Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 89-91

scd89-91-title

Dziś zdecydowanie jest mój szczęśliwy dzień! ^^ Co prawda nie rozumiem dlaczego kurier zawsze przyjeżdża przed moim budzikiem, ale zniosę wszystko, jeśli w zamian mam dostać do łapek śliczną paczuszkę :) Wreszcie mam co czytać xD

Ze spraw organizacyjnych. Pierwszego Wrażenia o CANAAN i Sora no Manimani nie będzie. Dlaczego? Niestety nie mam czasu (do tego pewnie za tydzień zniknę na dłuższą nieobecność, ale o szczegółach jeszcze poinformuję). Gdybyście chcieli zasięgnąć opinii o tych seriach to dla CANAAN zapraszam do Tako i Aikee, a jesli chodzi o Sora no Manimani, to możecie się opierać na recenzji Mirasa ^^

Ale wracając –  już tak długo nie było postu o SC! Prawie miesiąc (21 czerwca). Przyczyna jednak nie leżała do końca po mojej stronie, ponieważ suby znów się opóźniły. HorribleSubs wybrali się na wakacje, a stream to nie dla mnie. Nie będę wam tu kiepskiej jakości screenów wrzucać ;P Na całe szczęście nowa grupa podjęła się tłumaczenia – zwą się Geeksquads. Na ich stronce po ukazaniu się nowego epizodu jest nawet ładny paseczek postępu translacji ^^

Co się tyczy treści – zastanawiam się czy ten mały mangowy akcent jakim była konkluzja 91 jest tylko marchewą wiszącą przed osłem (którym w tym wypadku są fani), czy na serio wreszcie wracamy na odpowiednie tory fabularne. Oby Satelight wybrał tą drugą opcję ;)

PS: U was też takie upały? W nocy burza, a w dzień 30+! Nawet bluzeczka na ramiączkach za dużo nie pomaga <wachluje się>

ODCINEK 89:

scd89-title

Lulu używa na sobie mocy ?-Eggów i zmienia się w Dream Dream. Amu i jej mowa motywacyjna o odnajdywaniu swoich marzeń przywraca ją jednak do normalności. Dziewczyna wyjaśnia sobie kilka spraw z mamą, po czym rodzina decyduje się wyjechać do Francji gdzie będzie kręcony nowy film. Amu i Lulu żegnają się w zgodzie i obiecują sobie, że na zawsze pozostaną przyjaciółkami.

ODCINEK 90:

scd90-title

W mieście odbywa się impreza pod nazwą „Wykrzycz swoja miłość”. Amu i Tadase zostają zapisani do konkursu przez Yayę pod pretekstem pilnowania porządku. Tuż przed wyznaniem naszej dwójki, nagle słychać dźwięk skrzypiec. Niedaleko stąd Guardians znajdują Ikuto. Chłopak jest pod kontrolą Easter i atakuje naszych bohaterów, jednak pełne miłości słowa Yoru docierają do jego umysłu otrzeźwiając go na chwilę z otępienia. Moment ten jednakże nie trwa długo, a Ikuto zostaje ponownie zgarnięty przez Easter. Naszej dwójce nie udało się wyznać sobie uczucia, ale według Tadase, nie tylko słowa się liczą.

ODCINEK 91:

scd91-title

Do Royal Garden zawitał Kukai! Chłopak postanowił sprawdzić jak idzie jego następcy – Nagiemu! Okazuje się, że niebiesko-włosy przewyższa go prawie we wszystkim, dlatego Senpai postanawia rozstrzygnąć spór „kto jest lepszym Waletem” poprzez siłowanie się na rękę ;) Ledwo ledwo udaje się Kukaiowi wygrać  ;p Tymczasem Amu zauważa poruszenie się shugo-jajka Nagihiko. Kiedy następnego dnia  chłopak idzie pomagać drużynie koszykówki, gościom z Easter udaje się wyciągnąć z ludzkich serc kolejne X-Eggi. Nasz bohater zdaje sobie sprawę, że jest przecież chłopakiem i nie musi się ograniczać tak jak kiedyś, kiedy udawał  dziewczynę. Z jajka wyskakuje Rythm i razem robią Chara Nari – Beat Jumper. X-Eggi zostają szybko pokonane, a Nagi w pewnym sensie wreszcie odnalazł swoje prawdziwe ja ;)

Opening:

scd90-opening

Jak przystało na porządne anime – mamy koniec arci, mamy nowy OP. „School Days” od Guardians 4 jest niezły. Po tych od Shugo Chara Egg już wszystko wydaje się lepsze xD Chociaż… wcześniejsze „Omakase♪Guardian” też było całkiem ok. Animacja jest całkiem fajna, ale jak na OP do Ikuto arc (bo mam nadzieje, że wreszcie zobaczymy jej zakończenie) jakoś mało w nim kociouchego.

Ending:

scd90-ed

Znów Buono! i znów fajny utworek ^^ „Take It Easy!” bardzo łatwo wpada w ucho :) Jest jakby taką przyjemną wakacyjną piosenką – przynajmniej roztacza wokół siebie takie wrażenie ^^ Kiedy widzę naszych bohaterów bawiących się nad morze, to sama czuję ochotę, żeby gdzieś wyjechać i zniknąć ze świata na chociaż tydzień xD

Przemyślenia:

O 89 ciężko powiedzieć coś innego niż „nareszcie” ;) Pozbyliśmy się Lulu ;P Może i na końcu nie była tak irytująca jak wcześniej, ale i tak cieszę się, że mamy ją i głupie ?-Jajka już za sobą. Nie wniosła ona do historii nic szczególnie ciekawego, a wręcz dodała jej nienaturalności. Amu się z nią zakumulowała po może 2-3 przelotnych spotkaniach i są już szczęśliwymi forever friends – no sory, ale takie to trochę naciągane. Do tego sam problem był porządnie wkurzający – dla każdego inteligentnego odbiorcy już od samego początku było jasne, że jej mama rzuciła aktorstwo żeby być bliżej córki, a Satelightowi zajęło około 40 odcinków, aby ten prosty wniosek wpoić Lulu. Ech, dobrze że mamy to już z głowy xD Przy okazji – czy tylko mnie scena z Amu pijącą mleko skojarzyła się z odcinkiem bodajże 4, kiedy to pojawił się nasz kociouchy? xD

Jeśli chodzi o 90 to tak. Każdy fan Amuto prawdopodobnie miał ochotę udusić Yayę ;P Pomijając jednak ten drobny zgrzyt, to mieliśmy tu parę fajnych momentów. Przy Suu udającej Eru prawie spadłam z krzesła ;] Scenka lovely-dovely z Nikaidou i Sanyou po prostu powaliła – ta dwójka to naprawdę idealna para i przykład na „kto się czubi ten się lubi” xD Szkoda, że nie pojawiają się częściej! Od wczoraj też oficjalnie moją najulubieńszą charą został Yoru – tak uroczy, oddany i kochający. Raaany ja też chcę takiego małego słodkiego kotka ^^ Kto nie poczuł nagłego wzrostu sympatii kiedy zobaczył go płaczącego, to chyba jest bez serca.

Jednak moim zdaniem najważniejszym momentem tego odcinka była końcówka, a dokładniej fragment z Tadase. Kiedy stwierdził, że ważne jest wyrażanie uczuć słowami, ale można to zrobić także bez nich, po czym pomyślał o Amu i Ikuto ^^ Nie wiem jak wy, ale dla mnie jest to malutkie odzwierciedlenie chapteru 42 :) Nasz blondyn powoli zaczyna rozumieć to, co jeszcze nie do końca dotarło do Amu. Ogólnie rzecz biorąc Tadase już od dawna staje się coraz fajniejszą postacią. Zdecydowanie wydoroślał, jest silniejszy i naprawdę się zmienił na lepsze ^^

Co zaś się tyczy 91 – prawie skakałam z radości widząc Kukaia! W mandze jest go tak mało, a zawsze był jedną z moich ulubionych osób ;) Taki pełen energii, zabawny, pomocny, troskliwy – prawdziwy przyjaciel ^^ <= chociaż ja wolałabym mieć takiego chłopaka niż przyjaciela, ale to się pominie ;P

Beat Jumper wyszedł im fajnie :) Dodaje on jeszcze uroku przystojnemu Nagiemu ^^ Cała historia niebiesko-włosego nie jest przyjemna. Trochę nie rozumiem jego matki – co za kobieta zabrania swojemu dziecku biegać, skakać i ogólnie wyszaleć się jak na malucha przystało? Przecież właśnie tym jest dzieciństwo! Ta beztroska, brak obowiązków… kiedy byłam ostatnio u dziadka, coś mnie tknęło i poszłam w takie jedno miejsce, którego nie odwiedzałam od lat, a gdzie kochałam się bawić będąc małą dziewczynką. Widząc tą rozległą łąkę, gdzie trawa sięgał mi do pasa, strumyczek z prowizorycznym mostkiem, mały lasek. Pamiętam jak zawsze biegałam po tamtej okolicy ^^ Jak można zabrać dziecku tą radochę z właśnie bycia „dzieckiem”?

Apropo samego Rythma – ciężko było powiedzieć jaką będzie miał osobowość bo w końcu w mandze był tylko przez krótką chwilkę. Tutaj scenarzyści zrobili z niego prawdziwego kobieciarza xD Biedna Miki – rozszerzył jej się harem ;]]]

Na koniec kilka myśli ogólnych.

Po wielu forach niesie się panika, że Doki nie wyrobi się z materiałem, ponieważ biorąc pod uwagę, że będzie ona mieć tyle odcinków co pierwsza seria, to zostało nam tylko 11 do końca. Trochę tego nie rozumiem bo: a) nigdzie oficjalnie nie potwierdzono ile epizodów będzie mieć ta seria, b) to by było trochę głupie ze strony Satelightu wpychać teraz fillery, jeżeli mają jeszcze dość sporo materiału z mangi do zrealizowania.

Wniosek jest taki – albo trzeba wszystkim poradzić, żeby porządnie wyluzowali, albo sprezentują nam anime-oryginal-ending (moim zdaniem bardzo mało prawdopodobne), albo Doki faktycznie skończy się na odcinku 102 z niedokończoną historią, a my dostaniemy za jakiś czas pełnometrażówkę (coś jak w przypadku CCSa). Cóż, w 11 odcinków jeszcze można sporo zrobić, więc jak będzie naprawdę, okaże się już niedługo :)

Szczególnie podnosząca na duchu rzecz, to zapowiedź do 92. Chodzi mi o TO ujęcie:

scd91-preview

Hell yeah! To znaczy, że jeśli Satelight faktycznie chce coś pozmieniać, to przynajmniej nie w głównej fabule. Zaś wszystkie maleńkie hinty jakie nam już dawali od pewnego czasu (największym była, jak już wspominałam, końcówka 90) prowadzą do Amuto. W tej kwestii manga jest już rozstrzygnięta, więc chyba można odetchnąć z ulgą ^^ Pozostaje nam tylko czekać na zakończenie „po latach” bo inaczej tego nie widzę. Załóżmy, że Amu będzie mieć jakoś 16, Ikuto hmm… około 21 i tym sposobem dostaniemy wielki happy end ;D Trochę mi to Full Moon wo Sagashite przypomina, ale co tam :)))

Screeny:

scd89-01scd89-02scd89-03scd89-04ascd89-05scd89-06scd89-07scd89-08scd89-09

scd90-01scd90-02scd90-03scd90-04scd90-05scd90-06scd90-07scd90-08scd90-09scd90-10scd90-11scd90-12scd90-13

scd91-01scd91-02scd91-03scd91-04scd91-05scd91-06scd91-07scd91-08scd91-09scd91-10scd91-11ascd91-12scd91-13scd91-14

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 16 lipca 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 36 komentarzy.

  1. Ten nowy ending jest super. Mnie już zachwycają tylko endingi. Openingi są już takie jakieś dziwnie. Za słodkie. Może tylko ja odnoszę takie wrażenie :P
    09 screen z odcinka 89 jest słodki :) Obie w takich sukieneczkach ^^ Też tak jak ty uważam, że dość wcześnie się polubiły, ale i tak to jest kawaii :PP
    Gdy patrzyłam jak Amu pije mleko pomyślałam tylko jedno „Ikuto, pojaw się!”. Bylam pewna, mnie wysłucha xD
    No tak, Tadase jest lepszy. Może autorzy opek też tak stwierdzą i nie będą już z niego robić potwora :PP
    Wiem, mi też mama Nagi’ego wydaje się okrutna. „Wydaje”- co ja mówię! Ona jest okrutna. Z początku wydawała się taka miła, a teraz…
    Ja też zawsze skakałam po łąkach, plątałam się po strumyczkach i lasach ^^ To jest cudowne! Zawsze znalazłam piękne miejsce. Teraz już tak często nie mam. Zwłaszcza przez to, że u mnie w małopolsce jest wielee kleszczy, ale jeśli tylko mam problem wyruszam do najbliższego mi miejsca, które jeszcze zapamiętałam i myślę póki mi się nie polepszy. Z zabawy nigdy nie chodzę już do takich miejsc. Najwyżej żeby sobie powspominać. Mamy takie jedno miejsce z koleżankami, w którym bawiłyśmy się w syrenki ^^ Gdy kiedyś jedna wpadła do wody mama już jej zabroniła przychodzić, ale i tak szła z nami. Uważałyśmy je za nasze miejsce na zawsze i cokolwiek by się stało w tym miejscu zawsze się spotkamy. O dziwo, to się sprawdza! Kiedyś miałam wielką ochotę sprawdzić, jak bardzo zmieniło się to miejsce. Gdy szłam zauważyłam je dwie! Znów się pośmiałyśmy, bo straciłam z nimi kontakt przez te wakacje. Jakoś tak ona do mnie nie dzwoniły i ja do nich też. Teraz spotykam się z nimi prawie codziennie ^^
    A wiesz, że ja z każdym odcinkiem zaczynam wątpić w Amuto coraz bardziej? Dobra on ją kocha, ona czuje to samo. Ale przecież czy nie może się stać tak, że zostaną przyjaciółmi? To co pokazali w ch. 42 chyba nie biegnie ku przyjaźni, ale ja i tak coś nie wierzę w to love. Staję się już mniej romantyczna… Też tak miałaś, Shourii?
    Też się cieszę z tego ujęcia w 92 odcinku. ^^
    Teraz pozostaje mi czekać do soboty :P
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że ten komentarz nie był taki długi.

  2. PS: U was też takie upały? W nocy burza, a w dzień 30+! Nawet bluzeczka na ramiączkach za dużo nie pomaga – skąd ja to znam… Wczoraj gdzieś od po ósmej do 1+ (zasnęłam, to nie wiem) była burza, z czego przez jakieś 3h się tylko błyskało (z tym, że jak zgasić światło to i tak jasno w domu) ;/ A dzisiaj nie da się wytrzymać :/ Masakra normalnie z tą pogodą…

    A do SC:
    89 – tak, Lulu odpadła z gry i pewnie już do niej nie wróci… Chociaż jak tak po całej serii ot tak sobie odleciała, to aż się smutno zrobiło… Przyzwyczaiłam się już chyba, że manga to manga, a anime to ?-tama ^^
    90 – tak mi szkoda Yoru! Widać, że zależy mu na Ikuto, a przez ten beznadziejny Easter został od niego oddzielony. Fragment z powrotem do „normalności” był totalnie… smutny. Ten jego wzrok >.> Tadase zawsze lubiłam, ale przy Chara Change XD Chociaż rzeczywiście jest coraz fajniejszy ^^
    91 – oni MUSZĄ wrócić do mangi, noooo… Kukai to ogromny plusik ^^ Nagi po latach spotyka dawnych znajomych… jej, ale oklepany temat. Jest pełno innych serii z czymś takim. Ale tu mi się podoba to, że bawili się tylko 1 dzień ^.^ I pamiętali o sobie. Ach, ta Miki~ czy takie artystki aż tak łatwo się zakochują? ;]

    Z tego co wyczytałam, info o ilości epków pierwszej serii były dużo wcześniej przed jej zakończeniem. Nie chce mi się wierzyć, że teraz ot tak sobie to wszystko zakończą. A może dostaniemy sezon 3? Nie no teraz naprawdę zajęli by się Ikuto Arc. Pominą ostatni chapterek i mamy piękne zakończenie, ale tylko sezonu. I nie chcę, żeby potem dorabiali jakąś kinówkę. To trochę psuję efekt, jak ileś czasu potem dostajemy zakończenie, bo wrażenie po serii TV pozostaje. W CCSie wyszło to w miarę dobrze. I tak było wiadomo jak to się skończy, nawet bez tego „dodatku”.

    Pozdrowionka :*

  3. Heh… upał mnie dobija:/ ale mam koszulkę z Linkin Park, którą dostałam na urodziny xD (nie chwaląc się oczywiście^^) i w niej samej chodzę, wygląda jak po starszym bracie^^, ale co mi tam:D

    Wracając do SC. Też cieszę się, że skończyli z Lulu. Miejmy nadzieję, że już nie będą kombinować z fllirelami, bo chyba nawet nie ma z kim. Zresztą niech przejdą do mangi w końcu. A nie!

    W końcu mamy Ikuto w odcinku 90! Moja radość była niezmierna, jak go zobaczyłam xD Aż mnie dreszcze przeszły:p A ten motyw z wykrzykiwaniem miłości nie spodobał mi się. gdyby nie Yoru to bym cały ten konkurs zbojkotowała, aa sorry jeszcze Nikaidou i Sanyou:p świetne to było:p uśmiałam się, co nie miara:p i jeszcze widok Utau w LoveLove Hop był bezcenny:p
    Z całego serca cieszę się, że Ikuś pojawił się w odpowiednim momencie i przerwał wykrzykiwanie miłości Amu i Tadase;/
    Niech oni się za bardzo do siebie nie zbliżają, no!

    Ep. 91 daje nadzieje na odcinki na podstawie mangi. Fajnie, że Nagi ma swoją Shugo. bo taki sam był, a teraz już ma xD A co do Miki, to wolałabym, żeby coś zakręciła z Yoru xD Choć jej ciągle powtarzanie, że Rythm jest świetny itp, było przezabawne :p

    Się rozpisałam:P Ale to wszystko wina gorąca:p Doba zbieram się za dodawanie notki w moim opowiadaniu i może jakiego posta skrobnę na drugim blogu. A kawaii-radio będzie mi towarzyszyć:p Kto nie zna, to serdecznie polecam:p

    :*

  4. tak, upały są straszne, ale burze gorze… moje przyjaciółce wywaliło komputery i telewizory (wiecie, takie z „odzysku” z pracy :P) ale zawsze!! A wszystko przez kabel od kablówki… ale o ile dobrze pamiętam mieszkamy w tym samym regionie więc i pogoda ta sam :)

    Ja tak sobie myślę…a gdyby zaczęli kolejny sezon? To byłby dobry pomysł… tylko ten nowy opening to masz racje – za mało w nim Ikuto!! Wolałabym coś w stylu Minna Daisuku – tam scena z „Hop Stem Jump” była suuuper!

    Co do tego blondynka – jak było na Futacośtam od tłumaczenia mangi SC! – uwierzyliście, że to podmiot szatana? :D okej, przesadziłam ale czy tylko mnie wydaje się naiwny motyw szukanie Embryo przez Easter? I jeszcze słowa „tatusia” Ikuto – „nie wiedziałem, że Death Rebel jest taką straszną rzeczą”…. oj, tu autorki się nie popisały…za naiwne to dla mnie ,takie dziecinne..a co do Amuto to mam nadzieje, że masz racje…. cóż, trzeba czekać do sierpnia :D

    • zapomniałam napisać o Miki. Ona jest świetna! Kocham ten głos (Ahiru z „Princess Tutu”), w sumie dzięki jej trafiłam na SC!…

      Zapowiedz była fajna. „Pomocy, Nagi mdleje….Ricmu A, Miki mdleje!” Jeszcze tylko dwa dni…super….

  5. „Kto nie poczuł nagłego wzrostu sympatii kiedy zobaczył go płaczącego, to chyba jest bez serca.”
    Rany! Ja się poryczyłam w tym momenice, którym mówił do Ikuto… <3
    Aż miałam ochotę go przytulić!
    Ogólnie Yoru jest przesłodziutki!
    Chociaż lubie jak pokazuje swój koci charakterek i dokucza Kiseki'emu xD

    "Tadase już od dawna staje się coraz fajniejszą postacią. Zdecydowanie wydoroślał, jest silniejszy i naprawdę się zmienił na lepsze ^^"
    A dla mnie nie… ciagle mnie wkurza jego postać…
    Nie wiem dlaczego, ale to po prostu przesłodzona postać,
    skierowana to małych dziewczynek, które są na etapie "księcia na białym koniu"

    "Co zaś się tyczy 91 – prawie skakałam z radości widząc Kukaia!"
    Ja też! To było kolejny odcinek w ktorym fillery mi nie przeszkadzały!
    Poza tym Nagi!
    AAAAAA… świetnie wyglądał w tym chara-nari.
    "Cała historia niebiesko-włosego nie jest przyjemna…"
    no cóż… urodził się w rodzinie z tradycjami…
    Co do Rythma to jakos fajniej wyglądł w mandze…
    poza tym dobija mnie jego seyiuu…
    ale pewnie po jakiś czasie przywyknę do niego…

    Co do tego… https://dreamuniverse.files.wordpress.com/2009/07/scd91-preview.jpg
    to aż pisnełam z zachytu jak to zobaczyłam!
    Rany! Jest jeszcze bardziej słodziutki niż w mandze!
    W ogóle podjarałam się tylko zapowiedzą…
    Ciekawe co będzie jak pokażą go w anime!
    AAAAAAAAAa…
    Poza tym natknełam się na dA z takim komiksem…
    http://dimensioncr8r.deviantart.com/art/Shugo-Chara-Fillers-128685760
    i w sumie zgadzam się z tym artem w 100%
    zawsze jak pokazują Ikuto to on, albo jest zamknięty w tym pokoju,
    albo śpi, albo jest nieprzytomny!
    Ostatnio pokazali go jako DR, a już w następnym powrócili do
    tego co już było…
    Mam nadzieje, że w następnym odcinku
    nie pokażą go jak śpi… -.-

    Alem się rpzpisałam…
    ciekawe czy ktoś to przeczyta xD

    Ps. Uwielbiam tą scene w której Yoru mówi strażniką,
    że wiedział o Lulu i ?-jajkach.

  6. czemu mój komentarz się nie wyświetla?

  7. @Aikee_chan
    Bo endingi robi Buono!, a te inne teamy są jakieś takie bardziej dziecięce.
    Takie miejsca do powspominania są fajne ^^ Przypomina się sobie jakim się było rozbrykanym maluchem, a jakim się teraz jest „ustatkowanym nastolatkiem” ;P Pomyśl jak to będzie odwiedzić takie miejsce za jakieś 15-20 lat heheh będę już miała trzydziestkę na karku ;]
    Moim zdaniem Amuto jest pewne – tyle shoujo ile już mam za sobą tylko utwierdza mnie w tym przekonaniu ;) Po za tym zawsze tak mam, że bohaterka kończy z tym chłopakiem, z którym od początku chciałam żeby skończyła ;) Jeszcze mój instynkt nigdy mnie nie zawiódł xD

    Mniej romantyczna? Nieeee ;) Robry wątek miłosny zawsze jest dla mnie ogromnym plusem ^^ …To wszystko wina Final Fantasy 8, że ze mnie się taki romantyk zrobił! – przedtem byłam „całkiem” normalna xD Po za tym i mama maczała w tym palce bo uwielbia romanse, a ja zawszę z nią oglądałam lub czytałam te książki co ona – Saga o Ludziach Lodu to cudeńko dla wielbicieli magii i romansu ^^

    @Nati
    Ale Sealed Card było słodkie! CCS bez tej kinówki był taki nieskończony ;) Manga się skończyła na „together forever”, a anime zostawili na misiu… Końcówka kiedy Sakurcia rzuciła się Syao w ramiona to mistrzostwo ;]

    Wracając do SC – w trzecią serię kompletnie nie wierzę. Z tego co słyszałam, to Satelight mówił, że na pewno nie będą robić kolejnego sezonu, dlatego uważam, że jeśli nie uda im się skończyć to pełnometrażówka jest bardziej prawdopodobna…

    @asqua
    „ale mam koszulkę z Linkin Park, którą dostałam na urodziny xD (nie chwaląc się oczywiście^^)”
    COOO???? Masz koszulkę z LP?? Jak możesz! Ja też chcę! Ja też chcę!! xDD Nigdzie nie mogę znaleźć fajnej damskiej… ;(

    „W końcu mamy Ikuto w odcinku 90”
    Tak, ale nie lubię tego jego „pustego” wzroku :( Niech już go zaczną w końcu ratować! ;p
    Konkurs faktycznie był głupi, ale było bardziej niż pewne, że Amu nie uda się niczego powiedzieć – chociaż odrobina satysfakcji xD

    monilip
    Naiwny to mało powiedziane – ja myślałam, że a) Gozenem nie będzie to „coś”, b) powód będzie bardziej głęboki niż szukanie „ładnego kamyczka” ;p Przecież to paść ze śmiechu można!

    @LittleStar
    Twój komentarz nie tyle nie chciał się wyświetlić, co wordpress zakwalifikował go jako spam i wrzucił do kosza xD Przywróciłam go tak jak ma być, więc się nie martw, że przepadł Ci ten esej ;))
    Tadase jest trochę przesłodzony, ale to normalka, że dwaj główni chłopcy muszą być swoim przeciwieństwem. Ikuto to zawadiaka, więc z blondyna musieli zrobić typ „księcia”.
    Mi, tak jak mówiłam, już tak nie przeszkadza ;)
    Seiyuu Rythma? nie zwróciłam na niego za dużej uwagi, a to oznacza, że mi nie podpadł ;)
    Ten art z DA – hahahah mają w 100% rację! ale naprawdę licze, że w końcu się to skończy i przejdą do odpowiednich wydarzeń…
    „ciekawe czy ktoś to przeczyta xD”
    Spoko, spoko – Tutaj wszyscy piszą eseje (sugestywny wzrok na Nati xDD), a po za tym ja i tak czytam wszystkie komentarze ;)

    Pozdrawiam ^^

    • Było! I te wszystkie światłocienie… Genialny film. „Kocham Cię” Sakurci to najlepsze zakończenie ^^ W ostatnim epku brakło 1 sceny. To dali za to cały film ;) Manga co prawda była lepsza (np. wyznanie Syao było niezłe xP), ale anime też ma swój urok! ^.^

      Ja w zasadzie też nie wierzę w 3 serię… SC nie powinno być aż takim tasiemcem, jakim już jest. Ale zawsze mogą też dorobić jakieś OAVki, zamiast filmu. I w zasadzie na jedno wyjdzie.

  8. Widziałyście nowy odcinek?
    Ja już troszeczkę ochłonęłam…
    ale *ponowie włącza sceny z Hikaru*
    rany! jest taki słodziutki!
    Nie mogę uwierzyć, że on jest… ;)
    Poza tym świetna scena była z Rhythm i Yoru!
    Pokrewne dusze xD
    Szkoda, że nie pokazali Ikuto… *wali głową w ścianę*
    ale za to ponowie pokazali Kukaia!
    *fangirl scream*
    Daje się przeżyć te fillery :D
    Poza tym w następnym epku pojawi się Kutau!
    Czy oni w anime stali się parą? O.o
    czy po prostu tylko stali obok siebie kiedy spotkali pozostałych?
    Hm… no cóż tego dowiem się za tydzień -.-
    Poza tym UTAU wraca z nową piosenką!
    Yey! Banzai dla twórców!

    Tyle ode mnie :D

    • Kurczę! Nie widziałam jeszcze, ale liczę, że do poniedziałku będę napisy w dobrej jakości ^^
      To dobrze, że sceny z Hikaru im porządnie wyszło bo w końcu jest ważną postacią ;)
      Kutau + nowa piosenka naszej tsundere panienki?! No to za tydzień będę krzyczeć z radości xD

      • Pewnie tak… *.*
        Scena nad rzeczą ta co byłą w preview!
        Boska!
        A w dodatku ten głosik!
        Te oczka!
        A scena z Tayaki!
        OMG! Rozpływam się!
        Rany! Jak ja kocham takich bohaterów… *.*
        Poza tym… co do Kutau…
        to chyba rzeczywście w anime zrobili z nich parę…
        *patrzy na reakcje Amu z preview*

        • widzę, że nie tylko ja jestem pod wrażeniem previewu do 93 :P a scena z Yoru i Rhytmem była suuuper :D Od razu mi się przypomniało „ore no namae wa Yoru, Yoru…” :D Oni się polubię…
          I nowa piosenka Utau!! Już się nie mogę doczekać…

          Ale obawiam się, że teraz Hikaru będą wciskać w każdy odcinek i zrobi nam się natrętny… bo w mandze, o ile dobrze pamiętam, pojawiał się co jakiś czas, nie? a tu szast prast…żeby nie było, chce wreszcie by skończyli fillery ale nich to zrobią porządnie!!! Miki jest świetna… „kakui”… i jak się odezwała do Kisekiego… biedaczek..

  9. @monilip, w sumie fajnie by było jakby pokazywał się tak jak Ikuto raz na czas *byle bez przesady*
    bo większa frajda jest jak nie ma go w nadmiarze tak jak Tadase…
    Może narzekam, że Ikuto ciągle nie pokazują, to mam jare na maksa nawet jak pojawia sie tylko przez 3 minuty xD
    znowu nawijam o Ikuto, a miałam pisać o Hikaru :D
    Patrząc na przyszłe tytuły nic nie wskazuje na to, że 3 odcinki i wszystko się wyjaśni… obstawiam, że będą to przedłużać tak jak z Ikuto i Death Rebel xD

    Ps. Jak ktoś jest zainteresowany tytuły następnych epków:
    93 – ”Utau Hoshina, wings from the future
    94 – „Advance! Mikeneko Search Party!?”
    95 – „Rima and Yaya, the Bond of a Pearl!”

  10. O tak! Ten nowy op i ed mnie nie satysfakcjonuje…
    wolałam poprzednie…
    Świetny song, Utau, świetne ujęcia Ikuto *.*
    a ed co tu dużo mówić!
    To było coś na co wszyskie fanki Yoru czekały *.*

  11. A ja mam takie pytanie gdzie można oglądnąć sobie te odc. bo ja kilka stron sprawdzałam i nie mogę znaleźć Help ;(

  12. Mam małe pytanie do Ciebie bo wiem że zawsze ściągasz odcinki SC z pl subami xD A więc moja sis chciałaby zobaczyć SC ale nigdzie nie umiałam znaleźć odcinków online po pl więc chciałabym zapytać skąd ściągasz odcinki xD

    • „wiem że zawsze ściągasz odcinki SC z pl subami”
      A mogę wiedzieć skąd wiesz takie cuda? Od już nie wiem jak dawna powtarzam, że oglądam SC PO ANGIELSKU, więc nie wiem skąd to wszystkim przychodzi do głowy Ja te polskie napisy chyba z rękawa wyciągam [wzdycha]

      Tak jak napisała LittleStar – urusai.pl, i animesub.info. A download z angielskimi subami znajdziesz na pierwszej lepszej stronie.

  13. @Aoi, Shugo Chara!! Doki narazie nie jest nigdzie zaupladowane…
    pierwsza seria powoli jest dodawana na urusai.pl,
    a Shugo Chara!! Doki napisy znajdziesz na animesub.info
    i tam po napisach zobaczysz do jakiej grupy fansubs jest tłumaczenie, a potem torrnet lub google :)

  14. @Shouri & @ asqua
    A ja, wcale się nie chwaląc, mam na stanie dwie koszulki z LP. xD A jedna wypasiona, cały przód i tył nadrukowany. ;)

    @Aoi
    „A więc moja sis chciałaby zobaczyć SC ale nigdzie nie umiałam znaleźć odcinków online po pl …”

    Odcinki online to ZŁO. Nie psuj sobie oczy tym znikomej jakości obrazem. Ściągnij sobie coś normalnego z 720p albo przynajmniej 480p jak masz słabszego kompa. Ostatnio odpaliłem któryś odcinek online i mnie krew zalałam. Piksele wielkości ziemniaków. xD

    @inne teksty
    „i tam po napisach zobaczysz do jakiej grupy fansubs jest tłumaczenie…”

    Tylko i wyłącznie FUBUKI, bo mają fajne skrypty ass. ;) Chyba że ktoś inny właduje się w tłumaczenie, to może grupa się zmieni.

    Ogólnie to przez te dziuro-zapychacze sporo ludzi dało sobie siana z oglądaniem i czeka na coś konkretniejszego. A dlaczego tak myślę? Bo liczba pobrań spadła na łeb. xD Chyba że całe towarzycho wycięło na wakacje i będę nadrabiać we wrześniu.

  15. Heja! Jakoś w maju lub kwietniu obejrzałam 82 odcinek SC, potem patrząc na streszczenia stwierdziłam, że ogłaszam bunt dla fillerów i nie będę ich ogladała. Ludzie no ile można?!-pomyślałam Jako, że jednak mam słabą wolę dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległe odcinki

    Przejdżmy jednak do rzeczy, bo rozpisuje się o raczej nieistotnych pierdołach Mam następujące pytanie, ponieważ nie czytam mangi, a zainteresowała mnie bardzo postać Hikaru, o której piszecie Kim on jest i jakie ma znaczenie dla wydarzeń? Dlaczego jest tak istotny w relacji Amuto? Będę superwdzięczna za odpowiedź bo mnie ten cud mód dzieciak zaintrygował, a cierpliwa nie jestem więc jak mam czekać na odcinek to chyba padnę do tego czasu.

    Co do samej relacji Amuto to dla mnie i tak jest pewniak, uważni widzowie od pierwszych odcinków mogli zauważyć subtelne „ustawienie” postaci, a i sama fabuła jest dość sztampowa jeśłi chodzi o relacje uczuciowe więc Amuto jest pewne jak w banku. Zaufajcie cioci Am ;)
    Jeśli zaś chodzi o Kutau to śmiać mi się chce z mojej intuicyjnosci łączenia postaci w pary, bo z tego co piszecie to ma dojść do tego paringu, a ja już na samym początku oglądania SC pomyślałam, że oni znakomicie do siebie pasują -Gwiazda sportu i Idolka nastolatek czego chcieć więcej?

    Długość komentarza jest pewnie piorunująca, więc wielkie GOMENASAI ale Dream Universe jest jednym z niewielu miejsc gdzie mogę się troche wyżyć, bo moje koleżanki pewnie dostałyby na głowę gdybym zaczęła im nawijać o problematyce epizodów anime, one wybałuszają oczy jak widzą moje książki do japońskiego więc nie liczę też na zrozumienie w kwestii „japońskich bajek” na które w nawiasie zastanawiałam się czy nie jestem za stara ale jak się kiedyś doczytałam do Shouri jest w tym samym wieku, więc może nie jestem skończoną zdziecinniałą wariatką ?heheh
    Pozdrawiam:*

  16. Nareszcie nadrobiłam zaległości. Długo mi zajęło, wiem, ale w końcu mogę się wypowiedzieć na temat ostatnich odcinków. Szczerze mówiąc na temat 89 i 90 nie mam nic specjalnego do powiedzenia. Może tylko tyle, że jestem przeszczęśliwa z powodu pozbycia się na dobre Lulu, a Yaya potrafi być w swoich pomysłach naprawdę denerwująca. No i oczywiście Yoru… Chyba wszyscy zgadzają się do tego, że to najwspanialsza Chara na świecie. A gdy zobaczyłam go płaczącego, to mi się tak jakoś smutno zrobiło. Co się tyczy odcinka 91, to uważam, że przemiana Nagiego jest naprawdę świetna, aczkolwiek samego Rizumu niespecjalnie lubię. Chociaż pierwsze wrażenie często bywa mylne, więc jeszcze się zobaczy, co z niego będzie. I też uważam, że matka Nagiego postąpiła okrutnie zabraniając mu się w dzieciństwie wyszaleć. Przecież w końcu właśnie o to chodzi, prawda?
    To jeszcze tylko kilka słów na temat nowego openingu i endingu. Musze przyznać, że oba mi się nawet podobają. Zarówno muzyka jak i animacje. Ending jednak zdecydowanie bardziej, chociaż „My Boy” było oczywiście o niebo lepsze. Ale „Take It Easy” też jest świetne, więc już czekam, aż wyjdzie cały singiel.
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  17. @Besamir
    „Chyba że całe towarzycho wycięło na wakacje i będę nadrabiać we wrześniu.”
    To jest moim zdaniem najbardziej prawdopodobna opcja xD

    PS: Za każdym razem jak patrze na Twój nick to kojarzy mi się on z Vesemirem i nie mogę się pozbyć tego wrażenia xD Podobieństwo przypadkowe, czy może nie zupełnie? ;)

    @Am
    „więc może nie jestem skończoną zdziecinniałą wariatką ?”
    A może obie nimi jesteśmy? xD Chociaż… who cares? Jesteśmy chociaż oryginalne, a rozmawianie o problematyce odcinków anime, to wbrew pozorom fajna rozrywka… w końcu robię to od roku i nadal mi się nie znudziło ;)

    @Alexandra
    Hehe mój szósty zmysł mi podpowiada, że zapewne będziesz tłumaczyć “Take It Easy” ;) Czyżbyśmy znów miały się „ścigać”? (żartuję oczywiście xD)
    Ja szczerze mówiąc Rythma polubiłam – zaskoczył mnie taki charakter dla Nagiego, ale powoli dochodzę do wniosku, że może coś w tym jest ;) W końcu jest bardzo przystojny, to i taka kobieciarska osobowość by całkiem pasowała xD

    Pozdrawiam ^^

    • Ależ oczywiście, że będę tłumaczyć. Ale na razie czekam do 26.08 na pełną wersję. Bo chociaż piosenka mi się podoba, to nie aż tak, żeby tłumaczyć osobno TV Size.
      A jeśli chodzi o Nagiego, to gdy zobaczyłam tę, jak to nazwałaś, „kobieciarską osobowość” Rizumu. to przypomniała mi się piosenka „Supermenka”. „Byłabym supermenem, tyle o kobietach wiem, jestem jedną z nich”. Bo chociaż Nagi naprawdę nigdy dziewczyną nie był, to i tak, który chłopak może wiedzieć na ten temat więcej niż on? Założę się, że każdą potrafiłby oczarować, gdyby tylko chciał ^^
      Pozdrawiam
      Alex

  18. Mam pytanie. ?Gdzie oglądacie shugo chare?? Bo ja na YT nie mogę znaleźć

    • AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! …dobra – już się uspokoiłam ;) Zaczynam powoli rozumieć o czym mówił Smugg z CDA apropo n-tego odpowiadania na te same pytania [wzdycha]

      Oglądanie anime na YT to męka dla oczu i dobrego smaku, więc ogólnie odradzam – online jest taka jakość, że zwariować można dlatego wszystkich namawiam do ściągania – rmvb zajmują do 100 mb, a ogląda się świetnie ^^

      Ja używam tej strony (choć tutaj są akurat wysoko-jakościowe epki):
      http://www.freewebs.com/anime-stop/shugochara.htm
      ale zaznaczam do ŚCIĄGANIA odcinków – streaming to moim zdaniem kompletne nieporozumienia. Podkreślam też – to są odcinki z angielskimi subami.

  19. Nelly_mitsukai

    Ej, ja też lubię ff VIII XD Bardzo fajnie się gra i takie to romantyczne ^^ I Linkin Park XD Tak to jest, że często jak ktoś lubi mangi i anime to lubi rocka, nie wiem czemu XD Może takie osoby lubią emocjonalne rzeczy ^^”
    A co do epków to myślałam ,ze wreszcie będzie to co w mandze ;o; Ile można czekać =.= Ale Miki jest super XD Moja ulubiona shugo chara zaraz po Yoru i Eru ^///^
    Mimo wszystko lubię i Tadase i Ikuto XD Nie wiem za co ludzie tego pierwszego tak nienawidzą XD O tyle mam fajnie, że z kim Amu nie będzie na koniec to się ucieszę ^w^

  20. Nelly_mitsukai

    Zapomniałam dodać, że mam 19 lat i nie musicie się wiekiem martwić XD

    • „Ej, ja też lubię ff VIII XD Bardzo fajnie się gra i takie to romantyczne ^^ I Linkin Park XD”
      Hahahah no to jesteśmy do siebie bardzo podobne ;) Co prawda jesteś starsza o rok, ale to się pominie xD Jak ja Ci zazdroszczę, że masz już matury za sobą!
      Btw dlaczego miałybyśmy się „martwić wiekiem”? Tutaj każdy jest mile widziany ^^

      Co do epków – nie martw się! Gwarantuje, że warto przebrnąć przez wszystkie fillery bo odcinek 100 (ostatnio go opisałam ^^) nadrabia wszystko z nawiązką :)

      Też przestał mi Tadase przeszkadzać – wydoroślał i patrząc ogólnie na całą SC bardzo się zmienił i to na lepsze ^^ Fajnie Ci z „nieważne z kim będzie Amu”, ale ja tak nie umiem. Zawsze już na początku serii któryś paring bardziej wpada w moje gusta ^^

      Pozdrawiam ^^

      • Nelly_mitsukai

        Ja tam wcale nie czuję się starsza CX A matury wcale nie są takie straszne, serio! To tylko nauczyciele tak straszą >:O Ja zdawałam rozszerzoną matmę i jakoś dałam radę ID Ty też sobie poradzisz ^^
        Tak wogóle to dopóki jest choć trochę z mangi to odcinki są całkiem fajne ^^ Dlatego 90-92 są całkiem dobre XD
        Tadase jest najlepszy w mandze bo w anime robili z niego dziecko DO >foch na anime< W sumie to w mandze wolę Tadase, a w anime Ikuto XD XD XD (tak się da? XD)
        A tak wogóle to bym im coś zrobiła za ten nowy opening ;o; Poprzedni był dużo lepszy ;w; A ending z yoru był boski <D Zwłaszcza rockowa piosenka *3*

  21. Wy nawet nie wiecie jakbym ja chciała żeby Amu była z Ikuto :D. A Wy?

  22. Wiesz co ci powiem?Ja nawet lubiłam Lulu,mimo iż faktem było to,że robiła ?-eggs.Ikuto i Utau-chan też je robili,tyle że X-eggs.A to ci nie przeszkadza?Więc sądze,że niema się czepiać czego Lulu.Jest taka sama tępa jak Amu,więc cięzko było jej zrozumieć,że robi źle.Moim zdaniem to,co piszesz jest trochę bezużyteczne.Nie zrozum mnie źle,ale to co piszecie na Dream Universe trochę sprawia,iż chce się to oglądać,przez co czasem[zdarzyłam się z czymś takim]wyzywają tych,którzy dodają odcinki.No,to moja krytyka.Nie myśl,że każdy będzie dla ciebie zawsze miły! :P

    • ?-Eggi irytowały mnie dlatego, ponieważ nie podobało mi się ich wykonanie. Pomysł, że inna osoba może dokonać chara-nari nie był zły, ale realizacja była kiepska – w niektórych odcinkach wygląd tych postaci po przemianie wołał o pomstę do nieba! X-Eggi opierały się zaś po prostu na „byciu zagubionym” w sensie psychicznym – nie zmieniały nikogo w dziwnie wyglądające „cosie” :P

      Co do drugiej części komentarza – prowadzenie DU sprawia mi przyjemność, to mój blog i mam prawo wyrazić tu moje własne zdanie. Jeśli uważasz, że jest bezużyteczny/głupi/niepotrzebny to nikt nie każe Ci go czytać.

      Btw, trochę nie rozumiem tego zdania „Nie zrozum mnie źle,ale to co piszecie na Dream Universe trochę sprawia,iż chce się to oglądać” – to chcę się w końcu oglądać, czy jest bezużyteczne? Prosiłabym o przeczytanie komentarza zanim się go wyśle bo potem powstają nieporozumienia.

      „przez co czasem[zdarzyłam się z czymś takim]wyzywają tych,którzy dodają odcinki”
      Ja się z czymś takim nie spotkałam, ale jeśli to prawda, to podrzuć mi linka, a postaram się przywrócić idiotów do porządku. Bynajmniej mnie nie cieszy, że ktoś powołując się na moją stronę wyzywa innych ludzi, dlatego jeśli faktycznie coś takiego się dzieje, to prosiłabym o dokładniejszą informację.

      „Nie myśl,że każdy będzie dla ciebie zawsze miły! :P”
      Wcale tak nie uważam, ale tak jak mówiłam – to mój prywatny blog i nie możecie mnie oskarżać o to, że wyrażam w nim własne poglądy bo właśnie temu on służy. Że nie zgadzają się one z tym co np. Ty myślisz – cóż, ile ludzi, tyle opinii.

      Pozdrawiam

  23. Jeśli szukacie polskich odc.,to możecie je znaleźć na http://www.kreskówki.fani.pl lub http://www.kreskowka.pl
    To tyle.Dya Naa!

Skomentuj

