Wesołych Świąt kochani! ^^

Witam was wszystkich w ten piękny dzień, którym jest Wigilia ^^ Wiadomo, że każdy ma z nas dzisiaj furę zadań od zrobienia sałatek, upieczenia ciast, czy też na ostatnich porządkach kończąc… mimo tego nie byłabym sobą, gdybym nie wyrwała tej chwilki wolnego czasu na złożenie wam życzeń :)

Świat beztroskich i radosnych.
Trochę śniegu,
Troszkę mrozu,
Pełnego prezentów – Mikołaja powozu…
Poza tym duuużo zdrówka
I aby po Sylwestrze nie bolała główka!

Wesołych Świąt ^^

Od razu chciałabym skorzystać z okazji i przeprosić was za wszystko co zrobiłam nie tak w tym roku – wiem, że nie raz wyzłośliwiam się nie na tych osobach co trzeba. Że nie pisałam na czas, że nie dotrzymywałam słowa. Że zawalałam was swoimi problemami i troskami. Obiecuję szczerą poprawę ;)

Pragnę też wam wszystkim podziękować, że nadal jesteście ze mną – wszyscy, którzy czytacie regularnie mojego bloga, czy też zaglądanie od czasu do czasu. Dzięki wam czuję się potrzebna, wiem, że to co robię sprawia komuś radość :) To już moje drugie Boże Narodzenie na DU i mam szczerą nadzieje, że w przyszłym roku spotkamy się tutaj w tym samym, albo większym gronie :)

Dziękuję! ;*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 24 grudnia 2009, in Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 13 Komentarzy.

  1. Jakże mnie tu dawno nie było…

    Mikołaja w kominie,
    prezentów ile się nawinie,
    cukierków skrzynki, dwumetrowej choinki,
    przed domem bałwana i Sylwestra do rana!

    no cóż dwoma słowami: Wszystkiego Naj… :D

  2. „Że zawalałam was swoimi problemami i troskami” Mi to nie przeszkadzało, a wręcz przeciwnie, lubiłam to czytać :D.
    Tak, i Wesołych Świąt :DD

  3. „Że zawalałam was swoimi problemami i troskami” – ah kiedy to ja byłam w liceum:) hehehe A tak serio to lubię czytac co piszesz i jestem u Ciebie codziennie, przepraszac nie masz za co:)

    Wesołych Świąt:)

  4. Naprawdę nie masz się czym przejmować! Dobrze to wszystko rozumiem (tak naprawdę u siebie napisałam niemalże to samo ^^’). Ale w ten czas nie warto się rozpisywać, więc powtórzę się króciutko z MALa: Wesołych Świąt kochana! ;*

  5. „Że zawalałam was swoimi problemami i troskami”
    Heh, w takim razie z całego serca życzę Ci, żebyś przez kolejny rok miała tych problemów i trosk jak najmniej, a najlepiej w ogóle. Żeby Twoje marzenia się spełniły, wszystkie, nawet te, które dzisiaj mogą wydawać Ci się nierealne. Żeby prowadzenie DU dawało Ci wiele radości i żebyś była tu z nami nie tylko do przyszłych świąt, lecz dużo dużo dłużej. Żebyś miała grupkę prawdziwych przyjaciół, którzy nigdy Cię nie zawiodą i żeby każdy dzień mijał Ci pod znakiem uśmiechu :D
    I oczywiście WESOŁYCH ŚWIĄT!

  6. “Że zawalałam was swoimi problemami i troskami”
    Przyczepię się jedynie do tego zdania xD To powyżej jest jedną z najfajniejszych rzeczy na tym blogu! Skreśl to z listy~~natychmiast ;]
    Życzeń nie piszę, bo już sama wiesz, czego ci życzę ;)

  7. Wszystkiego naj naj , wiary, szczęścia i miłości. Życzę Ci jeszcze radości, aby wypełniła każdy Twój dzień, od ranka do wieczora.
    Wielu przyjaciół oddanych, spełnienia planów i wszystkiego czego sobie tylko życzysz. Wesołych świąt!

  8. W zasadzie to nie wiem, dlaczego akurat teraz piszę ten komentarz… Może chciałam po prostu życzyć Ci Wesołych Świąt? Trochę spóźnionych „Wesołych Świąt”, ale co tam. xD

    Tak naprawdę to już od jakiegoś czasu (gdzieś tak… od kilku miesięcy…?) w miarę systematycznie odwiedzam Twojego bloga, ale jakoś zawsze odkładałam napisanie komentarza na kiedy indziej. A wiadomo, jak to z „kiedy indziej” zazwyczaj jest. xP

    W każdym razie, chociaż mnie nie znasz, i tak składam Ci serdeczne życzenia bożonarodzeniowe, a nawet noworoczne, a co~! Aby przyszły rok był dla Ciebie szczególnie radosny, aby przybyło Ci wielu nowych czytelników (xD), abyś spełniała się w swoich pasjach i zainteresowaniach. ^^

    A no tak, bo w końcu tego nie napisałam… Wesołych Świąt~!

    • Bardzo dziękuję za życzenia i wiem jak to jest z „kiedy indziej”, ale wierz mi – ja jestem szczęśliwa z samego faktu, że czytacie mój blog, nawet „po cichu”, że tak to ujmę, a jeśli jeszcze czasami napiszecie coś od siebie to już w ogóle pełna radość ^^
      Wesołych Świąt już trochę nie na czasie życzyć, tak więc powiem: Szczęśliwego Nowego Roku ^^

  9. W takim razie sobie życzę, żebyś nadal zawalała nas swoimi „troskami i problemami”.
    Wszystkiego dobrego; zdrowia, szczęścia i słodyczy!

  10. Niech te Święta, tak wspaniałe, będą całe jakby z bajek, niechaj gwiazdka z nieba leci.
    niech Mikołaj tuli dzieci, biały puch niech z góry spada, niechaj piesek w nocy gada. niech choinka pchnie pięknie, no i radość będzie wszędzie!

    Pozdrawiam :**
    Kae_chan

  11. Meri Kurisumasu, jak to mówi mój wewnętrzny Japończyk ;p

  12. Hejka!!!
    sliczny blog.Bardzo mi on sie podoba.Ciesze sie ze znalazlam twoj blog.Wczoraj
    zalozylam bloga i chcialam cie zaprosic na niego.Oto jego nazwa:
    http://quiz-anime-manga.blog.onet.pl/.
    Mam nadzieje ze ci sie spodoba i go skomentujesz.Pozdrawiam ^.^Mam nadzieje ze jak zrobisz nastepna
    notke to mnie zawiadomisz:)

Skomentuj

