Tales of Vesperia – Openingi ^^ +download

tales-of-vesperia-flynn-scifo

Kurcze! Po zobaczeniu Introduction Movie do gry Tales of Vesperia (w którą i tak sobie nie zagram bo nie mam PS3/X360/żadnej innej konsoli) jeszcze bardziej mam chrapkę na film pełnometrażowy, który pojawi się (dopiero) na jesień – 3 października.

Swoją drogą, to nie pisałabym tego krótkiego newsa, gdyby nie to, że kompletnie zaczarowała mnie piosenka, z tych dwóch poniższych openingów! ^^

Japoński Opening:

Angielski Opening:

Piosenka w obu wersjach jest śpiewana przez Bonnie Pink i nazywa się po japońskuKane wo Narashite”, a po angielsku Ring a Bell” co jest dokładnym tłumaczeniem (po naszemu „Uderz w dzwon” lub coś w tym guście… „Zadzwoń dzwonkiem” brzmi co najmniej głupio ;P)

Utworek okropnie wpada w ucho w obu wersjach! ^^ Zawsze się czepiałam, że japońskie wersje wszystkiego są sto razy lepsze od innych – w tym przypadku moja regułka poszła w diabły bo bardzo podoba mi się Kane wo Narashite w engliszu xD

Jeśli uda mi się gdzieś zdobyć tą piosenkę to wrzucę ją do ściągnięcia, a tymczasem się żegnam i znikam gotować obiad ;)

Znalazłam ^^ Aż mnie zdziwiło, że tak łatwo znaleźć download pełnych singlów, ale to tylko lepiej dla mnie :)

Bonnie Pink – Ring a Bell
Bonnie Pink – Kane wo Narashite

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 2 lipca 2009, in Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. Melodia wpada w ucho, ale piosenki i tak średnio mi się podobają. Która lepsza? Ciężko stwierdzić. To zależy od gustu ;]

    A ściągnąć możesz ją bezpośrednio z YT np. za pomocą DVDVideoSoft -> Free YouTube to MP3 Converter (sama muzyka) czy innym programem z tej „paczki” ;D

    Pozdrowionka ;*

  2. Świetna melodia, angielska wersja jest na prawdę lepsza :) Jeszcze szybciej wpada w ucho, a co lepsze — na pewno szybciej się jej nauczę :)
    Ja może sobie zagram. Sprawdzę, co potrzeba. Braciszek młodszy (na szczęście – starszy dalej kocha anime)
    wydaje fortunę na te wszystkie konsole, psole itp., itd. Zobaczy się ^^
    Też nie mogę się doczekać filmu.
    W komentarzu (u mnie na blogu) napisałaś, że znasz wiele tytułów. Co polecisz? Shangri-La nie wypaliło, Toradora też… nie wiem co mam streszczać.
    Czekam i pozdrawiam, ^^

  3. hymm.. angielskiej wersji jeszcze nie słyszałam (nawet fajnie brzmi) a japońska dobrze znam bo już kilkanaście razy jej słuchałam ;]

  4. Yay! Tales of VesperiaXD Wreszcie dorwalam gierke=3 No i teraz kazda wolna chwilke spedzam przed tv z xboxem:P dobrze ze brat kupil konsolke:D chwala mu za to:) Gra juz mnie wkrecila no i nie moge sie doczekac tego filmu w pazdzierniku:)) a opening moim zdaniem jest jednym z najlepszych jakie sa w Talesach (u mnie ma 2 miejsce po Karmie z ToA:P).
    Pozdrawiam^^

  5. No mnie niestety nie porwało (kompletnie nie moje klimaty), ale głosik babeczki całkiem niezły…

  6. @Nati
    YouTube to MP3 Converter? Nie słyszałam o czymś takim! Dzięki za cynk ^^ Ja zawsze ściągam sobie filmik, a potem wyciągam z niego muzykę za pomocą programu SUPER, ale teraz chyba muszę zmienić metodę ;)

    @Aikee_chan
    Dokładnie – jakoś ta angielska wersja łatwiej wpada w ucho, choć z drugiej strony japońska jest bardziej naturalnie śpiewana – ciężki wybór ^^

    @Karin
    A ja właśnie jako pierwszą słyszałam tą angielską i może dlatego jakoś bardziej wpadła mi w ucho? ;)

    @tear66
    Wiesz jak mnie dobić! Ja też chcę! Ja też chcę! Ja też chcę! Teraz już nie ma siły – zamawiam Last Remnanta bo inaczej mnie trafi, ze nie mam w co grać (a jak znów się zabiorę za FF8 to mnie w domu uduszą xD)

    @jordi
    Mnie w sumie bardziej muzyka wkręciła niż głos (choć faktycznie jest fajny) – lubię takiego lekkiego rocka ^^

    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

