Shugo Chara Party! – Odcinki 01-02

scp01-02-title

Stęskniliście się za notkami o SC? ;D Jeśli tak to mam dla was dobrą wiadomość – Shouri is back i ma zamiar nadrobić swoje zaległości ;] Jako że nie mam już problemów z netem, ściągnięcie odcinków nie będzie problemem, a tym samym mogę wreszcie wziąć się do pracy nad tą serią ^^

Dzisiejszy wpis jest trochę wyjątkowy, ponieważ będzie on dotyczył Shugo Chara Party!, czyli całego bloczku programów, które wchodzą w skład aktualnie emitowanej serii. Od następnego będę się już skupiać tylko na Dokki Doki, czyli pełnoprawnym trzecim sezonem anime ;) (tym samym dziś załatwiam tylko 2 pierwsze odcinki, a całą resztę w kolejnej notce)

Pora rozpocząć wielkie wyzłośliwianie się!!! <szatański śmiech połączony z niebezpiecznym błyskiem w oku> xD

Shugo Chara Party! – opening:

scp01-op

Jako animację widzimy fragment powycinane z poprzednich serii (przynajmniej takie miałam wrażenie) + trochę live action tańca dziewczyn z grupy Guardians 4. Piosenka nosi tytuł „Party Time” i nie jest najgorsza. Nadal za słodka żebym była w stanie ją ściągnąć i wrzucić na komórkę, ale nie przeszkadza mi słuchanie jej jako op ;)

Shugo Chara Party! – ending:

scp01-ed

Znów główną częścią jest live action. Na środku ekranu widzimy (prawdopodobnie) teledysk do piosenki „Bravo☆Bravo”, zaś po bokach przewijają się arty z Amu w różnych przemianach. Wygląda to całkiem nieźle, a obraz dopełnia bardzo dobry utwór – Buono! znowu nie zawiodło moich oczekiwań! ;)

Live Action:

scp01-live actionscp02-live action kostka

Segment live action, czyli trzy dziewczyny przebrane za Amulet Heart, Spade i Clover zajmujące się teraz prowadzeniem całego show. W większości ich rola polega na głupim uśmiechaniu się i robieniu zajawek do kolejnych części programu ;P

Czasami też dostaną jakieś zadanie jak np. w odcinku 2, kiedy to najpierw słyszą piosenkę, a później na specjalnej kostce (która mogłaby być całkiem fajnym gadżetem) muszą ułożyć twarz bohatera, który ją śpiewa.

Moim zdaniem całe live action to pomysł kompletnie chybiony. Ani to ciekawe, ani słodkie, ani nawet zabawne. Aż się chce powiedzieć „Co oni zrobili z moją Shugo Charą?!?!?!”, ech… <wzdycha>

Shugo Chara! Pucchi Puchi:

scp01-pucchi puchi

Na każdy odcinek Party przypadają dwa króciutkie epizodziki tej mini serii. Przedstawiają one przygody Ran, Miki, Suu i Dii narysowanych w SD… bardzo brzydkim SD jeśli mnie pytać o zdanie. Początkowo słysząc o tym pomyśle miałam nadzieję, że może wyjść z tego jakiś słodki i milutki tytuł, ale okazało się, że to właśnie słodkości i milutkości tutaj brakuje! Jeśli tego tu nie ma, to za przeproszeniem na czym ta seria ma przetrwać? Bo na pewno nie na wartościach fabularnych ;P

Encyklopedia:

scp01-encyklopedia

Co odcinek przedstawiane są nam dwie shugo chary (lecą zlepki scen z ich udziałem) + krótki opis. Tu muszę przyznać, że realizacja nie jest najgorsza. Wszystko jest dość zwięzłe i konkretne, a muzykę w tle („Dream-chasing Racer”) da się słuchać :) …tylko jaki w tym wszystkim jest sens?

Fortune-Telling:

scp01-fortune telling

Po „odcinku właściwym” SC wracamy w pewnym sensie do live action. Na ekranie pojawiają się cztery shugo jajka Amu. Dostajemy chwilę, aby sobie któreś wybrać, po czym słyszymy opis dotyczący tego, czy Ci co wybrali dany kolor będą mieć szczęście. Rozwaliło mnie to, że kiedy dla zabawy postanowiłam sobie przy pierwszym i drugim odcinku spróbować, to zawsze trafiałam na to pechowe (czyt. „z najmniejszym szczęściem” xD) <śmiech>

Pomysł może nie jest tak tragiczny, szczególnie biorąc pod uwagę, że Shugo Chara! jest docelowo dla dzieciaków z podstawówki. Może im się to podoba, a ja już zwyczajnie wyrosłam z takich zabaw? Cóż, starość nie radość – idziemy dalej!

Audition:

scp01-audition

No tak… na koniec  dostajemy krótką zajawkę, która mówi nam, że jakby nie było nasze live-action-panienki powinny być cztery, a nie trzy. Okazuje się, że w Japonii będzie przeprowadzony casting do roli Amulet Diamond …wiecie, jak jesteście chętni i możecie na zawołanie lecieć do Tokio, to śmiało zapraszam do wzięcia udziału ;D Przedział wiekowy to 1 podstawówki – 3 gimnazjum, czyli jakoś 7-15 lat (jak widać ja już jestem za stara hahhaa). Zgłoszenia trwają do 19 października ;]

Shugo Chara!!! Dokki Doki – Odcinki 01-02:

Amu idąc do szkoły poznaje Rikke – nową uczennicę podstawówki. Jest się ona dość niezdarnym, ale obdarzonym wielkim sercem dzieciakiem. Jak się później okazuje jest też bardzo niezwykła, ponieważ rozumie co mówią X-Eggi. Powód tego jest prosty – trzyma w pokoju całą furę X-Jajek, które nie wróciły do swoich właścicieli bo jest jej ich zwyczajnie żal. Guardians tymczasem martwią się trochę o Yaye – w końcu za niedługo skończą szkołę, a wtedy ona zastanie jedynym Strażnikiem. Tsukasa rozwiązuje ten problem przyprowadzając Hikaru, który także przeniósł się do Seiyo i mianując go Praktykantem na Strażnika. Później w skutek małego zamieszania zostaje nim także Rikka, która ogromnie podziwia Amu i marzy o tym, aby dołączyć do Guardians.

Tyle jeśli chodzi o zamysł fabularny. Ciężko mi póki co podjąć decyzję apropo tego co czuję w stosunku do Rikki. Jest miła i słodka, ale z drugiej strony przesadnie naiwna. Tu mnie irytuje, ale tam znów rozśmieszy. Muszę zobaczyć więcej odcinków i ugruntować jakoś swoje zdanie ;)

Bardzo podoba mi się pomysł z Hikaru jako następcą Strażników ^^ Zdecydowanie ma chłopak potencjał i trzeba go wykorzystać :) Ciekawi mnie jaka będzie jego chara – mam takie wrażenie, że może ona trochę przypominać Rhytma, iż będzie to osobowość „wolna, niezależna i rozrywkowa”, tak, żeby było to przeciwieństwem aktualnego blondyna ;)

Btw ciekawie ogląda się to anime kiedy Dia sobie swobodnie lata razem z Amu. Jakoś tak przyzwyczaiłam się, że była ona czymś wyjątkowym, a teraz na stałe zagrzała miejsce w obsadzie :)

Strasznie fajne są te nowe rameczki przy Chara Nari! Zdecydowanie dodają uroku i czegoś nowego scenom przemiany (bo początkowo byłam trochę zawiedziona, że nie zmienili animacji jak to przystało na kolejny sezon magicial girls ;P).

Ogólnie to Dokki Doki może nie byłoby takie złe, ale czas trwania (jakieś 13 minut góra!) sprawia, że ledwo się coś rozwinie, już się kończy. Do tego wróciliśmy do typowego trybu „X-Egg of the week” i jak na razie nie widzę, żeby miało tutaj być coś głębszego. Proszę o jakąś konkretną fabułę! Dobija mnie to dziecinne wrażenie, które teraz sprawia SC :(

Gdyby wywalić z tego całego Party wszystko po za samym anime, to powiedziałabym, że da się to oglądać z jakąś tam przyjemnością. Jednak przy aktualnym stanie rzeczy (i mojej frustracji) jestem w stanie stwierdzić tylko jedno „Oddajcie mi starą Shugo Charę!!!”.

scdd01-01scdd01-02scdd01-03scdd01-04scdd01-05scdd01-06scdd01-07scdd01-08scdd01-09scdd01-10scdd01-11scdd01-12scdd01-13

scdd02-01scdd02-02scdd02-03scdd02-04scdd02-05scdd02-06scdd02-07scdd02-08scdd02-09scdd02-10scdd02-11scdd02-12

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 6 listopada 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 23 komentarze.

  1. A wiesz, że do momentu, gdy przeczytałam twoją notkę nie wiedziałam nawet, co oni tam za badziewia nawpychali? Od pierwszego docinka wszystko to przewijałam i oglądałam jedynie właściwy (króciutki) odcinek, no i słuchałam endingowej piosenki Buono! (szkoda, że singiel wychodzi dopiero w grudniu :/) Jak dla mnie szkoda marnować czasu na live action i inne tego typu gadżety. Co się tyczy samej fabuły, to Rikka od razu przypadła mi do gustu, choć czasem jej zachowanie staje się irytujące. Ale to normalne. Takie dzieci czasem bawią, a czasem denerwują. To zależy zazwyczaj od humoru oglądającego. Co się tyczy Hikaru, to przynajmniej mnie ten dzieciak strasznie drażni. Od momentu, gdy po raz pierwszy pojawił się w mandze. Nie wiem dlaczego, ale nie potrafię poczuć do niego nawet odrobiny sympatii. I tak teraz sobie myślę, jeśli Yaya ma zostać później z tą dwójką sama to ta szkoła długo nie przetrwa. Nie da rady xD Ogólnie seria może być całkiem sympatyczna, jeśli ogląda się tylko tą prawidłową część odcinka. Mam nadzieję, że nie zepsują już tego bardziej, a może nawet poprawią, jak dobrze pójdzie ;)
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. Hej, w odcinku trzecim wspomnieli Ikuto!! I dali nam dwa jego „zdjęcia” :D Normalnie szok…. Odcinka 4 nie widziałam i jakoś nie pali mi się…

    Ale trzeci był nawet w porządku :) Z Utau! :D

  3. Hhhmmm… Do pierwszego odcinka podchodziłam trzykrotnie nim się zebrałam… Jakiś czas temu obejrzałam dwa i stoję w miejscu… Jestem zirytowana, zdegustowana i w ogóle… Gdzie moja Shugo Chara? Ratunku! Fabuła odcinków Doki Doki ni z gruszki ni z pietruszki się wzięła… Jak widzę te laski z life action to mam ochotę rzucić czymś ciężkim w monitor… Co to ma w ogóle być… Kończę już marudzić…

  4. No to teraz moja kolej^-^* Przyznam szczerze ze po raz pierwszy tak na serio zawiodlam sie na shugo charze!O_o Po jakiego grzyba wcisneli oni ten caly live action?!?!? Naprawde dobilo mnie to kompletnie-_-* te wszystkie gadzety moim zdaniem sa zbedne, zaden z nich mi nie przypadl do gustu(to samo tyczy sie pucchi pucchi, mogli to zrobic troszke ladniej). Jesli chodzi o muzyke no to opening byl taki… no w miare, no ale ending to mi sie za to bardzo spodobal^v^(choc tu tez musze sie przyczepic, bo powinni dorobic jakas fajna animacje do tego openinga i endinga). Jesli zas chodzi o Rikke i Hikaru to mi sa oni na prawde obojetni- moga oni sobie tam byc a moga i nie-_-* no i w ogole zmienili to co bylo w mandze>_< ja widzialam jeszcze tylko ep3 no i tam juz bylo troszke lepiej (a to za sprawa Utau^^). Sama sobie sie dziwie ze na malu dalam 7/10 no ale to chyba dlatego ze manga wciaz jest fajniusia, no i z powodu 2 poprzednich serii ktore mi sie podobaly^-^* No i to chyba tyle:P

  5. No, nareszcie! Myślałam, ze nie dasz rady przez to przejść ;) Ja tam jestem mocno zawiedziona, nawet tymi 11-toma minutami. Wątek o króliczku nawet mi się podobal, ale 5 ep. całkowicie przewijałam.

    Jak już monilip wspominała, taaak Yoru bedzie przesyłał Amu i Utau fotki Ikuto, ni jeżeli dobrze to zrozumiałam. O tym całym pierwszym openingu nawet sie nie wypowiadam. Totalnie wolę zwykłą animację.. już tęsknię za tymi ładnymi, rysowanymi openingami. No, ale na szczęście mamy drugi i od drugiego odcinka od tego zaczynam oglądanie : P Czasami looknę na te obrazeczki z Charami, ale nieczęsto.
    Live Action to zabawa dla tych panienek, tylko po kiego czorta wrzucili to do SC?! „Łaaa…!” krzyknąć by sie chcialo. No tak, wtedy rodzina głupio by się na mnie patrzyła. Jak dla mnie ta cała Encyklopedia wygląda bardziej na coś, co mogłoby pomóc zrozumieć całe anime komuś, kto zaczyna od SCP…. tylko kto jest na tyle głupi, by zaczynać od 3 serii? Ojć, mylisz się. To Fortune-Telling dla mnie też wcale nie jest fajne, a przecież wiesz, ile mam lat, nie? ;) Audition: Omg, no to za późno ;/ Ale i tak by mnie nie wzięli, bo jestem Polką, a nie Japonką p.p Chociaż w sumie, ciekawe, kogo wybrali.

    A teraz skręćmy do odcinka: Wcale nie mam zamiaru się wypowiadać. Rikka dość mnie denerwuje (ale na szczęście Egao juz nie ma jak mnie z tego powodu jeszcze bardziej wkurzyć, nie ma netu, nie ma Shugo Chary, nie ma o czym mówić), bo teraz seria jest bardziej o niej. Już nie mogę wytrzymać… płakałam na myśl, że to będzie „tylko” 25 epizodów, ale jeśli przy 6 wymiękam to nie wiem, czy było czego żałować.

    Więc zakończam to wszystko, bo już chyba wyszło dość długo, a dalej nie jestem pewna tego, ze moje komentarze da sie czytać.

  6. Całkowicie się zgadzam z tym stwierdzeniem:
    „Gdyby wywalić z tego całego Party wszystko po za samym anime, to powiedziałabym, że da się to oglądać z jakąś tam przyjemnością. Jednak przy aktualnym stanie rzeczy (i mojej frustracji) jestem w stanie stwierdzić tylko jedno „Oddajcie mi starą Shugo Charę!!!”.”
    I w sumie mogłam na tym mój komentarz zakończyć, bo nadal nie otrząsnęłam się z szoku, po tym co zobaczyłam w pierwszych 4 odc. Za każdym razem dzielnie(!) oglądałam całe Live Action i próbowałam odnaleźć w nim coś fajnego. Niestety na razie bez skutku. Jedyne co jestem jeszcze w stanie przeboleć to Fortune-Telling xD. Sama nie wiem dlaczego ale mam świetną zabawę przy wybieraniu zawsze najgorszego jajka. ^^ Jeżeli chodzi o muzykę to ending bardzo mi się podoba, a co obu openingów to nie wyrobiłam sobie jeszcze zdania.

    Fabuła … niestety Rikka póki co bardziej mnie denerwuje, a niżeli śmieszy jednak będę próbowała zmienić swoje nastawienie i może uda mi się to tak samo jak w przypadku Lulu. Wprowadzenie Hikaru do Seiyo uważam za dobry pomysł [ szczególnie motyw z króliczkiem był słodki. ;) ], przyjemnie patrzeć jak chłopak zmienia swoje nastawienie do świata wokoło.

    Jak na razie to chyba tyle. Seria dopiero się rozkręca więc nie chce więcej narzekać niż to konieczne. ;p Mam nadzieję, że niedługo fabuła nadrobi nam niedociągnięcia live action i będzie chociaż w połowie tak dobrze jak było. ;)

    Pozdrawiam. ; *

  7. GDZIE JEST MÓJ IKUTO????
    Czyżby totalnie ucieli Amuto arc kiedy Ikuto wyjeżdża i wyznaje milość Amu a później caluje ją???

  8. Shugo Chara Party! – opening, ja po prostu nie cierpie teldysków Guardians 4,
    widziałam jeden i do dzisiaj mam koszmary…
    Shugo Chara Party! – ending – uwielbiam! świetny teledysk,
    ogólnie podoba mi się ta wersja słodkich vs. niegrzecznych dziewczyn,
    świetnie zrobiony klip!
    Live Action – widziałam zaledwie fragmenty tego, jak przewijałam odcinek…
    zastanawiałam się po jakie g**** to zrobili?
    czy te dziewczyny chciałby się wypromować, przespały się z kim trzeba, żeby to zrobili?
    bo jaki to ma sens?! gdyby to trało może 3 minuty, w którym zapowiadały by odcinki
    to by mnie nie wkurzało, ale to, że twórcy tracą czas na takie badziewie na koszt anime
    nie mieści mi się w głowie i centralnie mnie wkurza…
    oglądając to człowiek cofa się do pozimu przedszkolaka!
    Shugo Chara! Pucchi Puchi – ja bym była zadowolna, gdyby z tego zrobili osobny program…
    żeby miało to swój jakiś czas antenowy, albo wrzucli to jak inni jako dodatek do DVD,
    teraz takie „chibi” są modne, bo z tego co zauważyłam, wiele anime ma właśnie takie specialne odcinki
    na wydaniach DVD.
    Encyklopedia, tego w ogóle nie obczajam…
    przecież oglądaliśmy dwie serie, każdy zna bohaterów…
    wiec po co to?
    Fortune-Telling, „docelowo dla dzieciaków z podstawówki”
    ja się zastanawiałam czy to rzeczywiście jest program dla dzieci…
    przypomna sobie okładkę „Shugo Chara Characters songs”
    Shugo Chara!!! Dokki Doki – Odcinki 01-02,
    jeśli chodzi o Rikkę, ogólnie podoba mi się pomysł z tym,
    że potrafi zrozumieć Shugo Chary…
    „ciekawie ogląda się to anime kiedy Dia sobie swobodnie lata razem z Amu. Jakoś tak przyzwyczaiłam się, że była ona czymś wyjątkowym, a teraz na stałe zagrzała miejsce w obsadzie :)”
    ja tak samo…
    „Strasznie fajne są te nowe rameczki przy Chara Nari! Zdecydowanie dodają uroku i czegoś nowego scenom przemiany (bo początkowo byłam trochę zawiedziona, że nie zmienili animacji jak to przystało na kolejny sezon magicial girls ;P).”
    a mi się to nie podoba…
    wolałabym, żeby jak chcieli pozostawić starą animcje,
    mogli by już nic nie dodawać…
    ciekawe czy przez LA, zabrakło im gotówki na nową animacje transformacji… -.-
    A jeśli już mowa o transformacji…
    Zauważyłam, że teraz twórcy robią tak,
    żeby Amu nie zmieniała się ciągle w Amulet Heart,
    tylko używała pozostałych Shugo Char… to fajny plusik tej serii :D
    „sprawia, że ledwo się coś rozwinie, już się kończy. Do tego wróciliśmy do typowego trybu „X-Egg of the week” i jak na razie nie widzę, żeby miało tutaj być coś głębszego.”
    ja jak oglądałam pierwszy odcinek…
    Miała tak… „Heee? I to już koniec? O.o”
    czekałam cały tydzień na coś takiego?!”
    wkurza mnie to…
    nawet akcja dobrze się nie rozwinie, a tu już koniec…
    Teraz pewnie dobrych odcinków będę mogła zliczyć na palcach jednej ręki..
    Myślałam, że odcinek z Utau się wybije, a jednak…
    Była rozmowa z Utau, wspomnienia o Ikuto (boshe, doczekaliśmy czasów,
    w których na prawdę nie ma Ikuto! to przerażające…)
    ale o tym odcinku pogadamy innym razem…
    aaaaaaaa… najbardziej dobijaca rzecz!
    Nie ma preview! Przez te LA, stracili czas antenowy nie tylko dla anime,
    ale i dla zapowiedzi… mam nadzieje, że całe SC, wróci do normalności…
    „Oddajcie mi starą Shugo Charę!!!”
    Bring back Shugo Chara we love!
    http://myanimelist.net/clubs.php?cid=16032

    tyle ode mnie…

  9. Obejrzałam pierwszy odcinek SC Party i się załamałam, co oni zrobili z Shugo Charą? Ja się pytam! Na razie nie mam zamiaru oglądać więcej, chyba że mnie najdzie z nudów, ale teraz nie narzekam na nudę, a raczej na brak czau, więc raczej nie będę oglądać. Kiedyś obejrzę, bo w końcu nie po to męczyłam się z masą flirrerów, żeby teraz przestać xD Ale to całe Live Action kompletnie mi nie podchodzi i jak to widzę, to nie wiem, czy śmiać się, czy płakać xD Więc na razie daję sobie spokój, jeszcze jak nie ma Ikuto to już w ogóle czarna rozpacz xD

  10. Przejrzałam odcinki do 7. Houston, mamy problem! There’s no Ikuto! Tylko w 3 od jego 2 zdjęcia były.Bu;(

  11. Mogę wiedzieć gdzie znaleźć odcinki shugo chara party?
    Nigdzie nie mogę ich znaleźć!
    Czy mógłby mi ktoś przesłać link?
    DZIĘKUJĘ!!! :)

  12. Najpierw pytanko : Gdzie można oglądać SC Party?
    Teraz moja wypowiedź. xD
    Naoglądałam sie na yt dużo rzeczy o SC Party i… Dostałam załamania nerwowego.
    Gdzie jest prawdziwa Shugo Chara? I czy to już koniec odcinków z Ikuto?
    To straszne…

  13. Obejrzałam SC Party z angielskimi napisami do 18 odcinka. Co do Shugo Chara Pucchi Pucchi:
    Jeśli się ogląda (a ja to robię rzadko), to czasem można się pośmiać, ale jakość mogła by być lepsza.
    Co do Live Action, to powinni to wywalić, bo to już kompletne dno. Przypomina mi polskie programy dla przedszkolaków. Właściwa SC jest nawet ciekawa, ale nie ma Ikuto.

  14. gdzie moge obejrzec shugo chara party po polsku ??

  15. colorowa_xdd sory pomuliło mi sie . z tego co wiem to jeszcze chyba nie ma na stronach. są 3 po pl na chomikuj.pl

  16. Obejrzałam tylko pierwszy ep SC party po angielsku. Ale z komentów innych osób przeczytałam że nie ma Ikuto T.T I co ja teraz zrobię ja dla niego oglądałam shugo chare !Buuu…

  17. aha ok . Tez patrzyłam ale ile razy próbuje pobrać to mam błęda ;( i nie moge obejrzeć nic poza tymi chinkami ;/

  18. Ja chce IKUTO!

  19. Ikuto ! wrócił ^^ w 24 ep. juppi !

  20. mimii2p999

    Czyli sugerujesz że mam zacząć oglądać od 24 :3

Skomentuj

