Dwa lata minęły, a tyle jeszcze przed nami… ^^

Dzień dobry moi drodzy <przeciąga się> Mogę dzisiaj pleść trochę od rzeczy z racji, że dopiero o 7 rano położyłam się spać, a o 4 siedziałam jeszcze w pociągu z Katowic ;) Tak! Byłam wczoraj w spodku na meczu Ligi Światowej i było to niesamowite przeżycie – oglądać siatkówkę przed TV to jedno, ale śpiewać hymn narodowy, Pieśń o Małym Rycerzu, klaskać, czy zdzierać gardło razem z resztą kibiców, to coś niepowtarzalnego :) Już nie mogę się doczekać, żeby pojechać tam w przyszłym roku ^^

Ale dobrze – moja paplanina nie może nam przesłonić tematu dzisiejszej notki, jako że jest to wydarzenie bezprecedensowe. Otóż dziś, to jest 10 lipca 2010 roku, Dream Universe kończy 2 lata! Sama w to trochę nie wierzę… Ten dziwny pomysł, który urodził się w mojej głowie w wakacje po pierwszej klasie liceum, przetrwał aż tyle… <kręci głową>

Wedle zwyczaju zapoczątkowanego w tamto lato, zapraszam na podsumowanie tego roku, czyli garść statystyk i trochę luźnego gadania xD

PS: Z okazji rocznicy pozwoliłam sobie zmienić ankietę na stronie, na taką, która dotyczy bezpośrednio bloga – zapraszam do głosowania :)
PS2: Do notki Anime Lato 2010 ^^ wrzuciłam wersję V.2 obrazkowej listy zapowiedzi ^^

Niezmiennie od początku istnienia strony, używam motywu Blix, który wydaje mi się ładny, schludny i przejrzysty. Jednak mam wielką nadzieje, iż w najbliższym czasie zobaczycie w końcu małą odmianę – aktualnie wordpress zapowiedział, że będzie dodawał różne nowe layouty z wymiennymi bannerami, a więc jeśli znajdę coś przyjemnego, to DU w końcu przejdzie reinkarnację wyglądu xD Na dzień dzisiejszy miałam 15 bannerów i korzystam z 12 widgetów (w tamtym roku z 11 + nie wszystkie się powtarzały, a więc jak widać blog przechodzi ciągłe przemiany).

Jedziemy dalej. W najpopularniejszych notkach prym znów wiodą te z sezonowymi zapowiedziami :) Miło mi, że pomimo faktu, iż w sieci pojawia się coraz więcej stron i blogów, które przygotowują listy i teksty z zapowiedziami, wy i tak często wybieracie pozostanie przy moich wpisach – bardzo wam za to dziękuję! ^^ Zdecydowanie z pory roku na porę roku będę się starała przygotowywać je jeszcze bardziej rzetelnie i skrupulatnie ^^

Najpopularniejszą recenzją okazuje się tekst dotyczący La Cordy D’Oro ~primo passo~ (hmmm… ciekawe), zaś w kategorii „piosenka” zwyciężyło Kanon – Brand New Breeze (OP do La Corda D’Oro), co jest dla mnie kompletnym zaskoczeniem. Nie sądziłam, że ten spokojny utwór przebije wiele szybkich i energicznych kawałków, które tłumaczyłam. Cieszy mnie także wysoka pozycja na liście notki „Igły w dłoń”, gdzie to opisałam jak zrobić maskotkę plushie :) Jak widać niecodzienne tematy spotykają się ze sporym zainteresowanie, więc będę musiała pomyśleć w przyszłości nad podobnymi projektami tego typu – może by tak instrukcja jak upiec jakiś japoński przysmak? Hmmm… ;] Jestem także zadowolona z dobrych statystyk „Przeglądów mang przeróżnych” – oznacza to, że nasze społeczeństwo czyta i to czyta dużo, a specjaliści, którzy uważają, że tak nie jest, powinni po prostu zmienić kanon lektur szkolnych na coś bardziej przystępnego ;P

Jeśli chodzi o odsyłacze, to podoba mi się wysoka pozycja na liście „WordPress Dashboard” – to znaczy, że moje wpisy pojawiają się na głównej stronie WordPressu <yay~!> Reszta wygląda podobnie jak w tamtym roku, z wyjątkiem częstych przekierowań z dodatkowego serwisu anime-online.info.pl – za to bardzo dziękuję ^^

Przejdźmy do mojej ulubionej ciekawostki – frazy, po jakich DU zostało wyszukane w necie. Najwięcej ma słowo „anime” co jest dość dziwne. Spróbujcie sobie wpisać to w google – nie wiem przez ile stron trzeba się przeklikać, żeby wynalazło mój blog, ale ja do tego nie dotrwałam ;] Następnie mamy kolejne zaskoczenie, otóż „dream universe” :) Aż przyjemnie się czuję ^^ To znaczy, że przeszukujecie sieć, specjalnie po to, aby znaleźć DU <rumieni się>

Na podsumowanie tej części notki, umieszczam jeszcze główne statystyki po 2 latach:

Notki: 315
Strony: 4
Kategorie: 37
Tagi: 566
Komentarzy: 2 651
Odwiedzin: 493 042

Teraz zaś chciałabym napisać kilka słów od siebie.

Dream Universe jest i zawsze będzie dla mnie czymś specjalnym i jedynym w swoim rodzaju – jeszcze nigdy nie wytrwałam tyle z prowadzeniem bloga (poprzedni, a zarazem mój pierwszy, padł po roku, góra półtora). Pisanie notek ciągle przysparza mi wielką frajdę (mam nadzieję, że wy także macie zabawę czytając je ^^), a manga i anime nadal potrafią mnie przyciągnąć przed ekran :) Ech, nie dorośleje nic a nic xD (przynajmniej tak pewnie uważają moi rodzice ;]) Zauważyliście też zapewne, że częściej teraz pojawiają się wpisy offtopowe od tematu M&A – moje zainteresowania nie kończą się tylko na jednej kwestii, dlatego nie raz chciałabym się wypowiedzieć o czymś nie związanym z głównym tematem tego bloga i liczę, że nie będzie wam to za bardzo przeszkadzało. Niestety jest też i druga strona monety – w tym roku padłam trochę jeśli chodzi o regularność pisania. Tutaj zdecydowanie winna była 3 klasa liceum i moje lenistwo – mam nadzieje, że uda mi się to poprawić, przynajmniej takie mam wielkie postanowienie ;) Rozumiem też, że nie raz zasypuje was problemami i bzdurami wziętymi z mojego życia – za to wielkie przepraszam! Jestem po prostu typem, który uwielbia narzekać i zdarza mi się przelewać te myśli „na papier”. Zanudzam was, wiem, ale czasami po prostu nie mogę inaczej ;)

Chcę też oczywiście powiedzieć jak bardzo wam wszystkim dziękuję, że byliście ze mną przez te 2 lata… i jesteście nadal ^^ To właśnie wasze wsparcie motywuje mnie do pisania i starania się robić to tak, byście nie przysypiali po drugim zdaniu xD To że DU dalej funkcjonuje to wasza zasługa, nie moja, dlatego jeszcze raz: domo arigatou gozaimashita! <kłania się w stronę monitora>

To by było tyle ode mnie – dzisiejszy dzień, jakby nie było, jest normalny jak każdy inny, więc po prostu zakończę życząc wam i sobie, byśmy spotkali się tutaj za rok w takim samym gronie, albo i większym ^^ Ja zaś powinnam brać się za napisanie w końcu normalnej notki, w takim razie… DO BOJU! xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 10 Lipiec 2010, in Artykuły, Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Gratuluję kolejnej rocznicy:) Należę do grona osób, które bywają tu codziennie i czytam wszystko co napiszesz, tylko nie zawsze zostawiam po sobie komentarz:) Pisz dalej:P

  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga, Shouri! Ok, tym razem mówię to po raz ostatni. Zapraszam na mojego bloga po opowiadanie z tej okazji (trochę autoreklamy nie zaszkodzi XD).

    „Następnie mamy kolejne zaskoczenie, otóż „dream universe” :) Aż przyjemnie się czuję ^^ To znaczy, że przeszukujecie sieć, specjalnie po to, aby znaleźć DU ”
    Ja tak robię bo Internet Exporer szybciej wczytuje googlowe linki do wordpressa niż wpisanie u góry okna adresu bloga ;)

    Pozdrawiam ;)

  3. Otanjobi Omedetou Dream Universe!! <3
    Rany, nie wierzę, że minęło już tak dużo czasu. Dla Ciebie dwa lata, ja znam DU mniej więcej od 1,75 roku, czyli wcale nie wiele krócej. Pamiętam, że byłaś pierwszą osobą, jaką poznałam na WordPressie, pamiętam jak obchodziłaś urodziny w tamtym roku i zupełnie nie wiem, kiedy minęło te 12 kolejnych miesięcy. Czas płynie stanowczo zbyt szybko ;p
    Dobra, i nie wiem co mogłabym jeszcze powiedzieć z tej okazji. Chyba tylko tyle, że z całego serca życzę Ci, by kolejny rok z blogiem minął Ci równie przyjemnie albo i jeszcze przyjemniej. No i żebyśmy mogli razem z Tobą świętować również jego trzecią rocznicę. A potem kolejną, i kolejną…
    Pozdrowionka ^^
    Alex

  4. *otwarła szeroko gębę ze zdziwienia* – brzydko się wyrażając. „Cholera, aleś stara” … to mi przyszło do głowy XDD Stara czyli za szybko minęło! Więc bez obrazy, nie chodziło mi o to, że to za długo albo że już się przejadło :) Własnie dziwi mnie to, że: a) jakim cudem 12 miesięcy minęło tak pam pum, przeciez ja mogę ze szczegółami opisać tamtą rocznicę, chociaż było to tyle czasu temu!, b) mogę czytać twojego bloga zawsze, zawsze, zawsze i wcale nie uważam, że przeczytałam dużo twoich notek, wręcz mam wrażenie, że to była dopiero malutka część całości.
    Kilka razy śledziłam Top100 najnowszych notek na WordPressie i chcę ci szczerze pogratulować, że zawsze byłaś tak blisko pierwszej dziesiątki ;)
    Wiem, że tak wypadalo ci przeprosić za „zanudzanie” nas swoimi problemami, ale spójrz, ja piszę takie wstępy, że.. No, aż wstyd, za dużo mówię, nie powinnam tyle. To jest po prostu zakazane,żeby tak publicznie mówić o swoich kłopotach osobistych! A jeszcze nigdy za to nie przeprosiłam. Tak szczerze to nawet nie wiem, gdzie ty nas zanudzasz, ale musiałam to wtrącić.. :PP – mam nadzieję, ze sama myślisz, że to nie jest prawda.
    Pisanie notki na 1 rocznicę to pikuś, po prostu mowię, za co lubię DU i jak zaczynałam z WordPressem.. Ale dwójeczka.. Tu już gorzej xD
    Więc kończę
    Pozdrawiam.

  5. 2 lata…. ja znam tego bloga od roku chodź na pierwszego komentarza zebrało mi się 3 dni temu xD a no i gratuluje i życzę by ten blog przetrwał wiele wiele lat

    ” Cieszy mnie także wysoka pozycja na liście notki „Igły w dłoń”, gdzie to opisałam jak zrobić maskotkę plushie :) Jak widać niecodzienne tematy spotykają się ze sporym zainteresowanie, więc będę musiała pomyśleć w przyszłości nad podobnymi projektami tego typu ” – jestem na tak i jeszcze raz na tak xD bardzo podobają mi się takie tematy.

    PS. maskotkę plushie robiłam i mimo iż nie wyszedł to mojemu młodszemu bratu się podobał.
    Pozdrawiam ^^

  6. Wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin, wybacz, że spóźnione ale moja poczta na onecie wariuje i nie wyświetla niektórych maili (chyba, że po wrzuceniu do kosza).

    Jako rodowita katowiczanka informuję, że „Spodek” pisze się dużą literą :P

    Jestem za przepisem na jakąś japońską potrawę, ale taką, którą można zrobić z produktów dostępnych w Polsce. A co mi tam, raz można spróbować XD Hmm, może nawet to plushe kiedyś zrobię. Tylko moje zdolności manualne…

    A manga jako lektura nie przejdzie, świat dorosłych nadal uważa, że każdy komiks czy film/serial animowany to jest tylko i wyłącznie dla dzieci.

  7. Gratuluję wytrwania z nami przez całe dwa lata :D. Dziękuję, że nie dałaś się zniechęcić i nie planujesz kończyć swojej przygody z DU.
    Uważam, że notki nie skupiające się stricte na M&A to dobry pomysł; dobrze czasem poczytać/napisać coś innego dla odmiany, to bardzo ożywcze :D. Niech dominuje dalej tematyka około-japońska, ale mały off-topic nikomu nie zaszkodzi.

  8. Wszystkiego najlepszego!!!~~
    Trochę oklepane, ale nie jestem dobra w składaniu życzeń.
    P.S. Mam nadzję, że jeszcze z 50 latek ten blog pociągnie, nie?

  9. Gratuluję wytrwałości :D Mam nadzieję, że manga/anime nie znudzą Ci się jeszcze przez dłuuugi czas!

    Jak ty potrafisz się tak rozpisywać? xD

  10. Też spóźnione, ale… Wszystkie najlepszego, Dream Universe!
    Wciągnęłam się w anime KHR i po prostu nie miałam ochoty się odrywać, żeby coś napisać, zresztą straciłabym tempo (52 odcinki w 3 dni [26 -> 17 -> 9] – przeszłam samą siebie!).

    DU czytam już tak długo, że wpadło w rutynę jego odwiedzanie ^^ Wspaniałe notki, wspaniała autorka i wspaniała atmosfera ;] Gratuluję 2 lat owocnej pracy i naprawdę dobrej~ Nie wiem jak reszta, ale ja ją doceniam… Iii… eee… właściwie nie wiem co napisać (jak nie ja).

    Notki: 315 – rozbroiło mnie to ;P Prowadzę bloga tyle samo, a wordpress pokazuje mi niecałą 60 na liczniku! Aż mi wstyd ;D

    W każdym razie – gratuluję i mam nadzieję, że i kolejny roczek szybko minie mi z DU ^^ Pozdrowionka ;*

Skomentuj

