Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 100

scd100-title

Setka to ładny jubileusz ^^ Jak przystało na taką uroczystość odcinek był genialny – niektóre fragmenty oglądałam po kilka razy bo są tak urocze, że nawet moja romantyczna natura wyszła z ukrycia i aż krzyczała, że chce więcej xD

Dla mnie też jest to swego rodzaju rocznica – nie sądziłam, że dojadę kiedyś do chwili, w której będę mogła z czystym sumieniem stwierdzić, iż opisałam jakąś serię od 1 do 100 epizodu! Toż to jakaś nierealna wizja była… ale się ziściła ;) Mam oczywiście nadzieje wytrwać w tej „pracy” do końca emisji Shugo Chary… perspektywa nowej serii jest dość przerażająca, ale damy radę! Mam takiego hypa po tym odcinku, że nie potrafię myśleć pesymistycznie ;]]]

PS: Przepraszam za ogrom screenów – już dawno nie męczyłam was taką ilością, ale nic na to nie poradzę! Nie byłam w stanie zrobić większej segregacji ;)

Streszczenie:

Otwarcie Humpty Locka przez Dumpty Key spowodowało, że Amu i Tadase zostali zamknięci w dziwnych bańkach. Dzięki temu mogli obejrzeć wspomnienia Ikuto. Wszystkie retrospekcje utwierdziły ich w przekonaniu, że kociouchy nie jest ich wrogiem, a raczej kolejną ofiarą Easter. Amu przemienia się w Amulet Diamond po czym rzuca się na szyję niebiesko-włosemu. Chłopak odzyskuje świadomość, po czym oboje dokonują kolejnego Chara Nari – różowo-włosa razem ze wszystkimi swoimi charami zmienia się w Amulet Fortune, zaś Ikuto i Yoru w Seven Seas Treasure!

Przemyślenia:

Geniusz! Bardzo mi się podobało! ^^ Ogólnie rzecz biorąc mogłabym tu teraz pójść w „kyaaaaaaa~!” i inne radosne okrzyki, które prawdopodobnie bardzo dobrze i wymownie podsumowałyby moją reakcję  na ten odcinek, ale ze względów estetycznych postaram się jednak sklecić coś bardziej natchnionego xD

Po kolei. Mała Utau była bardzo słodziutkim dzieckiem :) Jej fani mnie teraz pewnie zlinczują, ale… jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi na to, że ma fioletowe oczyska ;] Bardzo fajny kolor – szkoda, że nie ma takich w prawdziwym życiu <wzdycha> Przeszła mi nawet kiedyś przez głowę taka myśl, żeby zrobić sobie fiołkowe soczewki (i tak prędzej czy później przejdę z okularów na kontakty, więc czemu by nie poeksperymentować? ;)). Z pomysłu jednak szybko zrezygnowałam, ponieważ jestem zbyt dumna z mojego czysto-niebieskiego kolorku ;D

Ikuto ma fajny charakter starszego brata (btw – wiecie może ile jest lat różnicy pomiędzy nim, a Utau?) ^^ Sama mam dwójkę starszych braci (duuużo starszych) i wiem jak to wygląda – jestem do nich okropnie przywiązana, wiem że choćby świat się walił, mogę na nich polegać. Na pewno to samo odczuwała nasza mała blondyneczka :) Jej życie się rozpadło, nagle straciła oboje rodziców, więc wszystkie swoje nadzieje złożyła na barki brata, który musiał zdecydowanie zbyt szybko wydorośleć :(

Tsukasa mnie rozbroił kompletnie! xD Zastanawiam się, czy on gra idiotę celowo, czy naprawdę ma taki nieodpowiedzialny charakter? ;] Choć może wszyscy pisarze tacy są? Takie swego rodzaju bujanie w obłokach pewnie sprzyja w twórczości (trochę wiem po sobie – jestem okropnym grafomanem, a jednocześnie mam charakter marzycielki ;)) …ale żeby żerować na małym chłopcu? Wstydził byś się Panie Tsukasa ;P

Podobała mi się scena kiedy Ikuto zaczął krzyczeć na Tsukasę apropo tego, że nie można na nim polegać! Okropnie urocze! ^^ Chyba pierwszy raz dane nam było zobaczyć tą stronę charakteru, którą niebiesko-włosy zakopał głęboko w sobie ;) Nie potrafię sobie nawet wyobrazić kociouchego, gdyby teraz miał się też tak frywolnie zachowywać – prędzej bym się udusiła ze śmiechu xDDD

A! Strasznie fajne są ujęcia Amu i Tadase w wersji chibi! Szczególnie złoto-oka z tą wielką głową i burzą różowych włosów wywołała u mnie radosny chichot ^^

Hmmm… zastanawia mnie jedna scena – kiedy Ikuto i Tsukasa są pokazani, że niby podróżują przez Europę, a w tle zmienia się grafika. Ten most (100-19) można by od biedy podpiąć pod londyński Tower Bridge, ale ciekawi mnie ta katedra. W pierwszej chwili pomyślałam, że może to być Katedra z Barcelony (Hiszpania), ale szybko zweryfikowałam poglądy – tamta jest sto razy bardziej strzelista. Później natchnęło mnie, że może chodzi o tą z Orvieto (Włochy), ale znów wejście się nie zgadza… chyba za dużo myślę xD (musicie mi to wybaczyć – moja przyjaciółka jest maniakiem sztuki i trochę chcąc nie chcąc dociera do mnie pewna wiedza ;))

Wracając jednak do tematu – Aruto mi strasznie przypomina Tsukasę! Popatrzcie sobie na screeny 23 i 24 – fryz jest prawie idealnie taki sam! Czyżby pokrewieństwo, a może po prostu P-P lubią tak czesać swoich bohaterów? ;]

Pojawienie się Yoru wyszło całkiem fajnie – zostało wyjaśnione to, czego fani domyślili się już daaawno temu ;) Nasza mała chara zrodziła się z pragnienia wolności – zresztą to samo można powiedzieć o nowej przemianie Seven Seas Treasure. Początkowo wszyscy zrobili wielkie oczy – „Dlaczego pirat?”, ale po chwili zastanowienia można dojść do wniosku, że nie ma bardziej wolnych ludzi niż korsarze. Mogli robić co tylko chcieli, ocean stał przed nimi otworem, pełen nowych możliwości, przeróżnych okazji i przygód. Wolność to naprawdę piękna rzecz ^^

Podobała mi się także reakcja Tadase na te wszystkie wspomnienia – nareszcie zrozumiał swojego „brata” :) Aż nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć ich w przyszłym odcinku walczących ramię w ramię – wreszcie tak jak ma być! Mam nadzieję, że nigdy nie dowiem się jak to jest wystąpić przeciw własnemu przyjacielowi…

Strasznie podoba mi się screen 34! Zrobiłabym sobie z niego tapetę, ale nic z tego – nie przetrwała by za długo bo bracia pewnie woleliby jakąś bishoujo niż bishonena ;P

Miło było znów zobaczyć Amulet Diamond – moim zdaniem Amu świetnie wygląda w tej przemianie. Strasznie fajna jest ta sukienka (tak, jestem dziewczyną i nie mogłam sie powstrzymać, żeby tego nie napisać) – sama z chęcią kupiłabym sobie coś w ten fason ^^

Doszliśmy wreszcie do sceny kulminacyjnej, czyli przytulania! Samo patrzenie na screeny wywołuje u mnie szeroki uśmiech na twarzy, a to chyba mówi samo za siebie, prawda? Warto było przebrnąć przez te dziesiątki fillerów jeśli efektem końcowym jest tak słodziutki moment ^^

Fragmencik z Yoru to także było cudo – „Przysporzyłem Ci problemów, prawda?” ^^ Kto jak kto, ale to właśnie on powinien być najbardziej szczęśliwy z wyzwolenia Ikuto, ponieważ reprezentuje sobą uczucie wolności :)

Nowe przemiany wyszły fajnie. Podoba mi się Seven Seas Treasure, który rewelacyjnie pasuje do niebiesko-włosego. Po tragicznym (moim zdaniem) Death Rebel dostaliśmy balsam dla oczu :) Co się tyczy Amulet Fortune jest może ciut zbyt „frędzlowaty”, ale da się wytrzymać. Trochę ciekawi mnie filozofia tej przemiany.

Moje rozumowanie wygląda w ten sposób. Słowo „fortune” może odnosić się do dwóch rzeczy. Po pierwsze pewnie chodzi o czterolistną koniczynkę, która powstała z połączenia wszystkich shugo char Amu – wiadomo, że od zamierzchłych czasów jest ona symbolem szczęścia. Druga rzecz jest może naciągana, ale cóż ;] Teoretycznie największym szczęściem i marzeniem kobiety jest pójście do ślubnego kobierca, a więc dlatego mamy „fortune” i suknię ślubną ^^ Moim zdaniem wszystko to odnosi się właśnie do słowa „szczęście”, a hasło z wikipedii, że „Amu represents the girl who wants to marry her true love” („Amu przedstawia dziewczynę, która chce poślubić swoją prawdziwą miłość”) jest ździebko naciągane… ale ja to ja – mogę się mylić ;]

Tym sposobem doszliśmy do końca tej notki – w pewnym sensie chciałabym, żeby była już sobota xD Jeśli Satelight nie umieści w odcinku 101 („Podarta książka z obrazkami! Tragiczny sekret!” ) TEJ i TEJ kwestii Ikuto to uduszę ich własnymi rękoma ;P Póki co jednak bądźmy dobrej myśli ^^

Screeny:

scd100-01scd100-02scd100-03scd100-04scd100-05scd100-06scd100-07scd100-08scd100-09scd100-10scd100-11scd100-12scd100-13scd100-14scd100-15scd100-16scd100-17scd100-18scd100-19scd100-20scd100-21scd100-22scd100-23scd100-24scd100-25scd100-26scd100-27scd100-28scd100-29scd100-30scd100-31scd100-32scd100-33scd100-34scd100-35scd100-36scd100-37scd100-38scd100-39scd100-40scd100-41scd100-42scd100-43scd100-44scd100-45scd100-46scd100-47scd100-48scd100-49scd100-50scd100-51scd100-52

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 15 września 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 27 Komentarzy.

  1. Ja uwielbiam ten odcinek!
    Po tym odcinku pokochałam jeszcze bardziej Tsukasę!
    A jeśli chodzi o Amuto!
    Nie mogę wybaczyć PP, że [spoiler]rozdzielą tą parke[/spoiler]

    Gratulacje!
    Ja narazie jestem mam mieszanę uczucia jeśli chodzi o 3 serię…
    jeśli po 3 odcinkach nie zobaczę Ikuto,
    ani nie będzie wzianki o nich,
    najprawdopodobniej to dam to jako „on-hold”
    ledwo przetrzymałam te fillery w tej serii bez niego…
    że jak znowu zafundują mi coś takiego na dłużą mete to chyba zejdę z tego świata…
    mam nadzieje jednak, że po tych paru styuacji, które sugerują na to, ze Utau i Kukai
    są ze sobą to chcę to zobaczyć w 3 serii…
    chcę też, żeby Tadase zrozumiał, że Amu i Ikuto są w sobie zakochani
    i nie próbował Ikuto odbić Amu podczas jego nieobecności,
    bo coś takiego tylko mnie wkurzy…

    Ps. Ja się nie gniewam, a raczej dziękuje! Tsukasa–> Aruto),
    która wygląda jak pozostałe…
    W sumie Ikuto też jest podobny do nich… *rozmyśla*

    Co do SST, nic dodać nic ująć :D
    Seven:
    1. Ikuto
    2. Amu
    3. Yoru
    4. Miki
    5. Ran
    6. Su
    7. Dia
    Seas:
    Alto, Ikuto’s father got lost at sea.
    Treasure:
    Amu opening up to him was his treasure.
    z wiki :D

    Ja nie mogę się doczekać, jak Ikuto uratuje Amu,
    ciekawe czy będzie „Yo, hime!”…
    awww… Yuuichi!

    O rany… takie fotki wywołują u mnie chęć przytulenia go… *.*

    Ja też! Poza tym mnie zastanawiają jej buty…
    nie jestem zwolenniczą obuwia, (zawsze mam problem jeśli chodzi o buty)
    ale te są takie nie typowe,
    że chciałabym to zobaczyć w realu jak to dokładnie wyglada…xD

    Dokładnie! Ta scena ma swój urok…
    Jednak scena z mangi jest boska!
    Bardziej podoba mi się to, że on siedzi na ziemi, a ona go przytula niż to,
    że unoszą się w powietrzu, ale scena mimo wszystko bardzo piękna i wzruszajaca,
    a to zdziwinie i niedowierzanie Ikuto jest po prostu boskie!

    Kolejna dawka słodziutkiego Yoru… *.*
    On był taki kochany jak spotkał Ikuto jako DL,
    teraz to było coś przesłodziutkiego *.*
    Chcę takiego w domciu!

    Amulet: Amu’s given name is part of the word „Amulet.”
    Fortune: Can mean luck or wealth (hence Seven Seas Treasure).
    (również z Wiki)

    Ps. Zapraszam do mojego lj :D
    http://chisaihoshi.livejournal.com

  2. jejcia ten odcinek jest porostu boskiiiiiiii…. nie mogłam sie doczekać jak połącza się humpty luck i dympty key, a co do ich przemiany to są takie kawaiii.. jeśli chodzi o wiem pomiędzy ikuto a utau to jakieś 3 lata ona ma 14 a on 17 (chyba) bo czytałąm kiedyś ze ona ma 14 lat. Jestem ciekawe co oni zaoferują nam w 3 serii??!!

  3. Aż kurde chcę rzucić około 10 odc i zacząć oglądać od 100, nie przejmując się tym, że pewnie nic nie zakapuję… liczy się to, że Amu się rzuci Ikuto na szyję *O*

  4. Gdzie moge obejrzec 100 odcinek ? ^.^

  5. Mały Ikuto był boski!! Ta jego fryzurka i Utau i w ogóle…jednym słowem: KAWAIII!!! Apro po, widzieliście Ikuto w musicalu? Boże…

    Zapraszam, na moję stronkę ,tam jest więcej o musicalu, a w weekend dodam najnowsze informacje…

    Ale o czym to miałam…

    Aha, Ikuto był kawaii :D A co to tej sceny jak Ikuś wrzeszczy – była już podobna. Jak z Tsukasą byw planetarium i Ikuto coś tam mówi „Nie musisz mi o tym mówić” i nagle Tsukasa zaczyna mu przed nosem takim czymś jeździć :D Momentalnie Ikuto robi chara chagne :D co ja się będę opisywać, chodzi mi o to: http://www.youtube.com/watch?v=NJd5oEE2L4s
    Na końcu Ikuto ma ten sam wyraz twarzy co w tej scenie :D
    Ciekawe jest, że mały Ikuto to głos Yoru…zastanawiałam się jak to zrobią, gdy we wspominaniach pojawi się Yoru ale on nic nie mówił więc :D

    Niech no tylko Geeksquads dadzą ten odcinek to się nacieszę świetną jakością….

  6. Odcinek najfajniejszy chyba z wszystkich. Warto było wytrwać te 99 odcinków żeby w końcu zobaczyć coś takiego xD Powiem szczerze, że ja ze starczym o 3 lata bratem niezbyt się lubimy. To znaczy on mi bardzo lubi dokuczać bo wie, ze ja tego nie lubię, ale w ważnych i trudnych chwilach można na niego liczyć :D

  7. @LittleStar
    „Nie mogę wybaczyć PP, że rozdzielą tą parke”
    Jeśli po rozłące zaserwują nam coś ultra-uroczo-romantycznego, to jestem w stanie im wszystko wybaczyć xD

    Co do 3 serii – jeśli chcą zrobić kolejne 51 odcinków, to na bank jakieś 80% to będą fillery (liczę na trochę Kutau i Rimahiko! ^^) ….Ale i tak będę to oglądać – zdaję sobie sprawy, że rzucenie blogowania SC mogłoby się spotkać z dezaprobatą ;]]]

    To tłumaczenie apropo SST – ktoś miał wyobraźnię jak to pisał xD Moim zdaniem „skarby siedmiu mórz”, to po prostu odnośnik do piratów. W końcu taki zwrot często się przewija w korsarskich opowieściach ^^

    Właśnie o “Yo, hime!” mi chodziło! Bardzo, bardzo, bardzo chcę to wreszcie usłyszeć! …ale spokojnie – jeszcze tylko 3-4 dni ;)

    „takie fotki wywołują u mnie chęć przytulenia go”
    Żebyś wiedziała! Chętnie zamieniłabym się z Amu miejscami xDDD

    Buty? One wyglądają tak nieprawdopodobnie, że nie wiem czy coś podobnego w ogóle istnieje ;D Btw ja nie lubię kupować butów – zawsze albo brzydkie, albo nie mój rozmiar (a mam dość powszechne 38-39!)

    Moim zdaniem obie sceny mają swój urok ^^ Za to łączy je to, że obie są niewypowiedzianie urocze ^^

    „Chcę takiego w domciu!”
    Jak dostanę czarny filc to na 100% robię plushie Yoru! Możliwość „wymiziania” go jest bardzo kusząca ;)))

    Masz swój LJ? Muszę Cie zalinkować ;)

    Drugie miejsce? Wow! Gratulacje! Masz talent do grafiki bo bannerek wyszedł Ci świetnie ;) Podziel się swoimi umiejętnościami ^^

    @Karin
    Jest boski ^^ Mówisz? 3 lata? Dobrze wiedzieć ^^ Ja z braćmi mamy dużo większą różnicę, ale i tak myślę, że w przypadku Utau i Ikuto ta więź rodzinna działała na tej samej zasadzie ^^

    3 seria będzie pewnie pełna fillerów + odrobinki mangi kiedy ukaże się ciut więcej rozdziałów. Liczę też na odcinki z Kutau i Rimahiko! ^^

    @Eri
    Hahahaha to skoro aż tak nie możesz wytrzymać, może po prostu przeskocz fillery i zacznij tak od 97?

    @aiko994
    Wystarczy poszukać. Tu masz stream:
    http://www.animeseason.com/shugo-chara-doki-episode-49/
    A tu download w lepszej jakości:
    http://anime-stop.webs.com/apps/blog/show/1744117-shugo-chara-100

    @monilip
    Hmmm… ten musicalowy Ikuto wygląda ciut… dziwnie. Chyba jednak wolę wersję rysowaną ;)

    No tak – faktycznie była podobna scena ;) Tyle, że tam po prostu zrobił chara change, a tutaj zachowywał się w ten sposób jeszcze przed narodzinami Yoru ^^

    „Niech no tylko Geeksquads dadzą ten odcinek to się nacieszę świetną jakością”
    Ja żyję na KiraKira lub HorribleSubs – nie chce mi się tyle czekać na nowe odcinki. Te nie są przecież tragiczne jakościowo, a za to wychodzą już w niedzielę ^^

    @Rilla
    To prawda – wszystkie męki przy fillerach zostały nam zrekompensowane xD
    Bracia tak mają – ja z moimi uwielbiamy sobie dogryzać, ale to wszystko pozostaje w sferze „z miłości” jak to mawia moja mama xD Starsi bracia niech sobie mówią co chcą, ale nie wyprą się tego, że siedzą w nich bardzo opiekuńcze instynkty względem ich małych siostrzyczek ^^

    Właśnie! Mogę Cię o coś zapytać? Kiedy zobaczyłam Twój nick, moim pierwszym skojarzeniem była „Ania z Zielonego Wzgórza” i tak się zastanawiam czy trafiłam, czy to zbieg okoliczności? ^^ Kiedyś przeczytałam całą serię o Ani i bodajże jej córka miała tak na imię :)

    Pozdrawiam ^^

  8. Ja w sumie też, ale jak nadzą teraz na pierwszy plan Tadamy to się wkurzę…
    Jeśli fillery będą w miarę w porządku takie np. jakbyły z Yuą, albo tą fanką Utau,
    albo jak Amu była menadżerem Utau to mi nie przeszkadza :)

    “skarby siedmiu mórz”, wiesz ja też tak myślałam…
    ale to tłumaczenie nie jest złe :D

    Taaaaaaaa… już sobie szynuje, że wrzuce sobie to na fona…
    ale narazie… cicho sza! xD

    Jabym skoczyła do tego anime i zabrała bym stroje Amu, Utau i
    zmolestowałabym Ikuto xD

    Pewnie tak… ale pewnie japończycy zaraz zrobią coś na wzór tego… xD
    Skąd ja to znam… -.-
    Ja też zawsze mam tak, że nigdzie nie ma takich jakie ja chcę,
    albo jak znajdę to nie ma mojego numeru,
    albo są za duże, albo za małe…
    najciężej mnie zaciągnąć na zakupy buntów…

    Ty wiesz, że ja też myślałam nad tym… xD

    Wow, dzięki… ale pewnie i tak będe na niego wrzucała co jakiś czas
    jakieś graficzki, chyba, że w następnym epku pojawi się coś to sprawi,
    że znowu się zabiorę za graficzkę :D

    Arigato, raz na czas wyjdzie mi coś fajnego…
    poza tym nie ukrywajmy, że to wszystko przez fotke Amuto tak fajnie to wygląda :D

  9. Jak dla mnie, screen’ów jest mało :)
    To teraz spróbuję się rozgadać, żeby nerwy się rozplynęły.
    Amu leciala do Ikuto idiotycznie >…< Pozytywne "Ła"!
    "Ikuto rozumie swoją miłość do Amu"!
    Kyaa, ja chcę sobotę. Ok, przejdzie mi to jakoś zadaniami ;D
    Tak więc, szybko, soboto!
    Pozdrawiam!
    Szczęśliwa Aikaa.

  10. ten odcinek był żeczywiście Kawaiii a ta scena przytulenia jest Super
    a według mnie PP-p powninny zakończyć tą mangę bo to się nudne zacznie robić xDDD

    i zapraszam na mój blog który założyłam z kumpelą i pisze tam jako Mitsuki
    http://dog-in-the-frog.blog.onet.pl/
    pozdro

  11. Mój nick to chyba tylko zbieg okoliczności xD Ale jak tak o tym wspomniałaś to też sobie przypominam, że chyba tak się nazywała :D

  12. Odcinek świetny!
    Co do Tsukasy…czy może być taka możliwość ze to ta sama osoba co Aruto?
    Wiem Wiem! ze to bardzo MAŁO PRAWDOPODOBNE.
    No ale pomyślałam tak bo ta fryzurka tylko trochę zmieniona a oczy ma tez fioletowe…może on udaje kogoś innego żeby być blisko syna? albo nic nie pamięta?…chociaż nie to nierealne ;P

    Nie czytam mangi(głównie dlatego ze nie umiem anglika) a oglądam obrazki i nie moge doczekać pewnej sceny AmuxIkuto :3 Mam namyśli najlepszy jaki czytałam chap.43!
    Na pewno pokoloruje 2-3 strony tego chapcia w Photoshopie!!

    A i mam pytanko…co się stało temu piesku??

  13. No to dziś może doda się caly ;]

    Jak dla mnie, screen’ów jest mało :)
    To teraz spróbuję się rozgadać, żeby nerwy się rozplynęły.
    Amu leciala do Ikuto idiotycznie >…< Pozytywne "Ła"!
    "Ikuto rozumie swoją miłość do Amu"!
    Kyaa, ja chcę sobotę. Ok, przejdzie mi to jakoś zadaniami ;D
    Tak więc, szybko, soboto!
    Pozdrawiam!
    Szczęśliwa Aikaa.

  14. No dobra, wreszcie się zabrałam za ten komentarz.Moim zdaniem odcinek naprawdę był prześwietny, ale scena przytulania tak jakoś średnio mi się podobała, tak jak i przemiana Amu i Ikuto, które już w mandze kompletnie mnie odrzuciły, a w anime.. no dobra, Ikuto wygląda nawet dobrze, ale kiecka Amu nie podoba mi się wcale. Niektóre scenki ze wspomnień Ikuto przewijałam sobie nawet kilka razy, żeby przyjrzeć im się lepiej. Scenka, w której Ikuto mówi Utau, że nie powinna płakać już w mandze bardzo mi się podobała, a tutaj wyglądała ona nawet lepiej. No i oczywiście fragment, w którym mały Ikuto wydarł się na Tsukasę. To było piękne. Niech ktoś jeszcze tak na niego nawrzeszczy, będę miała radochę xD. W każdym bądź razie czekam na kolejną sobotę, bo ciekawa jestem, jak to zrobią dalej.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  15. Oki, napiszę bardzo krótko. Nie mam czasu w ogóle >.///<

    Odcinek był prześwietny i po rozpoczęciu endingu nie mogłam uwierzyć, że pozostał cały tydzień czekania… To za dużo.
    Było mnóstwo różnorakich momentów, które przyjemnie się oglądało. Wreszcie doczekaliśmy się nowych transformacji ^^ Wspomnienia Ikuto były pokazane jak być powinny. Scenka z wydarciem się wymiata xDDDDDD Za to Amu/Tadase w wersji SD mnie po prostu rozwalili… w dobrym znaczeniu ;]
    Ogólnie – więcej takich cudeniek <3 Jak na jubileusz, to się nawet postarali. Mają szczęście xD
    A tak w ogóle, to jeszcze jest jedna cecha tego odcinka – to było zdecydowanie cukierkowate (głównie grafia)!
    Pozdrowionka ;*

    • Eeee?! A z tym co się porobiło? Początek brzmiał:
      „Oki, napiszę bardzo krótko. Nie mam czasu w ogóle >..>”
      A nie było takie krótkie o_O Usunęło mi czy jak?

      • No dobra, teraz to się na serio się zdenerwowałam.
        Zacznijmy jeszcze raz:
        Początek brzmiał:
        „Oki, napiszę bardzo krótko. Nie mam czasu w ogóle. Dorwać kompa w tygodniu na 2-3 godziny to niebywały sukces, a wtedy nie mam siły na nic, więc wybacz, że nie komentuje. Ale zawsze, gdy się zabieram, wymiękam już na początku. Ech, determinacja sto procent normalnie.”

        Nie kapuje tego. Naprawdę.

        • Mi tak samo ;/
          I różne emotki przeinnaczyly się.
          Jedynie Shourii może to naprawić…

          • Prawdopodobnie tak…

            • W tym problem, że nie mam pojęcia co się z tym dzieje :( Przekopałam wczoraj wszystkie możliwe opcje na WP i nie widzę co może wadzić :( Inne osoby też piszą długie komentarze jak np. LittleStar, ale działa im wszystko bez problemów…
              Ja już naprawdę nie wiem co z tym fantem zrobić [bezradność] Spróbuję poczytać forum WordPressa, a jak nie to napiszę maila do serwisu, żeby mi powiedzieli co jest nie tak – w każdym bądź razie na chwilę obecną nie pozostaje mi nic innego jak wszystkich przeprosić za problemy :(

              Aikee – możesz mi pełen komentarz (jeśli go jeszcze masz) przesłać na gg, a ja doedytuję go do aktualnej krótkiej wersji.

              Pozdrawiam ^^

  16. Tak, tak xD Ten odcinek był świetny! Dziecko z takim tempem pisania komentarzy, jak ja dopiero dziś się za to wzięło;p Ale zaraz idę oglądać nowy ep:D:D Cieszę się, że przeszliśmy do wydarzeń z mangi i widzimy częściej Ikuto^^

  17. Jak dla mnie, screen’ów jest mało :)
    To teraz spróbuję się rozgadać, żeby nerwy się rozplynęły.
    Amu leciala do Ikuto idiotycznie. Zdawało mi się, że mijaly wieki, a ona dalej leci z otwartymi ramionami.
    Później już w ogóle nie skupiali się na sobie ;/ tzn. AmuxIkuto. Powiedzieli sobie „Ikuto!” „Amu” i od razu Yoru i cała reszta. Ja chcę więcej romantyzmu.
    A w wspomnieniach Ikuto nie ma Amu! Liczylam na to, że te łańcuchy, które pojawily się w jego wspomnieniu nagle BUM pod wplywem wizji uśmiechającej się Amu -.- A tu co?
    Tylko dzieciństwo.
    A te czasy były jakieś dziwne. Wyglądało to jak w sredniowieczu ;/ Aż nowoczesny Yoru nie pasowal mi do tych klimatów xD
    Co do Chara Nari: Amu wygląda jakby miala anemię. Jest już wyjątkowo chuda, a jeszcze te rajstopki i rękawiczki ją poszczuplają ;/ Bosh, ona chodzi prawie do gimnazjum, a nie do zerówki! Może i tak wyglądają dziewczynki w Japonii, ale bez przesady ;/ A Ikuto nie pasuje mi do stroju pirata. Tłumaczyłam sobie już nie raz, że to przez to całe powiązanie jego ojca z morzem, ale i tak coś nie tak. xD
    Mam nadzieję, że w sobotę (już blisko) zobaczymy piękne słowa Ikuto „Yo, księżniczko”! Ja chcę zobaczyć Amu w objęciach Ikuto.
    W oczach granatowowlosego zniknęły te since. Nareszcie.
    O, teraz zauważtlam że piszę o podobnych rzeczach co Gwiazdeczka xD
    http://shugochara.blog.onet.pl/Ikuto-Tsukiyomi-Chara-Nari-Sev,2,ID376775100,DA2009-05-10,n
    http://shugochara.blog.onet.pl/Amu-Hinamori-Chara-Nari-Amulet,2,ID376290226,DA2009-05-05,n
    Od Ichi dowiedzialam się o przemianach wszystkiego xD
    Amu otwiera serce do swojej prawdziwej miłości! Łaa. Pozytywne „Ła”!
    „Ikuto rozumie swoją miłość do Amu”!
    Kyaa, ja chcę sobotę. Ok, przejdzie mi to jakoś zadaniami ;D
    Tak więc, szybko, soboto!
    Pozdrawiam!
    Szczęśliwa Aikaa.

  18. nie czytałam komentarzy innych osub lecz amu raczej wyglonda mi na królową nie na pannę młodą .

Skomentuj

