Dou Danjo!? – niesamowita zamiana!

Tytuł: Dou Danjo!? (どう男女!?)
Autor: Warako Hagi
Serializacja: Ribon
Rozdziałów: 3
Status wydawniczy: Ukończona
Status skanlacyjny: Ukończona
Gatunek: Komedia, Romans, Shoujo
MangaUpdates: LINK

PS: Buuuu… głowa mnie boli :( Męczą mnie te migreny już od tygodnia, co można przeczytaj jako jasny znak – łapie mnie jakaś choroba :/ Zapraszam do czytania, ja zaś idę zaparzyć sobie gorącą herbatkę – nic mi lepiej nie poprawia samopoczucia niż cieplutki kubeczek w dłoni i unoszący się znad niego delikatny, malinowy aromat <mmmmm> ^^

Pewnego dnia okazuje się, że Satomi zaspała do szkoły. Pędząc ulicą z nadzieją, iż jednak zdąży na czas, wpada na Keshiego! Przez moment przyglądają się sobie ze zdziwieniem, po czym uświadamiają sobie, że zamienili się ciałami! Teraz Keshi jest w ciele dziewczyny, a Satomi w ciele chłopaka. Nie mając innego pomysłu, oboje postanawiają żyć w ten sposób, aż do czasu, kiedy uda im się rozwiązać problem. Jednak prawdziwe kłopoty zaczynają się dopiero wtedy, gdy Mariko, najlepsza przyjaciółka Satomi, wyznaje Keshiemu (a raczej Keshiemu w ciele Satomi), iż zakochała się w Naoshige (jego przyjacielu), ten zaś nie ma zielonego pojęcia co ma teraz zrobić!

Uwielbiam wszelkie historie o zamianie ciał, ponieważ jest to genialna podstawa do świetnej komedii xD Bohaterowie, którzy początkowo nie mają ze sobą nic wspólnego, muszą sobie radzić z życiem jako kompletnie inna osoba – już nie mówiąc o fakcie innej płci! Ich początkowa nieporadność prowokuje tyle gagów, że naprawdę miałam spory ubaw przy czytaniu ;]

Manga ta nie jest też długa (zaledwie 3 rozdziały), tak więc idealnie nadaje się jako krótki przerywnik na zaczerpniecie sił podczas odrabiania pracy domowej, czy też sposób na poprawę humoru z powodu kończącego się weekendu ^^

Graficznie jest całkiem ładna i nie taka słodziutka jak to przyzwyczaił nad do niej Ribon (co ja traktuję jako plus :)), postacie (wszystko kręci się tylko wokół 4 osób – 2 głównych i 2 pobocznych) są fajnie przerysowane (mają bardzo wyraziste charaktery, a na ich wadach nie pozostawiono suchej nitki!) i jednocześnie okropnie sympatyczne dzięki czemu nie sposób ich nie polubić ^^ Zaś zabawa z czytania jest naprawdę przednia! Polecam! :)

Ocena: 9/10 (MAL: „great”)
Przeczytaj online: MangaFox
Skanlacje ENG: Rebellious Love & Intercross
Skanlacje POL: brak

Obrazki:

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 5 września 2010, in Manga, Różne, Recenzje and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Gdy tylko przeczytałam tytuł i zobaczyłam pierwszy obrazek wiedziałam już o czym to będzie :D

    Jest krótkie, zaraz idę ściągam i poczytać bo mam ochotę za coś wesołego, zwłaszcza, że za oknem ciągle pada…

    Podoba mi się forma, że nowa notka co chwilę:)

    • Właśnie takie krótkie i zabawne historyjki są idealne na poprawę humoru ^^

      Powiem Ci szczerze, że i mnie się taka nowa forma podoba :) Napisanie notki nie zajmuje mi dużo czasu, mogę się wygadać, a i stali bywalcy DU nie mogą narzekać na brak nowej lektury xD

      Pozdrawiam ^^

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: