Blog Roku 2009!

Spróbować nie zaszkodzi, prawda? W każdym razie te słowa wypowiedział do mnie brat, kiedy wczoraj dość niepewnie zabierałam się za rejestrację w konkursie na Blog Roku 2009 ;) Nie wiem czego się mogę spodziewać, bo pierwszy raz biorę w czymś takim udział, ale naprawdę będę niezmiernie szczęśliwa jeśli uda mi się przejść choć do II etapu ^^

Jak widać po obrazku tytułowym notki, moja strona startuje w kategorii „Moje zainteresowanie i pasje” – jurorem jest Robert Makłowicz, co mnie okropnie zaskoczyło! ;] …zastanawiam się tylko czy nie spowoduje to, że blogi o tematyce podróżniczej/kulinarnej będą już na starcie miały trochę łatwiej (ich treść będzie łatwiej przyswajalna przez kogoś, kto się tym interesuje)… cóż, wyjdzie w paraniu. Póki co cieszę się samym faktem, że istnieje chociaż iskierka nadziei, iż laptop, który jest główną nagrodą, może trafić i do mnie ;)

Wracając jeszcze do jurorów – chyba najbardziej zdziwiła mnie obecność Tomasza Sekielskiego. Naprawdę życzę powodzenia wszystkim zgłoszonym do kategorii „Polityka” bo trafili pod opiekę osoby, która faktycznie zna się na rzeczy :)

Z tego co liczyłam wyszło mi, że do mojej kategorii na razie zapisano 463 blogi (TUTAJ odnośnik do podstrony o Dream Universe – na stałe umieściłam go na pasku bocznym) – nie pozostaje mi nic innego jak stwierdzić: Niech wygra najlepszy! ^^ Trzymajcie za mnie kciuki! ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 18 grudnia 2009, in Artykuły, Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 Komentarzy.

  1. Powodzenia :)

  2. „Spróbować nie zaszkodzi, prawda? W każdym razie te słowa wypowiedział do mnie brat, kiedy wczoraj dość niepewnie zabierałam się za rejestrację w konkursie na Blog Roku 2009 ;)”
    Haha xD Skąd ja to znam? Na początku nie bardzo miałam ochotę się zgłaszać, ale mój brat uznał moje podejście za grzech i od razu kazał mi się rejestrować. W końcu startując, niczego nie stracę ^^
    Do drugiego etapu przejdziemy zresztą wszystkie. Gorzej z trzecim. Ale akurat Ty masz w tym przypadku dość spore szanse, bo masz wielu wiernych czytelników, którzy zechcą na Ciebie zagłosować. Pana Makłowicza będą się mogli bać tylko autorzy tych dziesięciu blogów, które dojdą do III etapu. Czyli tylko Ci najlepsi. Być może właśnie Ty ;) W każdym bądź razie ja na pewno na Ciebie zagłosuję xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  3. powodzenia :) Myślę, że szanse masz, piszesz regularnie i to dość często, tłumaczysz piosenki, recenzujesz odcinki, robisz screeny, polecam mangi, anime… masz szansę, wierzę w ciebie :)

  4. Co do osoby pana Sekielskiego to polemizowałbym :D.

    Życzę powodzenia i chyba nawet zacznę śledzić wydarzenie jakim są te wybory bo miałem w zwyczaju całkowicie je ignorować :D.

  5. @LittleStar
    Dziękuję ^^

    @Alex
    Bracia są niezastąpieni, prawda? ^^ To chyba już taki zwyczaj, że zawsze wspierają swoje siostrzyczki xD
    Ode mnie też masz głos jak w banku ;)

    @monilip
    Dzięki ;) Dobrze, że chociaż Ty wierzysz we mnie bo ja w siebie nie bardzo ;)

    @Miras
    Hahahaha ja i telewizja xD Jeśli coś takiego miałoby sie zdarzyć do zabroniłabym wszystkim znajomym zbliżanie się do TV w określonych godzinach ;]

    Pozdrawiam ;)

  6. Ech, no i jak zwykle na końcu… Nienawidzę moich rodziców, którzy wymyślili sobie remont przedświąteczny xD’

    W każdym razie: powodzenia! Masz duże szanse (patrzę na te wybory 3 raz xD Jako „bardzo początkujący bloger mnie zainteresowały, to jakoś tak się zerka. A teraz ma się przy okazji konkretny powód ^^), a bloga godnego pozazdroszczenia. W sumie to pamiętam, jak najpierw tylko onetowe blogi mogły się zgłosić… Masz szczęście ^^ (btw, w tym nie ma ironii, bo ostatnio zauważyłam, że coś często się jej doszukujesz…).
    Problemy mogą się pokazać przy głosowaniu SMSowym, co wg mnie jest troszeczkę nie fair. Nie każdy czytelnik ma na to ‚fundusze’, no…!

    Tomasz Sekielski… Ha? (zapytam mamy kto to jest)

    Ok, więc jeszcze raz powodzenia! Zaufaj braciszkowi, który ma rację! Pozdrowionka ;*

  7. Nie było problemu z przejściem do drugiego etapu, bo tam dostają się wszyscy zgłoszeni ;)

    Fajny blog, masz mój głos.

Skomentuj

