Event: Tydzień z Piosenką :)

Witam witam – mamy dziś pierwszy sierpnia, czyli rozpoczynamy kolejny wakacyjny miesiąc ^^ Ja będę się lenić w tym roku aż do października, ale dla większości z was sięgnęliśmy właśnie półmetku letniego wypoczynku – nie jest to zbyt szczęśliwa wiadomość, ale z drugiej strony nie ma się co załamywać ;) W końcu jeszcze całe 31 (miejmy nadzieję, że słonecznych dni) przed nami ^^

Z tej okazji postanowiłam zorganizować na blogu pewien event – otóż chodzi o „Tydzień z Piosenką” ;] Trzeba trochę urozmaicić wam wakacje ;D Od jutra, codziennie przez 7 dni, czyli do przyszłej niedzieli włącznie, będzie pojawiać się notka z piosenką – publikację ustawiłam na godzinę 12:00 w południe.

Jeśli spodoba wam się taka inicjatywa, która przy okazji zapobiegnie mojemu lenistwu, to pomyślę nad czymś podobnym w przyszłości ^^ Aktualnie rozważam też możliwość zorganizowania konkursu, ale najpierw muszę wymyślić na czym miałby polegać oraz co byłoby nagrodą :) Postaram się trochę pokombinować, zaś was żegnam do jutra i zostawiam z nowym, bardziej morskim, bannerem :]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 1 sierpnia 2010, in Eventy, J-Music, Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Jestem za ! ;] I konkursem, i tygodniem piosenki. Ciekawa jestem, czy opublikujesz notkę z jakimś utworem, który znam ;)
    Pozdrawiam.

    • We wtorek pojawi się utwór, który na pewno znasz ^^
      Taaaak, konkurs… naprawdę chciałabym coś zorganizować, tylko że na razie nie mam kompletnie pomysłu na czym to cudo miałoby polegać… Hmmm…. Zdecydowanie potrzeba mi jest w tym wypadku porządna burza mózgów :D

      Pozdraiwam ^^

Skomentuj

