Tales of Symphonia the Animation: Tethe’alla Arc

Zanim przejdę do tematu głównego, chciałabym prosić was o pomoc ^^ Jak pewnie wiecie zgłosiłam mój blog do konkursu na Blog Roku 2009 – nie dam rady go jednak wygrać jeśli nie wyciągnięcie do mnie pomocnej dłoni ^^ Od 12 stycznia rozpoczęło się głosowanie SMS, które wyłoni finałową dziesiątkę z danej kategorii na podstawie ilości oddanych głosów. SMS kosztuje 1,22 zł, a wszystkie dochody zostaną przeznaczone na cele charytatywne, więc myślę, że nie będą to pieniądze wyrzucone kompletnie w błoto :) Z góry dziękuję za waszą uprzejmość i za wsparcie duchowe ;*

Teraz zaś przejdźmy do newsa właściwego, otóż związanego z nową seria OAV dotyczącą świata Tales of Symphonia ^^

Jakiś czas temu napisałam recenzję Tales of Symphonia, 4 odcinkowej serii OAV, która oparta była na, można by rzec, połowie gry (jRPG od NAMCO, jeśli chcemy być dokładni ^^) o tym samym tytule. Pierwszy sezon przedstawiał wydarzenia z planety o nazwie Sylvarant, zaś druga część anime, którą już oficjalnie zapowiedziano na ten rok pod nazwą Tales of Symphonia the Animation: Tethe’alla Arc, przeniesie nas razem z bohaterami do świata równoległego, czyli tytułowej Tethe’alli :)

Do ekipy dołączą nowe postacie, fabuła zakręci się jeszcze bardziej i gwarantuję, że nie można będzie narzekać na brak wrażeń, szczególnie zważając na to co widać po trailerach ;) Premiera pierwszego DVD będzie miała miejsce 25 marca 2010, zaś drugiego – 26 maja 2010. Niestety znów dostaniemy TYLKO 4 półgodzinne odcinki, ale cóż – trzeba cieszyć się z tego co się ma ^^ Zastanawia mnie tylko jak to będzie z tymi epizodami – po 2 na jednego dividika? ;) Przejdźmy już jednak do zapowiedzi filmowych:

W tle towarzyszy nam opening pierwszej serii, czyli „Almateria” Eri Kawai – niezwykle nastrojowy i piękny utwór w zmyślonym języku ;)

Słodkie jest to co mówi Lloyd na samym początku (dlatego właśnie lubię ten paring!) ^^ Nie przetłumaczę wam wszystkiego (lukę zaznaczyłam […]) bo mi się nie chcę szukać po słownikach (wybaczcie, że taki ze mnie leń xD), ale z tego co zrozumiałam na słuch wychodzi: „Przepraszam Colette, że nie zauważyłem twojego cierpienia. Dlaczego musiałaś się z tym sama zmagać? […] Poczekaj tylko! Na pewno przywrócę Cię do Twojego dawnego ja! Na pewno! …a potem znów będę mógł zobaczyć Twój uśmiech.” :) Na końcu zaś jest „Odzyskam Twój uśmiech”. Piosenka z tła to nowy ending – nosi tytuł „Inori no Kanata” (jap. „Tamta/inna modlitwa”), a wykonuje go Akiko Shikata. Śliczna, zdecydowanie chcę pełną wersję! ^^

Po tym PV można już więcej wywnioskować – będzie więcej Zelosa, pojawi się Presea i Regal, no i oczywiście słynny pojedynek Lloyd vs. Kratos (uwielbiam tych dwóch razem ;)). Jednak moim zdaniem największe cudeńko to udostępniony na dniach opening!

Ile razy bym go nie oglądała, po prostu nie mogę oderwać wzroku! Świetny! :) Piosenka to „Tenkuu no Canaria” (jap. „Kanarek na niebie”) śpiewana przez Nane Mizuki, która podkłada także głos Colette. Wyszła już jakiś czas temu na singlu „Mugen” i od tamtej pory ją dość poważnie męczę (a raczej moje słuchawki xD). Dzięki uprzejmości Alex, która zrobiła tłumaczenie, możecie ją ściągnąć w pełnej wersji i dowiedzieć się o czym jest ^^

Animacja wygląda cudnie, a niektóre sceny jeszcze bardziej pobudzają moją niecierpliwość ;) Genialnie wygląda ujęcie, w którym Lloyd chce uderzyć Kratosa awwww~! Albo przedstawienie bohaterów, albo sceny walki, albo… ogólnie jest boski – na tym poprzestanę xD Ciekawi mnie co to za czar rzuca Genis, że tak wszystko wybucha…? Hmmm…

Dobrze – zostawiam was jeszcze z obrazkami, które promują nową serię (najbardziej podoba mi się pierwszy – jest taki trochę tajemniczy ;]), a ja zmykam czytać „Shaman Kinga” (wkręciłam się xD). Jeśli chodzi o administrację, to informuję, że na dniach będę się starała pisać Pierwsze Wrażenia do nowego sezonu (przespałam trochę początek ;P). Nie wiem jeszcze od czego zacznę, ale mam zapał do napisania co najmniej kilku PW, albo chociaż SPW ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 12 stycznia 2010, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 17 komentarzy.

  1. Esek, wysłany :D
    Ps. Do kiedy trwa wysyłanie tych esków?

  2. Taa, Tales of Symphonia 2 (tak będę mówić, bo nie potrafię zapamiętać nazwy tamtej krainy), to jedyne anime, na które naprawdę czekam tej wiosny. Zresztą nie tylko ja. Odkąd powiedziałam mojemu bratu, że będzie druga seria ToS, ciągle zamęcza mnie pytaniami czy może pojawiła się jakaś nowa zapowiedź czy jakieś inne info, bo te, które już się pojawiły obejrzeliśmy już po kilka razy. Naprawdę nie mogę się doczekać tej premiery xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex
    PS. Mój głos na Bloga Roku już dostałaś ;D

  3. Muszę powiedzieć na początku: jestem kompletnie nie w temacie o_O Tych Talesów jest tyle, że już się pogubiłam (przesadzam? pewnie tak). One są ze sobą powiązane, czy każde to inne? Od razu mówię, że w gry nie grałam xD Byłabym wdzięczna za odpowiedź ^^

    Piosenka z tego edningu prześliczna~

    Co do głosu, postaram się wysłać, jak tylko załaduję sobie konto (pisanie SMSów podczas odrabiania zadań z przyjaciółką z innej sieci na pewno za dobrym pomysłem nie jest ^^’). Pozdrowionka ;*

  4. ToS (czy którekolwiek Tales of…) to pewnie kolejna gra na mojej liście „kiedyś zagram”, która się regularnie zapełnia (a czasem też skraca – gdy zapominam o jakiejś grze). Za OAVki się pewnie nie wezmę dopóki nie zagram, ale miło słyszeć, że są udaną adaptacją.

    Nie pożałowałem 1,22 zł i też zagłosowałem, a co!

  5. Bardzo chciałbym pograć w tę grę na ps2 niestety jest tylko wersja japońska. Śmieszne jest to o tyle ze ta sama gra na Gamecube jest po angielsku:/ Może kiedyś ktoś przetłumaczy ją na ps2 chociaż małe szanse są.

  6. Ten jeden sms to niewielkie podziękowanie za Twoją pomoc :) Dzięki Tobie poznałam kilkanaście fajnych tytułów anime i utworów j-music. Mam nadzieje, że znajdziesz się w tej 10, bo z całą pewnością na to zasługujesz!

  7. Obejrzałam tylko Tales of the Abyss i na razie mi starczy….

    Ja też wysłałam smsa:)

  8. w tym sms to jest zero czy duże „o”? wysłałabym ale nie chce źle :D

    EDIT:
    Okej, sprawdziłam na stronie, to zero. Masz mój głos! :) POWODZENIA!!

  9. Jejku uwielbiam Tales os Symphonia juz od jakiegoś czasu szukam inf. o tym ale wreszcie się doczekaliśmy a ktoś czytał mangę?

  10. @LittleStar
    Alex mówiła, że do 21 stycznia, a ja jej ufam w takich sprawach (sama usilnie starałam się znaleźć to gdzieś na stronie, ale niestety mi się nie udało xD)
    Dziękuję! ;*

    PS: no i znów Cię wpakowało do spamu – uparty wordpress ;]

    @Alex
    Hahah dla mnie nazwa krainy nie jest straszna bo już po grze się do niej przyzwyczaiłam :) Btw, Twój braciszek grał już w ToS? :) Też nie mogę sie doczekać premiery ^^
    Dzieki ;*

    @Nati
    Nie nie – każde Talesy są osobne, więc możesz zacząć znajomość tej serii, od którego tytułu Ci się zamarzy xD Łączą sie tylko te o tym samym tytule podstawowym – Tethe’alla Arc jest sequelem pierwszego Tales of Symphonia OAV. Grę polecam bo jest naprawdę rewelacyjna (choć ja aktualnie męczę Dragon Age’a xD)
    Prawda – ending jest naprawdę ładny i straszna szkoda, że nie ma dostępnej całości tej piosenki tak jak w przypadku openingu :(
    Będę wdzięczna za głos ^^

    @Miras
    To w takim razie jak namawiam na ToSa! Gram sobie w niego na emulatorze GameCube’a i naprawdę jest bardzo przyjemną giereczką ^^ Historia w klimatach FF, ale z inną mechaniką gry – mi się bardzo podoba :) OAVki właśnie są udaną adaptacją jeśli choć trochę orientujemy się w historii bo tak bez żadnej znajomości mogą się wydawać trochę pośpieszone (strasznie szybko się wszystko dzieje).
    Dzięki za głos ^^

    @SmokLares
    Właśnie gram w nią na emulatorze GameCube’a, więc wszystko jest ładnie po angielsku (podoba mi się dobór angielskich aktorów bo bardzo dużo kwestii jest mówionych ^^), ale nie wiedziałam, że wersja na PS2 nie ma tłumaczenia! A to mnie zdziwiłeś ;) Może w takim razie spróbujesz tak jak ja pomęczyć trochę emulator GC – Dolphin? ^^

    @Seigi
    Dziękuję bardzo – cieszę się, że się na coś przydałam ^^

    @wiedzmaaaa
    ToS jest moim zdaniem przyjemniejsze od Abyss (które też było niezłe), ale to może dlatego, że grałam w grę i mam do niej sentyment ^^
    Dzięki ;*

    @monilip
    Tak, to zero ;) Też się początkowo zastanawiałam ^^ Dziękuję bardzo – na pewno przyda się trochę pozytywnego myślenia ^^

    @Karin
    Hihi bo ToS faktycznie można uwielbiać :)
    Czytałam mangę, ale dawkuję ją tak, żeby nie spoilerować sobie fabuły gry xD Jeśli podobało Ci się anime, to bardzo Ci ją polecam – jest strasznie ślicznie narysowana (przynajmniej ja się przez pierwsze kilka minut gapiłam na arty i zastanawiałam gdzie się taki rysownik do tej pory ukrywał xD), a historia jest ładnie pociągnięta (choć oczywiście baaardzo skrócona w stosunku do gry). Gdyby była taka możliwość, to bym ją chciała dostać w wersji papierowej, ale nawet po angielsku nie wyszła, więc nic z tego [wzdycha]

    Pozdrawiam ^^

    • No właśnie nie grał. Mamy niestety „małe” problemy ze ściągnięciem tej gry z internetu. RapidShare odmawia współpracy, a kiedy ściągnęłam ToS z innego źródła niż to, które mi podałaś, po prostu nie mogę tego pliku rozpakować :/ Nie mam pojęcia czy to wina źródła czy komputera, ale jestem na to niesamowicie zła

  11. Nie wiedziałem że jest działający emulator na PC, z tego co słyszałem to ten na ps2 jest niestabilny i gry bardzo powoli na nim chodzą.

    • Do emulowania ps2 potrzeba komputera-potwora żeby gry działały w przyzwoitej szybkości, dwurdzeniowy procesor to absolutna konieczność, ale można zagrać w sporo gier bez większych problemów. Na razie testowałem FF10 i nie licząc drobnych graficznych bugów działa bez zarzutu (przynajmniej początek gry).

  12. Yay^^ nie moge sie doczekać wiosny=3 i te trailery^^ obejrze na pewno… tak swoja droga to niedawno skonczylam sequela do ToS’a = dawn of the new world jub knight of ratatosk jak kto woli (nie chwalac sieXP) no i nie powiem fajnie ie grało ale 1 i tak jak dla mnie wymiata^^ no i czekam na kolejnego talea ktory ma wyjsc na wiiXD dobra… juz zanudzam=_=* a no i smska trzeba wyslac:) Pozdrawiam

  13. Tales of Symphonia póki co jest mi jeszcze raczej obca, ale kiedy tylko znajdę trochę czasu nadrobię zaległości ;)

    Wykosztowałam się – wysłałam SMS ;) ;P

  14. [Formula] Tales of Symphonia OVA Tethealla Episode 1 sub eng 720p HD mkv

    LINK DOWNLOAD

    http://hotfile.com/dl/36134104/b677508/Formula_Tales_of_Symphonia_OVA_Tethealla_Episode_1_sub_eng_720p_HD.mkv.html

Skomentuj

