Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 101

scd101-title

Makabryczny ten tydzień jest. To nie mam czasu bo się muszę uczyć, to znów jestem tak zmęczona, że nie marze o niczym innym, tylko żeby położyć się spać ;) Wczoraj np. przespałam połowę popołudnia xD

Do tego ten czas leci tak strasznie szybko! Jestem przerażona tym, że tygodnia mijają w takim tempie! :( Dopiero co narzekaliśmy na kończące się wakacje, a tutaj już dotarliśmy do Pierwszego Dnia Jesieni (który był teoretycznie wczoraj… mój kalendarz zaś twierdził, że przedwczoraj xD). Z tej okazji postanowiłam zrobić nowy banner – trochę listków, fajny fanart z Shugo Chary i taki mamy efekt końcowy :) (pewnie nie zagrzeje on za długo tutaj miejsca, ale póki co mi się podoba ^^)

Przejdźmy już jednak do tematu głównego, czyli odcinka 101 – przedostatniego epizodu Doki!. Notka ta w sumie pojawia się dość późno, ale tak jak już tłumaczyłam, ciężko mi było znaleźć wcześniej czas by się za nią zabrać. Tak bardzo mi się podobał, że z góry założyłam, iż szybko to ja jej nie skończę xD

Streszczenie:

Ikuto i Tadase walczą ramię w ramię z powstałym X-Characterem. Amu dzięki nowej przemianie posiada większa moc i jest w stanie oczyścić jajka z iksów. Nie jest jednak dobrze – w ręce Dyrektora Hoshiny dostaje się Embryo! Amu, Ikuto i Tadase udają się w pościg, zaś reszta ekipy zostaje na zewnątrz, aby bronić się przed X-Eggami. Trójka dociera do gabinetu Gozena –  okazuje się nim być mały blondynek, którego wcześniej spotkała Amu – Hikaru. Dowiadujemy się, że pragnął on Embryo, ponieważ uważał, że będzie pasowało do jego kolekcji kamieni szlachetnych. Tymczasem zjawia się Tsukasa – wychodzi na jaw, że to Hikaru jest osobą, która wyrwała jedną stronę z książki z obrazkami!

Przemyślenia:

Kolejny rewelacyjny odcinek ^^ Jak widać wystarczy robić anime według mangi i od razu jest ono sto razy lepsze ;) Końcówka jest tak dobra, że rozważam nawet możliwość podniesienia Doki! Oceny na MALu z dotychczasowego 7 na 8 ;p

Bardzo podobało mi się w tym odcinku swego rodzaju pojednanie Ikuto i Tadase ^^ W niektórych scenach miało się wprost wrażenie, że rozumieją się bez słów. Wychowali się razem, więc mimo braku więzi krwi byli sobie równie bliscy co rodzeni bracia. Aż smutno było patrzeć (kiedy się już to wiedziało), że przyczyną nagłej złości okazało sie zwykłe nieporozumienie :(

Dalej – Ikuto naprawdę pasuje mi na pirata! Popatrzcie sobie na screen 11 i powiedzcie, że nie ;] Wygląda jak typowy wilk morski xD

Oczywiście zdecydowanym winnerem całego odcinka była scena z „Tym razem to ja będę Cię chronił” ^^ Wyszła równie uroczo co w mandze… a może nawet bardziej :) Niestety zmieniono trochę „Yo, hime” i wyszło „Ohime-sama”, ale cóż – nie można mieć wszystkiego ;P W każdym bądź razie ten fragment znów przenosi nas do czasów, kiedy to wszyscy wzdychali do przypadkowych spotkań Amu i Ikuto i ich wzajemnie ironiczno-sarkastycznych pogawędek (głos Yuuichiego jest awwwww~ ^^) xD Aż sie buzia sama uśmiecha ^^

Ciekawi mnie też jeszcze jedna kwestia dotycząca niebiesko-włosego. Z tego co zrozumiała, po przemianie w Seven Seas Treasure stwierdził, że jest wewnątrz niego jeszcze jedno jajko. To by znaczyło, że tak jak Amu zrobiła Chara Nari ze wszystkimi swoimi charami, to samo miało miejsce w przypadku Ikuto… tyle, że on teoretycznie nie ma nikogo oprócz Yoru. Co więc jest grane? Ja sobie wysnułam taką teorię (wiecie jak lubię spekulacje xD). Zawsze kiedy się przemieniał, oglądaliśmy dziwne czarne jajko – może było ono czymś takim jak kiedyś Dia? „Prawdziwe Ja” kociouchego, które się po prostu jeszcze nie narodziło, a poprzez ten kamerton został na nim wymuszony X. Z tego co widzieliśmy w tym odcinku, nie było one tylko tworem złej energii bo nie zniknęło mimo uwolnienia od niej chłopaka. Death Rebel było przemianą, która uwzględniała skrzypce. Tak mi się pomyślało, że może tym drugim po „wolności”, nostalgicznym marzeniem Ikuto było zastanie skrzypkiem i właśnie tym jest owo jajko? :) Byłoby fajnie, gdyby nawiązali do tego wątku w 3 serii ^^

Co do dalszych fragmentów – było kilka ujęć z Rimą i Nagim (póki co Temari się schowała, ale chyba nie zamierzają tego ciągnąć przez cały następny sezon?), a więc moja wewnętrzna wielbicielka Rimahiko podskakiwała z radości xD Jeszcze tylko Kutau u licha mi brakuje! Dlaczego w finałowej walce zapomnieli o Kukaiu? Jest tak świetną postacią, a jest go tak mało :((( Wynagrodzili mi to tylko ślicznie zarumienioną Utau ^^

Tak… jako że czytałam mangę, to wiadomość, że Hikaru alias Taiyaki Boy był GOZENem kompletnie mnie nie zaskoczyła. Nawet trochę się wkurzyłam na Satelight bo tak to wszystko pokazali, iż już po wcześniejszych odcinkach można było się domyślić co jest grane. W wersji czytanej było wielkie zdziwienie, zaś tutaj efekt tak czy siak nie był za dobry.

Sam powód, dla którego Hikaru chciał mieć Embryo, wnerwił mnie niepomiernie. Całe dziesiątki rozdziałów/odcinków człowiek się zastanawia jakie życzenie ma Gozen, a tu się okazuje, że po prostu zbiera on ładne kamyczki :/ Takie to… puste. Wiem, że pewnie o to chodziło, ponieważ miało to jeszcze bardziej zobrazować charakter Taiyaki Boya (zero prawdziwego dzieciństwa, itp.), ale i tak uważam, że mogły P-P wymyślić coś lepszego…

Tsukasa jak zwykle okazał się byś „kimś więcej” – dlaczego ten facet nigdy nie może powiedzieć wszystkiego co wie? …ogólnie rzecz biorąc nie miałabym nim przeciwko, gdyby mówił ciut więcej bo chętnie posłuchałabym sobie Akira Ishide (ge!-nial!-ny! seiyuu ^^) ;)

Następny odcinek już w sobotę (liczę na jakąś fajną konkluzję ^^ Trochę muszą pozmieniać w stosunku do mangi bo pomieszali parę wątków, ale mam nadzieję, że wyjdzie równie dobrze co tym razem :))), zaś co do jutra – mam newsa do wszystkich oczekujących na skanlację rozdziału 10 SC. Po wakacyjnej przerwie znów wracamy do pracy :) Chapter jest już gotowy i wstawię go w piątek po powrocie ze szkoły :)

Screeny:

scd101-01scd101-02scd101-03scd101-04scd101-05scd101-06scd101-07scd101-08scd101-09scd101-10scd101-11scd101-12scd101-13scd101-14scd101-15scd101-16scd101-17scd101-18scd101-19scd101-20scd101-21scd101-22scd101-23scd101-24scd101-25scd101-26scd101-27scd101-28scd101-29scd101-30scd101-31scd101-32scd101-33scd101-34scd101-35scd101-36scd101-37scd101-38scd101-39

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 24 Wrzesień 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 21 komentarzy.

  1. Co do samego odcinka to muszę stwierdzić, że o ile w wersji mangowej mi się niezbyt podobały te drugie przemiany Amu i Ikuto (:P) to w wersji animowanej wszystko wyszło tak kawaii^^ Ej, no ale poważnie, w kolorkach i ruchu to te ich przemiany wyglądają o niebo lepiej, a Ikuto jest aaach… x3 Odpływam :D Jako pirat wygląda całkiem całkiem teraz ^^ i Wogóle, ale czy tylko mi się wydaje, czy jak Ikuto się więcej uśmiecha to czy nie jest jeszcze bardziej przystojniejszy niż normalnie jest? xD Jak dla mnie to mógłby uśmiechać się cały czas, a głosu jego seiyuu to mogłabym słuchać… i słuchać x)

    No, ale nie mogę wybaczyć tego braku „Yo, princess” , kurczę mam sklerozę i nie pamiętam tak toćka w toćkę wszystkiego co czytałam, ale kurczę ta scenka zapadła mi w pamięć i aż mnie coś nosiło jak oglądałam odcinek, a tutaj nie ma tego zwrotu, tylko było coś innego, jakieś nawiązanie do księżniczki… Ehh… no cóż, jedna wpadka, ale można twórcom wybaczyć ^^

    Tak wracając jeszcze do Embryo to kurczę… Tutaj rozwiązanie wymyślili beznadziejne, no bo sorry, ale mając coś co może spełniać życzenia to chyba logiczne, że czemuś to miało służyć a nie tylko być kolejnym okazem do kolekcji… Eeeeh… no cóż, to rozczarowuje, ale no cóż poradzić xD

    Hehe, o wracamy ze skanlacjami xD Hehe, w końcu muszę się zabrać za dalsze tłumaczenie rozdziałów, bo przez ten cały czas odkąd pojawił się 9 rozdział to tylko się obijałam xD

    Aaaa i tak na koniec: Ikuto wygląda taaaak smexy x3 ^^ xD

    Pozdrawiam ^^

  2. Ja na szczęście dalej wszystko pamiętam, wiec mogę szczerze się wypowiedzieć (tym razem bez znaków :P)
    Czy na banner’ze Utau i Ikuto kłócą się o Amu?! xD
    Jestem taka szczęśliwa! Teraz już jeden odcinek, czy tam dwa i będziemy na tych pięknych chwilach! Mam nadzieję, że pocalunek zrobią zwyczajnie, pokażą ich twarze ;]
    Zdajesz sobie sprawę, ze juz niedlugo nowy chapter?!
    Dalaś na MAL SC tylko 7?! Ok, twoje życie, ale ja nie streszczałabym anime, które nie podoba mi się przynajmniej na 10 ^^
    Mi Ikuto nie pasuje, fle, fuj, fuj. Pamiętam, gdy gralam jeszcze w Tibię (patrz google)… Poszłam z takim idiotą na jakiegoś ducha-pirata i spadłam chyba 20 lvl z 130 level’a ;/
    Czy masz jeszcze odcinki tej całej cool&spicy i tajemniczości Ikuto? Ja tak i pewnej soboty, gdy dostaliśmy następny filler, wlączyłam sobie słynną randkę i zrobiło mi się tak ciepło na sercu.. Ale i tak, nawet wtedy to nie było to samo, co przy „będę chronił cię, tak jak ty chroniłaś mnie”..
    Faktycznie, widziałam to dziwne, czarne jajko… Może masz racje? Co jeżeli Ikuto wróci nie tylko z ojcem, ale i nową Charą?
    Nie podobał mi się wątek Utau i Ikuto, gdy coś tam do niej powiedział (już nie pamiętam)… Przez chwilę nasza piosenkarka wyglądała, jakby dalej jej serce płynęło ku braciszkowi…
    Właśnie życzenie Gozena, takie miało być ;] Proste i bezsensu, że aż embryo zdechło, brzydko się wyrażając xD
    Świetnie, nareszcie przypomnialo się wam o tej przeklętej mandze ;D A czemu tak to określiłam? Bo chciałabym, abyście już doszly gdziś tak do.. 39?
    Dla nas do soboty, ty pewnie jak zwykle poczekasz dłużej – biedna ;D
    Nie wiem, czemu tak krótko i zwięźle, a do tego mało screen’ów.. Nie chciało się pisać? ;D
    Pozdrawiam, fanka P-P XD

    P.S. Przepraszam za wszystkie błędy – głupi Word wszystkie imiona przestawia mi na co innego ;/ Ikuto=Auto? -.-

  3. Niby jest Amuto… niby… a ja i tak żądam uśmiercenia Tadase! Jestem inna…
    Szlachetne kamyczki…. ciekawe… jak masło maślane :/
    Nienawidzę przybranego ojca Ikuto…
    I dalej nie lubię Rimy…
    I Yayi też nie lubię…
    Źle ze mną.
    Idę na terapię…

  4. Eri, każdy z nas jest inny i dlatego jest tak fajnie na świecie! :D

    Mnie się odcinek podobał, kwestia „chce Embrio bo ładnie świeci” już zostałą przeze mnie przebolana więc… Tylko czekam na ostatni odcinek i nowy sezon… Swoją drogą, wie ktoś coś o nowym singlu Buono? Chciałabym by one zrobiły opening… Ale ending też może być :P jestem ciekawa co będzie z tym nowy m sezonem…Dobra, lecę na House’a :D

  5. Odcinek jak narazie najlepszy ze wszystkich, a tym bardziej kiedy to Ikuto zwrócił się do Amu – „And you unharmed, my princess” Mam nadzieje, że 3 sezon nie popsuje ogólnego wizerunku tego anime.
    Od jakiegoś czasu zastanawiam się, że przecież Amu mogła zrobić chara nari z Eru, to równie dobrze może chyba zrobić z Yoru… wiem chyba mi odbija, ale chętnie bym to zobaczyła xD

  6. Ja mam absolutnie dość szkoły! Każą siedzieć w niej do piątej, odrabiać zadania domowe, których zadają tony (nie, wcale nie przesadzam), a potem liczą, że uczniowie będą myśleli jak należy.

    Nowy banner… to ja będę okrutna. Nie podoba mi się ten fanart, którego użyłaś. Jak Utau jeszcze ujdzie, tak Amu i Ikuto wyglądają okropnie! Ale plusy też ma – okropnie podoba mi się napis! Jak ty go robisz? Plus śliczne listki ładnie się komponują z resztą. Jest ładnie i prosto – tylko obrazek nie przypadł mi do gustu ;)

    A co do nowego odcinka – to był naprawdę rewelacyjny! Odkryciem nie jest, że to co na podstawie mangi zawsze będzie lepsze. Najbliższy przykład? Pandora Hearts 23 – usypiałam na tym odcinku!

    Nie wiem czemu byłaś aż tak surowa dla „Doki” na MALu ^^

    Ikuto i Tadase – tak, to rzeczywiście smutne, gdy osoby będące niegdyś ze sobą tak blisko, pokłóciły się przez zwykłą błahostkę, którą mogli rozwiązać o wiele wcześniej.

    Seven Seas Treasure jest świetną Chara Nari! I chyba nie tylko ja tak uważam ;] I muszę przyznać, że nawet sukienka Amu była całkiem ładna.

    „Yo, hime” – „Ohime-sama” – dla mnie bez różnicy, dopóki chodzi o to samo. Poza tym… a zresztą tym razem bez ‚poza tym’ xD

    Chciałabym, aby z tym jajkiem wyjaśniło się w mandze. Możliwe, że po prostu one zostało, bo… bo nie wiem czemu, ale pewne rzeczy trzeba przyjąć ot tak. Ale równie trafna może być Twoja teoria – po P-P można się wszystkiego spodziewać, jak również i innych mangakach ;)

    To z Temari… zastanawia mnie, co oni zamierzają z nią zrobić. Zbytnio mangi namieszać nie mogą – bo pewnie utkną w martwym punkcie. Ale jeśli w grę wchodzi Rimahiko to nie mam nic przeciwko… Kutau tak samo ^^ I popieram, ja też miałam nadzieję na Kuukaia w tej walce! Uch, może dadzą go w jakiejś innej?

    Hikaru w anime rzeczywiście nie był żadnym zaskoczeniem. No cóż. No i z tymi kamykami masz rację… Wymyśliły tak banalny powód, że mało kto to kupi… Mnie się to nie podobało, już lepsze by było, gdyby planował jakąś zemstę…

    Tsukasa sam w sobie jest dosyć tajemniczy – ale za to go też lubię. Nigdy nie powie całości, a potem z niego lejemy XDDDD

    No, jeszcze tylko 2 dni i ostatni odcinek ^^ Ciekawe jak zakończą tą serię. Szkoda tylko by było, gdybyśmy się pożegnali również z Ikuto w następnym odcinku… Co prawda, zawsze pozostają Tadase czy Nagi, a może nawet Kuukaia gdzieś wrzucą, ale zawsze Ikuto to Ikuto!

    A w ogóle świetne screeny! Odcinek miał rewelacyjne ujęcia, więc i tego zepsuć się nie dało. Pozdrowionka ;*

  7. Bardzo fajny nowy banner :3 Ikuto ma trochę dziwną twarz, ale i tak mi się podoba, mam nadzieję, że szybko nie zmienisz :3
    A tak ogólnie przepraszam, że ci nie komentuje prawie w ogóle :( Czytam wszystkie notki i zerkam codziennie na bloga ( wielkie dzięki za zakładkę linki, bardzo się przydają ^^ ), ale też mam nawał w szkole – także klasa maturalna i trochę mam wszędzie tyły, ale spróbuję w weekend, chociaż 2 zdania do notek napisac… ( obyś mnie jeszcze pamiętała XDDD )
    Czekam z niecierpliwościa na 10 chap SC :3

  8. “Tym razem to ja będę Cię chronił”
    oglądałam ten moment z kilkanaście razy i za każdym razem wywoływał u mnie wielki uśmiech!
    rany! to takie słodkie!
    miło zobaczyć coś co widziało się w mandze
    w animowanej wersji :D

    “Yo, hime”
    ja się zastanawiałam czy to przypadkiem było
    po prostu tak przetłumaczone przez fanów,
    wiadomo jak to czasami bywa z tymi tłumaczeniami..

    „głos Yuuichiego jest awwwww~ ^^”
    dokładnie… rozpływam się!
    nie wyobrażam sobie nikogo innego,
    kto mógłby użyczyć głosu Ikuto!

    Kochana,
    http://www.onemanga.com/Shugo_Chara/43/03/
    „nostalgicznym marzeniem Ikuto było zastanie skrzypkiem”
    no ba… patrz tutaj…
    http://www.onemanga.com/Shugo_Chara/43/04-05/

    „Dlaczego w finałowej walce zapomnieli o Kukaiu?”
    O rany! O tym samym myślałam…
    jeszcze w czasie jak chodziła manga z tymi chapterami…
    przecież to nie Kairi, który wyjechał
    był w tym samym mieście…
    Utau dała radę wpaść i im pomóc,
    a co z Kukai’em i jego pragnieniem…
    „zrobienia coś dla świata”
    czy jak to tam szło…
    *wspomna przed ostatni odcinek pierwszej serii*

    „Wynagrodzili mi to tylko ślicznie zarumienioną Utau ^^”
    a ja chciałam tą scenę, w której Ikuto głaszczę ją po głowie!
    To było słodziutkie!

    „Tak… jako że czytałam mangę, to wiadomość, że Hikaru alias Taiyaki Boy był GOZENem kompletnie mnie nie zaskoczyła. Nawet trochę się wkurzyłam na Satelight bo tak to wszystko pokazali, iż już po wcześniejszych odcinkach można było się domyślić co jest grane. W wersji czytanej było wielkie zdziwienie, zaś tutaj efekt tak czy siak nie był za dobry.”
    popieram… do tej pory pamiętam ten moment…
    oglądałam filmik na Youtube stworzony przez grupę, która tłumaczyła SC
    tak to świetnie zrobili xD
    Widziałaś to… „A tam spotykają…TAIYAKI BOY” i te miny… xD
    aaaaaaaa… zarzucę Ci to… jeśli nie widziałaś… xD
    a jak widziałaś to tak dla przypomnienia..

    Ja myślałam, że padnę jak to zobaczyłam…
    ale powiem szczerze… tego się nie spodziewałam…
    i szkoda, że Satelight tak zmaścił ten element…

    „Po wakacyjnej przerwie znów wracamy do pracy :) Chapter jest już gotowy i wstawię go w piątek po powrocie ze szkoły :)”
    no właśnie… czytałam na forum, że ma się pojawić kolejny chapterek :D
    czekam na z niecierpliwością :D

  9. Eh, ostatnio kompletnie nie mam weny na komentarze, ale postanowiłam, że jednak coś wypadałoby napisać. Osobiście odcinek podobał mi się jako-tako. Początek był świetny, ale później, gdy już poszli do Gozena i w ogóle… Moim zdaniem kompletna porażka. Najlepszy fragment to ten, kiedy Ikuto mówił, że teraz on będzie chronił Amu, no i dla mnie jeszcze ten, kiedy dziękował Utau. Obie tyle dla niego zrobiły, a on do tej pory tylko je krzywdził (przynajmniej z mojego punktu widzenia). No, może w przypadku Amu swoimi czynami potwierdzał to, że mu na niej zależy, ale w przypadku Utau to „dziękuję” było chyba najlepszym słowem, jakie usłyszała od niego od dawna. No i jak zwykle zirytował mnie Tsukasa. Nie mam pojęcia, czemu ten gość tak bardzo mnie denerwuje, ale za każdym razem, gdy okazuje się, że znowu „zapomniał” powiedzieć o czymś ważnym, to aż mam ochotę porządnie go czymś trzasnąć. Eh… Dziś nic więcej do powiedzenia nie mam, więc kończę jak na mnie dosyć szybko ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  10. Popieram stwierdzenie, że jak zabiorą się za mangę to wychodzi wszystko o wiele lepiej.

    Też znałam mangę, więc nie zrobił na mnie GOZEN wrażenie, ale do dziś ubolewam nad durnotą tego, dlaczego chciał mieć Embryo. Trzeba mieć źle w głowie. Zresztą ja nie lubię takich dzieciaków jak on. Wiem, że miał trudne dzieciństwo i w ogóle, ale dajcie sobie spokój.

    Cieszę się, że Ikuto z Tadase w miarę doszli do porozumienia. W ogóle fajnie, że jest Ikuto już jako normalny człowiek, a nie taka lalka, marionetka.

    Teraz pozostaje nam czekać na trzecią serię i to, co nam twórcy zaproponują. Mam nadzieję, że nie masę fllirerów;/

  11. ODCINEK 102
    ej ej chyba coś pominęli >.. Mam nadzieje ze jakoś to wszystko wynagrodzą ^^

  12. 102 był świetny , ale troche się wystraszyłam końcówki ;D

  13. Na końcu okazuje się że to jajko to nie było Embrio tylko jajko serca Hikaru. Mamy też potwierdzenie że Utau i Kukai są razem!!!!Jeszcze Tadase zapytał Amu czy kocha Ikuto no i Amu mówki Tadase że go nie kocha(Ikuto)

  14. Nelly_mitsukai

    Myślę tak jak Rilla, że super by była przemiana AMUxYORU XDXDXD Szkoda, ale pewnie Amu może się przemienić tylko z dziewczynami shugo charami X3 Chociaż Nagihiko… mógł się przemienić z Temari więc kto wie XD
    W końcu się postatrali nad rysunkami XD Sama rysuję więc to dla mnie ważne jakie są rysunki X3 Bo czasem były bardzo nierówne (w filllerach) i raz były ładne zbliżenia a raz okropne postaci :o Ale teraz jest OK :3 Tylko ciągle im dodają w tym odcinku blaski na policzkach XD Są ładne, ale za setnym razem to mi przeszkadza ;o

  15. Mam rozumieć, że randka Amu i Ikuto w parku została pominięta? I pocałunek na lotnisku?
    NIE ZGADZAM SIĘ!

  16. mam takie pytanie , prosze o szybka odpowiedz , jako ze jestem (teraz) na 28odc sch doki , to nie moge sie doczekac z kim na stale bedzie amu mogla bys mi ty odpowiedziec pod tym moim komem lub w nowej notce ? proszeee ! ohh jestem tego tak bardzo ciekawa !

  17. ps twoj blog jest fenomenalny i notki tez ; )

    • Ciężko mi odpowiedzieć, ponieważ nie skończyłam oglądania SC Party (nie zdzierżyłam tego co zrobili z tego fajnego anime [wzdycha]), a na koniec SC Doki konkretnego rozwiązania wątku miłosnego nie ma. Niby można przypuszczać, że Amu skłania się bardziej ku Ikuto niż Tadase (a ostatnie odcinki serii to uczta dla wielbicieli Amuto), ale to tylko takie sobie rozmyślania fanów. Dla bardziej skrystalizowanej odpowiedzi polecam przeczytać mangę, a naprawdę warto :)

  18. Matko. Manga i Anime ine zgadzają się ze sobą. to potworne ;( tak chciałam zobaczyć pocałunek Kuukaia i Utau w anime :(

  19. To w sumie… w którym odcinku oni się pocałowali?

    • W żadnym.
      W anime SC nie ma żadnego pocałunku w pełnym tego słowa znaczeniu. Pocałunek Utau i Kuukaia pochodzi z drugiej części mangi o podtytule „Encore”, która w ogóle nie została zekranizowana. Shugo Chara Party (czyli 3 sezon), to już całkiem nowy materiał nie mający nic wspólnego z mangą.
      Co się zaś tyczy niezgodności pomiędzy anime i mangą – zawsze tak jest i nie da się tego uniknąć. SC wbrew pozorom zostało ładnie i wiernie oddane, tyle że do pewnego momentu. Prawdziwe zakończenie, takie jak w mandze, po prostu nie zostało stworzone w formie anime.

      Pozdrawiam.

Skomentuj

