Shugo Chara!! Doki! – Odcinki 98-99

sc98-99-title

Weekend – jak to słowo pięknie brzmi! ^^ Swoją drogą, wiecie co wczoraj słyszałam? Podobno kobiety mają strach przed pająkami zapisany w genach xD W moim przypadku sprawdza się to w 100 procentach ;P Tak więc drodzy mężczyźni – jeśli wasza siostra/mama/dziewczyna krzyczy, ponieważ widzi tą ośmio-nożną bestię, to macie się nie śmiać, tylko iść się jej pozbyć ;)

Odchodząc jednak od tematu <brrrr> pająków, przejdźmy do Shugo Chary. Znowu wróciła mi chęć do oglądania tej serii ^^ Ostatnio musiałam zrobić sobie przerwę, ponieważ fillery mnie męczyły i ogólnie zabrakło SC tego błysku. Jednak 2 ostatnie epizody to prawdziwy czad w trampkach, a ja z wielka chęcią powiem o nich słów kilka ;) Postaram się też wtrącić moje trzy grosze komentarza apropo rozdziału 44 – strzeżcie się xD

ODCINEK 98:

sc98-title

Osobą, która ma pomóc naszym Strażnikom okazuje się Nikaudou! Razem z nim odkrywają, że Easter będzie próbował rozprzestrzenić dźwięk skrzypiec Ikuto za pomocą transmisji radiowej. Ekipa nocą dociera do wieży w nowo-otwartym parku rozrywki. Bohaterów niepokoi wielka ilość X-Eggów gromadzących się w tym miejscu. Nagi i Rima współpracują aby je zatrzymać, a reszta Guardians biegnie dalej. Nagle ponownie wykluwa się Temari, a chłopak robi Chara Nari w Yamato Maihime!

ODCINEK 99:

sc99-title

Rima zna tajemnicę Nagiego dotyczącą jego podwójnej osobowości. Razem, dwójka ta, oczyszcza X-Eggi wykonując atak Queen’s Waltz. Reszta Guardians natyka się na kolejną przeszkodę – nasączonego energią X-Jajek wielkiego psa. Yaya widząc poświęcenie Tadase i Amu, postanawia zająć się sprawą i pozwolić im iść dalej. Z pomocą przychodzi jej także Utau. Dziewczyny łączą siły, aby pokonać wroga. Tymczasem nasi bohaterowie docierają na szczyt wieży i spotykają tam Ikuto oraz gości z Easter. Tadase staje do walki z niebiesko-włosym. Amu wiedząc, że dwójka ta w głębi serca tego nie chce, otwiera Humpty Lock, za pomocą Dumpty Key!

Przemyślenia:

Rewelacyjne odcinki! Naprawdę bardzo mi się podobały – wreszcie widać za co kochamy Shugo Charę. Dużo akcji, świetne efekty oraz trochę tkliwej historyjki daje ciekawą mieszankę, którą z przyjemnością się ogląda ;] Fillerom brakuje polotu i tego rozmachu, który oglądaliśmy w ostatnich epizodach.

Jeśli chodzi o odcinek 98, to zdecydowanie najfajniejszą postacią był Nikaidou! Uwielbiam gościa i trochę szkoda, że tak rzadko się pojawia ;) Szczególnie podobała mi się scena z Suu (hahhaha nawet  się zarumienił! xD) – rozbraja mnie ten paring ;] Także aluzja dotycząca tego, że jest popularny wśród mam uczniów była świetna (oczywiście do pary z hasłem, że to dlatego, iż wygląda na to jakby nie miał dziewczyny… Yukari pewnie by się wkurzyła xD) Btw fakt, że znał datę urodzin Sanjou zdecydowanie potwierdza, że mieli się kiedyś ku sobie (i nadal mają ^^)

Drugi ważny wątek to oczywiście Rimahiko! Fani tego paringu dostali w tych dwóch odcinkach taki materiał do swobodnych okrzyków „kyaaaa~!”, że pewnie na youtubie namnożyło się AMVów o tej dwójce ;] …ale naprawdę są świetni! Tyle w tym sarkastycznych docinków i smaczków, że aż się czeka na kolejne odcinki z ich udziałem ^^ Queen’s Waltz wyszedł bardzo fajnie, ale Yamato Maihime jest jakieś takie… dziwne.

Nie wiem dlaczego lecz przemiana Nagiego z Temari (super było ją znów zobaczyć ^^ Kochałam jej komentarze, że czegoś nie zrobi, ponieważ „pobrudzi sobie kimono” :]]]) w niektórych ujęciach wygląda rewelacyjnie, a w innych niespecjalnie. Za to podobał mi się „Nadeshiko-mode” xD

Motyw z Saeki Nobuko załatwili jakoś tak szybciutko – pamiętam jak się fani Amuto kiedyś ekscytowali, ponieważ powiedziała Amu, że ta chce ocalić „kogoś dla niej specjalnego” ^^

Co się tyczy samego Ikuto – już pisałam, że aktualnie aż nie mam nawet ochoty robić mu screenów za względu na wymęczony wygląd, buuuu :(

Przechodząc do odcinka 99 – rozbroiła mnie Yaya! „Przy Rimie nie mieliście takich min” xD Chociaż trzeba jej przyznać, że po początkowej wtopie, potem była już naprawdę „cool” ;) Jej charakter przez całą serię zdecydowanie sporo wyewoluował na plus ^^

Utau za to dopełniła obraz ;) Faktycznie ma „charakter młodszej siostry” ^^ Podoba mi się, że w pewnym sensie dobrali ją do kogoś innego niż Amu. Póki co wyglądało to tak, jakby nasza tsundere piosenkarka nie miała żadnych innych przyjaciół, a tak już zyskała kolejną osobę, z którą się w jakiejś tam płaszczyźnie rozumie ^^ Jako fanka Kutau oczywiście nie mogłam nie zwrócić uwagi na stwierdzenie, w którym powiedziała Yayi, iż „Kukai mówił, że jesteś bardziej rozpieszczonym typem”. Yes! Satelight, mam do was taką piękną prośbę – jeśli już robicie to Dokki Doki, to może wciśniecie tam parę ślicznych Kutaowych fillerków? Prooosiiiimyyyy~! ;]

Walka Tadase z Ikuto okropnie mi się podobała! Wszystko było tak dynamicznie zrealizowane, pełne szczęku stali, zaciętości, zawziętości i pięknej grafiki! ^^ Jak ja uwielbiam takie momenty, kiedy prawdziwie można nacieszyć oczy.

Przy okazji – strasznie fajne zrobili to przejście z ujęcia kiedy oboje są mali, do tego jak są już dorośli (no powiedzmy „dorośli” ;)). Chodzi mi o screeny 99-24 i 25. Ich włosy niby tu i tu wyglądają prawie tak samo, ale twarze zdecydowanie są bardziej dojrzałe. Ikuto ma dużo mniejsze oczy niż w wersji little, za to Tadase wydłużyła się antenka (nie mogę się powstrzymać przed skojarzeniem z Edem z FMA ;D).

Amu w końcu otwiera kłódeczkę. Czytając mangę czekałam z niecierpliwością na ten moment, ale trochę się zawiodłam na możliwościach Humpty Locka i Dumpty Keya – żeby wszystko co mogą zrobić, sprowadziło się do pokazania wspomnień? Taka trochę lipa… Chociaż kto wie, może P-P postanowi coś jeszcze dołożyć do tego wątku w przyszłości ;)

W sobotę ukaże się w pewnym sensie odcinek jubileuszowy, ponieważ SC stuknie setka ;) „Narodziny Dwóch Chara Nari!” zdecydowanie odnosi się do Amulet Fortune i Seven Seas Treasure , a więc zobaczymy wreszcie Ikuto w wersji pirackiej ^^ Pojawi się także Dia co przypomina mi, że w mandze była fajna scena kiedy Amu rzuca się na szyję kocio-uchemu… czyżbyśmy wreszcie mieli to zobaczyć w ruchu? W każdym bądź razie fani Amuto już pewnie odliczają godziny do jutra xD

lfwpa_shugo_chara_chapter_44.nakayoshicoverSC chapter 44 – (pierwszą rzecz, na którą zwróciłam uwagę na okładce był screen z Arisy… chyba jest za mną coś nie tak xD) niby cały rozdział miał bardzo pozytywną wibrację, ale końcówka była naprawdę zaskakująca – chyba nikt się tego nie spodziewał! Pierwszą ważną sprawą jest to, że Shugo Chara jednak się nie skończyła ;P Trochę miałam nadzieję na miły happy end, ale po głębszych przemyśleniach doszłam do wniosku, że tak wszyscy się skupili na wątku miłosnym, że zapomnieli o czym ta seria jest naprawdę ;) Chodzi o „prawdziwe ja” naszej bohaterki, a jak do tej pory go nie odnalazła, więc jakim prawem miałby być koniec? To prawda, że będę tęsknić za Ran, Miki i Suu, ale z drugiej strony to Dia przedstawia wewnętrzny blask Amu, a tym samym jest najbliższa bycia tą jej wymarzoną osobowością. Różowo-włosa powoli odnajduje prawdę, czyli teoretycznie pozostałe shugo chary będące tylko jej „możliwymi osobowościami” są zbędne… tyle że w pewnym sensie jest to strasznie niekonsekwentne ze strony P-P! Dlaczego Ikuto nadal ma Yoru choć teoretycznie jest mu już niepotrzebny? Pokręciły ten wątek Panie autorki i mam nadzieję, że w październiku usłyszymy jakieś dokładniejsze wyjaśnienia :) Liczę też, że ta nowa arca będzie krótka i treściwa – moim zdaniem zbyt długie rozwlekanie SC nie wyjdzie tej serii na dobre. Co tam jeszcze… a tak! Prawie wszyscy Guardians w tym roku kończą szkołę, więc co z Yayą? Mangaki oleją ją tak samo jak Kukaia? (swoją drogą może pojawi się ponownie bo jakby nie było reszta dołączy do jego szkoły ;)) Chyba, że po to wrócił Kairi – aby zabrać się za Strażników w miejsce „starej gwardii” ^^ W każdym bądź razie dowiemy się za miesiąc – czekam z niecierpliwością co z tego wyniknie ^^

Screeny:

sc98-01sc98-02sc98-03sc98-04sc98-05sc98-06sc98-07sc98-08sc98-09sc98-10sc98-11sc98-12sc98-13sc98-14sc98-15sc98-16sc98-17

sc99-01sc99-02sc99-03sc99-04sc99-05sc99-06sc99-07sc99-08sc99-09sc99-10sc99-11sc99-12sc99-13sc99-14sc99-15sc99-16sc99-17sc99-18sc99-19sc99-20sc99-21sc99-22sc99-23sc99-24sc99-25sc99-26sc99-27sc99-28sc99-29sc99-30

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 11 września 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 30 Komentarzy.

  1. Nigdy jeszcze nie cieszyłam się tak z żadnego previev’u! Kurczę, ja właśnie liczę godziny xD Ohh. .. dziś w nocy nie śpię. Pojawila się we mnie ta stara, sobotnia tradycja ;]
    Rozumiem dokładnie tak samo odejście naszych Shugo Char. Dia także. W końcu ktoś musi cieszyć się z „wygranej” Amu.
    Yaya i Utau są razem słodziutkie. Ten dziwny, podniesiony głos gdy Utau mówi. Swoją drogą, przypomina mi ona Ikuto. Pozwolę sobie wykorzystać obrazek od Alex: http://img262.imageshack.us/img262/5478/sc7532.jpg . Po prostu Ikuto grający na skrzypcach w świetle księżyca! Nie wyobrażam ich sobie razem. Tzn. IkutoxUtau. Jak by to niby było? Dwójka ludzi ma wypełniać swoje serca nawzajem, a nie być „bliźniakami”.
    Dobrze, że już szkoła, jakoś mi zleci ten miesiąc na testach i kartkówkach i… SHUGO CHARA CH. 55!!! Tak, nie mogę się doczekać, gdy dostanę na MyAnimeList wiadomość informacyjną xD
    Co do screen’ów.. Patrz przedostatni. Nawet Ikuto się zainteresował „dziwnym blaskiem”! Ostatnio znalazłam taki śliczny art tych dwóch Chara Nari: http://img216.imageshack.us/img216/8477/fe4ec27c777c79506e53162.jpg Kawaii *p* A jakie rumieńce ;]
    Dla samego Ikuto staram się rozgryźć któryś z programów ^^ Chcę przerobić na cacy tego słodziaka.
    Ale wracam do chapter’a. Przeczytałam go bardzo szybko i nawet nie zauważyłam, gdy byłam już na 33 stronie. Łaa, ja chcę żeby to się szybko skończyło >.< Nie chcę już życia bez Ikuto. Niech on wraca, szybko! Co ja mam czytać?! Amu mnie nie interesuje bez swojej drugiej połówki.
    Patrz screen 99-27. Amu mogła zobaczyć jaki Ikuto był przystojniak już dawno. Ah, szczęściara, pewnie na żywo lepiej da się ocenić.
    Okej, już dawno się tu nie rozpisywałam ;] Shugo Chara mnie motywuje @_@ Czekam na notkę o setnym odcinku!

    Aikaa

  2. O.O Jak tak się na to patrzę to przypomina mi się, że warto ,,zjeść,, te fillery [obecnie ciągle na 80 odc jestem] i gonić dalej, a nie napawać się tylko streszczeniami. Z resztą, tak mówiąc szczerze jak widze zmęczonego Ikuto to aż mi się chce znowu załączyć 65 odc ^^.

  3. Narazie przeczytałam, więcej napiszę…
    nieco póżniej
    Tylko taki mały szczególik…
    „Dlaczego Ikuto nadal ma Yoru choć teoretycznie jest mu już niepotrzebny?”
    http://www.onemanga.com/Shugo_Chara/37/21-22/
    może chcę być jak jego ojciec „he was a proud stray cat”
    poza tym od dziecka był miał taki koci characterek,
    w przeciwieństwie do Amu, która chciała się zmienić…

  4. Sorry, że nie na temat, ale nie mogę się powstrzymać :D.

    Pająki mają osiem nóg :P. Poza tym uważam, że robactwo o sześciu nogach jest bardziej obrzydliwe, ale nie jestem kobietą i pewnie się nie znam :P.

    • Hahahahahaha ale dałam plamę xDDD
      Ale widzisz – ja mam paniczny lęk przed pająkami, więc jakoś nigdy im się nie przeglądałam, żeby liczyć odnóża ;P

      Hahaha naprawdę nie mogę się teraz powstrzymać, żeby się z siebie nie śmiać ;) Już to poprawiam ;]

  5. To ja się teraz rozpisżę, póki jestem świeżo po obejrzeniu odcinków i pamiętam jeszcze, co chciałam napisać
    Odc.98 – taak, Nikaidou naprawdę jest świetny, najbardziej podobał mi się wątek z Suu, no i jeszcze jego reakcja na zobaczenie zdjęcia Yukari na tapecie. To było świetne. Ale i tak chyba bardziej podobała mi się w tym epizodzie Rima. Pomijając fakt, że jest kiepska z biegów (to tak jak ja, już lubię ją jeszcze bardziej), to ta jej podejrzliwość jest słodka. Przy kwestii „Nie podaje ręki kłamcom” już miałam w oczach łzy rozbawienia, a przy mince do kwestii „Co o tym myślisz, Kusukusu?” płakałam już ze śmiechu na całego. No i jej „mowa motywująca”, jaką strzeliła do X-Eggs i przy okazji też do Nagiego, była naprawdę pouczająca. Powiem nawet, że trochę mnie przekonała co do tego, że nic nie jest niemożliwe. Bo ostatnio miałam lekkie wątpliwości, ale dzięki niej już mi przeszło. Co się zaś tyczy Nagiego, to faktycznie cudownie było znowu zobaczyć Temari, ale przemiana Nagiego nie podobała mi się wcale. Wiem, trochę dziwna jestem, ale tak jak Rizumu nie lubię, a przemianę z nim uwielbiam, to z Temari jest zupełnie odwrotnie. No i jako wielka fanka Rimahiko (to co prawda nie Kutau, ale….) jestem odcninkiem zachwycona, zarówno tym, jaki początkiem następnego ^^
    Odc. 99 – tak, tak, tak!! Nareszcie doczekałam się mojego ulubionego fragmentu czyli walki Utau i Yayi z tym wilkiem. Zwłaszcza jej złowieszcza minka tuż przed przemianą z Iru mnie rozbroiła. Tak to tylko ona potrafi, żeby najpierw pojawiać się jako anielica łagodnie tłumacząca Yayi co i jak, no i życząca powodzenia Tadaskowi i Amu, a już chwilkę później diablica w pełnej krasie. No i oczywiście wreszcie zobaczyłam moją ulubioną kwestię z mangi w wersji animowanej czyli „Kukai mówił, że jesteś bardziej rozpieszczonym typem” (po przeczytaniu tego tekstu w mandze wycięłam sobie ten fragment skanu i wrzuciłam o folderu ulubione). Szkoda tylko, że przez odcinek z ostatnim koncertem Utau musieli pominąć zszokowaną minę Yayi na wiadomość, że Utau przyjaźni się z Kukaiem. Ale i tak jestem zadowolona. Mam nadzieję, że jeszcze zrobią jakieś odcinki z Kutau, bo tylko to mi jest w SC do szczęścia potrzebne.
    ch. 44 – tutaj się zawiodłam i to bardzo. Nie lubię Daiyi, pewnie dlatego, ale mimo wszystko… Nie rozumiem, jak mogły tak po prostu „zniknąć” Ran, Miki i Suu. Przecież bez nich to nie będzie już ta sama SC. Jedyna nadzieja w tym, że Kairi znowu wkracza do akcji. No i może nowa szkoła przyniesie jakieś ciekawe wątki. Pozostaje tylko czekać do następnego miesiąca i mieć nadzieję, że nie nic już nie schrzanią.
    Dobra, kończę na dziś. I tak rozpisałam się bardziej niż powinnam. Pozdrawiam ^^
    Alex

  6. Ja w sumie odc. 97 – 99 jeszcze nie miałam okazji obejrzeć. [ ahh. ta moja wygoda, aby czekać na PL napisy. ^^. ] ale po screenach i opisach widzę, że w końcu oglądanie odcinków będzie prawdziwą przyjemnością, bo poprzednie filery już mi totalnie wychodziły bokiem i zabierałam się za nie z nieukrywaną niechęcią.

    Totalnie zaskoczyła mnie wiadomość o 44 ch..! W sumie liczyłam, że w końcu zakończą mangę i będziemy mieli jakieś przyzwoite zakończenie[ każdy chyba wie co mam na myśli. xD. ] a tu taka no … niespodzianka. Poza tym zgadzam się, że bez Ran, Miki i Su to już nie będzie tak samo. ;( W sumie dziwny pomysł, aby jedni z głównych bohaterów, na których w sumie opierała się cała manga nagle znikali, ale cóż, zamierzenia P-P są niezgłębione. ^^ I mam nadzieję, że jakoś nam tą „stratę” zrekompensują.

    Hm. a tak poza tym to zgadzam się w 100% ze stwierdzeniem, że weekend brzmi naprawdę pięknie. xD. Tak jak pierwszy tydzień szkoły jeszcze luzik, tak teraz mam ochotę się zakopać pod kołdrę i nie wychodzić przez najbliższe 10 miesięcy. Ogromnie Cię podziwiam, że masz jeszcze siłę i czas na prowadzenie bloga [ i oczywiście niezmiernie się z tego cieszę, bo wtedy to już nie miałabym żadnej motywacji do wyjścia z łóżka. ] będąc w klasie maturalnej. Ja po powrocie ze szkoły cieszę się, że wgl żyje i nie mam siły już nawet myśleć. xd. Ale dobra, mamy weekend więc dość marudzenia. Co do anime, które mogłabym ci polecić to zastanowię się nad tym i podrzucę Ci parę tytułów w najbliższym czasie. Zauważyłam, że zaczęłaś oglądać Sailor Moon. Mi się udało obejrzeć wszystkie jej serie w czasie ferii i mogę szczerze powiedzieć, że po przebrnięciu przez 1 serie zaczyna się robić ciekawie, no w miarę ciekawie.

    Dobra kończę, bo to już przypomina bardziej referat niż komentarz. Lecę oglądać odcinki zaległe po całym tygodniu.
    Pozdrawiam. ; **

  7. Napiszę krótko: tym razem nie zapomniałaś o Suu:) hehe

  8. A ja właśnie obejrzałam odcinek numer 100 i… przez cały czas płakałam!!!! ;w; To był taki śliczny odcineczek ale spoilerowąc nie będę i powiem tylko tyle że TEN moment był 100 razy lepszy niż w mandze… i dłuższy! BUAHAHA! xD

  9. Aoi, no to muszę się wziąć za odcinek :D ciekawe tylko jak, skoro rodzicielka wymaga ode mnie zrobienia strony, a sama nie ma zielonego pojęcia jak hipotetycznie miała by wyglądać… czyli mamy stan wojny a oglądanie tych „zboczonych bajeczek” tylko pogarsza sprawę…

    Co do rozdziału 44… ja mam ciągle nadzieje, że Shugo Chary zostaną z Amu. Przecież Ikuto jest już dorosły a Yoru ma! Poza tym, Ninaidou widzi Shugo Chary czyli gdyby miał własnego pewnie by on nie umarł bo jego właściciel dorósł… No nie wiem, raz w którymś tam rozdziale Ikuto mówi, że dorośli sami niszczą swojej jajka jak dorastają. Może Amu to nie spotka? Tylko gdzie do … są Ran, Miki, Suu?! W jakimś raju dla Shugo Char? Dziwne to…

  10. te 2 ep. były fajne ale w 100 kiedy amu przytula ikuto … to wszystkie inne wysiadają .

    • a mnie w sumie to jakoś zachwycające nie było…znaczy samo przytulanie :D bo scena gdy patrzą na siebie, „Amu…”, „Ikuto!” – to jest genialne!!!

      Amulet Fortune…czy tylko ja mam wrażenie, że to suknia ślubna? :D A tak w ogóle, to teraz rzadko się zdarza, żeby dziewczyna mówiła, że nie robi czegoś bo nie jest chłopcem. Teraz to promuje się „babochłopów” (i to nie jest aluzja do Seyiui:P), gdzie nie ma różnic między płciami…a tu inne podejścia, w sumie zdrowsze…

      • Ja tam uwielbiam scene przytulania…
        obejrzałam ten moment chyba z kilkanaście razy xD

        „Amulet Fortune…czy tylko ja mam wrażenie, że to suknia ślubna?”, bo to jest suknia śluba, w tym chara-nari „Amu represents the girl who wants to marry her true love. „… tak to fajnie napisali, że postanowiłam to zacytować :D

        • gdzie to napisali? :D

          a mnie samo przytulanie się nie podoba :P jak sięjuż odsunąna te 10 cm – okej, ale samo przytulanie wolę z mangi :P ale scena z Yoru i „Ikuto…eee…/Chyba narobiłem ci problemów” – świetna!!!

          • na wiki tak jest napisane :)
            jeśli chodzi o przytulenie to rzeczywiście
            to z mangi to mistrzostwo,
            ale wersja anime też jest niezła…
            to zdziwienie Ikuto… a potem „Amu… Ikuto…”
            aww… rozpływam się :D

            • tak….Ikuto wreszcie coś powiedział oprócz „Boku no Kokoro Unroku”, „Death Rebel” i „aaauuu” . A w tą sobotę…..będzie super!!!

              • ja jestem teraz tylko ciekawa czy [BIG SPOILER]w tym sezonie pokażą wyjazd Ikuto czy w tym rozpoczną nową serię[/KONIEC SPOILERA]

                • a ja myślę, że to będzie tak:
                  103 odcinek wyjazd Ikuto i zapowiedz nowej serii


                  153 odcinek – koniec Shugo Chara lub nowa seria.

                  choć nie wiadomo, Shugo Chara bez Ikuto czy Ran, Miki i Suu to już nie to samo…

  11. przecie pajaki to pozyteczne zwierzeta ;)
    zabijaja owady i inne oblesne szkodniki ;p

  12. Moim zdaniem Nagi trochę dziwnie wygląda jako Yamato Maihime, ale ogólnie odcinki świetne. Co do odcina 100 to też uwielbiam scenę przytulania. Po prostu mogłabym to oglądać cały dzień. Mam jedno pytanko, czy to prawda, że odcinek 102 zakańcza drugą serię?

  13. też mi się wydaje że to suknia ślubna ale transformacja ikuto mi się nie podoba.

  14. mogła go jeszcze pocałować

  15. @Aikee
    Jeśli chodzi o obrazki z Amulet Fortune i Seven Seas Treasure to ja wzdycham do tego:

    Słodziutki ^^
    Brakowało mi tych Twoich referatów o SC ^^ Mimo, że szkoła jest męcząca, to po Twoich tekstach aż się człowiek zaczyna uśmiechać :)

    @Eri
    Oj, to zabierze się za te fillery i postaraj się je szybko zaliczyć bo nadchodzące odcinki będą jeszcze lepsze! ;]

    @LittleStar
    Hmm…. to jest niezła teoria – ta dotycząca bycia jak jego ojciec :) Może dowiemy się czegoś więcej w przyszłym rozdziale – jakby nie patrzeć jeszcze TYLKO pół miesiąca xD

    @Alex
    Jak to miałaś wątpliwości? Czyżby złapała Cię deprecha po zmianie szkoły? W większym lub mniejszym stopniu każdy tak ma ;) Oczywiście, że trzeba wierzyć, że „wszystko jest możliwe” – tylko ta myśl trzyma mnie przy życiu ;]]]

    Dobrze wiedzieć, ż nie jestem jedyną osobą, na której Yamato Maihime nie zrobiło dobrego wrażenia ;)

    „Mam nadzieję, że jeszcze zrobią jakieś odcinki z Kutau”
    Żyję nadzieją, że skoro nowa seria będzie się składała w większości z fillerów (czy ktoś ma nadzieje, że będzie inaczej?) to zaserwują nam choć trochę Kutau ^^

    Dlaczego nie lubisz Dii? Nigdy mi jakoś nie przeszkadzała (oprócz tego, że nigdy nie wiem jak odmieniać jej imię ;p). Nie pasuje Ci ze względu „bo Ran, Miki i Suu zniknęły”, czy tak po prostu nie trawisz jej charakteru? ;)

    @Nanaka_
    Podziwiam wytrwałość – ja oglądam większość anime po angielsku właśnie dlatego, że nie lubię czekać na PL napisy xD

    „tak teraz mam ochotę się zakopać pod kołdrę i nie wychodzić przez najbliższe 10 miesięcy.”
    Hahahahahah! Chyba mi czytasz w myślach… tyle, że ja mam tylko 7 miesięcy (nie licząc września). Tyle, ze co z tego skoro potem będę miała 3 dni największej męki na świecie? Uuuuu wolę nawet o tym nie myśleć ;)

    „że masz jeszcze siłę i czas na prowadzenie bloga będąc w klasie maturalnej”
    Powiem tak – 3 liceum to gadanie o maturze, o maturze i jeszcze na dokładkę o maturze! Już mi to bokiem wychodzi a minęło niecałe pół miesiąca :/ Blog to dobra okazja na odstresowanie i rozerwanie się ^^ Przerwę robić będę pewnie końcem kwietnia – na razie jednak postaram się być ze wszystkim punktualna ^^

    „Co do anime, które mogłabym ci polecić to zastanowię się nad tym i podrzucę Ci parę tytułów w najbliższym czasie”
    Fajnie ^^ Dzięki Sailorkom odświeżam sobie wspomnienia z dzieciństwa xD Liczę, ze uda mi się przerobić wszystkie serie :)

    „bardziej referat niż komentarz”
    Ja jestem jak najbardziej za! Lubię takie referaty ^^

    @wiedzmaaaa
    Screen robiłam specjalnie dla Ciebie xD

    @Aoi
    Moim zdaniem TEN moment ma swój niepowtarzalny urok w obu wersjach :) Każda jest na swój sposób genialna ^^

    @monilip
    „czyli mamy stan wojny a oglądanie tych “zboczonych bajeczek” tylko pogarsza sprawę”
    Twoi rodziciele naprawdę aż tak źle myślą o anime? Moi widząc od kilku lat jak wyglądają moje zainteresowania, już przywykli ;) Zresztą nawet podoba im się pomysł studiowania japonistyki, więc chyba naprawdę mogę się uważać za szczęściarę, że mam takich rodziców ^^

    Rozdział 44 – to jest dobre pytanie gdzie teraz są Ran, Miki i Suu. Dia stwierdziła, że „nie istnieją”, ale jednocześnie powiedziała Amu, żeby ich „szukała” – widzę tu maleńką nieścisłość ;) No nic! Trzeba czekać do października!

    @amu chan
    To fakt – setka jest świetna i ciężko ją przebić ;)

    Dlaczego Ci się nie podoba SST? Moim zdaniem Ikuto wygląda w nim świetnie! Po Death Rebel, które zdecydowanie było źle zrobione, teraz dostaliśmy cudeńko ^^

    „mogła go jeszcze pocałować”
    Ale wszystkie się uparłyście na to całowanie! ;P Cały urok tkwi w delikatnie rozwijającym się romansie ^^

    @Anon
    „przecie pajaki to pozyteczne zwierzeta ;)”
    Może i, ale nie jestem w stanie uznać za „pożyteczne” coś co odstrasza mnie samym wyglądem. Mam takiego stracha, że nawet wyobrażanie sobie tych „zwierzątek” wprawia mnie w drgawki i histerię ;P

    @Rilla
    „Moim zdaniem Nagi trochę dziwnie wygląda jako Yamato Maihime”
    Jesteś już trzecią osobą, która podziela to zdanie ;) Po prostu w mandze bardziej mi się podobała, a tutaj wyszła taka… zbyt frędzlowata? Ciężko określić w czym tkwi problem, ale na pewno gdzieś jest ;]

    Pozdrawiam ^^

    • ujmę to tak: pogodzili się że jestem nieco dziecinna ale w nerwach mi to wypominają. Jak to rodzice. Będziesz studiować japonistykę? Będziemy mogli liczyć na relacje z zajęć? Jestem bardzo ciekawa jak to wygląda „od kuchnie”, zwłaszcza że sama próbowałam się uczyć japońskiego :D

      • No tak – w nerwach czasami mówi się dużo rzeczy, których się potem żałuje…

        „Będziesz studiować japonistykę?”
        Takie mam plany :) Tyle, że najpierw na drodze stoi mi matura, brrrr

        „Będziemy mogli liczyć na relacje z zajęć?”
        Hehe jasne ;) Nie mam zamiaru rzucać prowadzenia bloga, więc na pewno napiszę coś o tym jak to wygląda ^^

    • @ Shouri

      „Dobrze wiedzieć, ż nie jestem jedyną osobą, na której Yamato Maihime nie zrobiło dobrego wrażenia ;)”
      A ja myślałam, że to ja jestem dziwna, że mi się ta przemiana nie podoba ^^

      „Dlaczego nie lubisz Dii?”
      Jej charakter po prostu mnie denerwuje. Od samego jej pojawienia się miałam wrażenie, że coś z nią jest nie tak. Nawet, kiedy była z Utau, szczerze jej nie znosiłam, a to do mnie niepodobne, bo z zasady wszystko co związane z Hoshiną jest mnie „cacy”. Z odmianą jednak nie mam problemów, ponieważ zawsze używam japońskiej wersji jej imienia. Kiedy piszę o „Daiyi” zawsze wygląda mi to lepiej niż „Dii” ^^

      Pozdrawiam
      Alex

  16. Przestańcie, przez wasze mówienie placzę caly czas ze szczęścia. To Shiioko mówi coś miłego, ty, Alex, yukiina ;] Jesteście kochane ;*

Skomentuj

