Shugo Chara! – trzeci sezon stał się faktem!

shugo_chara_party

———————— EDIT – nowe informacje! ————————

Aż się wierzyć nie chce, ale to prawda! Nie wiem czy należy się z tego powodu cieszyć (Ikuto arc zrobiona tak jak należy), czy rozpaczać (kolejne fillery), ale stało się to faktem.

Jak podaje ANN, w 103 numerze magazynu z newsami Tora Dayo., ujawniono okładkę mającego się ukazać nowego Nakayoshi (to tam jest wydawana manga SC), gdzie widnieje ogłoszenie nowego sezonu Shugo Chary!

Zwał on się będzie Shugo Chara Party! (nie wiem co o tym sądzicie, ale jak dla mnie brzmi co najmniej głupio :/) i rozpocznie emisję 3 października (a jakże jest to sobota).

Póki co żadne szersze wiadomości nie są znane. Ciekawi mnie czy będzie przerwa pomiędzy Doki!, a nową serią. W każdym bądź razie wychodzi na to, że SC (pomimo moich pobożnych życzeń) stanie się jednak ogromnym tasiemcem. Co Satelight wymyśli, okaże się już za trochę ponad miesiąc – pozostaje tylko mieć nadzieję, że nie zabiją tej dobrej serii tylko dlatego, że zwęszyli jaką jest żyłą złota…

Wreszcie dowiedzieliśmy się czegoś więcej.

Shugo Chara Party! to nazwa programu telewizyjnego, który będzie się składał z dwóch części – anime Shugo Chara!!! Dokki Doki będącego kontynuacją aktualnej serii oraz Shugo Chara Pucchi Puchi! – krótkich historyjek z udziałem Ran, Miki i Suu w wersji SD (Super Deformed – inaczej chibi ^^) <== wiedziałam, że z tym tytułem było coś nie tak! ;P

Wracając jednak do pełnoprawnej kontynuacji – ma się pojawić nowa postać o imieniu Rikka. Możemy się domyślać, że scenarzyści planują kolejną fillerową arce, tak jak to miało miejsce w przypadku Lulu. Zaczynam się zastanawiać, czy plotki dotyczące 25-26 odcinkowej faktycznie się potwierdza bo jeśli mają zamiar wpakować kolejną paczkę fillerów, a jednocześnie zakończyć tak jak w mandze, to ja już naprawdę nie wiem…

Chyba że! Możliwe, że Ikuto arc zakończą już na samym początku Dokki Doki, a reszta będzie ich wymysłem. Poczekamy zobaczymy.

Zostało także ujawnione, że nowy opening będzie śpiewany przez znaną nam już grupę Shugo Chara Egg!, która śpiewała piosenki „Minna no Tamago” (ep 1-13) oraz „Shugo Shugo” (ep 14-25) będące OPami do Doki!. Dobijająca wiadomość, zważając na to, że moim zdaniem ich utwory były najgorszymi spośród wszystkich w serii <wzdycha>

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 sierpnia 2009, in Anime, Różne, Shugo Chara!, Zapowiedzi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 60 Komentarzy.

  1. Cieszyć się czy płakać? Oto jest pytanie..
    Taa.. z jednej strony cieszyć się, że oglądniemy dalsze losy Amuto, ale z drugiej strony płakać, że będzie następna porcja fillerów..
    „Shugo Chara Party!”? Według mnie to beznadziejny tytuł ;/ Taki jakiś.. nijaki T_T
    Taa.. też myślę, że wyjdzie z tego jeden wielki tasiemiec… Bo co tu jeszcze można wymyślić? Chociaż ja byłabym baaardzo szczęśliwa, gdyby połączyli tak wiecie oficjalnie Ikuto i Amu ;]
    Ale zobaczymy co się stanie… Co z tego wyjdzie? Może i na początku wszyscy będą wniebowzięci [jak ja teraz], ale chyba to tylko kwestia czasu, zanim wszystko stanie się tasiemcem…
    Ja tylko proszę o to, żeby powstało prawdziwe Amuto ;P

    Pozdrawiam ;**
    Kae_chan

    • popieram, tez mam takie wątpliwości. Ale jak to dobre nakręcą, ciekawie, z jaką akcjęa nie „jajko tygodnia” to mnie pasuje :D A ja już się martwiła, że we wrześniu się skończy :P

  2. O nie, tylko nie to. Jak tak dalej pójdzie, to w końcu pożegnam się z tym tytułem. Bo ile fillerów można oglądnąć? Jak na razie to tylko obecność kilku bohaterów powstrzymuje mnie przed porzuceniem oglądania SC (z Utau na czele), ale nie wiem, ile fillerów uda mi się jeszcze wytrzymać. Jedyne co mi pozostało, to mieć nadzieję, że nie będzie ich zbyt wiele. Ale jak to mówią… Nadzieja matką głupich…
    Pozdrawiam
    Alex

    • Hej, co ty!!! Porzuciłabyś SC! ?! Ja nigdy. Zawsze mi się podobało i zawsze będzie. Choćby 3 seria to miałaby być jedna wielka kupa fillerów.

      • Nie porzuciłabym. Ze względu na tych kilku bohaterów, o których mówiłam wcześniej. Ale jak fillerów będzie za dużo, to na pewno będę niektóre omijać.

        • Ja nigdy. Jeśli Ikuś będzie na wolności, każdy odcinek oglądnę. Ten jego głos, jego ciało.. Aż by się zamruczeć chciało xD

  3. Jestem zaskoczona tym, że ma powstać 3 seria. Nawet nie myślałam, że powstanie dalsza część SC. Ale oto jest pytanie: co w ogóle (poza amuto) tam będzie się dziać? Jakoś sobie tego nie wyobrażam. Mimo, że jestem wielką fanką SC, jakoś nie widzę tego planu. A tytuł? Shugo Chara Party? Dziwny ten tytuł. Ocena: nie widzę żeby plan SC Party wypalił. Pozdro ^^

  4. Też nie wiem czy się śmiać czy płakać.

    Mam nadzieje, że przynajmniej wątek Amuto poprowadzą tak jak trzeba, co zaś się tyczy tytułu Shugo Chara Party! jest idiotyczny, ale nie oszukujmy się Shugo Chara! Doki! też nie był wiele lepszy.

    Ja już od ponad 20 epków skaczę tak do tych, o których wiem, że jest coś ciekawego, resztę pomijam (pooglądam może kiedyś, np. jak się napisy polskie ukażą).

    „. Ciekawi mnie czy będzie przerwa pomiędzy Doki!, a nową serią.”
    Myślę, że mogę zaspokoić twoją ciekawość. Sprawdziłam wrzesień w Anime Calendar i wychodzi z tego, że nie będzie, żadnej przerwy.

    26 września wyjdzie Shugo Chara!! Doki Ep: 51, a w następną sobotę, czyli 3 października Shugo Chara Party! Ep: 1

    Osobiście sadze, że 3 seria, będzie porażką, ale mam nadzieje, że tym razem się mylę.

    ^@~Melisa~@^

  5. Wow. Sama nazwa mi się nie podoba, ale przecież to Amuto, nie ma co myślec o tytule, ważne że jest!!!
    Kurde, w październiku ? Szybko xD Chociaż.. fajnie ;]
    Muszę się jak najszybciej dowiedzieć, ile to będzie miał ep.!!!
    Pozdrawiam.^^

  6. Hmm… sama nie wiem co o tym myśleć, bo z jednej strony fajnie, że nie pożegnamy się tak definitywnie z SC, ale z drugiej to kurcze właśnie to, że będzie taki z tego tasiemiec… Heh, może wyjdę na dziwną, ale w gruncie rzeczy to mi w SC fillery zbytnio nie przeszkadzają ;) Jak dla mnie zawsze gdy włączę sobie kilka naskładanych odcinków SC to „pochłaniam” je od razu, nie ważne czy fillery czy nie, tylko liczy się dla mnie ten enjoy ^^ Może i SC Party będzie masą fillerów, ale jakby nie patrzeć to może tam z Satelightu zaserwują nam coś więcej dla fanów Kutau, Rimahiko itp :P Aaaa no i ciekawa jestem jakie teraz jajka wymyślą xD W SC były X Eggs, w Doki! były ? Eggs, a w Party jakie? xD

  7. Em, sama nie wiem co myśleć.
    Kurde, po zobaczeniu Naruto i 80 odc Naruto Shippuuden, to mam dosyć tasiemców!
    No bo ile można!
    Mimo tego, że narazie jestem przy początku Shugo Chara Doki to coraz bardziej mam tego dosyć.
    I mam wraźenie, że nie wytrzymam do SC Party.

  8. Cóż ja się spodziewałam, że trzecia seria powstanie… Spodziewałam, ale wcale jej nie chciałam… Nienawidzę serii tasiemców… Jak widzę, że coś ma 100 odcinków i więcej to mi się nie chce oglądac… I gdybym nie oglądała Shugo Chary od początku pewnie bym się już za nią nie wzięła… A fillery są denerwujące… W DOKI to szczególnie widac… Większośc odcinków na początku martwią się o Ikuto i co? I mają to za chwilę w nosie i zajmują się sobą… Ja się chyba rozpłaczę…

  9. Płakać, płakać i jeszcze raz płakać. Ile można? Mam takie wrażenie, że z SC będzie podobnie do tego jak było z Zero no Tsukaima. Trzy serie. Jak się ogląda ostatnią, to aż chce się powiedzieć: „Ale to już było…”. Boże…. Tylko kase chcą zarobić. A tytuł – Jezu… Zlituj się…. Wydaje mi się, że ta trzecia seria jest przymusowa. To tyle. Papa xD

  10. Cieszyć się, czy nie? Już sama nie wiem. Podejrzewam, że zaatakują nas masą flirerów! Kurde. Już mam ich dość.

    Dobrze, że zabrałam się za SC, jak miała 70 odcinków, bo teraz to bym już nawet nie rozpoczynała.

    Pożyjemy, zobaczymy:D

    Pozdrawiam xP

    • U mnie SC! zaczęłam oglądać przez to, że mi się włosy Amu na obrazku spodobały, a fabule i reszcie nie poświęcałam uwagi xD

  11. A ja przejrzałem troszkę blogów i dwie japońskie strony i wynika, że ta seria definitywnie będzie OSTATNIĄ… (podobno miało się skończyć na „Doki”, ale był wielki odzew fanów, więc powrzucano masę fillerów, a resztę wątków głównych przerzucono do trzeciej serii – mówi się też, że będzie ona krótsza – 26 odcinków)

  12. Wierz czy nie, ale obrazek tytułowy to obecnie moja tapeta :D Ja się cieszę tak jak Aikaa ^^
    Pozdrawiam.:)

  13. Ja powiem tylko jedno…
    jeśli zrobią tak jak w Sailor Moon Stars
    (Mamoru wyjeżdża i pojawia się dopiero pod koniec serii)
    to się wkurzę!
    Nie chce serii bez Ikuto! Nie chcę! NIE CHCĘ!
    Bo niby dla kogo oglądam to anime?! -.-
    Słyszałam, że ta seria będzie miała około 23-25 odcinków?
    Ale to pewnie plotka…
    Jedyne na co mam nadzieje to fakt,
    że manga nadal będzie dalej tworzona i będzie w niej Ikuto xD
    I w końcu wyjaśni się parę rzeczy…
    Ciekawi mnie „Party” w tytule?
    Co to ma niby oznaczać „Doki” oznaczało ekscytacje, podniecenie, „bycie serca”… itp.
    A Party?
    Hm… Może będą coś świętować!
    OOOOOOO… a może będzie ślub?!
    *taaaaaaaa jasne… wyobraźnia mnie ponosi…*
    w sumie jestem ciekawa co jeszcze mają nam do zaoferowania…

    Ps. Szkoda, że skupili się na SC…
    ciągle mam nadzieje, na kolejną serie Zombie-Loan…
    w końcu tam przerwano jak akcja zaczeła się rozkręcać… -.-

    • Kurcze, dziś cały czas klikam na wszystkich blogach na „odpowiedź”.. Zamiast to w jednym komentarzu uśmieścić -.-
      Ale ok, powiem to co chcę xD
      Fajnie by było, żeby o to chodziło w tym tytule, ale coś mi się nie zdaje, by tak miało być. Nie mam ochoty myśleć, więc pozostawiam innym tą zagadkę xD

  14. Co to napisać? Jak zobaczyłam ten news (potęga MALa!) to mi autentycznie szczęka opadła >.<
    Tytuł rzeczywiście bez sensu. W drugiej serii powinni skończyć do reszty Ikuto Arc, to jeśli 44 rozdział mangi ma być ostatnim, to oni planują zrobić z 50 fillerów, tak? Oby ta seria była krótsza od poprzednich, bo nieraz to, co krótkie – lepsze.
    To tyle ode mnie. Pozdrowionka ;*

    PS. Będziesz to opisywać?

  15. teraz na MALu zmienili tytuł na „Shugo Chara!!! Dokki Doki”
    to jakiś żart?! co to ma być?!

    • Eee! Party było lepsze!

      Jak nie będzie Ikuto to ja rzucę anime xD To tylko dla niego się ogląda, czyż nie? xD

      • to chyba jakiś żart jest z tym „Dokki Doki” -.-
        dokłanie!
        dlatego nie znoszę fillerów,
        bo wtedy albo go w ogóle nie ma,
        albo pokażą go 2-3 minuty na cały odcinek…
        chociaż zdarzały się wyjatki…
        no cóż… jeszcze zostaje Utau i Kukai…
        chociaż szansa, że ich pokażą jest taka sama jak
        to, że Tadase przyzna, że woli chłopców…
        *bez obrazy xD*

  16. @all
    Czyli widzę, że macie podobne odczucia co ja :/ Trochę zaniepokoił mnie też fakt, że na MALu to całe Party alias Dokki Doki (swoją drogą to MALowy japoński tytuł „しゅごキャラ!!!どっきどき” właśnie tak się tłumaczy, więc już nie wiem co jest prawdą) jest klasyfikowane jako prequel przy SC Doki, zamiast sequel. Mam nadzieję, że to tylko pomyłka…

    PS: Podziwiam te parę radosnych przypadków – ja się nie nastawiam pozytywnie bo wolę być zaskoczona na plus niż kompletnie się zawieść ;)

    @Melisa
    Bez przerwy tak? A szczerze mówiąc cieszyłabym się z choć jednego tygodnia wytchnienia [wzdcyha]

    @Ivorena
    „Może będą jajka “?!” xDDDD”
    Hahahaha dobre xD Nadawałabyś się do pracy w Satelight ;) Swoją drogą jeśli wymyślą nowe jajka, to pewnie i kolejna fillerowa postać się pojawi. Może tak tym razem zrobiliby jakiegoś fajnego przystojniaka – wtedy przynajmniej byłoby ciekawie ;]]]

    @Himitsu
    Taaaa, a trzeba wziąć pod uwagę, że ZnT miało po 13 odcinków, a tu po 51 :/ Swoją drogą, to trzeciej serii Zero no Tsukaima nie oglądałam bo się nie mogłam przemóc…

    @jordi
    Alleluja jeśli masz rację! Nie wiem czy bym się zdecydowała oglądać ewentualny czwarty sezon. Wiadomość o mniejszej ilości odcinków też działa na plus bo może wyjdzie z tego coś konkretniejszego ^^

    @LittleStar
    To zapewne nie będzie seria bez Ikuto – ona najprawdopodobniej będzie zawierała ostatnie rozdziały mangi i skończy się tak jak wersja pisana… chyba, że faktycznie będzie kolejne 50 odcinków i masa fillerów :/
    Ciekawi mnie też pewna rzecz – Amu i spółka w tym roku kończą szkołę – jeśli chcą zrobić następne bóg-wie-ile odcinków, to znaczy, że będą się już uczyć gdzieś indziej?

    @Nati
    „PS. Będziesz to opisywać?”
    [wzdycha] Będę. Obiecałam, że skończę SC, więc i Party się do tego zalicza… ale jeśli zrobią kolejną serię, to już nie wiem czy wytrzymam.

    Pozdrawiam ^^

  17. Wow.!!! Fajnie ;] Nowa postać? Wyjdę pewnie na głupią, ale zawsze na taką wychodzę, więc jeden raz nie robi mi już różnicy: Rikka to dziewczyna? xD
    A mi się „Shugo Shugo” podoba xD Takie baardzo szczęśliwe ;] Jakbyś widziała jak przy tym moja kuzynka tańczy xD (ta sama, która nazwała DreamUniverse Uniwersytetem Anime xD)

  18. Jeśli Ikuto nie będzie…
    ja porzucę tą serie…
    zaraz po tym jak Ikuto poleci szukać ojca,
    a wrócę do tego po tym jak Ikuto wróci xD
    Nie mam ochoty oglądać fillerów…
    Może zrobią coś takiego jak z FMA
    (taaaaaaa… marzyć zawsze można)
    że za rok zrobią serie tylko z odcinkami z mangi
    (aaaaaaaa… *marzy dajej…*)
    bo jak oni nie dac sceny jak Amu wpada do dziury i tym samym na Ikuto… to było takie słodziutkie!
    eh… gdyby nie seyiuu i Ikuto to anime było by przeciętne…

  19. Shugo Chara! chapter 44 [raw preview]

    • Wygląda na to, że początek opiera się na wspominaniu przez Amu przeszłości. 21 to data ukończenia szkoły, więc pewnie i to wydarzenie będzie zawarte w rozdziale. Obstawiam, że właśnie po tym fragmencie, że skończyli szkołę będzie time-skip (tak jak w Furubie, tyle że nie aż tak daleko do przodu) – tak by w sumie najlepiej pasowało (a nie chce mi się wierzyć, że go nie zrobią). Aha! Założę się także, że będzie wyjaśnione Nadeshiko-Nagihiko, ponieważ już w tym preview Nagiemu wymsknęło się coś czego teoretycznie nie powinien wiedzieć, a Amu od razu zrobiła się podejrzliwa ;)
      Cóż – nie pozostaje nic innego jak czekać aż ukaże się całość ^^ Miejmy nadzieję na śliczny Amutowy koniec ;D

  20. WTF?! Shugo Chara Pucchi Puchi! Ja to poczytałam jak puni,puni X_______X Za duży zbok ze mnie, wybaczcie. Ja chcę Ikuto… a jak nie będzie Ikuto…. to ja chcę Kukaia! A jak nie będzie Kukaia… to czytam tylko streszczenia odcinków i amen.

  21. Znalazłam fotkę Rikki xD

    swoją drogą słodziutka!
    Idealna dziewczyna dla Tadase! xD

    • Powiem Ci, że całkiem fajna – na pewno ma lepszy styl od Lulu xD Z tego co widzę, to trzyma X-Egga w ręce, czyli tak jak przypuszczałam będzie zapewne kolejnym zuuuuym charakterek od Easter, którego trzeba będzie przeciągnąć na tą dobrą stronę ;]

      „Idealna dziewczyna dla Tadase! xD”
      Hahahaha padłam xD

      • „przypuszczałam będzie zapewne kolejnym zuuuuym charakterek od Easter”
        a ja czegoś nie obczajam…
        wydawało mi się, że po tym wszystkim zapomną o embryo…
        bo w sumie oni szukali go dla Gozen’a aka Hikaru…
        po tym jak wyjaśniło się, że embryo to jajko serca Hikaru
        ten dyrcio powiedział, że od teraz Hikaru będzie żył jak zwykły chłopiec…
        więc nie obczajam…
        co Easter będzie robić w nowej serii…
        Ja myśle, że to będzie jakaś dziewczyna, która dowiedziała się o embryo
        i pewnie ma jakieś marzenie, którę chcę żeby się spełniło…
        myśląć jak PP…to pierwsze co mi przychodzi do głowy to:
        może jej rodzice się rozwiedli i chce ich spowrotem połączyć,
        albo ktoś jest chory i chcę go uleczyć…
        w każdym bądź razie pewnie to jakaś smutna historia będzie…

        No co… xD Amu musi myśleć TYLKO o Ikuto…
        a Tadase jej przy tym nie przeszkadza…

    • popieram – dziewczyna dla Tadase!!! Yaya jest za dziecinna na chłopaka, RIma + Nagehiko, Kukai + Utau no i Amuto. A Tadase? Nie żebym go lubiła bardzo czy coś ale mogłyby coś być… :D Lubię już ją, zwłaszcza jej koki :D Po „Sailor Moon” mam słabość do odango :D

  22. @LittleStar
    Hmm?? Mi ta cala Rikki przypomina brzydszą kopię Amu. W pierwszej chwili po prostu myślałam, że to nowa fryzura różowo-włosej.

  23. Wiecie co? Mi wszystko obojętne co zrobią z SC, ale chcę więcej Kukaia! Tak! Więcej mojego pupecia, którego tak ubóstwiam. Wciskają bezczelnie nowe postacie, a Guardiana nie dadzą, no. Litości, pomóżcie mi i mojemu sercu. : ((

    Więcej wątków amuto ma być, bo ostatnio się od tego tak uzależniłam, ze nie d się tego opisać słowami.

    Tak więc, mam wielką nadzieję, że autorka nie spieprzy tego cudnego anime i się teraz postara, bo… JA CHCE KUKAIA, NO!

    Tamta wypowiedź się dziwnie dodała. oo

  24. Jaa to bym wolała żeby ta Rikka ta nowaaa…Może wyjdzie ze będzie coś w podobie wieku Ikuto :D:D
    I w jakiś sposób „zapoznała” się z Ikuto, i żeby miała extra shugo chare (ale marzenia O_o?!) ^__^
    Bo z Amu to dziwnie wygląda.. O_o Raz Ikuto a raz Tadase… A z tego co widzę to szaleje za Tadase T__T *płakucha*
    …Może Rikka i Ikuto…? :) I wyjdzie Rikkuto XDDDD
    Ehh pożyjemy zobaczymy kim ona będzie :P
    Mam nadzieję że tłumaczenie szybko wyjdzie XD Albo żeby chociaż same odcinki były w necie ^^

  25. Ikuto i Amuu =.= jakby Amu była z Tadase powstałaby mega przesłodzona para. uhehehehum.

  26. Nowa seria zapowiada się nawet ciekawie, ale uwaga ominąć pierwsze 10 min odcinka. Jest to rzeczywiście opowieść o przygodach 4 Char Amu + japonki poprzebierane za chary (nie wiem jak dla was dla mnie brr). Skutkiem czego odcinek ma 15 min.

    • jakby się uprzeć to ma 10 minut. Zapomniałaś o japonkach na końcu i przepowiedniach XD Żałosne to jest, aby tylko to „Dokki Doki” trzymało klasę…

      10 minut pierwszych + 5 końcowych = 10latki zachwycone = starsze osoby załamane

  27. NIe no zaiefainie, bedzie koleina seria. Nawet iest to anime slodkie. A ten Ikto – BOSKI xD

  28. a gdzie moge obejrzec „shugo chara party” po polsku ?

    nigdzie nie moge znaleźc…

  29. prosze napiszcie gdzie moge znaleśc mange 3 serii .. ;d
    mój nr gg to 13535394 !! piszcie ;d;d

  30. Ja zaczęłam oglądać SC dla Ikuto. I uwielbiam odcinki w SC Doki, gdy mieszkał u Amu. Więc mam nadzieję,że Amuto będzie w SC Party… nie ono musi być koniecznie!
    Wie ktoś gdzie jest shugo chara party po polsku?

  31. Gdzie znajde shugo chara party po polsku ??

    piszcie na nr gg : 13571428 !

    pilssss !!!

  32. fajnie, że będzie kolejna seria może w końcu amu i ikuto ( który jest w 100% boski !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )się w końcu zejdą, a jak ktoś będzie wiedział, gdzie są po polsku, chociaż przypuszczam,że 3 seria jak i 2 czy 1 będzie miały 51 odcinków, węc powinno być za rok w lutym, ale modle si,ę żeby było jak najwcześcniej to pisać na artur.gobek@op.pl , z góry dzięki.

  33. ponoć są gdzieś po polsku ,ale nie wiem gdzie ;((

    jak ktos bedzie wiedzial to niech pisze tu albo na moje gg :13571428

  34. Ja sie ciesze … szukam odcinków ale nie mogę znaleźć T^T ;(
    a wszyscy już mówią ze są …. i ze oglądali ..jak wiecie gdzie można je oglądnąć nawet po japońsku , angielsku … napiszcie do mnie gdzie : na gg 13535394 ;***

  35. Uch, żal mi ich. Poco im tyle postaci w tym SC? ( SC – Shugo Chara )
    Ja tam czekam na porót Nadeshiko – san, chodź ona nie wróci. o.o
    Nee, nee, a co będzie dalej z Usiąą?

  36. Z tego co widziałam to Nadeshiko wróci. Mimo że nie obejrzałam jeszcze całej SC Doki to kliknęłam sobie w 1 odcinek Party. I co?MASAKRA!!! Po co w ogóle te baby ba początku!!!??? Co się stało z moim ulubionym anime!!!??? Stało się jakieś dziecinne i bez sensu!!!!!! ODDAJCIE NAM POPRZEDNIĄ SHUGO CHARĘ!!!!!!!!!!

Skomentuj

