzo dobrze bo nie znoszę takich ludzi ;P

Miejsce 01:

Postać: Sakura Kinomoto
Seria: Card Captor Sakura

TA-DA! Już w momencie kiedy pomyślałam o stworzeniu rankingu, pierwsze miejsce momentalnie skrystalizowało się w mojej głowie :] Nie istnieje dla mnie żadna inna postać, która zasługiwałaby na tą pozycję bardziej niż Sakura Kinomoto ^^ Nie ma anime girl, która była by słodsza, bardziej urocza, bardziej milutka, bardziej kochana od Sakurci :) Kto by nie chciał jej jako swoją młodszą siostrę? xD Do tego jej historyczna już mantra „Zettai daijoubu dajo!”, czyli „Na pewno wszystko będzie dobrze!” na dobre znalazła sobie miejsce w moim słowniku – w krytycznych chwilach łapię się na tym, że zaczynam to sobie powtarzać dla uspokojenia ^^ Nasza mała łowczyni kart to już jest kanon – postać, która na wiek wieków wryła się w popkulturę i właśnie z nią zawsze będzie mi się kojarzyło to imię. Nie żadne Naturo, tylko stary, dobry, CLAMPowy CCS ^^


Tym sposobem doszliśmy do końca mojej długaśnej listy :D Jak wam się podobało? Przewidzieliście wynik, czy może was totalnie zaskoczyłam? Mam nadzieję, że udało mi się zafundować wam choć małą niespodziankę ;] Mnie osobiście dziwi (tak – zadziwiam samą siebie ;P), brak żadnej bohaterki z Czarodziejki z Księżyca, ale prawda jest taka, że główna heroina, Usagi, denerwowała mnie jak rzadko (zbyt płaczliwe postacie od razu mają u mnie minusa xD), a reszta jakoś niczym szczególnym nie wbiła mi się w pamięć – moją ulubioną postacią z Sailor Moon i tak zawsze będzie Luna <śmiech>

Jestem (o dziwo) usatysfakcjonowana wynikiem – mimo, że początkowo miałam wątpliwości jak mi wyjdzie ułożenie tego rankingu, ale okazało się, że nie było tak źle :) Kiedy teraz patrzę na to wszystko już z perspektywy czasu (czyli całych dwóch dni pisania tej notki ;D), dochodzę do wniosku, że nie dało się tego zrobić lepiej ^^ Hahaha, wiem wiem – jestem egoistką, ale cóż zrobić, gdy nareszcie jestem z czegoś zadowolona? ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 23 Wrzesień 2010, in Anime, Artykuły, Manga, Różne, Zestawienia and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 16 komentarzy.

  1. super, z dwudziestu dziewczyn z tego rankingu znam… jedną tylko Amu :D

    Podobał mi się tekst „wchodzi w tryb „kyaaaa~” jak tylko zobaczy jakiegoś przystojniaka”. Tryb „kyaaaa~””, bardzo ciekawe określenie, warte zapamiętania :D

    • Niemożliwe – na pewno kojarzysz np. Misaki z Kaichou, Anne z Shamana, Winry z FMA, Haruhi z Ourana, czy chociażby Kobato ^^

      Hahaha i co się ze mnie śmiejesz, co? xDDD Tryb „kyaaaa~” w bardzo inteligentny (;P) oddaje sedno sprawy – jest tez oczywiście tryb „awwwww~”, jednak on już należy do pozytywnych czynności [śmiech]

      Pozdrawiam ^^

      • Ja nie widziałam dużo anime. Sailor Moon, Dragon Ball kilka odcinków w telewizji, Pokemony oczywiście też znam, jeszcze jakąś wariację na temat Kopciuszka co leciał kilka lat temu na Jedynce. Tak to tylko to co ktoś mi poleci i co sama znajdę ale tego nie ma dużo. Kobato kojarzę faktycznie, czytam w końcu twojego bloga, nie? :P ale jakoś pierwszy odcinek mi się nie spodobał i nie oglądałam. I pewnie dlatego zapomniałam o niej.

        A tryb „kyaaaa~ę jest świetny! A jako, że mam ostatnio szurnięcie na punkcie aktora Davida Tennant (Dziesiąty Doktor z „Doctora Who”) to ten tryb często się u mnie uaktywnia :P

  2. Hmm znam chyba tylko 6 lub 7 dziewczyn z tego rankingu ;P.No ale nie spodziewałam się,że dasz Sakure na 1 miejsce ;P.Ranking ogólnie super!Pozdro ;D

  3. KissAngelsTears

    Przyznam się szczerze, że tylko 3 dziewczyn nie widziałam ani w mandze ani w anime xDD Ale zaskoczył mnie fakt, że twoim numberem 1 stała się Sakura. Ja tu myślę, że strzelisz na bank jakąś chłopczycę, a tu takie zdziwko xDD Osobiście nie jestem fanką CCS, ale masz rację, Sakura jest słodka i za to wszyscy ją kochają ^^ xDD Cholera, nigdy nie odgadne kto u ciebie góruje w A&M xDD To chyba zagadka, nad którą będę się jeszcze dłuuuuuuuuuuugo głowić xDD

    Poza tym miło mi poznać :) Jestem od dawna twoją czytelniczką, ale przez to, że jestem leniem (odziedziczona cecha po tacie xDD) i troszkę się wstydzę pisać własne zdanie to nie komentowałam żadnych notek ^^” Gomene. I jeszcze raz miło mi cię poznać oraz resztę czytelników :)

  4. @Aoi9709
    Dziękować ;D
    A widzisz – czyli jednak udało mi się kogoś zaskoczyć ^^
    Tak z ciekawości zapytam – jak u Ciebie wygląda top 3? :)

    @KissAngelsTears
    Miło wiedzieć, że ktoś jednak zna dziewczyny przeze mnie wymienione, bo miałam wrażenie, że większość zareaguje mniej więcej „…a kto to jest???” xD
    Hahahaha nie wiedziałam, że jestem aż tak nieprzewidywalna, ale to dobrze – przynajmniej się nie nudzicie czytając moje wpisy ;]

    Mi także oczywiście miło poznać ^^ To dobrze, że nie pisałaś przez wymienione przez Ciebie powody, bo już myślałam, że to ja jestem aż tak straszna, że można się bać do mnie odezwać [śmiech] Ja też jestem leniem (choć akurat nie odziedziczyłam tego po moim nad-aktywnym tacie xD), a wstydzić nie masz się czego – każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie, a ja piszę właśnie po to, żeby usłyszeć też co inni mają do powiedzenia na dane tematy ^^
    Tak więc zapraszam do dyskusji i…

    Pozdrawiam ^^

    • KissAngelsTears

      lol xDD Ja nie ta planeta. Mam bzika na punkcie anime więc mogę powiedzieć, że (jeśli znam jakieś anime) mogę spokojnie opowiadać xDD
      No jesteś. Zawsze jak robisz jakąś listę lub omawiasz jakieś odcinki, lece oglądać, a potem próbuje przewidzieć czy coś ci się podoba czy nie i zawsze jedynie tylko jedną lub dwie rzeczy trafie, a tak lipa xDDD I tu masz racje ;D

      E tam. Wcale nie jesteś straszna :) Bardziej mnie ludzie się boją, bo jak ich lubie to ich tule, a jak ich tule to oni umierają xDDDD Nie no, żartuje, ale nie masz się co bać. Wcale nie jesteś straszna :) Chociaż czasami przeraża mnie twoja ocena niektórych anime xDDD Mam nadzieję. Czasami moje własne zdania mnie przerażają i dlatego siebie nie lubie. Zbyt szczera czasami jestem xDDD lol xDDD
      Chętnie w niej zaczne uczestniczyć jeśli tylko też inni mnie zaakceptują razem z Tobą i także gorąco pozdrawiam Ciebie i wszystkich Twoich czytelników :D

  5. haha! kojarzę aż 9 xD
    Sakura Kinomoto dostała pierwsze miejsce? Chyba będę musiała w końcu obejrzeć to anime…

  6. Moje top 3?No niech się zastanowię ^^…A,napiszę top 10 bo nie mogę się zdecydować ;P:
    10.Cannan z Cannan(bo jest taka tajemnicza i wytrwała)
    9.Mina z Dance in Vampire bund(za jej charakter)
    8.Mai z Ghost Hunt(bo ma charakter zbliżony do mojego xD)
    7.Takashi z Bakura ga Ita(bo mnie przypomina ;P)
    6.Rika z Higurashi(no ogólnie za wszystko)
    5.Utau z Shugo Chara(za śpiew,charakter i to,żę chciała uratować Ikuto)
    4.Amu z Shugo Chata(za wszystko,no i to,że jest do mnie podobna ;D)
    3.Kyoto ze Skip Beat(za te jej duszki ciemności xD)
    2.Nana z Nany(za ten jest „twardy charakter” i za całokształt)
    1.Louise z Zero no Tsuimka(za jej charakter tsundre no i kary dla Saito ;P).Ale się rozpisałam xD…no ale ta topka w każdej chwili może się zmienić ;P.I co o niej sądzisz ;D?

  7. P.S.A może zrobisz kiedyś jeszcze jakąś topkę?Hmm…może zrobisz top 10 bishounenów albo magical girls.A no i może kiedyś zrobisz też topkę mang?Bo fajne są takie notki ;D!

  8. Z tych bohaterek, ktore podalaś to znam 13:P No i z twojej top-listy do ulubienic zaliczylabym tylko Misaki, Haruhi i Lenalee(nie wiem o co ludzie sie ciagle jej czepiaja:P). W sumie mi samej ciezko byloby ulozyc taka liste top fav’ow,(za duzo bohaterek, za duzy wyborXD)

  9. Fajna lista, wsumie to twoja subiektywna opinia, większość znam. Widzę że dużo tutaj bohaterek typu tsundere, tomboyish a ja baaardzo lubię takie typy w anime. Jeszcze sports girl :) Teraz czekamy aż zrobisz listę top 20 panów. Co do Sakury to nie oglądałem tego anime, wsumie nie wiem czy mi się by ona spodobała, wole starsze :)

  10. samo anime w sobie jest zaczepiste ogólnie clamp kocham a sakura jest mega słodka ;D co do to 20 kilka bohaterek nie znam teraz tyllko czekac na top 20 panów ;d

  11. Praktycznie nie znam za dużo osób z twojej listy, ale przewidziałam, że Sakura będzie numerem jeden.
    P.S. Mi też to imię kojarzy się z CLAMPicami, a nie z Naruto^^

  12. @KissAngelsTears
    Taaa, to my chyba jesteśmy z Marsa (ja o sobie nie mogę powiedzieć, że jestem z Wenus, bo jestem zbyt mało kobiecą kobietą xD Pewnie dlatego lubię chłopczyce w anime ;])

    Mnie też czasami przeraża moja opinia hahaha xD Ale prawda jest taka, że po prostu jestem szczera – ja mi się coś podoba, to wychwalę, ale jak uznam coś za chłam, to zjadę z góry na dół ;D A jak już trafi takie coś na mój gorszy dzień, to bój się Boga! xD Tyle że z drugiej strony nigdy nie mówiłam, że będę się starać pisać obiektywnie – DU to jak najbardziej subiektywny blog ^^

    „Chętnie w niej zacznę uczestniczyć jeśli tylko też inni mnie zaakceptują ”
    My tu na WP jesteśmy jak jedna wielka szczęśliwa rodzinka, wiec wiesz… don’t worry be happy ;]

    @Maggi
    9 to fajna liczba – prawie połowa ;D
    Oj tak – będziesz musiała ^^ CCSa nie da się nie kochać :)

    @Aoi9709
    Nie kojarzę Pań z miejsca 8, 7 i 6 – resztę albo dobrze znam, albo przynajmniej mam jakieś pojęcie kto to ^^
    Louise na pierwszym miejscu – właśnie przed przeczytaniem nawiasu ciekawiło mnie czy lubisz tsundere, czy też może sympatyzujesz z sadystkami xD Utau oczywiście też zasługuje na miejsce w dyszce, ale ja się chciałam ograniczyć do jednej postaci z SC :) Kyoko z SB też mi się podobała, ale jako że jeszcze się za mangę nie zabrałam, za mało o niej wiem.

    Lista bardzo ciekawa – aż mnie zainteresowałaś tymi „trzema niewiadomymi” :) Muszę je sobie wyszukać ^^

    Jak najbardziej topy się jeszcze jakieś pojawia, ale na taką notkę, trzeba mieć sporo natchnienia, więc w najbliższym czasie skupię się pewnie na innych tekstach :) (choć jeszcze jedno zestawienie, nie powiem czego dotyczące, mam w planach ^^)
    Swoją drogą już kilka takich tekstów napisałam i znajdziesz je w kategorii Różne->Zestawienia ^^
    Co prawda są już one porządnie przedawnione, bo np. to 10 bishonenów ma ponad rok, więc już mi się zmieniły trochę preferencję, ale z ciekawości możesz sobie zerknąć :)
    https://dreamuniverse.wordpress.com/category/rozne/zestawienia/

    @tear66
    „Lenalee(nie wiem o co ludzie sie ciagle jej czepiaja:P)”
    Uwielbiam Cię! Wreszcie ktoś mnie rozumie! ;] Też właśnie nie rozumiem tych anty-opinii dotyczących Lenalee – przecież ona jest jedną z najlepszych bohaterek shonenów, z jakimi miałam do tej pory styczność! Wreszcie ktoś, kto potrafi dokopać tym złym, zamiast czekać na ratunek. Wiadomo, że miała swoje gorsze momenty, ale po odzyskaniu swojej Innocence, znów jest tą samą, gotową do działania Egzorcystką ^^

    Rozumiem Cię w pełni – też miałam ogromny problem, żeby wybrać kogo tu wrzucić, a jak już wyłoniłam finałową 20, to ułożenie ich w odpowiedniej kolejności było drogą przez piekło xD

    @SmokLares
    Otóż to – lista ta, jak i cały blog, to moja subiektywna opinia xD Jednak ciekawi mnie kto jest w Twoim top3 ^^

    20 panów, tak? Rok temu zrobiłam listę top ten bishów, którą znajdziesz przez kategorię Różne->Zestawienia, ale czas porządnie zmienił moją opinie, więc teraz na pewno wyglądałaby inaczej. Jednak możesz sobie zerknąć jeśli chcesz, ja zaś będę musiała pomyśleć, nad zrobieniem nowej wersji ;] Póki co jednak w planach mam inne zestawienie ^^
    CCS był jednym z moich pierwszych anime, więc mam też do tej serii swego rodzaju sentymenty ;)

    „wole starsze ;)”
    Hahahhahaahah i w tym momencie spadłam z krzesła xDDD

    @Karin
    Właśnie – Sakurcia jest tak mega słodka, że aż ciężko się jej oprzeć xD
    Top 20 panów też się kiedyś pewnie ukaże, ale jeśli masz ochotę zerknąć na top 10 sprzed roku (porządnie bym go na chwilę obecną przebudowała ;]), to zapraszam poprzez kategorię Różne->Zestawienia ^^

    @Shiroiku
    Yeeeeaaahhh! Wreszcie jakaś osoba, która przewidziała pierwsze miejsce ^^ Ale przyznasz, że Sakurcia na to zasługuje :)

    Pozdrawiam ^^

    • KissAngelsTears

      Hahahaha, zgadzam się xDDD Ja chyba też z Marsa się urwałam (Boże, już słyszę ,,zakupy” to się chowam xDDD) xDDD.

      I bardzo dobrze :D LOL, ja nie kumam. Przecież lepiej być szczerą osobą, a nie mówić co inni chcą usłyszeć :) A niektórzy właśnie robią na odwrót == Wkurzająca sprawa, ale ciesze się, że jesteś szczera w swoich opiniach. To naprawde bardzo ważne :) I ja jestem taka sama. Podoba się, wychwalam. Widzę błedy, od razu po nich jade. I dzięki Bogu, że nie mam bloga o recenzjach, bo jakbym te wszystkie biedne A&M pojechała tu by nawet samemu Panu Bogu szczęka opadła xDDDD (za szczera jestem w tym co myśle xDD)

      Mój ulubiony tekst xDDD Więc chętnie dołącze się do tej rodzinki :3 Moge być maskotką do przytulania i pocieszania xDDD (moja robota na co dzień xDD naprawde)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: