Hottarake no Shima ~Haruka to Mahou no Kagami~ – film, na który czekam :)

oblivion-island

Przeglądałam sobie dzisiaj ANN i znalazłam bardzo ciekawego newsa! Studio Production I.G znane między innymi z serii Ghost in the Shell, czy wiosennego Eden of The East, tworzy pełnometrażowy film Hottarake no Shima ~Haruka to Mahou no Kagami~ zwany także Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror co po polsku można przetłumaczyć na Wyspa Zapomnienia: Haruka i Magiczne Lusterko ^^

Zamiast zwykłej rysunkowej animacji, tym razem wszystko będzie w 3D jak znane nam Epoki Lodowcowe i inne Shreki ;)

Właśnie udostępniono nowy trailer, na który zapraszam!

Trailer 1:

Trailer 2:

Twój ulubiony miś. Model, którego ukończenie zajęło tak dużo czasu. Książka z obrazkami, którą kiedyś na okrągło czytałeś. Błyszczący kamyczek, który znalazłeś tamtego dnia w parku. Gdzie idą wszystkie dziecięce skarby kiedy dorastasz? W tej opowieści spotkamy niesamowite stworzenia, które zbierają te wszystkie maleńkie przedmioty spadające do otchłani (dzieje się tak z powodu zapomnienia przez ich właścicieli wkraczających w dorosłość). Wkradają się one do naszej rzeczywistości z innego wymiaru i niewidziane przez ludzi zabierają porzucone i zapomniane „skarby” do ich świata. Tutaj używają oni swojego łupu by zbudować własne miasto, miejsce jak z bajki, zwane… Wyspą Zapomnienia!

harukaFilm będzie trwał 2 godziny i ukaże się 22 sierpnia!

Reżyserem będzie Shinsuke Sato, który na koncie ma tylko jeden film (live-action) Princess Blade. Będzie on także odpowiadał za scenariusz razem z Hirotaką Adachim (znanym też jako Otsuichi). Gość wcześniej stworzył mangi Calling you oraz Goth.

Seiyuu to raczej mało znane osoby – udało mi się jedynie rozpoznać głos tej… hmmm… świnki? xD (jeśli te dwa większe znaczki w katakanie są jego imieniem, to nazywa się Teo ;)) Będzie to Miyuki Sawashiro alias Yoru z Shugo Chary ;]

Ciekawi mnie jak nazywa się ta piosenka, która leci w trailerze (tak od połowy). Słysząc pierwsze dźwięki miałam ogromne wrażenie, że to L’Arc~en~Ciel, ale po chwili doszłam do wniosku, ze to jednak nie ten głos ;) Całkiem fajny utworek, a z tekstu, który się wtedy pojawia na dole nie udało mi się wydedukować nic konkretnego – cóż…

W każdym razie czekam z niecierpliwością na ten film, ponieważ już dawno nie oglądałam czegoś w 3D od Japończyków ;] Myślę, że FFVII: Advent Children parę lat tamu, to już trochę za długa przerwa ;) Do tego tytuł ten wydaje się bardzo fajny – kolorowy, przyjemny, rozrywkowy ^^ Może uda mi się zaciągnąć resztę rodzinki do obejrzenia tego cudeńka? W końcu skoro Madagaskary i Shreki im nie przeszkadzają, to może i skuszą się na coś w pewnym sensie podobnego (ale o dubie niech lepiej nie marzą ;P).

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 14 lipca 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 9 komentarzy.

  1. Z opisu i z tego drugiego trailera (pierwszy póki co się nie włączył) wygląda na ciekawe, a fakt, że jednym z seiyuu będzie seiyuu Yoru działa bardzo na plus ^^
    Chyba sobie obejrzę :)
    Dzięki za newsa :)

  2. Film 3D? Ja FF nie oglądałam, więc to będzie pierwsza produkcja za którą się wezmę (od Japończyków, bo kto nie zna słynnych Dzieł Wielkich Amerykanów *wielka litera dla sarkazmu xD*) ;] Może być ciekawy i sympatyczny film.

    Production I.G… kto by nie znał tego studia.Mnie od razu kojarzy się z Tsubasą i xxxHOLiC’iem.

    22 sierpnia powiadasz…? Czyli jeśli wchodzi wtedy do kin to może w przyszłym roku obejrzymy xDDDDD Jeśli nie, to nawet lepiej.

    Hm, jako że piszę (w zasadzie to wymyślałam sensowny koniec) notkę u siebie to na tyle. Czekam na inne notki ^.^
    Pozdrowionka ;*

  3. Zawsze dajesz mi na coś chętkę, Shouri. Jakieś anime, film, mangę, grę, książkę! Umrę przez ciebie z niecierpliwości xD A teraz poleć mi coś, co już jest ^^ Będę miała co robić w między czasie. :PP
    I skąd ty tyle wiesz? Tyle co ja robię na komputerze już odbiera mi tyle czasu, a żeby jeszcze dowiedzieć się tylu rzeczy musiałabym dołożyć przynajmniej trzy bite godziny :PP Jak ja cię podziwiam xD
    A Yoru uwielbiam, już widzę że będzie super.
    A teraz idę oglądnąć jakiś film, bo wczoraj dodali mi jakiś nowy kanał na TV (stary kanał, ale go jeszcze nie miałam). ^^

  4. 3D od Japończyków? Ja musze to obejrzeć :D

    Jestem z siebie dumna, zrozumiałam „koko nani?” :D i masę innych wyrazów ale sensu całości nie załapałam :/ ma to ktoś z napisami? :D

    Trailer fajny ale jakoś nie zbyt oryginalna historia…znaczy, historia okej ale tam jest zły, ona i ta świnka i ten miś (?) będą walczyć pewnie z tym złym co chce zawładnąć światem jednam i drugim…

    ale jak będę mogła to obejrzę :)

  5. O nie! Tylko nie 3D! Nigdy nie byłem przekonany do trójwymiaru… No i te trailery takie sobie… Chyba sobie odpuszczę… (wręcz na pewno!) Choć jak robi Production I.G to hit murowany…

    PS. Wolę się zachwycać OP2 do FA:Brotherhood (świetna piosenka!) ED też niczego sobie…

  6. @Kaori
    Naprawdę się pierwszy trailer nie włączył? Dziwne… mi wszystko działa jak należy (a zawsze sprawdzam, żeby potem klopsa nie było, że wstawiłam niedziałający filmik…)

    Ktoś jeszcze ma może takie problemy??

    Nati
    Nie oglądałaś FF? Uuuuuuu… xD Polecam Spirits Within obejrzeć – co prawda dużo ludzi na niego narzekało, ale mi się bardzo podobał i ze 2-3 razy go oglądałam ^^ Jest oddzielną historią (nie tak jak w przypadku Advent Children, które ma miejsce po FF7), na którą na luzie możesz zerknąć :)

    Kino? Marne szanse, a nawet jeśli, to nasi zrobią dubbing, a ja chce to w oryginale obejrzeć ^^

    @riicki
    „I skąd ty tyle wiesz?”
    Hmmm… głównie dzięki ANN i MALowi ;) Codziennie przeglądam newsy, więc jak znajdę coś fajnego to robię notkę ;) Zajmuje to tylko momencik, a jest całkiem fajną sprawą być poinformowanym ;]

    Nowy kanał? Też tak mam – Sci-Fi mi dorzucili! Jestem prze szczęśliwa bo uwielbiam seriale science fiction xD

    @monilip
    Da się zrozumieć trochę więcej ;) Z tego co ja wyłapałam, to tytułowe lusterko dostała od mamy, potem przypuszczam, że je zgubiła i prosząc w świątyni o „dodanie sił” fuuu przeniosła się do tego dziwnego świata. Tam prosi tą świnkę (???) żeby pomogła jej szukać tego lusterka, ale ona stwierdza, że nic o nim nie wie – okazuje się, że mają je Ci źli, więc ta chce je odzyskać ;)

    @jordi
    E tam – dobrze zrobiony trójwymiar jest fajny – patrz: Square Enix ;)

    To prawda – OP2 do FMA jest boski! Słucham sobie ciągle tv-size’a i nie mogę się doczekać na singla! ^^ ED to już nie to, ale może być :)

    Pozdrawiam ^^

    • Z tym kinem chodziło mi o to, że nie w naszych kinach XDDD Bo w to nigdy bym nie uwierzyła! Tylko jeśli wejdą w Japonii do kin, to my pewnie będziemy musiały sporo poczekać aż wyjdzie DVD. Więc dlatego mam nadzieję, że tak nie będzie.

      Ja i tak nie mam pojęcia o czym ty mówisz xP Wiem, że FF ma jakieś VIII czy ileśtam w tytule, ale i tak nie za bardzo się orientuję. Chociaż może rzucę okiem na to, co polecasz ;]

  7. Hej, oglądałaś FFVII:AC? No to ja ci z całego serca proponuję dodatkowo obejrzenie wersji Complete, jak nie będziesz miała akurat nic innego w planach (choć, wnioskując z twoich wpisów jesteś dość zajętą osobą). Co do samego zaprezentowanego w notce filmu – nie mogę w tej chwili obejrzeć trailerów, ale opis wydaje się sympatyczny. Postaram się obejrzeć, jak wyjdzie. O ile sama znajdę chwilę, bo właśnie dostałam się na studia. Tak wiele historii do poznania, tak niewiele czasu…! Jakoś mam jednakże wrażenie, że tego filmu nie ominie wizyta w kinach polskich i dubbing..

    Czy w FMA zmienił się opening albo ending? Zostałam w tyle, że ho-ho i trochę. Wszystko przez pracę w wakacje! Mówię wam, praca nad morzem w środku sezonu, przez praktycznie większość dnia, to prawdziwa tortura.

    • Hmmm… Complete jeszcze nie oglądałam. Miałam taki ambitny plan, że najpierw przejdę grę, a potem dopiero looknę ponownie na AC, ale 7 jakoś mnie nie wciągnęła :) Zdecydowanie należę do tych, którzy wielbią ósemkę xD
      Studia :) Ja mam to dopiero przed sobą (za rok matura brrrr!) ^^
      Polskie kino i dubbing? Na chwilę obecną niezbyt to widzę, ale kto wie… Szczerze mówiąc kupiłabym bilet jeśli okazałoby się to prawdą ;) Ale potem przyszłabym do domu i ściągnęła wersję z oryginalnymi głosami xD

      FMA ma nowy op i ed – opening jest świetny! :) Polecam nadrobić zaległości bo dopiero od 15 zaczyna się prawdziwa zabawa ;]

      No i miłej pracy życzę! Pozdrawiam ^^

Skomentuj

