Shugo Chara! – ch.10

shugo_chara_v02_ch10_pg160

Nareszcie! …chciało by się rzec xD Ale musicie nam to wybaczyć – każdy ma prawo do wakacji prawda? ;) W każdym bądź razie obiecuję, że od tej pory rozdziały będą się pojawiać dużo częściej ^^

Chapter ten to zasługa Wiedźmy ^^

Shugo Chara!
Tom 02 – Rozdział 05 (10)

Download:
[Dream-Universe] Shugo Chara – ch.10 PL


Teraz pora na moją zwyczajową paplaninę xD Rozdział 10 zawiera jedną kolorową stronę, którą znalazłam na necie (niestety sama nie umiem robić takich rzeczy :( ), więc umieszczam tu od razu creditsy dla jej autora – Tonyvel. Naprawdę spodobał mi się dobór barw – aż żal było jej nie użyć ^^

Co tam dalej… a tak! Mam do was bardzo ważne pytanie – poniżej przedstawiam wam ankietę i naprawdę wiele będzie zależało od tego jakie będą jej rezultaty:


Ogólnie rzecz biorąc chodzi o to, że zabawa z dźwiękami zajmuje dużo czasu. Może być robiona tak dokładnie jak w poprzednim chapterze lub pobieżnie, tak jak w tym. Już od was zależy czy wolicie szybkość, czy dokładność – wszystkich czytających prosiłabym o oddanie głosu :)

Oczywiście wszyscy, którzy pragnęliby częstszego ukazywania się SC, zapraszamy do współpracy. Na naszym forum, w dziale „rekrutacja” wystarczy założyć własny temat i napisać, przy czym chciałoby się pomagać :) Polecam także zaglądanie do tematu „Przydział pracy!„, gdzie raczej na bieżąco staram się aktualizować postępy w pracach nad kolejnymi rozdziałami.

Jeśli zaś chodzi o ogólne sprawy. Postaram się jutro dodać notkę o PH 23-24, a tym samym ostatni odcinek zostawić sobie na podsumowanie całej serii. FMA… dobija mnie, że tak bardzo lubię tą serię, a mam na nią tak mało czasu :/ Notka ukaże się łącznie z odcinkiem niedzielnym, czyli dopiero w przyszłym tygodniu. Planuję też w końcu napisać recenzję anime Tales of Symphonia oraz K-ON! (który dziś skończyłam ;)). Pracy dużo, czasu mało… chciało by się powiedzieć – jak zwykle <wzdycha>

A właśnie! Aktualny banner za długo nie pożyje bo zaczyna mnie ciut irytować. Jeśli się sprężę, to może nawet jutro go zmienię – cóż…

Życzę miłego czytania!

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 Wrzesień 2009, in Manga, Shugo Chara!, Shugo Chara! (Peach-Pit) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Notkę przeczytałam, ale na rozdział rzucę okiem jak mój mózg będzie wypoczęty – po dzisiejszym dniu mam zdecydowanie dość i raczej dziś już się na niczym nie skupię ;(
    Co do ankiety… Dobrze wiem, co to znaczy zabawa z tymi wszystkimi sufiksami xD Więc jeśli o mnie chodzi – róbcie jak chcecie, ale dla mnie wystarczą przypisy lub w ogóle się tego pozbyć.
    Pandora… Został 1 odcinek i właśnie jego najbardziej nie chce mi się go oglądać ;( Ale mam teraz marny humor, może dlatego…
    Recenzji TfS i K-On! niecierpliwie wyczekuję. Zwłaszcza tego drugiego, bo widzę, że na MALu wystawiłaś tą samą ocenę, co ja ^^
    Pozdrowionka ;*

  2. fajnie, że to nadal tłumaczycie :)

    co do twojej paplaniny – lubię ją czytać :D masz fany styl, luźny ale nie prostacki i nie TeGo TyPu jeśli wiesz o co mi chodzi :P

  3. Oczy Amu w bannerze mnie przerażają…
    Mangę ściągnęłam… poczytałam…
    I…
    I jestem zadowolona :P
    x333

  4. Bardzo cieszy mnie następny banner ;] Ten wyglądał zabawnie, ale nieco za spokojnie jak dla innych twoich dzieł ^^
    Z reguły lubię szybkość, ale kusi mnie to, że będzie czyściutko i piękniutko, jeśli dam czas… No więc, obstawiam 3 opcję.
    Co do samego chapter’u, bardzo mi się podobał, ale dałaś go w ciut nieodpowiednim czasie, ponieważ ekscytuję się właśnie tym, że już o 3/4:00 ukaże się nowy ep. i mam zamiar szybciutko go przejrzeć ;] To ma do siebie komputer, że zepsuł mi głowę… Jeżeli teraz nie oglądnę – zwariuję. Ale z drugiej strony, szybko zasnę i zapomnę do rana, co tam się działo i oglądnę 2 raz, po raz pierwszy ;)
    Ciekawa jestem, co sądzisz o K-On. Ja tą serię oglądałam z zachwytem, który prędko zmienił się w obojętność i chłód. Nie podobal mi się koniec. Co prawda jeszcze nie czytałam w Arigato, co tam o anime sadzą, ale muszę napisać im e-mail o hentai’owych obrazkach, więc zmieści się też kilka słów na temat recenzji xD Tzn. jeżeli napiszą im za dużo komplementów [śmiech].. : P
    Look’nę sobie na forum nasze z ciekawości..
    No, juz idę ;]
    Pozdrawiam ;*

  5. no i skończyło się Doki Doki…. ale końcówka jest świetna!!!!!!!!!! Kocham Buono! :P Tylko się boję co będzie za tydzień… naprawdę się boję… Idę jeszcze raz obejrzeć końcówkę :D

  6. Ja mam zwiastun trzeciej serii Shugo Chary! ;)
    Proszę:

    I szczerze mówiąc sama nie wiem co mam myśleć o tym ;/

    BTW widzieliście nowy epek SC numer 102? Jeżeli to miało być odpowiednikiem tego chapa z kissem to… szkoda gadać :<

    • no jakoś to dziwnie wyszło…. ale ‚ja ne” Ikuto uwielbiam!! :D

      nie wiem, może jak to objerzę w lepszej jakości będzie to lepiej wyglądało…

      ta Rikka jest mała strasznie…może z pierwszej klasy? W tak swoją drogą, mam wrażenie, że oni czekają tylko aż panie PP narysują mnóstwo rozdziałów i będę moglii dalej robić… Poza tym – liczyłam na charakter Utau/Ikuto/Lulu w każdy razie zły! A tu co? to dziewczę o imieniu RIkka ma gorszy „baby-charakter” od Yayi…Yayę lubię, tej Rikki chyba nie polubię ale zobaczymy za tydzień :D

      Nie podobają mi się te chibi-chary!! Przecież one i tak już były małe…no te dziewczynki z „live action”…brrr, jak będę na nie patrzeć dłużej niż 2 minuty to chyba…dobra, nieważne :D musical – rozumiem. Cosplay – rozumiem. Ale żeby zespół założyć i tak wszędzie łazić?! A gdzie stare, dobre Bouno!!?? Swoją drogę mają mieć nowy singiel więc chyba nadal robią ending…

      Dobra, dzięki za linka :P

  7. superr.. a myślałam że to porzuciliście czy coś a tu jednak fajny ten chapter i super tłumaczenie jak zwykle, co do bannera to wcześniejsze były superr ten mi się nie podoba (bez obrazy). Tales of Symphonia jest zaczepistym anime, tylko szkoda ze na razie wyszło tylko 4 ova a czekam an następne.

    • „(bez obrazy)”
      Jeśli chodzi o ten z SC, to nie obrażam się bo wiem, że mi nie wyszedł ;) Przy tym zaś miałam napad weny twórczej i zdecydowanie zostanie na dłużej ^^

      Translacji nie porzucimy póki nie skończymy SC – to jest pewne ;) Czy później będziemy coś tłumaczyć, to się jeszcze okaże ^^

      Pozdrawiam ^^

Skomentuj

