„Życie to przyszłość, nie przeszłość”, czyli co Siódme Prawo Magii ma wspólnego z moim blogiem ;)

przemyslenia poczatek

Obiecałam wczoraj, że dziś ukaże się notka, która wyjaśni parę spraw. W tym tygodniu dużo myślałam nad różnymi rzeczami i chciałabym to wam przedstawić, ponieważ wnioski do jakich doszłam nie dotyczą tylko mojego życia, ale i „życia” tego bloga.

Było ciężko, było źle – całe szczęście już jest po wszystkim ;) Chyba potrzebna była mi taka przerwa, żeby sobie poukładać myśli. Teraz już jestem pełna energii i zapału! Choćby nie wiem co się działo i tak będę wierzyć, że można pokonać wszystkie trudności ^^

Jeśli macie ochotę, to zapraszam na trochę przemyśleń eschatologicznych i odrobinę administracji ;]

Nie wiem, czy obudziła się we mnie jakaś wczesna depresja jesienna, czy po prostu nagromadziło mi się na głowie tyle spraw, że doszłam do takiego stadium, iż nie wiedziałam jak sobie z tym wszystkim poradzić – w tym tygodniu mój poziom „radości” osiągnął dno kompletne. Typowe załamanie kiedy to człowiek uważa, że się do niczego nie nadaje i jest ogólnie błeeee~

Naszły mnie myśli w rodzaju nic mi się nie udaje, na pewno nie dostanę się tam na studia gdzie chcę, po co ja w ogóle prowadzę tą stronę, nikt mnie nie potrzebuje itp. itd. Byłam naprawdę bardzo zdołowana. Nie wiedziałam za bardzo co z tym zrobić. Nie pisałam nic na blogu bo będąc w takim nastroju sklecenie jakiegoś porządnego artykułu graniczyło z cudem.

Egzystowałam sobie w takim stanie przez kilka dni i jedyna rzecz związana z M&A, którą robiłam, było czytanie Gakuen Alice przed snem. Stwierdziłam, że muszę się choć na chwilę oderwać od problemów, a nie mając żadnej książki pod ręką, wybrałam właśnie tą mangę. Szczerze mówiąc uzależniłam się od tej serii… i zdałam sobie sprawę jaką jestem idiotką. Oglądając sobie to przez co musiała przechodzić główna bohaterka, spojrzałam z dystansem na to całe moje zamartwianie się. Po troszku docierało do mnie, że robię z igły widły, że myśląc w ten sposób przegrałam już na starcie.

Tak bardzo kocham książki Terry’ego Goodkinda, a u licha złamałam nie tylko Siódme Prawo Magii, ale i jego pewną złotą myśl, którą sobie kiedyś obrałam na moje motto – „Myśl o rozwiązaniu, nie o problemie” ^^ Zdałam sobie sprawę, że myślę właśnie o problemie, zamiast zastanowić się jak znaleźć wyjście z danej sytuacji.

Od teraz koniec! Chce się skupić na tym co mogę zrobić, a nie na tym czego nie mogę! Dam z siebie wszystko, a drobne niepowodzenia potraktuję jako naukę na przyszłość. Może faktycznie trochę żyję złudzeniami, ale co z tego? Muszę chociaż spróbować dotrzeć do celu jaki sobie postawiłam, zamiast narzekać jak trudno go osiągnąć ;)

„Marzenie o czymś nieprawdopodobnym ma swoją nazwę.
Nazywamy je nadzieją.”
//Jostein Gaarder//

Trochę administracji:

Tak… Możliwe, że zasmucę parę osób tą deklaracją, ale zawieszam opisywanie FMA: Brotherhood. Prawda jest prosta i brutalna – nie mam czasu. Jestem już dość sporo odcinków w tył i niestety aktualnie nie jestem w stanie tego nadrobić. Bardzo lubię tą serię, ale co zrobić? Jakieś notki ewentualnie mogą się pojawiać, jeśli np. spodoba mi się jakiś epizod i naprawdę będę miała o nim coś do powiedzenia. Nie jest to jednak moje pożegnanie z FMA – streszczenia i kilku zdaniowe przemyślenia będę pisać na stronę http://brotherhood.boo.pl/, więc nie jest tak źle ;)

Dlaczego padło na FMA? Ponieważ PH mam zamiar zakończyć łączoną notką, którą wstawię jutro, a SC jest zbyt popularne, dlatego wolę go nie rzucać i ryzykować utratę życia xD Kobato zaś to nowa seria, którą bardzo chcę opisywać – sami widzicie, że nie było innego wyjścia.

Właśnie! Apropo nowych serii. Od kilku dni zaczynają się ukazywać anime, na które czekamy już od dawna – ja też mam kilka wybrańców i chcę wam przedstawić rozpiskę dotyczącą tego jakich artykułów możecie się spodziewać.

Bloguję:
– Shugo Chara!!! Dokki Doki
– Kobato

Pierwsze Wrażenia:
– The Sacred Blacksmith
– Letter Bee
– Fairy Tail

Skrócone Pierwsze Wrażenie:
– 11eyes
– Seitokai no Ichizon
– Armed Librarians
– Kimi ni Todoke
– Nyan Koi!

Już wyjaśniam o co chodzi z tym „Skróconym Pierwszym Wrażeniem”. Sprawa wygląda tak – w tym sezonie nazbierało się naprawdę wiele serii, na które chociaż chciałabym rzucić okiem, niestety nie mogę sobie pozwolić na pisanie pełnoprawnego Pierwszego Wrażenia o aż 8 seriach! Dlatego właśnie wybrałam 3, które moim zdaniem najbardziej zasługują na uwagę i one dostaną normalny artykuł ze streszczeniem, screenami itp. Pozostałe 5 zaś zmieszczę w 1 może 2 notkach, w których umieszczę szybką, kilku zdaniową opinię „co myślę o danej serii”. Tym sposobem nie zajmie mi to niewiadomo ile czasu, a może pomogę komuś zdecydować się na oglądanie czegoś, co teoretycznie omijałby z daleka xD

Co się tyczy zaległego odcinka SC. Tekst o 102 ukaże się w przyszłym tygodniu, a notka o Dokki Doki będzie łączona – 1 i 2 odcinek (a tym samym można wywnioskować, że pojawi się dopiero po 10 października).

Hmmm… to chyba byłoby wszystko. Właśnie zabieram się za wstawienie nowego harmonogramu dotyczącego ukazywania się sezonu jesiennego, więc za chwilę powinien być dostępny :) Resztę dnia zaś spędzę na kolejno – oglądaniu „Dystrykt 9” (ewentualnie „Epoki Lodowcowej 3”, ale to jeszcze zobaczymy jak postanowimy z resztą rodzinki ;)), a przed spaniem oczywiście muszę doczytać Alice Academy – jeszcze mi 18 rozdziałów zostało, a potem będę już niestety musiała czekać co miesiąc na nowy <wzdycha>

Tak więc jeszcze raz – od jutra codziennie powinna się ukazać jakaś notka spośród: Pandora Hearts (koniec), PW The Sacred Blacksmith, PW Letter Bee, SC Doki (koniec).

Na razie i życzę miłego niedzielnego wieczoru ;)

przemyslenia koniec

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 4 października 2009, in Anime, Artykuły, Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. każdy ma czasami takiego „doła”. Ty masz ten plus, że widzisz, że to ktoś czyta choćby po komentarzach :D Ja niestety nie mam tego plusu na mojej stronie o SC :/

    czekamy na notki!! :)

  2. Co za motywacja O.o mało brakowało a zaczęłabym się uczyć do gegry która i tak jest dopiero za 5 dni xD
    Mam nadzieję, że uporasz się ze wszystkimi problemami,
    a monilip niech się nie przejmuje u mnie też jakąś niechętnie komentują xD

  3. Wiesz co? Czytając pierwszą część tej notki miałam wrażenie, że czytam własne słowa sprzed prawie tygodnia. Też byłam pewna, że do niczego się nie nadaję i że nigdy nie uda mi się osiągnąć tego, co chcę. Może to faktycznie jakaś jesienna chandra… Ale cieszę się, że już minęła i mnie i tobie. W końcu jeśli nie będziemy wierzyć w sukces, na pewno go nie osiągniemy. A wiara i ciężka praca czynią cuda, więc zawsze jest szansa, że się uda. A jeśli nawet nie, to jestem pewna, że jest tysiąc innych możliwości, których na razie nie dostrzegamy wpatrzeni w ten jeden cel, a które mogą nam sprawić nawet więcej radości. Nie warto się więc załamywać ^^ Heh, gadam tak, a za parę miesięcy znowu wpadnę w doła. Mam nadzieję, że ktoś mi wtedy pokaże twoją notkę i mój komentarz i odzyskam wiarę w siebie zamiast bez powodu użalać się nad sobą xD
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  4. Przerwy bywają potrzebne ^^ Jesienna depresyjka to chyba normalność… Chociaż bardzo rzadko u mnie. Cóż, wciąż jestem zwykłym dzieciakiem bez jakiś szczególnych problemów, a niektórzy by nawet uznali moje problemy za banał (bo nie wiedzą o co biega…).
    Terry Goodkind – jakim cudem ja nie zarejestrowałam jego istnienia?! Pisarz fantasy, a ja o nim nie wiem? Uch.

    A więc jednak zawiesiłaś FMA… buahaha, ale chociaż nie stanęłaś na pierwszym odcinku XD
    Fajnie, że jednak blogować Kobato będziesz. Już zawieszenie Shugo Chara! bym darowała, bo po 1 epku 3 serii to jestem totalnie nastawiona na nie (trwał z 15 minut, a Rikka dobiła mnie na starcie. Boże, jak ja tęsknię za Lulu). Ale za Kobato bym definitywnie zamordowała xD

    Kimi ni Todoke tylko w SPW? O nie, definitywnie muszę cię na mangę przekabacić (a w ogóle pamiętasz to jeszcze o Tokyo Babylon? ;]), bo jest boska! Gdyby tylko ze skanami się ta nie guzdrali, to byłabym cała happy.

    Niecierpliwie czekam na te notki, a sama lecę nadrabiać animcowe zaległości. Pozdrowionka ;*

  5. Wiesz co łączy ludzi? Stres. Każdy czegos się boi, potrzebuje zarówno marzeń, jak i problemów. I jestem pewna, że kazdy w tym miesiacu, choć przez chwile pomyślal „Jeszcze 9 miesięcy i wakacje! Znów zaczne żyć..”. Ale czy nie można żyć juz teraz?

    Gomen, ale jakoś specjalnie nie żałuję FMA. I własnie przez tą nową stronkę, na której ostatnio przeczytałam streszczenia wrzuconych już odcinków. Pomyślałam sobie wtedy „Jak jej się chce pisać streszczenia dwa razy?!”. Więc jestem pewna, że tylko bardziej skłonisz ludzi do zaglądnięcia na stronę, a ja Brotherhood’a już i tak poplątałam i sama nie wiem, na którym jestem odcinku. A Kobato będę oglądała jak SC – w dniu premiery. Na Dokki Doki się pewnie zawiedziesz, ale tak to jest – przynajmniej wyżalimy się z Tobą.

    Więc nie mam co życzyć, żebyś już nigdy takich myśli nie miała, bo człowiek to człowiek.. Niestety, kazdy z nas musi to przeżywać. I właśnie wtedy robimy pewne postanowienia, ne? Dobre i złe ^^

    Pozdrawiam, Także Czasami Stresująca Się Aikee.

  6. Wiesz, naprawdę chyba każdy przeżył taką jesienną chandrę albo ma ją jeszcze przed sobą(ja ją dostaje prawie co roku wiec wiem jakie to okropneT-T), no ale całe szczęście że już ci minęła^-^ i powrócił twój zapał do pisania^v^ więc czekam na następne notki=3
    A propos tych planów z opisywaniem anime no to troszkę szkoda ze nie będziesz opisywać juz FMAT-T no ale za to dobrze że wciąż będziesz pisała o SC^_^ a no i te Kobato strasznie mnie interesuje^-^* z nowości nawet tych co wyszły to tak praktycznie jeszcze nic nie widziałam (nawet OP i ED) prócz takiego OVA do Letter Bee (te ova to chyba jako historia poboczna do serii TV, tak mi się wydaje) no i moim zdaniem było fajne, jedynie komputerowe wstawki mi się nie bardzo podobały, no ale cała reszta to tak^v^
    Pozdrawiam^_^

  7. Trudno jest na dłuższą metę utrzymywać takie tempo i taką regularność dodawania nowych notek jaką Ty najczęściej prezentujesz. Odpoczynek od pracy twórczej każdemu prędzej czy później się przyda i każdy ma prawo wpaść „w dołek” – nawet taka energiczna dziewczyna jak Ty :D (choć nie powinienem chyba wyrażać takich opinii bo tak na prawdę nie znam Cię tak dobrze jakbym pewnie chciał :P).

    Co do zawieszania, tworzenia nowych projektów i jakichkolwiek zmian na blogu: to twój blog i nie musisz się nikomu tłumaczyć :). Z półrocznej przerwy (jeśli kiedykolwiek nastąpi) też nie będziesz się musiała nikomu tłumaczyć :D.

  8. @monilip
    „Ty masz ten plus, że widzisz, że to ktoś czyta choćby po komentarzach :D”
    Niby tak, ale czasami przychodzi taki moment kiedy wszystko wydaje się beznadziejne :( Całe szczęście, że tym razem szybko mi minął :)

    A Ty się nie nastawiaj tak negatywnie – prawda jest taka, że ktoś może czytać Twoją stronkę regularnie, ale po prostu nie komentuje wpisów – ludzie robią tak bardzo często ;)

    @Maggi
    Hahahah no to super, że udało mi się kogoś zarazić pozytywną energią xD

    @Alex
    Twój komentarz naprawdę podnosi na duchu ^^
    Mam nadzieję tylko, że żadna z nas już do końca tej jesieni nie dostanie nawrotu złego humoru – ganbatte! ;)

    @Nati
    Problem to problem – niektórzy i moje pewnie uważali by za banały, ale co z tego skoro mnie akurat męczy coś takiego, a nie sprawy wagi narodowej?

    „Terry Goodkind – jakim cudem ja nie zarejestrowałam jego istnienia?! Pisarz fantasy, a ja o nim nie wiem? Uch.”
    Saga zwie się „Miecz Prawdy”, a pierwszy tom ma tytuł „Pierwsze Prawo Magii”. Szczerze polecam – nagadałam na to moją przyjaciółkę, która się kiedyś zarzekała, że fantastyki nie weźmie do ręki, a teraz jest kompletnie oczarowana ^^ Btw, czytasz fantastykę? Pochwal się jakimiś tytułami [pięknie prosi] ^^

    „Ale za Kobato bym definitywnie zamordowała xD”
    Hahaha dlatego też wolałam się nie narażać xD

    „Kimi ni Todoke tylko w SPW?”
    Przewinęłam sobie pierwszy odcinek i póki co jestem strasznie sceptyczna – zobaczymy co z tego będzie po bliższych oględzinach ;)

    „a w ogóle pamiętasz to jeszcze o Tokyo Babylon? ;]”
    Pamiętam pamiętam – jako, że aktualnie zostałam bez niczego do czytania, to chętnie się wezmę z TB ^^

    @Aikee
    „Jeszcze 9 miesięcy i wakacje! Znów zaczne żyć..”
    Ja niestety pomyślałam sobie „Jeszcze 6 miesięcy i matury” co tym bardziej pogorszyło mi nastrój [wdycha] ;]

    „A Kobato będę oglądała jak SC – w dniu premiery.”
    Popieram :) Też mam zamiar polować na Kobato jak tylko ukażą się suby bo to moja kochana seria tej jesieni ^^

    Dziękuję za słowa wsparcia ^^ Zabrzmiało to tak poważnie, ale naprawdę napisałaś szczerą prawdę – trzeba iść dalej i dawać z siebie wszystko! :)

    @tear66
    Taaaa… też co roku mam jakiś dół psychiczny, ale już dawno nie trafił mi się tak masakryczny jak tym razem – brrrrr…
    Heh, tak wychwalałam Kobato, że potem będzie na mnie jeśli się nie spodoba ;]]]

    @Miras
    „choć nie powinienem chyba wyrażać takich opinii bo tak na prawdę nie znam Cię tak dobrze jakbym pewnie chciał :P”
    Hehe szczerze mówiąc czytając te moje bazgroły można dostać bardzo dobry obraz mojego charakteru ;)

    „Z półrocznej przerwy (jeśli kiedykolwiek nastąpi) też nie będziesz się musiała nikomu tłumaczyć :D”
    Wiedząc, że wiele osób zagląda na mój blog dość regularnie, źle bym się czuła z takim zniknięciem bez słowa ;) Półrocznej przerwy mam nadzieję nie będzie, ale szczerze mówiąc miesięczna jest w planach (połowa kwietnia – połowa maja, czyli moje kochane matury :/)

    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

