Shouri ma wolne… w pewnym sensie ;P

shouri ma remont

I w skrócie do tego mogłaby ograniczyć się ta notka, ale jak wiadomo jestem gadułą, więc wbrew mojej naturze byłoby tak kończyć ;]

Prawda jest taka, że od jutra (poniedziałku, 20 lipca) pokój, gdzie mam kompa, będzie przechodził remont. Oczywiście mogę go podpiąć gdzieś indziej, ale problem w tym, że używam radiówki i anteny niestety sobie nie przełożę, a i kabelka nie przeciągnę. Tym sposobem, gdzieś na tydzień będę odcięta od internetu :(

Cieszcie się, że nareszcie będziecie mieć spokój ode mnie xD

Trzeba przeszlifować posadzkę, pomalować ściany i kupić nowe meble… zastanawiam się też, czy nie walnąć na ścianę jakiegoś arta typu smoka, yin yang, wariacji obu, czy motylka. Cała rzecz w tym, że sama bym musiała to wymalować bo oczywiście nikomu innemu się nie będzie chciało bawić <wzdycha>

Ale dobra, koniec narzekania!

Co się tyczy bloga, to tak jak możecie przeczytać na tytułowym obrazku – wrócę około przyszłej niedzieli. Myślę, że do tego czasu uda się załatwić wszystkie podstawowe sprawy i pozostanie tylko wybranie furnitury ^^

Po podłączeniu się online posty, które się pojawią będą wyglądać następująco:

– FMA: Brotherhood – Odcinki 16-17
– Shugo Chara!! Doki! – Odcinki 92-93
– Pandora Hearts – Odcinki 15-17

Za to myślę, że w wolnych chwilach i z braku neta, będę mieć w przyszłym tygodniu więcej czasu na pisanie, a tym samym machnę parę zaległych recenzji, które już od dawna mam w planach, ale jakoś brakowało zapału, żeby myśli ubrać w słowa ;)

Aha! Nie do końca też was tak definitywnie zostawiam – w środę ukaże się notka z piosenką, którą przygotowałam wczoraj, ale ustawiłam na automatyczne dodawanie, ponieważ cały tydzień bez żadnej aktywności na DreamUniverse zdecydowanie mi się nie podoba xD

Co by tu jeszcze… a tak! Jeśli ktokolwiek z was miałby do mnie jakąś sprawę podczas tej nieobecności, to niech pisze w komentarzach pod tą notką! Dzięki komórce zajrzę tu na pewno choć raz dziennie, więc bądźcie pewni, że przeczytam co macie do powiedzenia ;)

I to by było chyba na tyle – życzę miłego i pogodnego wypoczynku ^^

anime-sad-girl-purple-night

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 19 lipca 2009, in Różne and tagged , . Bookmark the permalink. 9 Komentarzy.

  1. Nie! Swoją drogą pamiętam jak u mnie był remont…
    Przez trzy dni chodziłam po sklepach szukając odpowiednich paneli… -.-
    Tyle wzorów było, a mi żaden się nie podobał…
    jadnak jak je w końcu znalazłam to znowu czekałam, aż mi je położą -.-

    Poza tym mam prośbę… chcę dużo screenshotów z Taiyaki boy w streszczeniu Shugo Chara :D

    3maj się :)

  2. Hm, szkoda. Ale już o tym coś wspominałaś ostatnio… a więc chodzi o remont. Heh ^^ Ważne, że w środę pojawi się jakaś notka, a to na pewno zadowoli Twoich fanów *myśli o sobie* ;] Na recenzje czekam, na notki o odcinkach również. Postaraj się ;P
    A w ogóle prześliczny fanart na końcu notki! Misuzu-chan wygląda tam tak… smutno! Nie jestem pewna czy to pasuje do niej, ale mniejsza z tym! ^^ Pozdrowionka ;*

    PS. Dzisiaj krótko, bo obiecałam napisać koleżance wszystkie wymyślone przeze mnie zakończenia Pandory… A wiadomo jak ja się rozpisuję…

  3. Jak nie ja , to ty. Ja niedawno miałam skończony remont i też mniej więcej około tygodnia mnie nie było, zamiana ról. Mam jednak nadzieję, że szybko wrócisz i dokończysz to, co zaczęłaś. Jednak ja przeczytam twoje notki dopiero po przyjeździe, ponieważ 25 lipca jadę na wieś, gdzie nie ma komputer. ohh!

    Pozdrawiam – Yukina < 3

  4. Nie zostaje mi nic innego, jak czekać aż wrócisz. Swoją drogą to straszne, że wszystkie po kolei mi wybywacie. Teraz ty, a za niedługo Aikee i Yukina. A co ja biedna bez was pocznę? Na szczęście ty już za tydzień wracasz, więc może jakoś przeżyję. Zwłaszcza, że w środę doda się notka z piosenką, a muzyka zawsze poprawia mi nastrój.
    Mam nadzieję, że twój pokój po remoncie będzie wyglądał dużo lepiej i będzie ci się lepiej spędzało w nim czas. Ja głosuję za tym, żebyś ścianę przyozdobiła tym artem ze smokiem oraz Jing i Jang jednocześnie (ja chcę u siebie walnąć motyla na pół ściany ^^). Oczywiście, o ile chce ci się w to bawić.
    Pozdrowionka ^^
    Alex

  5. wyszlifować posadzkę – to jak w pałacu będziesz miała :P

    Życzę jak najszybciej skończonego remontu :D

  6. Cóż mogę powiedzieć – uguu~ :(
    co do odpicowywania sobie pokoju – sam jestem w trakcie wymyślania jakie papierowe piękności 2d chcę widzieć codziennie po przebudzeniu ^^

  7. @Alexandra
    Spokojnie ;** Może skombinuję jakąś kafejkę internetową, czy coś i będę się z wami mogła komunikować w każdym miejscu ^^

    A tak swoją drogą to ja też chcę mieć remont w pokoju! Ale na razie poczekam, aż się siostra wyniesie :P Kiedy ten facet się z nią ożeni? Chyba mu powiem, ze ona o tym marzy ^^ Tyle w tym nakłamię, że ja o tym marzę nie ona :P AA.. właśnie. Chcę żeby się wyprowadziła, bo ona ma taki duży pokój.. Dwa razy większy od mojego. A mi on w spadku zostaje :P ^^ Tam sobie zrobię remoncik.

    Planuję przemalować na błękit i turkus. Może do tego granatowy? Na pewno namaluję motylka! Hmm.. I co powiecie na nazwę mojego bloga? Na motylku wielkie „MY ANIME WORLD”. No i mogę wszędzie rozwiesić rysunki z mang. Na pewno kupię nowe meble. No i panele. Książek nie dam do pokoju. One przynależą do biblioteki w moim domu (mama ją zrobiła na moją prośbę ^^). Tylko manga będzie miała swoje 2-3 półki… No i wszystkie moje zabawki z anime posadzę na najwyższej półce! W końcu to moja piękna kolekcja.

    Ale na razie to tylko plany, które pewnie się powiększą :P

  8. Ojjj, to czeka cie troche pracy:p no to powodzenia w pracy i czekam na kolejne notki (juz po remoncie)
    Pozdrowka:)

  9. Pamiętam, jak się przeprowadzałam z mieszkania do domu i nie miałam neta przez miesiąc! Myślałam, że oszaleję, więc myślę, że tydzień szybko minie:) I odpoczniesz od nas w końcu xD Bo my Ciebie nie mamy dość nigdy, czyż nie?:P

Skomentuj

