Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 92-94

scd92-94-title

Obiecałam, że od dziś zabieram się za nadrabianie odcinków i tak też zrobiłam – na pierwszy ogień idzie Shugo Chara, ale zanim do tego przejdę, chciałabym podzielić się małym newsem.

Nie wiem kiedy zostało to ujawnione, ale wiemy już kto będzie podkładał głosy w Kobato! Rolę naszej niezdarnej dziewczyny otrzymała Kana Hanazawa. Jeśli chodzi o mnie, to znam ją tylko z jednej serii – mianowicie gra ona Sharon w Pandora Hearts. Natomiast info o tym kto wcieli się w Ioryogiego całkowicie mnie powaliło! xD Rolę tą dostał Tetsu Inada alias Kurogane z Tsubasa Chronicles! ^^ Znany też jest artysta wykonujący OP, czyli popularna Maaya Sakamoto oraz ED – Megumi Nakajima (Ranka Lee z Macross Frontier).

Teraz już jednak wracamy do sedna notki. Zrobiłam sobie dzisiaj porządny seans i zaliczyłam 3 zaległe epizody. Nawet fajnie się ogląda tak hurtowo, zamiast wyczekiwania kiedy w końcu będzie sobota ;P Miałam nadzieję, że odcinek jutrzejszy (opiszę go dopiero kiedy wyjdą napisy od Geeksquads) wróci wreszcie na mangowe tory (tak to wyglądało po 94), ale niestety – fillery trwają dalej :(

Ogólnie jednak wrażenia są niezłe :) Postaram się też powiedzieć parę słów o kilku innych frapujących mnie kwestiach ;]

ODCINEK 92:

scd92-title

Nagi trochę nie może się dogadać z Rhythmem, który jest okropnym lekkoduchem i zawsze najpierw działa, potem myśli ;) Jego przyjaciele jednak próbują go przekonać, żeby dał mu szansę, ponieważ jest bardzo przyjemnym charakterem. Tymczasem Amu wpada na małego chłopczyka – wydaje się on jej trochę dziwny, ponieważ po tym jak częstuje go taiyaki, stwierdza, że nigdy wcześniej nie jadł słodyczy! W międzyczasie, w parku zaczynają zbierać się X-Eggi. Guardians przybywają na miejsce i załatwiają sprawę.

ODCINEK 93:

scd93-title

Utau urządza koncert, a Guardians postanawiają pomóc jej w rozgłoszeniu tej informacji. Amu nie czuje się za dobrze, ponieważ ukrywa przed nią fakt o tym co się dzieje z Ikuto. Wieczorem pojawia się kolejna grupka X-Eggów, a nasi bohaterowie mają wielkie problemy, żeby sobie z nimi poradzić. W końcu przybywa Utau i oczyszcza je swoim Angelic Cradle. Koncert oraz nowa piosenka okazują się wielkim sukcesem!

ODCINEK 94:

scd94-title

Yaya przynosi do Royal Garden zagubionego kotka. Strażnicy organizują w szkole akcję, która ma na celu znalezienie jego właściciela. Tymczasem Easter decyduje o ponownym wykorzystaniu Ikuto do wyciągania z serc X-Eggów. Chłopak zaczyna walczyć z Guardians, ale w pewnym momencie Dyrektor wyłącza urządzenie, które sprawuje kontrolę nad kociouchym. Po oczyszczeniu jajek pojawia się Embryo, ale szybko znika. Naszym bohaterom udaje się znaleźć właścicielkę kotka ^^

Przemyślenia:

No to zacznijmy od początku. W odcinku 92, bardzo podobała mi się zmiana charakteru Nagiego! Zrobienie z racjonalnego i twardo stąpającego po ziemi chłopaka, takiego luzaka to strzał w dziesiątkę! ;) W mandze nie było pokazane jaką osobowość przedstawia Rhythm, ale coś takiego idealnie pasuje.Prezentuje on to, co brakuje niebiesko-włosemu – impulsywności, czerpania radości ze wszystkiego co się robi, zapominania o problemach ;)

Podobała mi się też scena z wyskoczeniem z okna mając Amu w ramionach xD Zdecydowanie, gdyby nie Ikuto, już wiem do którego paringu bym się skłaniała ^^

W tym epizodzie mieliśmy także bardzo ważny motyw, czyli chłopczyka od taiyaki ;) Btw – będę pisać Taiyaki Boy, żeby nie psuć zabawy wymienianiem imienia tym co tylko oglądają serię + tak jest krócej niż po polsku ;P Jednak wracając – w mandze go średnio lubiłam (szczególnie po tym co okazało się w 40-tych rozdziałach), ale tutaj po prostu nie da się nie wzdychać! Jest tak pieruńsko uroczy, że nic tylko go przytulić! xD Blondynek z ogromniastymi niebieskimi ślepkami – echhhh~~

Odcinek 93 to nasza Utau! Nowa piosenka okropnie mi się podoba i chcę ją już mieć!!! xD Nazywa się „Taiyou ga Niau yo” i ukazała się 5 sierpnia na płycie „Shugo Chara!! Character Song Collection 2”.

Poniżej przedstawiam okładkę (Ikuto… ekhm… i to jest seria dla dzieci, tak? ;P) + listę piosenek ^^

okładka SC Character Song collection 2

1. Colorful Heartbeat – Amu Hinamori And Guardians
2. Secret Princess – Yua Sakurai
3. Chiisana Hoshi ~Little Prince~ – Tadase Hotori
4. Itsuka Wa Romansu – Rima Mashiro
5. Ookiku Naare! – Yaya Yuiki
6. Hana Tegami – Nagihiko Fujisaki
7. Tsukiyo No Marionetto – Ikuto Tsukiyomi
8. Taiyou Ga Niau Yo – Utau Hoshina
9. Secret Princess – Amu Hinamori

TUTAJ możecie przesłuchać krótkie fragmenty każdej z nich ^^ Muszę przyznać, że wyszedł całkiem fajny album i zdecydowanie muszę się postarać i znaleźć gdzieś download :)

Wracając jednak do odcinka. Jednak reakcja Amu kiedy pojawiła się Utau i Kukai nie dotyczyła tego, że byli razem. Szkoda ;p Ale i tak zdecydowanie Satelightowi należą się wielkie podziękowania bo w przeciwieństwie do pań z P-P dali nam, fanom Kutau, powody do radości ;) W dodatku późniejsza reakcja Yayi, Rimy i Eru na hasło chłopaka, że dowiedział się o koncercie, ponieważ Utau mu kiedyś coś wspomniała jak razem wyszli, spowodowała radosny okrzyk! Yay~! ;] To takie okropnie w stylu tej dwójki – randkować i nic nie powiedzieć innym ;P

Miłym akcentem tego odcinka było także przyznanie Utau, że uważa Amu za przyjaciółkę (aż się zdziwiłam, że mogliśmy to usłyszeć tak bezpośrednio od naszej tsundere piosenkareczki!) oraz scena NikaidouxSanjou (to chyba jak do tej pory najromantyczniejszy moment pomiędzy tą dwójką ^^). Ogólnie ostatnio scenarzyści lubią ten paring ;) Do tego Eru „in love” to było mistrzostwo!

Epizod 94 przyniósł nam ultra-cute kotka! Był on tak milusi, że znów obudziło się we mnie pragnienie żeby mieć swojego Neko-chan (żebyście wiedzieli, że bym go tak nazwała xD). Podobała mi się także postawa Yayi w tym odcinku – pokazała trochę więcej odpowiedzialności, a przemowa na koniec o tym, że to okrutne pozbawiać ludzi ich Jajek Serc pokazała ją w takim bardziej dorosłym świetle ^^

To co mnie rozwaliło w tym odcinku, to Tsukasa! xD Kiedy bawił się z kotkiem machając przed nim tym długim źdźbłem trawy, to od razu przypomniała mi podobna scena z Ikuto ;] Ten gość jest naprawdę maniakiem jeśli chodzi o koty ;P

Właśnie! Jak już jesteśmy przy niebiesko-włosym – miałam taką wielką nadzieję, że zaczną w końcu mangową arcę, ale nie! Wypuścili nam Ikuto chyba tylko na wabia – no wiecie, typu „mam dość tych fillerów, nie oglądam już SC… chwila… Ikuto wreszcie się pojawia, to może zerknę jeszcze na kilka odcinków!” ;]

Frapuje mnie też to co zostało ukazane na końcu epizodu, mianowicie chodzi o to ujęcie:

scd94-poster

Nie mówicie mi proszę, że scenarzyści wymyślili sobie dobry pomysł na kolejną paczkę fillerów i zamierzają nas nimi karmić przez następne 10+ odcinków :/ No bo plakat jak sądzę przedstawia Ikuto w bardzo dystyngowanej wersji (przez moment pomyślałam, że to Aruto, ale myśl ta wyleciała mi z głowy tak szybko jak się pojawiła).

nfwpa_shugo_chara_chapter_43.00coverSC chapteru 43 i 44 – Jak już pisałam w komentarzach itp. czuję trochę niedosyt. Oczywiście cała końcówka była bardzo fajna i „Lepiej się przygotuj bo na pewno sprawię, że się we mnie zakochasz” z miejsca podbiło moje serce, ale jednak… Peach-Pit skupił się na Amuto (co w pewnym sensie im się chwali), ale kompletnie olały inne wątki. Nie liczę już nawet na Rimahiko, czy Kutau, ale np. co ze sprawą Nagiego? Mają zamiar to zakończyć bez sceny, w której Amu dowie się, że to on był Nadeshiko? No bo w 44 moim zdaniem będzie na 100% time-skip i jeśli chcą to porządnie zakończyć ten rozdział będzie miał ze 100 stron! Co do kwestii „wspominały przecież o nowej arce – więc to na pewno nie będzie ostatni rozdział” – ja takich marzeń nie mam. Słyszałam, że rysowniczki oficjalnie ogłosiły 44 zakończeniem Shugo Chary (prawie spasuje jako 5 chapter do 10 tomu). Pozostaje nam czekać do września (choć jeden pozytywny dodatek do rozpoczęcia szkoły :/) i mieć nadzieję, że się to wszystko jakoś ułoży, a ja będę mogła się przyznać, że mówiłam bzdury ;P

Shugo Chara! Norinori! – czy mi się wydaje, czy naprawdę twórcy SC chcą zarobić na tej złotej kurze tyle, ile się da z niej wycisnąć? Rozbroił mnie trailer do giereczki na Nintendo DS… Jeśli całość będzie polegała tylko na packaniu rysikiem nadlatujących strzałeczek, to mam dość ;P

Tym sposobem udało mi się dojść do końca tej notki (pisanie umilało mi NICO Touches the Walls – Hologram) ;) Zostawiam was jeszcze ze screenami i znikam ściągać Pandora Hearts (aż się boję! Mam 5 odcinków do obejrzenia <wzdycha>). Nocą zaś mam wielką nadzieję zagrać sobie w Tales of Symphonia ^^ Ostatnio znalazłam rewelacyjny obrazek z tej serii i po prostu nie mogę się na niego napatrzeć! Zainteresowani znajdą go TUTAJ :) Pewnie stwierdzicie, że jestem dziwna, ale mnie po prostu kompletnie zaczarował – szkoda, że ta rodzinka nigdy nie miałą okazji żeby tak wyglądać :(

Screeny:

scd92-01scd92-02scd92-03scd92-04ascd92-05scd92-06scd92-07scd92-08scd92-09scd92-10scd92-11scd92-12ascd92-13

scd93-01scd93-02scd93-03scd93-04scd93-05scd93-06scd93-07scd93-08scd93-09scd93-10scd93-11scd93-12scd93-13

scd94-01scd94-02scd94-03scd94-04scd94-06scd94-07scd94-08scd94-09scd94-10scd94-11scd94-12

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 7 Sierpień 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 22 komentarzy.

  1. Kana Hanazawa występuje w Bakemonogatari…
    Ech, nigdy nie pooglądam sobie tego 16 epizodu Nodame Cantabile, ech… Ale po kolei. Odcinki były fajne ^^ Piosenka Utau jest świetna. Kotek był słodki. „Taiyaki Boy” uroczy. Ikuto – co za pytanie! Yaya mnie troszkę zdenerwowała tym co powiedziała… Ech, no cóż. Yoru zawsze stanie w obronie swojego właściciela ;]
    O 44 pisałam wcześniej, więc się nie rozpisuje. Z tym, że Nagi = Nagihiko to jedno, ale co Temari?! Zamierzają tą sprawę rozwiązać? Oby to nie był ostatni rozdział! Przecież stanie się to istną katastrofą! Już nie mówiąc o długości tłumaczenia…
    Dobra, dzisiaj znowu krótko… Heh xD Pozdrowionka ;*

  2. Nie masz nowej pioseneczki Utau?
    Ja niestety mam tylko wersje TV – 4shared.com/file/120790673/436b5a28/Nana_Mizuki_-_Taiyou_Ga_Niau_Yo__TV_Version_.html
    czekam, aż pojawi się ta płytka i scany z tej płytki…
    *patrzy na Ikuto*
    dreamuniverse.files.wordpress.com/2009/08/scd94-poster.jpg?w=400&h=225
    „przez moment pomyślałam, że to Aruto, ale myśl ta wyleciała mi z głowy tak szybko jak się pojawiła”
    a mnie ta myśl nie opuszcza i ciągle myśle, że to ojciec Ikuto
    poza tym najbliże tytuły wskazują na to,
    że Starlight powoli wchodzą w sprawy mangi

    SPOILER
    Episodes titles 45-47
    45. An Unheard Voice, Sorrowful Feelings.
    46. Tadase and Ikuto! The Horoscope of Destiny!
    47. Revival! The Shining Dancing Princess!
    KONIEC SPOILERA

    Co do mangi… to ja mam już dość całego tego zamieszania z tą sceną pocałunku,
    fajnie było na początku nawet zarzuciłam sobie fotkę z tego
    chaptera na pulpit, ale teraz go usunełam…
    za dużo tego, gdzie się nie spojrzy wszędzie o tym się wałkuje…
    Scena w której Ikuto powiedział „Lepiej się przygotuj bo na pewno sprawię, że się we mnie zakochasz”
    awww… jak nie kochać Ikuto za takie teksty! *.*
    Ja w ogóle jestem ciekawa co będzie w następnym chapterze…
    Boshe! Chapter bez Ikuto!
    Nie wyobrażam sobie SC bez Ikuto!
    Jeśli dali tyle scen z Ikuto w 43 chapterze, żeby wynagrodzić nam jego nieobcenośc w kolejnych
    to i tak mnie to nie satysfakcjonuje…
    Poza tym na końcu chaptera piszę, że nowe wydarzenie, podobno ma to być fakt, że Amu i reszta opuszcza gimnazjum
    i zaczyna licealne życie…
    Więc ciekawa jestem co tak naprawdę PP szykuje…
    Poza tym zastanawiają mnie pewne sprawy…
    – Czy na prawdę Embryo istnieje?
    – Czy Amu w końcu odkryje jakie jest jej życzenie?
    i tak ja Ciebie ciekawi mnie jak sprawa potoczy się z Nagi…
    znowu się rozpisałam… xD

  3. Kit z tym, że jedną rękę mam niesprawną i piszę tylko jedną. Muszę napisać ten komentarz. A więc po kolei:
    Odc. 92 – nie lubię Rizumu. Po prostu go nie lubię. Chociaż Nagi wygląda świetnie po przemianie z nim, to mimo wszystko Rizumu jest najmniej przeze mnie lubianą spośród głównych Char. Może to tylko dlatego, że przypomina mi kogoś, kogo znam, ale…
    Odc.93 – Kyaa!! Jako wielka fanka Kutau nareszcie doczekałam się czegoś o tej dwójce. Chociaż ograniczało się to do ok. 3 min, jednego stwierdzenia Kukaia oraz podejrzeń Yayi i Rimy, to i tak zawsze było to coś. I jak powiedziałaś, to do nich podobne, żeby randkować bez niczyjej wiedzy, ale może nam przynajmniej by pokazali. Jedyne, co mnie tutaj martwi to to, że w ten sposób będą musieli wyciąć jedną z moich ulubionych scen z mangi, gdy Utau podczas walki wspomina o Kukaiu. Ale jakoś to przeżyję. Ja chcę więcej takich odcinków. Poza tym, jak powiedziałaś Eru „in love” to było prawdziwe mistrzostwo, a Nikaidou i Sanjou wyglądają razem naprawdę słodko. Szkoda, że ich też jest tak mało, bo zdecydowanie należą do moich ulubionych paringów. I jeszcze to serce na niebie podczas koncertu Utau. Ten odcinek zdecydowanie należał do takich pod którymi narysowałabym wielkie serducho i wpisała LOVE (I jeśli Aikee to teraz przeczyta, będzie mi przez trzy miesiące wypominała, że ponoć nie lubię romansów ^^)
    Odc. 94 – i tu nie mam jakoś zbyt wiele do powiedzenia, obejrzałam ten epizod na półśpiąco, więc chyba będę musiała to zrobić jeszcze raz, bo zbyt wiele niestety nie zapamiętałam ^^
    Shugo Chara! Character Song Album Best 2 – Yay! Zdobędę ten album, gdy tylko gdzieś się pojawi. Choćby w internecie był tylko jeden link do downloadu, znajdę go. A potem przetłumaczę każdą z tych piosenek po kolei. Bez wyjątku. Choć oczywiście pierwsza będzie piosenka Utau, która naprawdę jest cudna. Dobrze, że nie musieliśmy na nią czekać tak długo jak na Heartful Song. No i Secret Princess dalej jest u mnie na drugim miejscu. A za nimi chyba piosenka Nagiego, chociaż po usłyszeniu pełnej wersji mogę zmienić zdanie. Jedyne, co trochę popsuło mi nastrój, to brak piosenki Kukaia. A tak liczyłam na to, że usłyszę go śpiewającego ^^
    Chapter 43 – ja osobiście jakoś specjalnie go nie przeżywałam, chociaż gdy zobaczyłam kwestię „Na pewno sprawię, że się we mnie zakochasz” na mojej twarzy pojawił się wielki „smile”. To takie podobne do Ikuto, mówić coś takiego. Ale pojęcia nie mam, co oni chcą zrobić z 44, jeśli to ma być już ostatni. I nie jestem nawet pewna, czy chcę się dowiadywać. Na tym etapie jest mi dobrze.
    Uff… skończyłam. Pisałam ten komentarz pół godziny. Nawet nie sądziłam, że jedną ręką tak ciężko się pisze…
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  4. To ja powiem krótko: Wszystkie odcinki były świetne, tak samo jak i ch. 43. Chociaż moim ulubionym jest oczywiście odc. 93, bo to taki jakby odcinek pod znakiem miłości. No i manga naturalnie. To zdanie było piękne, zresztą nie tylko to. Mam nadzieję, że zakończą to jakoś porządnie, bo za fajna ta opowieść była, żeby mogła się tak sobie skończyć bez żadnych wyjaśnień. Ale tego dowiemy się dopiero we wrześniu. A na razie pozdrowionka ^^
    CHE.R.R.Y.

  5. Shugo Chara! Character Song Collection 2
    mediafire.com/?mgymninguad

  6. kolejny komentarz pod komentarzem… xD
    gallery.minitokyo.net/view/402238
    IKUTO <3

  7. „Reńka” śpiewa ending do Kobato??? No to już to anime na bank oglądam :-D

    A Maaya Sakamoto bardzo często śpiewa do anime grupy CLAMP, więc nawet była jedną z moich faworytek do śpiewania OP lub ED.

    A co do SC, to mogę znowu poszlochać, że staję na 28 epie, bo dalej nie ma PL napisów (aż do 51 odcinka) :-(

  8. @Nati
    Zgadzam się, że odcinki były całkiem przyjemne ^^

    Ja tam długością translacji aż tak się nie przejmuję bo Anon odwala dobrą robotę. Tym razem tłumaczenie ukazało się wtedy co oryginał, więc w przypadku dłuższego rozdziału będzie co najwyżej kilka dni zwłoki ^^

    @LittleStar
    Udało mi się ściągnąć całą płytkę, więc mam już tą pioseneczkę ^^
    Naprawdę tak uważasz, że to Aruto…? Ale wszędzie do tej pory miał ciemniejsze włosy. Ciemny granat, a tutaj jest taki Ikusiowy kolor xD

    Dzięki za spoilera – może faktycznie wrócą do mangi – oby!

    „co ja mam już dość całego tego zamieszania z tą sceną pocałunku”
    Dokładnie! Mnie od samego początku bardziej ruszyła strona z “Lepiej się przygotuj bo na pewno sprawię, że się we mnie zakochasz” ^^ Jakoś tak zawsze bardziej wolę ten mnie dosadny romans, czyli romantyzm scen itp. niż same pocałunki ;)

    „- Czy na prawdę Embryo istnieje?”
    Mnie się wydaje, że nie – że jest to tylko legenda, która ma tymczasowo dać dzieciakom jakiś cel i sprawić, że znają swoje prawdziwe ja ^^

    „- Czy Amu w końcu odkryje jakie jest jej życzenie?”
    Raczej tak :) W końcu założyła się o to z Ikuto, prawda? :) Myślę, że tutaj będzie chodziło o to, że chce zostać piosenkarką – tylko frapuje mnie inna kwestia. Skoro znajdzie swoje prawdziwe ja, czy to znaczy, że shugo chary znikną no bo jakby nie było nie będą jej już potrzebne…

    Hihih znalazłaś wreszcie większą wersję Ikuto z okładki – teraz wszystkie fangirlsy dostaną krwotoku z nosa xD

    @Alex
    Fakt! Zapomniałam o scenie z LOVE na niebie ^^ Do tego nie wiem, czy to jest celowe, ale zostało one narysowane przez teoretycznie dwie najbliższe jej osoby bo przez Kukaia (miejmy nadzieję przyszły chłopak xD) oraz Amu (najlepszą przyjaciółkę) ;) Szczęśliwy przypadek, czy materiał dla konspiratorów takich jak ja? xD

    Jedną ręką? A tak, przecież się zraniłaś! Wracaj nam szybko do pełni zdrowia ;*

    PS: Oj tak – Aikee będzie Ci to dłuuuugo wypominać xD

    @CHE.R.R.Y.
    „bo za fajna ta opowieść była, żeby mogła się tak sobie skończyć bez żadnych wyjaśnień.”
    Dokładnie! Koniec jest bardzo ważny, a jak panie z P-P tego nie zrobią porządnie to dostanie im się bardziej niż Arinacchi po zakończeniu ShinKuro (special na całe szczęście wszystko naprawił ^^).

    @jordi
    Czyli trafiłam z newsem xD Koboto już prawie zdobyło nowego fana ^^
    Maaya zaś, to tak jak mówisz, nie było zaskoczenie, ponieważ często łączy siły z CLAMPicami :)

    Zaś co do odcinków to na pewno jest więcej polskich napisów niż do 28! Sama tłumaczyłam 32! Jak znajdę linka do tego forum, gdzie są umieszczane, to go wstawię (ewentualnie ktoś inny może pomóc jesli ma go pod ręką ^^)

    @Książę
    Mogę wiedzieć co chciałeś wyrazić tym komentarzem? Zbyt wiele, to on do dyskusji nie wniósł, więc jeśli tak mają wyglądać Twoje wypowiedzi, radzę je ograniczyć :/

    Pozdrawiam ^^

  9. I jak Ci się podoba album?

    W ogóle świetny tekst xD
    Ja lubie sceny prawie pocałunków (np. Zero x Yuuki, Tomoya x Kyou)

    Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa…
    chodzi o Humpty Lock i Dumpty Key, czy że Amu poznała przeszłość Ikuto
    to wszystko czy jest coś jeszcze…

    Ja już mam go wszędzie na profilu MAL i YT jako filmik z nowa nutka, na dA jako screenshota :]
    aaaaaaaaa… sexi!
    Czy to na serio jest seria dla dzieci? O.o

    Widzę, że zakceptowałaś zaproszenie do FC Taiyaki boy’a :D
    Wysyłam jeszcze jeden do FC Yuuichi :D
    Eh… jak już założy się jeden klub to potem zakłada się kolejne xD

  10. Heja:* Odcinki nawet przyjemnie się oglądało, szczególnie epizod 93. Tak, tak przyznaje się JESTEM UZALEŻNIONA od nowego songa panny Hoshina,a że jestem minihakerem i wszystko z you tube wyciągnę to mam już pełną wersję Glorious Sunshine lub jak kto woli Taiyou ga Niau yo. Także jeśli KTOŚ CHCE piosenkę to śmiało zgłaszać się na gg 7689460. Natomist co do Tayaki Boya to słodki to on jest niewątpliwie ale z deczka nawiedzony
    Pozdrawiam

  11. A czy można gdzieś oglądnąć odcinki z polskimi napisami? Bo ja angielski nie za bardzo przyswajam :)

  12. @jordi
    Oto i link :)
    http://kyoson_kyoei.foreo.pl/odcinki-f7.html
    To streaming, które ja osobiście kompletnie nie toleruje, ale skoro nie ma innych napisów, to myślę, że nawet taka forma będzie pomocna ^^
    Tylko używasz tego linka pod jednym warunkiem – masz się nie śmiać z mojego tłumaczenie 32! xD

    @LittleStar
    Album jest bardzo fajny ^^ Na razie słuchałam go tak pobieżnie, ale Secret Princess w obu wykonaniach no i piosenka Utau biją wszystko ;)

    Sprawa z Kłódką i Kluczem też mi nie daje spokoju – to by było trochę „liche” (że sie tak wyrażę ;P) jeśli całość opierałaby się tylko na możliwości zaglądnięcia w przeszłość…

    Po takich obrazkach dochodzę do wniosku, że ta seria jest raczej dla bardziej wyrośniętych dzieci xD

    @Am
    Bo nowa piosenka Utau to mistrzostwo! Ja na całe szczęście nie musiałam bawić się w hakera (choć mogę Ci podać rękę bo sama też tak często robię xDD), ponieważ cały album udostępniła Alex na swoim blogu MeiQ ;)

    @Kira
    Podpisuję się pod „Gwiazdeczką” (mam nadzieję, że się nie obrazi za taką wariacją jej nicku ;]]).
    AnimeSUB dobry na wszystko, a odcinki ściągniesz stąd:
    http://www.download-anime.info/hell/index.php?id=anime_shugochara.html
    http://www.download-anime.info/hell/index.php?id=anime_shugocharadoki.html
    http://www.animea.net/download/1020/Shugo+Chara.html

    Do wyboru do koloru – ja nie używam torrentów bo mi download z nich się ślimaczy okropnie!

    Pozdrawiam ^^

  13. Ja nie lubię wersji Amu „Secret Princess”,
    dla mnie liczy się tylko wersja Yui,
    zdecydowanie wykonanie i głos Rie jest 100% lepsze od Kanae.
    W ogóle to jest character song…
    Dlaczego musieli dać też wersje Amu?
    Czuje tu jakiś przekręt…
    Może spodobała jej się ta piosenka i zażyczyła sobie, żeby ona też mogła ją zaśpiewać na albumie?
    Eh…
    Poza tym spodobał mi się utwór „Hana Tegami” lubie tą część w której śpiewa głosem Nagi *.*
    Chyba nie muszę mówić jak bardzo kocham utworki Utau i Ikuto!? xD
    Brakuje mi tu tylko Kukaia *.*
    Zamiast piosenki „Secret Princess (Ver. Amu)” mogli zapodać jakiś wokal Kukaia! *.*

    Co do kłódeczki i kluczyka… ja liczę na jakieś romantyczne znaczenie…

    Ps. Spox, zwykle takiego nicku używam, ale przeważnie jest zajęty -.-

  14. @jordi
    Hahahah może i istnieje xD W sumie to okropnie mnie dziwi, że jakaś poważniejsza grupa się za to nie wzięła bo przecież SC jest bardzo popularną serią ^^

    @LittleStar
    Moim zdaniem Kanae też ma fajny głos, ale o gustach się ponoć nie dyskutuje xD
    No i też oczywiście ubolewam nad brakiem piosenki Kukaia – chyba jeszcze nigdy nie słyszałam tego gościa śpiewającego, a bardzo bym chciała :)

    „Spox, zwykle takiego nicku używam, ale przeważnie jest zajęty -.-”
    Taaaaak? Ostatnio na filmwebie (zaglądając przez ramię braciszkowi który jest werem xD) natknęłam się na Gwiazdeczkę i zastanawiałam się czy ma ona coś wspólnego z Tobą ;)

    Pozdrawiam ^^

  15. taaaaaa?
    a jaki ma nick?

  16. Masz bardzo fajnego i interesującego. Zapraszam też na mojego nowego bloga o Amuto link: http://www.amu-and-ikuto-love-story.blog.onet.pl

  17. gdzie moge oglądnąć te odcinki ;(( plisss powiedzcie czekam na odpowiedz :)

Skomentuj

