Matura maturą, ale premiery to jednak premiery ;P

Po za wszelkim tematem… Wesołych Świąt! :* Mam nadzieję, że spędzacie je równie przyjemnie i rodzinnie co ja ;)

Jednak wracając już do głównej myśli. Postanowiłam napisać tą notkę z bardzo prostej przyczyny – otóż wreszcie nadszedł czas wiosennych premier, a co za tym idzie, przydałoby się uporządkować trochę tytuły i rozstrzygnąć czym się aktualnie zajmę ^^

Szkoła mnie skutecznie ogranicza, ale nawet ona nie jest w stanie zgasić mojego zapału wywołanego nowymi seriami – na pewno napiszę kilka pierwszych wrażeń, więc jeśli chcecie się dowiedzieć czego możecie się w najbliższym czasie spodziewać, zapraszam do czytania ^^

PS: Bardzo dziękuję za wszystkie słowa wsparcia, jakie od was otrzymałam pod poprzednią notką – jesteście wspaniali, a ja naprawdę czuję, że po takiej dawce pozytywnej energii jaką mi wysłaliście, mogę zdziałać cuda! ;*

Po pierwsze wyjaśnijmy sobie co z aktualną rubryką „bieżące”. Póki co jest tam jedynie Kobato – nie będę już opisywać dokładnie ostatnich odcinków, jako że seria już jakiś czas temu dobiegła końca. Stwierdziłam, iż lepiej będzie napisać recenzje, która podsumuje moje wrażenie odnośnie tej serii.

Shugo Chara! poleciała do „wstrzymane”, ponieważ przyznam się szczerze, nie mam teraz czasu, ani ochoty brnąc dalej w ten tytuł widząc co zrobiło z niego Party!. Czy go wznowię, czy nie, zależeć będzie od mojego nastroju po maturach.

Przejdźmy do premier:

Jak tylko dorwę w swoje łapki pierwszy odcinek Tales of Symphonia, to na pewno go opiszę! To jest mój killer, którego nie byłabym w stanie pominąć ^^

Na 100% biorę się też za Pierwsze Wrażenie do Kaichou wa Maid-sama! – manga całkiem mi się podobała, tak więc mam spore oczekiwania wobec tego tytułu. Zdecydowanie przydałaby mi się jakaś porządna komedyjka dla rozładowania napięcia :)

Angel Beats!, to następny pewniak! Od bardzo dawna wyglądałam tego tytułu, zatem nie mogę go zignorować kiedy wreszcie się ukazał ;]

Ostatnimi czasy dość porządnie zabrałam się za oglądanie reverse-haremów, wiec rzucę też okiem na Hakuouki. Koi Suru Tenshi Angelique mnie porządnie zawiodło, Neo Angelique Abyss był niezły, ale miał bardzo bittersweet zakończenie (Rayne jest mój! ;P), a Harukanaru Toki no Naka de trochę mnie irytuje (a obejrzałam na razie 5/26 odcinków). Mam nadzieję, że nasza premierowa seria podniesie odrobinę standardy gatunku ^^

Resztę sobie daruję bo jakoś szczególnie mnie do nich nie ciągnie, po za tym i tak nie miałabym na nie czasu. Myślę, że te 4 tekstu na razie wystarczą ^^


Teraz zaś mykam pomóc mamie w przygotowaniu kolacji ^^ Nie poszłam w tym roku na Rezurekcję do kościoła, więc nie wymigam się od prac domowych xD …ale i tak uważam, że to nieuczciwe – upiekłam 2 ciasta, pomogłam w robieniu sałatki i zdążyłam załatwić święcenie jajuszek i innego ustrojstwa. To się nazywa wyzysk ;D

Ech, a Dragon Age: Przebudzenie leży sobie zainstalowany na laptopie i tak żałośnie mnie woła, żebym się wreszcie za niego zabrała xD Uznacie mnie za wariatkę, ale jak wczoraj przysiadłam przy nim na pół godzinki, to znów poczułam to znajome podekscytowanie – coś typu „tylko zerknę za tamten zakręt i już wyłączam… nie no – za następnym zakrętem już naprawdę kończę!” ;) Naprawdę rewelacyjną rzeczą jest to, że można sobie do dodatku importować postać z oryginałki i kontynuować przygodę tym samym bohaterem, do którego już wcześniej zdążyliśmy się przywiązać (przynajmniej ja bardzo lubię moją Elie [elfka-czarodziejka] i nie wyobrażam sobie grania kimś innym ;]). Do tego wszystkie decyzje jakie podjęliśmy grając w Początek przechodzą do Przebudzenia co jest genialne, bo naprawdę daje poczucie, że to co robimy ma znaczenie i wpływa na świat ^^ …ale dobra, ja już się może uciszę bo jak zacznę, to mogę nie skończyć ;)

Jeszcze raz życzę Wesołych Świąt, po czym ostatni raz idę rzucić okiem czy nie ma dostępnego do ściągnięcia 8 odcinka 4 serii Supernatural z lektorem (jestem szczerze zakochana w tym serialu – jeśli ktoś jeszcze nie próbował to naprawdę ogromnie polecam! Dean&Sam rządzą ;)) bo chętnie byśmy go looknęli z rodzinką wieczorkiem i już naprawdę lecę ;)

PS: Rozmyślam nad kupnem iPod Toucha? Ma ktoś go może, albo chociaż widział na żywo/ bawił się nim i zachciałby podzielić się swoją opinią? ^^

PS2: Zaczęłam oglądać Axis Powers Hetalia – istna rewelacja! Nie spodziewałam się, że coś będące taką totalną abstrakcją spodoba mi się aż do tego stopnia xD Jeśli ktoś jeszcze nie próbował, to polecam dać tej mini-serii szansę ;)

PS3: Ze spraw organizacyjnych – na pasku bocznym zrobiłam wreszcie odnośnik do notki Anime Wiosna ’10, spisałam premiery i zmieniłam ankietę – muszę jeszcze wyczarować nowy, wiosenny banner, ale to już nie dziś ;)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 3 kwietnia 2010, in Anime, Różne and tagged , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. hmmm…. już druga osoba zachwala Axis Powers Hetalia a ja nadal nie jestem przekonana… pomysł fajny ale wojna i komedia? Jakoś mi nie pasuje to…

  2. Ja akurat musiałam wstrzymać na pewien czas z Hetalią. Choć przyznaję, to naprawdę świetny tytuł.

    Tylko Polski coś tam mało… Ale to zrozumiałe, że najbardziej się twórca skupia na takich państwach jak Japonia, Włochy, Niemcy, Rosja, USA, Francja i Wielka Brytania.

  3. Oj, uczciwe, uczciwe – ja wczoraj cały dzień sprzątałam, i to naprawdę bez końca, a kiedy dawali mi chwilkę to biegłam do zad. domowego na przyr. (btw – dalej go nie skończyłam! to straszne ;/).
    Kaichou wa Maid-sama jest świetnee! Zabieraj się za to jak najszybciej, naprawdę ;] Po wczorajszym watchu dostałam takiej energii, że ślinię się na myśl o kolejnym odcinku (ech, z lekką przesadą ;D). Kolejny tytuł, na którym czekam to Black Rock Shooter – KIEDY TO BĘDZIE?! xD Już się nie mogę doczekać, boże czerwiec, mogli tego w ogóle nie zapowiadać, nie chcę nawet liczyć ile to jeszcze dni ;p Upolować zamierzam także Angel Beats – a nuż mi się spodoba? Dlatego już szukam wersji anglika, choć pewnie pod wieczór będzie nawet po pl. Co powiedzieć o Axis Powers Hetalia?… Hm, faktycznie, niesamowicie poprawia humor. Jednakże na dłuższą metę nie lubię tylko się śmiać i śmiać, więc zalecane jest oglądanie tego w kratkę – na zmianę z innym anime.
    Pozdrawiam ;D

    @monilip
    To właśnie chyba dla tych, którzy już nie chcą tak źle wspominać tej wojny. Tak, wiem, strasznie dziecinnie myślę, ale przyznajmy szczerze, nikt nie chce płakać, ne? Nawet z tak poważnych rzeczy wolelibyśmy się na jakiś sposób śmiać, a jako że nie wypada z krwawej wojny, dobrze że zrobili taką śmiechową ;p

    • może masz racje, ja po prostu nie jest przekonana :P Może gdybym obejrzała to zmieniłabym zdanie? Nie wiem.
      Mogę tylko powiedzieć, że podobnie do „Pandora Hearts” miałam uprzedzenia, a jak obejrzałam kilka dni temu z wielkich nudów pierwszy odcinek to w trzy dni obejrzałam całość, tak mnie wciągnęło :D

  4. Nom, ja juz sie wzielam za pare premier, no i wiekszosc mi sie spodobala;P jak na razie moim nr 1 jest Kaichou wa Maid sama:D Musze w koncu odpalic tez Tales’a ktorego wczoraj udalo mi sie sciagnacXD No i planuje jeszcze obejrzec jeszcze Hakuouki no i K-ON!(wiem ze niektorzy nie cierpia tej serii, ja jednak ja lubie:d). A no z twoja opinia o Hetalii to sie zgadzam zupelnie, swietna seria:D
    Pozdrawiam

  5. Musisz wreszcie dodać pierwszy odcinek Kaichou. Angle Beats świetnie streściłaś. Oby dwa anime kocham i są moimi faworytami na tą wiosnę. Na pewno długo zapadną mi w pamięć. Powodzenia na maturze. Też mnie to czeka na kilka lat, obawiam się najgorszego. ; ]

    Koyorii!

Skomentuj

