Światowy dzień blogera! ^^

blog day begin

Dziś notka trochę nietypowa i spowodowana pewną ciekawą informacją, którą udało mi się usłyszeć w Radiu Zet – otóż 31 sierpnia jest znany jako Światowy Dzień Blogera! Co za tym idzie jest parę zasad, których w tym dniu każdy szanujący się bloger powinien przestrzegać :)

Cała rzecz opiera się na tym, że pomimo ogromu przeróżnych blogów, normalny użytkownik odwiedza około 5-10 stron i raczej na tym poprzestaje. Dlatego też dziś, każdy bloger powinien na swojej stronie umieścić wpis, gdzie zareklamuje 5 innych blogów (najlepiej nie zmieniać tej liczby), które uważa za warte uwagi :) Tym sposobem użytkownicy powymieniają się ciekawymi linkami, a i poszerzą swoje horyzonty ^^

Jako, że nie mam zamiaru łamać takiego fajnego zwyczaju, dziś podporządkuję się obyczajom tworząc notkę odchodzącą ciut od moich standardów i opiszę wam 5 blogów, na które moim zdaniem warto wchodzić – do dzieła ;]

Jeszcze kilka słów zanim przejdę do części właściwej – zasada tego święta polega na tym, aby wymieniać się linkami ciekawymi i niekoniecznie znanymi, dlatego mam nadzieję, że wordpressowa (i nie tylko) ekipa wybaczy mi, iż spośród wszystkich blogów z naszego grona wybrałam tylko 2. Wasze strony są świetne, ale żeby było ciekawiej postępujmy według reguł i zapoznajmy się z czymś nowym ^^

http://meiq.wordpress.com/ – pierwsza strona, którą chcę polecić to blog MeiQ prowadzony przez Alex. Jego tematyka to w większej części tłumaczenia japońskich piosenek – profesja ta jest trudna, więc tym bardziej należą się dziewczynie gratulacje, że chce nam przybliżać treść utworów, których zapewne w normalnych okolicznościach byśmy nie zrozumieli. Wszystko opakowane jest w ładny, schludny layout, a styl pisania jest bardzo przyjemny, co tylko potęguje dobre wrażenia ^^

http://kronika-rezerwuaru-skrzydel.blog.onet.pl/ – jest to blog prowadzony przez Nati i skierowany głównie do wielbicieli CLAMPu :) Znajdziemy tam przeróżne nowinki dotyczące działalności grupy, opisy nowych rozdziałów TRC + komentarz oraz furę ciekawych informacji dotyczących innych serii. Lubię go odwiedzać, ponieważ razem z jego autorką mamy bardzo podobny punkt widzenia, no i fajnie wiedzieć, że istnieje druga gaduła taka jak ja ^^

http://jphinano.wordpress.com/ – blog Hinano odwiedzałam odkąd pamiętam. Jest on pisany po angielsku przez dziewczynę która kiedyś była fansubberką. Jej poglądy są dość radykalne i wydaje się, że w niektórych momentach jej staż w oglądaniu anime nie pozwala się tak zwyczajnie cieszyć przy jakiejś banalnej serii, z drugiej jednak strony może i ja tak będę do wszystkiego podchodzić za parę lat? ;] W każdym bądź razie wykazuje dość spory obiektywizm, a jej opisy odcinków (z wersji RAW) czy serii są ciekawie sformułowane i potrafią zainteresować :)

http://tokyobynight.pl/Tokyo By Night to ciekawa inicjatywa – jest to blog Polaka mieszkającego w Japonii i opisującego tamtejsze życie z naszej perspektywy :) Dowiedziałam się od nim od kolegi z klasy (tego, o którym kiedyś pisałam, że ma charakter podobny do Ikuto ;P), który lubił go czytać zanim jeszcze mnie poznał (tzn. nikt mu nie truł za uchem o anime, Japonii itp. xD), a to już pokazuje, że jest na tyle dobry, aby zainteresować kogoś „z zewnątrz” ^^ Wpisy są ciekawe, mamy bardzo dużo zdjęć – dla mnie, czyli osoby, która też kiedyś musi tam wyjechać na parę lat, jest to świetne miejsce, gdzie dowiem się tego co mnie czeka ^^

http://scrumptious.animeblogger.net/ – jest to kolejny angielskojęzyczny blog o anime i wszystkim co się wokół tego tematu kręci. Trochę nowinek, trochę humoru – bardzo przyjemny choć początkowo miałam problemy, żeby go ogarnąć xD Napisany jest lekko, a tym samym widać, że autorka jest czasami takim samym zwykłym fangirlsem jak ja ;]


blog day banner

Wszystkich zainteresowanych dokładniejszymi szczegółami dotyczącymi Światowego Dnia Blogera zapraszam na powyższy link w obrazku ^^


Na koniec wymyśliłam sobie jeszcze jedną rzecz, która byłaby dobrym rozszerzeniem do święta stworzonego przez Izraelczyka Nira Ofira.
Bardzo bym prosiła, aby każda osoba, która odwiedza mój blog w miarę regularnie (codziennie, raz na tydzień, raz na miesiąc – nieważne!) zostawiła pod dzisiejszą notką komentarz, z krótkim wyjaśnieniem dlaczego czyta moje bazgroły ;) Wystarczy jedno zdanie jeśli taka wasza wola ^^ Taka mała inicjatywa na koniec wakacji, pozwoli mi poprawić się na przyszłość oraz przy okazji będę wiedzieć co jest dla was ważne i na czym mam się skupić podczas roku szkolnego, kiedy to nie będę miała już tak dużo wolnego czasu. Byłabym wdzięczna każdej osobie, która spełni moje życzenie ^^

Teraz zaś się żegnam i nie pozostaje mi nic innego jak życzyć przyjemnie spędzonych ostatnich godzin wakacji oraz udanego roku szkolnego! ;*

blog day end

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 31 sierpnia 2009, in Artykuły, Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 22 komentarze.

  1. Dzięki, że mogłam dowiedzieć się o tym światowym dniu. Niedługo zamieszczę podobną, nieco gorszą, jak na mnie przystało notkę o 5 blogach.

    Praktycznie wiedziałam tylko o istnieniu stronki meiQ oraz kroniki rezerwatu skrzydeł, w końcu dłużej „żyjesz” w świecie wordpressa, dlatego obleciałaś wiele stronek. Na pewno wybrałaś najlepsze. ^^

    Ciekawi mnie też skąd ty wytrzasnęłaś takie ładne obrazki? Ja muszę w kilka stronek zajrzeć, żeby coś takiego znalazło się u mnie w folderach, a jest to naprawdę rzadkością. Podziel się ze mną taką informacją. xD

    Teraz powiem Ci w kilku krótkich (podkreślam ‚kilku” i „krótkich”) zdaniach, dlaczego lubię twój blog.

    Widać, że wkładasz swoje serce w rozwijanie się DU. Masz za sobą 14 miesięcy ciężkiej pracy, która przynosi efekty. Twoje notki są o krok od perfekcji i to wszystko wygląda jak u kogoś profesjonalnego. Zawsze zajrzę (i przeczytam) w jakąś nowość, która zawita na twoim blogu. Notki są bardzo dobre pod wieloma względami. (stylistyka, płynność) Nie zawsze jednak komentuję je, ale to wina mojego lenistwa. Gdyby inni nie kochali DU nie miałabyś co najmniej 10 komentarzy pod każdą notką, bardzo wielu odwiedzających itp. Nie musisz się więc martwić, że coś robisz źle. Na szczęście nie prowadzisz (jeszcze) żadnego opowiadania, inaczej wszyscy byli by na ostatnim miejscu. No prawie wszyscy. Dla mnie nie musisz nic zmieniać, wszystko jest oczywiście świetne. Zazdroszczę Ci tego talentu. Masz „coś” w sobie.

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  2. Dzięki za przypomnienie o dniu bloggera. Wiedziałam, że coś takiego niby jest pod koniec wakacji, ale kompletnie zapomniałam kiedy konkretnie. Dzięki tobie mam jeszcze szansę, by jakoś to uczcić i jeszcze dziś wrzucić podobną listę do siebie (swoją drogą wielkie dzięki za wyróżnienie tak mojego bloga, czuję się zaszczycona ^^)
    A co do tego, dlaczego wchodzę na twojego bloga… Właściwie chyba dlatego, że piszesz o tym, co i mnie interesuje i piszesz to tak… po swojemu, nie wiem jak inaczej to nazwać. Twoje recenzje nie są tak do końca profesjonalne, lecz zwracają uwagę na to, co tobie się w danym anime spodobało, a właśnie to cenię najbardziej – czyjąś szczerą opinię. Masz wykształcony też swój własny styl pisania, który bardzo przyjemnie się czyta. No i jeśli chodzi o nowinki ze świata anime, to u ciebie najłatwiej je znaleźć, jednocześnie wiedząc, że wszystko to szczera prawda i nie próbujesz wciskać nam kitu. I, jak powiedziała Yukina, masz „coś” w sobie ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  3. Ja mam przerwę w blogowaniu, więc się do bloggerów nie liczę, ne? ^^

  4. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak Dzień Bloggera xD No proszę, człowiek uczy się przez całe życie (hmm… dziwnie zabrzmiało xD) ^^A tak wogóle to nie wiedziałam, że jest blog Polaka mieszkającego w Japonii ^^ Tak sobie zajrzałam na tamtą stronkę i od razu rzuciło mi się w oczy sporo fotek i potem jak znajdę chwilę czasu to przeczytam co nie co ^^ Bardzo ciekawi mnie jak żyje się w Japonii :D

    Co do Twojego pytania to: „… a bo ja wiem czemu nadal tu zaglądaM? xD” Tak raz tutaj wpadłam (nawet nie wiem czemu xD), przeczytałam jedną notkę, „zaznajomiłam się”z blogiem i proszę – od kilku miesięcy zaglądam tu dość regularnie (tylko, że ostatnio nie chce mi się zbytnio komentować — gomen za to, ale się postaram poprawić^^). Hmmm… a czemu czytam Twoje „bazgroły” ( a tak btw. to jakie bazgroły? :P Ja tutaj widzę ładną czcionkę ^^ xD) to no nie wiem, może dlatego, że wszystko piszesz właśnie fajnym, takim rozumnym językiem, że widać, że lubisz gadać (^^) i właśnie te swoje myśli przelewasz tutaj do notek; bo piszesz o ciekawych rzeczach, które mnie też interesują, a czasem też dzięki temu mogę się „wygadać w komentarzu”, gdzie w normalnych okolicznościach jak zaczynam przy koleżankach nawijać o anime (Boziu, co one ze mną mają xD) to tylko widzę te ich wzroki i zaraz słyszę, że mi trzeba neta odłączyć ^^ xD (ha, nie uda się, bo mam zapasy zrobione na „czarną godzinę” xD), no i nie wiem co jeszcze… Chyba najważniejsze dla mnie to to, że piszesz tak, że łatwo mogę to zrozumieć i że mogę się do tego odnieść, bo czasem jak tak przeglądam co niektóre blogi, to wszystko fajnie, ale ja nie wiem co mam napisać od siebie, a nie cierpię pisać komentarzy tylko typu „Super notka”…
    A no i tak jak dziewczyny to ujęły: ” Masz w sobie to „coś”” ^^
    Pozdrawiam :)

  5. Napisałam na mal’u, a skoro czytam Twój blog od jakiegoś czasu i to bardzo często przydałoby się w końcu napisać ten pierwszy komentarz ^^ Akurat dzisiaj trafiła się dobra okazja.
    Słyszałam o tym dniu, i jest to bardzo ciekawa inicjatywa z podaniem adresów innych blogów. Na pewno odwiedzę je jeszcze nie raz, szczególnie tego polaka mieszkającego w Japonii, w końcu marzy mi się japonistyka więc bardzo się przyda xD
    Co do samego twojego bloga, jako że to mój pierwszy komentarz to może wyjść z tego długi komentarz, ale postaram się streszczać xD
    Wpadłam na niego przypadkiem, gdy szukałam informacji o SC!, zaczęłam czytać pozostałe notki, a szczególnie gdy zobaczyłam Twoje uwielbienie do FMA i wszystkiego z tym związanym, wiedziałam że odwiedzę go jeszcze nieraz xD Zawsze sądziłam że z tym moim chorym uwielbieniem jestem co najmniej dziwna xD A tu fajnie się dowiedzieć że ktoś lubi to tak samo mocno ^^ Lubię czytać Twoje recenzje ponieważ są niedługie, treściwe i zachęcają do oglądania ^^ (mnie na pewno xD) Tak samo artykuły z przeglądem mang zachęciły mnie do przeczytania kilku. Poza tym opisujesz zapowiedzi nowych sezonów, prosto i krótko co jest bardzo przydatne, zwykle sugeruje się tymi notkami co do obejrzenia nowych serii ^^ Jak dla mnie ten blog już jest świetny.
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu. ^^
    Pozdrawiam :)

  6. Hhhmmm… Trafiłam tu wpisując w wyszukiwarkę Shugo Chara, poczytałam i tu zaglądam:) Dlaczego? Po pierwsze podziwiam, że umiesz tak się rozpisywac… Ja w dobie smsów jestem tak wyszkolona, że wszystko skracam… Po drugie mogę tu znaleźć ciekawe nowinki i muzykę + tłumaczenie:) Do tego ciekawie opisane odcinki i recenzje:) Będę kolejną która się podpisuje pod słowami: „Masz w sobie to „coś””:) Mam nadzieję, że będziesz jeszcze dłuuugo tego bloga prowadzić:)

    Pozdro:) wiedzmaaaa:)

  7. To tak … ^^
    W sumie to pierwszy raz się u Ciebie na blogu udzielę, ale czuję się powołana do odpowiedzialności przez ten wpis, ponieważ na Twojego bloga zaglądam parę razy dziennie xD.
    Pierwszy raz odwiedziłam go szukając czegoś na temat odc Shugo Chary. Twój blog bardzo mnie zaskoczył [ oczywiście pozytywnie], bo był prowadzony na bieżąco i po polsku.! Coś niesamowitego. ^^ A poza tym bardzo lubię Twój styl pisania. Wyróżnia się. Mimo, że piszesz dużo to bardzo przyjemnie się to czyta i jest w tym blogu coś co wciąga. Bardzo lubię też czytać twoje przeglądy mang i recenzje na temat nowych anime, a jako, że mamy w miare podobny gust to zawsze wyłapuje u ciebie coś dla siebie. ;p Tak więc jesteś jedyna i niezastąpiona i ja także się podpisuje pod stwierdzeniem, że ten blog[jak i autorka. ;p ] ma to „coś”.
    I od teraz postaram się regularnie komentować notki. Pozdrawiam. ;*

  8. o.O Dziń Blogger’a ciekawe, nawet nie widziałam, że coś takiego istnieje, ale nie wiem, czy się zabiorę za notkę z tym związaną, bo na dziś sobie coś innego wymyśliłam xD

    A dlaczego odwiedzam Twojego bloga? Hmm…. początkowo ze względu na Shugo Charę, potem zaczęłam czytań inne notki, recenzje, tłumaczenia piosenek itp. i uważam, że odwalasz kawał dobrej roboty, jeśli tak to mogę określić^^ Podoba mi się to, o czym piszesz i jak to robisz, wszystko czyta się łatwo i szybko:)

    Oby tal dalej:)

  9. Słyszałam o tym święcie jeszcze za czasów naruto84 (mojego staaaaaarego bloga), ale potem na śmierć o nim zapomniałam ^^”
    Ty jednak coś napisałaś, to i mnie odpisać wypada ;]

    Po pierwsze, dziękuję za miłe słówka i za wymienienie w piątce. Słowa „fajnie wiedzieć, że istnieje druga gaduła taka jak ja ^^” mnie po prostu rozbroiły, ale są chyba jak najbardziej trafne ^^

    Dlaczego czytam Twojego bloga? Hm, to bardzo proste. Piszesz ciekawie, nie zanudzasz, nie piszesz n-tego opowiadania o Naruto/Bleachu/itp., notki nie są w kółko o tym samym (jak moje… xD), nie robisz milionów błędów, jak co poniektórzy, całość jest przejrzysta i nie przeszkadza w zapoznawaniu się z kilometrowym tekstem, notki publikujesz regularnie i dość często, zawsze można liczyć, że na jakiś temat się sporo wypowiesz, nie dajesz mnóstwa obrazków, a te, które zamieszczasz są przynajmniej ładne, masz świetny styl pisania. Oto moje „1 zdanie”, dosłownie ^^ A pisząc krótko: bo na to zasługujesz! I tyle ^_^ Nawet, gdyby zapłacili krocie i tak bym tu zaglądała, więc jak na razie musisz się zmagać z moimi natrętnymi komentarzami ;]

    Pozdrowionka ;*

  10. meiq.wordpress.com – od niedawno zaczełam do niego zaglądać :D
    tokyobynight.pl – oooooooooooooooo! to mi się podoba!
    jak znajdę więcej czasu to poczytam sobie tego bloga, a narazie do linków :D
    scrumptious.animeblogger.net – znam, czasami zaglądam…

    Ps. AAAaaaaaaaa… Miku! Ale świetna foteczka *zapisuje*

  11. Odzywa się raczkująca blogerka, którą w końcu zmotywowałaś do komentarza.
    Zaglądam na Twojego bloga bardzo często. Trafiłam tu dawno temu szukając czegoś o Shugo Charze i okazało się, że mamy podobne poglądy. Chociaż, jeśli chodzi o SC to poprzestałam na 27 odcinku – ich ilość mnie przytłoczyła. Ale to dzięki Tobie obejrzałam La Corde ;* I zgadzam się co do Hihary ^^
    Kiedy czytam twoje teksty, najzwyczajniej w świecie poprawia mi się humor. Optymizm i radość życia wycieka z Twoich notek.
    Podoba mi się to, że kiedy opisujesz jakieś anime, czy mangę jesteś subiektywna, ale naturalnie wplatasz też obiektywne treści. Nie jest to wymuszone „bo tak wypada”. Masz lekkie pióro(raczej klawiaturę) i nie robisz błędów, co jest bardzo dużym plusem. Wybierasz ciekawe tytuły, chociaż z niewieloma sama się zapoznałam. Nie jestem super znawczynią anime, raczej wręcz przeciwnie, a tutaj mogę się czegoś douczyć. I nawet jeśli nie obejrzałam serii, która opisywałaś, to gdzieś wspomniałaś o takiej, czy owakiej i ona mnie zainteresowała. Kurczę, trochę to nieskładne wyszło.
    No i skanlacje. To też motywuje do wejścia tutaj. I jedna z najważniejszych rzeczy. Piszesz często i regularnie – takie blogi, aż chce się czytać.
    Nie bez znaczenia pozostaje strona wizualna, która jest naprawdę cudowna.
    Pozdrawiam i życzę czasu i ochoty na częste aktualizacje.
    PS Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że cię podlinkuję u siebie? ;]

  12. Jak już mówiłam u Alex, pierwsze słyszę.. ;P Ale notkę trzeba zrobić ^^

  13. sam nie wiem, piszesz o tym o czym chcę czytać. Machina sama się nakręca

  14. Dlaczego czytam ten blog? Bo podoba mi się twój styl pisania.

  15. Zaczęłam czytać twojego bloga jakieś pół miesiąca temu. Bardzo podoba mi się twój sposób pisania to znaczy, że piszesz ciekawie no i także lubię anime, które opisujesz =D. Pierwszy raz weszłam tu ze względu na Shugo Chare, ale potem zobaczyłam, że opisujesz też inne ciekawe anime.

  16. Dlaczego czytam:
    – piszesz regularnie
    – piszesz ciekawie
    – piszesz o różnych anime

    Wybacz, że myślniki w nie zdania :D

  17. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego. No, ale ja jestem w tym biznesie od niedawna, więc miałam prawo nie wiedzieć.
    A twój blog lubię, bo: a) masz fajny styl b) piszesz o tym, co lubię c) lubię cię, nawet jeśli w rzeczywistości cię nie znam ^^
    Pozdrowionka
    CHE.R.RY

  18. Czytam twojego bloga, bo:
    – nie mogę się doczekać Shugo Chary po polsku, i oprócz oglądania jej po angielsku, czytam twoje opisy odcinków
    – podoba mi się twój styl pisania
    – piszesz o nowych anime
    – liczę na następne rozdziały Shugo Chary, wiec włażę xDD

  19. @Yukina
    Niestety mojego źródła obrazków nie mogę Ci zdradzić :( Pierwszy odkrył ją Tako i postanowił nie podawać jej do opinii publicznej. Później ja ją przez przypadek znalazłam na jakiejś stronce, ale stwierdziłam, że jeśli on nie podał adresu, to ja także nie mogę ;) Powiem tylko tyle, że jest to coś na kształt japońskiego DeviantARTu, tyle że zawierającego same fanarty :)

    @Alex
    No widzisz – Ty chociaż słyszałaś o tym dniu blogera, a ja gdyby nie Radio Zet, nie miałabym o tym pojęcia xD
    A wyróżnienie Ci się należało bo na to zasługujesz ^^

    @Aikee_chan
    Mam nadzieję, że to faktycznie tylko przerwa… ale powiem Ci, że tym dłuższe przerwy tym ciężej wrócić – mam nadzieję, że nas nie opuścisz!

    @Kaori
    „takim rozumnym językiem, że widać, że lubisz gadać”
    Hahahah trafiłaś w sedno z tym gadaniem bo ja jestem urodzoną gadułą xDDD

    A co do przyjaciółek, to ja męczę tylko jedną, która jest w stanie to znieść (zresztą mam szatański plan przeciągnięcia jej na naszą stronę xD) + kumpla będącego maniakiem Naruto ;] – reszcie wolę nawet nie wspominać bo zaś mi z „bajkami” wyjadą…

    @KurenaiHime
    „w końcu marzy mi się japonistyka więc bardzo się przyda xD”
    Naprawdę? A myślałaś już na której uczelni być chciała studiować? :) Jeśli mi się uda dostać na Krakowską Japonistykę w tym roku, to kto wie – może się kiedyś spotkamy? ^^

    @wiedzmaaaa
    Hahahhaha ja też piszę masę smsów, ale jako że z reguły jestem gadułą, to wychodzą mi po kilka stron każdy xD

    @Nanaka_
    „ponieważ na Twojego bloga zaglądam parę razy dziennie xD.”
    Oniemiałam w tej chwili ;)

    Mówisz, że mamy podobny gust? W takim razie chętnie usłyszałabym jakie serie możesz mi polecić ^^ …jeśli oczywiście znajdziesz na to czas :)

    @mizuumi
    Hmm…. to ciekawe, że większość wpadła to ze względu na SC. Chociaż prawdę mówiąc to właśnie od Shugo Chary zaczęłam na poważnie pisanie tego bloga, więc kto wie – może to mój taki szczęśliwy amulet? ^^

    @Nati
    Raju! To tylko ja jestem taka zacofana, że wcześniej w ogóle nie wiedziałam, że taki dzień istnieje? xDDD

    „ale są chyba jak najbardziej trafne ^^ ”
    Komentarze jakie do siebie piszemy chyba mówią same za siebie xD

    „więc jak na razie musisz się zmagać z moimi natrętnymi komentarzami ;]”
    I vice versa ;D

    @LittleStar
    Miku? To ta niebiesko-włosa dziewczyna jest kimś konkretnym? Dobrze wiedzieć xD

    @Guriinzerii
    „Optymizm i radość życia wycieka z Twoich notek.”
    Miło to słyszeć :) Zawsze byłam niepoprawną optymistką i chyba mimowolnie przelewa się to do moich tekstów ;)

    „PS Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, że cię podlinkuję u siebie? ;]”
    Jasne, ale ja też bym chciała dostać adres do Ciebie ^^

    @kaeiko
    Ja też pierwsze słyszałam, wiec się nie przejmuj ;D

    @tlevis
    „Machina sama się nakręca”
    W pewnym sensie tak, ale i tak jestem zdziwiona, że po wynikach jakie ma DU po roku – w życiu bym się tego nie spodziewała :)

    @Chiinu
    Chciałabym, żeby moja polonistka miała podobne zdanie ;)

    @Rilla
    Pół miesiąca temu? Czyli nie pozostaje mi nic innego jak napisać: Yoroshiku Onegai Itashimasu! ^^ (jap. „please treat me well” – nie wiem jak to dobrze ująć po polsku ;) Pozostańmy przy tym, że jest to taki fajny zwrot grzecznościowy na powitanie ^^)

    @monilip
    Też często wolę używać myślników ;)

    @CHE.R.RY
    „Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego.”
    Spokojnie – ja też ;)

    „c) lubię cię, nawet jeśli w rzeczywistości cię nie znam ^^”
    Miło mi ^^ Chociaż czasami taka internetowa przyjaźń jest szczersza niż ta prawdziwa [wzdcyha]

    @Ivorena
    Następne rozdziały SC powinny się wkrótce pojawić ^^ W każdym razie na dniach mam zamiar dodać 10 :)

    @ogólnie do wszystkich
    Bardzo mi miło i okropnie dziękuje za wszystkie wasze pozytywne słowa – to naprawdę motywuje człowieka do jeszcze cięższej pracy ^^ Mam nadzieję, że będzie się nam dalej dobrze współpracować!
    Jeszcze raz wielkie ARIGATOU! ;*

    Pozdrawiam ^^

  20. Tak się składa, że też na Krakowską ^^ Mam najbliżej – pół godziny jazdy busem. Tak więc, kto wie, może faktycznie się spotkamy? ^^ Oczywiście zakładając, że też się dostanę ;D

    • Dostaniesz się dostaniesz ;) Sama to sobie wmawiam i mam zamiar dać z siebie wszystko w tym względzie ^^
      Fajnie jeśli też planujesz Kraków – może będę Twoją senpai xDDD Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać :)

      Pozdrawiam ^^

Skomentuj

