Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 95

scd95-title

A brat mówił „Nie czytaj tak tej książki bo zaraz ją skończysz” i kurcze trzeba się było go słuchać ;( Teraz faktycznie mam już „Nadzieję Pokonanych” (T.Goodkind) za sobą i narzekam na brak fajnego czytadła… tylko jak się powstrzymać kiedy to było takie fajne – zdecydowanie jedna z perełek sagi „Miecz Prawdy” ^^

Ale wróćmy do SC – wczoraj zabrałam się wreszcie za PH, ale jako, że leżał mi na dysku tylko jeden odcinek Shugo Chary, to postanowiłam jego także zaliczyć ;) Był to dość mało wymagający filler, który można obejrzeć dla kilku fajnych scen, mających nam umilić czekanie na epizod sobotni, powracający do Ikuto (ten niebiesko-włosy z plakatu, to jednak on, a nie jak niektórzy przypuszczali – Aruto)

Notka o Pandora Hearts się tworzy, a skoro ta miała być krótka i przyjemna, to napisałam ja w przerwie xD

Streszczenie:

W szkole jest dzień sprzątania, a wszyscy uczniowie są zaprzęgnięci do pomocy. Yaya i Rima zajmują się terenem wokół fontanny i przez przypadek odkrywają tam tajne przejście! Kiedy je penetrują trafiają do dość dziwnego pustego pomieszczenia. Nagle drzwi się za nimi zatrzaskują, a dziewczyny zostają uwięzione w środku! Guardians zauważają dziwne zniknięcie koleżanek i wyruszają na poszukiwania. Tymczasem Pepe i Kusukusu otworem wentylacyjnym wydostają się na zewnątrz po pomoc. Obie bohaterki zostają dość szybko uratowane, ale wspólne chwile strachu zacieśniają pomiędzy nimi więzi przyjaźni ^^

Przemyślenia:

Filler, filler, filler! Ile można?! Po wcześniejszej paczuszce myślałam, że wszystko zmierza w dobrym kierunku, ale tym razem znów całkiem odjechaliśmy od tematu :/ Ogólnie rzecz biorąc, odcinek ten moim zdaniem można obejrzeć dla 4 scen.

Pierwsza z nich to sam początek i Suu ze swoją „dark side” xD Co jak co, ale przypomina mi to sytuacje ze mną i z moją mamą – kiedy zagania mnie ona do znienawidzonego przeze mnie sprzątania. Ma wtedy podobną minę co ta teoretycznie milutka shugo chara ;P

Druga odnosi się do hasełka Rimy „Zawsze podejrzewałam, że ta szkoła jest trochę ‘inna’, ale czegoś takiego to się nie spodziewałam” + boska mina (screen 02) xD Trafiła w dziesiątkę, ale co się spodziewać kiedy dyrektorem jest gość, który nawet nie pamięta, że kilka godzin wcześniej ogłaszał dany dzień „Dniem Sprzątania” ;]

Trzecia to krzyczenie! Początkowe „uła” Rimy mnie kompletnie rozwaliło – mimo, że kiedy się pojawiła okropnie jej nie znosiłam, teraz uważam, iż ten głupiutki upór to jedna z najbardziej uroczych rzeczy w tej serii ^^ Ogólnie rzecz biorąc to Yaya miała dobry pomysł – ja też zawsze mam ochotę krzyczeć kiedy siedzą we mnie jakieś problemy czy frustracje. Takie coś idealnie oczyszcza umysł ;)

Czwarty i ostatni winner odcinka, to moment, kiedy pojawia się Nobuko-sensei i podejrzliwie spogląda na Nagiego. Zawsze jakoś udaje mu się ukryć, że to on był Nadeshiko, ale jako że manga dobiega końca po prostu nie mogę się doczekać reakcji Amu kiedy pozna prawdę (bo muszą to wyjawić we wrześniowym, ostatnim rozdziale!). Zastanawiam się, czy przyjmie to z radością, czy może frustracją, że tak długo ukrywał przed nią prawdę? Hmmm….

Coś jeszcze… a tak! Fajnie się patrzy na te odcinki, kiedy się wie jaka Rima była na początku. Niedostępna, niechcąca pokazać swojego prawdziwego ja. Amu była jej pierwszą przyjaciółką, która potrafiła ją zrozumieć i zaakceptować. Bardzo fajnie, że scenarzyści postanowili złączyć też ją jakimiś silniejszymi więziami z resztą Guardians (rimahiko, rimahiko, ja nic nie mówię, ale rimahiko… ;P).

To tyle na dziś – długo nie było, ale filler to filler i czasami aż człowiekowi nie chcę się więcej o nim pisać ;) Chciałam umieścić ten odcinek osobno, tak żebym mogła bez problemów dodać 96 kiedy tylko wyjdzie wersja do downloadu. Będzie Ikuto, więc myślę, że i będę mieć więcej do powiedzenia xD

Screeny:

scd95-01scd95-02scd95-03scd95-04scd95-05scd95-06scd95-07scd95-08scd95-09scd95-10scd95-11scd95-12scd95-13

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 13 Sierpień 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 18 komentarzy.

  1. Heh, wiem, co teraz przeżywasz. Mnie też brat ostrzegał, że jak będę bez przerwy czytać, to za szybko skończę i teraz też zostałam bez dobrej książki. Muszę szybko wybrać się do księgarni i uzupełnić zapasy. Co się zaś tyczy SC, to odcinek był znośny tylko ze względu na to, że głównymi bohaterkami były Yaya z Rimą. Nie wiem, jak inni, ale mnie te dwie zawsze potrafią rozbawić. A Rimy na początku też nie znosiłam, a teraz uważam, że jest urocza i cieszę się, że poświęcili jej więcej miejsca w anime. No i tak jak mówiłaś fajnie, że postanowili ją związać jakimiś silniejszymi więziami z innymi Strażnikami (ja też nic nie mówię, no ale Rimahiko ^^). Nie mogę się doczekać tej walki Rimy i Nagiego. Kiedy w końcu wrócimy do mangi? Dobra, nie jęczę. Pozdrawiam ^^
    Alex

  2. Ja za to nie mogę skończyć jednej książki. Jest bardzo fajna, ale zawsze coś mnie od niej odciąga – gra na komputerze (xDD), jakieś obowiązki, wyjście… Ech~ A tak bym chciała już się dowiedzieć, jak się skończy.
    A co do odcinka, to był naprawdę milutki. Ale to jednak filler… Darowaliby sobie wreszcie. Bo takie czekanie na te prawdziwe wydarzenia, z mangi, są gorsze niż… Uhm, twórcy chyba myślą, że dzięki temu zyskają zniecierpliwionych widzów, ale obawiam się, że jest odwrotnie ;)
    Ale do rzeczy. Zgadzam się do tych 4 scen ^_^
    Mina ze screena 2 jest świetna, z 1 zresztą nie gorsza. Nobuko-sensei- podobało mi się, jak nagle zwiała xDDDDD No i te podejrzenia – słuszne zresztą – co do Nadeshiko-Nagihiko ^_^ Scena krzyczenia też była cudowna ;D Muszę kiedyś wypróbować takowej metody ;) Bardzo fajny był też moment końcowy xD Z „Panem Dyrektorem i Jego Tajnym Przejściem”. No i dodanie do „kolekcji fanów Rimi” kolejnej osoby. Słodkie to było ;)
    Screeny są świetne. Mało ich (niestety -.-), ale liczy się jakość, nie ilość. Poza tym, czekam niecierpliwie na notkę o PH. Już tak dawno nic o tym nie pisałaś…~

  3. Ja chcę już koniec fillerów!!!!!! Czy ktoś mnie w tej Japonii słyszy??!!! Obejrzałam początek odcinka, zachwyciłam się moją ukochaną Suu i strajk!!!

  4. Ja też nie mam co czytać.. Ostatnio pożyczyłam w bibliotece super książkę i tak się wczytałam, że skończyłam ją na drugi dzień xD A w empiku żadnej mangi.. Buu..
    Ja też juz mam dosyć fillerów…! Ja też obejrzałam początek ep. i miałam dość!… ;/
    Pozdrawiam ;**
    Kaeiko_chan

  5. łamatko….ja pilnie potrzebuje Ikuto!! Na szczęście już jutro….

  6. @Alex
    „Muszę szybko wybrać się do księgarni i uzupełnić zapasy.”
    Ja na szczęście już we wtorek przypuszczam szturm na księgarnie xD
    Shouri z książką – Shouri szczęśliwa ;]]]

    Szczerze mówiąc to Yaye też od początku tak średnio lubiłam, ale tym dalej w las, tym bardziej się do niej przekonywałam ^^

    „Kiedy w końcu wrócimy do mangi?”
    Ponoć w przyszłą sobotę ^^

    @Nati
    Pytanie pierwsze – jaka książka?
    Pytanie drugie – jaka gra?
    Teraz już możemy przejść do SC xD

    „Screeny są świetne. Mało ich (niestety -.-)”
    Po prostu nie mam jakoś ochoty robić setki ujęć do fillera. Kiedy odcinki będą takie jak należy, to i ilość screenów będzie większa ^^

    @wiedzmaaaa
    Chyba Cię usłyszeli xD Odcinek 97 powinien już wrócić na odpowiednie tory ^^

    @kaeiko
    A jaką książkę? [błysk w oku] xD

    „A w empiku żadnej mangi.. ”
    Dokładnie! Ja tego kompletnie nie rozumiem, ale też ostatnio przekopałam z góry na dół oba krakowskie empiki i jedyne co znalazłam to bieżące FMA i ze 2-3 inne serie (po 1-2 tomy). To się w głowie nie mieści, że tak wielka sieć nas po prostu olała :/
    Całe szczęście jednak, że ich zaległości nadrabiają księgarnie Matras – tam mang jest aż zatrzęsienie ^^

    @monilip
    „ja pilnie potrzebuje Ikuto!!”
    Hahahah maniaczka xD Ale spokojnie – od odcinka 96 powinien już się pojawiać regularnie ^^

    Pozdrawiam ^^

  7. Pytanie pierwsze – jaka książka? – „Sekrety” Jacqueline Wilson, zdeczka dziecinna, ale całkiem sympatyczna xD
    Pytanie drugie – jaka gra? – to było w przenośni. Normalnie, np. szukanie czegoś w Internecie itp… Wiesz, co mam na myśli xD

    „Kiedy odcinki będą takie jak należy, to i ilość screenów będzie większa ^^”
    Cieszy mnie to ;)

  8. To tajne przejście było super! Ja bym tam nie weszła w życiu, kocham horror’y i domy strachów w lunaparkach, ale nie realistyczne kryjówki mumii (może nie mumii, ale było to coś podobnego) !
    Krzyczenie??? Jako, że u mnie każdy krzyczy, ludzie się już przyzwyczaili, że jeśli słyszy się piskliwe „aaaa” nie trzeba biegnąć na ratunek. Krzyczę tak, że ptaki odfruwają, a eho powtarza mój głos jeszcze „wiele” razy ;P Krzyczenie jest the best xD
    Też jestem ciekawa, co Amu powie na temat Nagi’ego. Zdaje mi się, że przyjmie to normalnie… :P ze spokojem. Nawet może ucieszy się, że jej przyjaciółka „znów” jest blisko niej?
    Ten Ikuto w previev mnie strasznie uszczęśliwił!!! A jaki był przystojny ;] ehh.. mi się już ładuje odcinek :D Skomentuję i oglądnę ;P
    A historia Rimy była super! Uwielbiam takie fragmenty ;) Czuję się, jakby opowiadala mi mama.
    pozdrawiam.

  9. Kto z was oglądał odcinek 96?
    Jeśli nie oglądałaś, lepiej tego nie czytaj…

    Mam mieszane uczucia co to tego odcinka…
    pierwsza sprawa –> Ikuto
    to na prawdę był Ikuto… ten w okularach O.o
    dla mnie to jest zupełnie inna osoba…
    nie mogę się przyzwyczaić do takiego Ikuto… O.o
    w sumie fajnie wygląda…
    ale wole go takiego jaki był przedtem…
    Poza tym Hikaru!
    Jak oni mogą niszczyć tym co nie czytali mangi
    taką świetną historię!
    Już myślałam, że przynajmiej z Hikaru pójdą tropem mangi, a tu takie rozczarowanie…
    Eh… Poza tym czy w mandze też tak było, że Tadase pytał się dlaczego Ikuto zabrał mu klucz przy Amu, ona w ogólnie na te słowa nie reaguje… Przecież ona była taka zainteresowana tym, że Ikuto ma klucz do jej kłódki, tyle razy było to powtarzane, a tutaj jak taki „mały” szczegół wychodzi na jaw…
    ona jest w stanie powiedzieć tylko „Tadase…”, mogli by dać, że np. jest zdziwiona i mówi „Ten klucz należał do Tadase…” albo coś w tym stylu, a tu null! zero! phi… mam tylko nadzieje, że w następnym odcinku pójda śladem mangi… :)

  10. Odcinek taki sobie… Ale wreszcie nie sprowadza się on do wielkiej przemowy Yoru i… No właśnie nic… Eh… Słabo w tej Japonii mnie słyszeli… Mam nadzieję, że kolejny już wejdzie na właściwe tory…

  11. Wyszedł odcinek dobrej jakości
    Shugo Chara!! Doki – Ep96 [Kirakira] [A0460411].mkv
    mam do tego linki na mediafire, jak ktoś chce sobie pobrać to
    dajcie znać :D

  12. @powyższa rozmowa
    Nie wypowiadam się bo jeszcze nie widziałam odcinka :(

    @LittleStar
    Mam pytanie – ja też znalazłam linka do wersji KiraKira tylko u licha coś jest uszkodzone i po pierwszych 5 minutach odcinek pada. Zaczyna lecieć poklatkowo, a potem amen :/ Też tak miałaś, czy tylko ja miałam pecha i ściągnęłam uszkodzoną wersję?

    Btw na 96 poczekam już sobie aż dorwę się do wersji Geeksquads. Już jest wypuszczony, ale czekam na linka do MU.

    Pozdrawiam ^^

  13. Cool & Sweet girl

    A gdzie można oglądać shugo chara po polsku(z napisami)????

  14. @ Shouri, mi wszystkie wersje Kirakira dobrze działają,
    a skąd ściągałaś?
    (ja aktualnie pobieram wszystkie odcinki Kirakira, bo mają dobrą rozdzielczość + wersje Geeksquads ostatnio mi się zawieszają…
    chyba mam za dużo anime na kompie i powoli mi to szwankuje..

    @ Cool & Sweet girl, ja tylko dodam, że napisy do Fubuki-subs
    pasują również do wersji Geeksquads i Kirakira

Skomentuj

