Monthly Archives: Lipiec 2009

Yoku Wakaru Gendai Mahou – Odcinek 01

yoku01-title

Tęskniliście? xD Ale tak na poważnie – trochę nie fajnie wyszło bo wszelkie plany do szybkiego skończenia remontu wzięły w łeb :/ Malowanie się przeciągnęło, że o meblach nie wspomnę. Aktualnie siedzę sobie w praktycznie pustym pomieszczeniu, do którego wstawiłam stare biurko, żeby się choć na weekend podpiąć do świata ;) Druga rzecz jest taka, że za chiny nie idzie w sklepach znaleźć takich szafek jakie chcę – skończyło się na tym, że w przyszłym tygodniu odwiedzi mnie stolarz z, mam nadzieję, ładnym projektem pokoju ^^

W sumie muszę wam powiedzieć, że nawet fajnie było tak wziąć sobie wolne na 2 tygodnie ;) Dużo więcej oglądałam TV, a że na HBO czy Canal+ leciały ostatnio prawie same horrory to mam z 10 zaliczonych ;) Trafiłam także na fajną komedię romantyczną z Rayanem Reynoldsem „Na pewno, być może” – polecam ^^ Jeśli zaś chodzi o kompa, to namiętnie grałam na lapku w Tales of Symphonia – z każdą godziną uwielbiam ten tytuł coraz bardziej :]

W każdym bądź razie odpoczęłam i mogę wracać do pracy (co podkreśla nowy, „przystojny” bannerek)! ^^

Yoku Wakaru to tytuł kalejdoskopowy. To nam się coś bardzo podoba, to znów mamy przeciwne wrażenie, znowu się wkręcimy i kolejny raz dostajemy obuchem w splot słoneczny. Ciężko mi powiedzieć co przeważa – to nie jest zła seria, ale do rewelacji też jej daleko – zresztą przekonajcie się sami :)

Read the rest of this entry

Music: On/Off – Futatsu no Kodou to Akai Tsumi (Vampire Knight)

Vampire-Knight-zero

Po prostu nie mogłam się powstrzymać, żeby nie użyć tego arta Zero – jest niesamowity ^^

A teraz tak – jeśli wszystko poszło tak jak planowałam, to post ten powinien się dodać automatycznie, a ja w tym czasie prawdopodobnie śmigam z pędzlem malując pokój ;)

Żeby wam się nie nudziło (prawdopodobnie dobrze się bawicie tu beze mnie, ale cóż ;P) macie przed sobą piosenkę będącą openingiem do Vampire Knight. Wiele osób mnie namawiało na tą serię, a ja jakiś czas temu z oporami wreszcie się za nią zabrałam. Okazało się, że tak mnie wkręciło, iż po trzech dniach miałam już za sobą wszystkie 13 odcinków ;)

„Futatsu no Kodou to Akai Tsumi” na początku średnio mi się podobało… nie wiem dlaczego, ale nie mogłam się przekonać do tej piosenki. Jednak tym dalej w serię, tym bardziej dochodziłam do wniosku, że jest naprawdę dobra ^^

Fajny męski wokal + dobrze wpasowuje się w wampirzy klimat – zapraszam na tekst, tłumaczenie oraz download! :)

Read the rest of this entry

Shouri ma wolne… w pewnym sensie ;P

shouri ma remont

I w skrócie do tego mogłaby ograniczyć się ta notka, ale jak wiadomo jestem gadułą, więc wbrew mojej naturze byłoby tak kończyć ;]

Prawda jest taka, że od jutra (poniedziałku, 20 lipca) pokój, gdzie mam kompa, będzie przechodził remont. Oczywiście mogę go podpiąć gdzieś indziej, ale problem w tym, że używam radiówki i anteny niestety sobie nie przełożę, a i kabelka nie przeciągnę. Tym sposobem, gdzieś na tydzień będę odcięta od internetu :(

Cieszcie się, że nareszcie będziecie mieć spokój ode mnie xD

Read the rest of this entry

FullMetal Alchemist 2: Brotherhood – Odcinek 15

fma15-title

Oj! Dziś następny odcinek, a ja dopiero o 15 piszę – niedobrze! Chociaż w sumie… najprawdopodobniej opis 16 i 17 będzie łączony – nawet lepiej, że jeszcze ten epizod załatwię osobno ^^

Odcinek był naprawdę rewelacyjny – oprócz małego zgrzytu na początku, cała reszta była praktycznie idealnym odwzorowaniem mangi, a nowy OP i ED to bardzo dobre utworki! :)

Oficjalnie można stwierdzić – NIE CZYTAŁEŚ MANGI? ZABIERZ SIĘ ZA BROTHERHOOD OD 15! ;] Mamy wreszcie Lina no i Mamoru Miyano – o nim też mam sporo do powiedzenia :]

Zaczynajmy więc!

Read the rest of this entry

Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 89-91

scd89-91-title

Dziś zdecydowanie jest mój szczęśliwy dzień! ^^ Co prawda nie rozumiem dlaczego kurier zawsze przyjeżdża przed moim budzikiem, ale zniosę wszystko, jeśli w zamian mam dostać do łapek śliczną paczuszkę :) Wreszcie mam co czytać xD

Ze spraw organizacyjnych. Pierwszego Wrażenia o CANAAN i Sora no Manimani nie będzie. Dlaczego? Niestety nie mam czasu (do tego pewnie za tydzień zniknę na dłuższą nieobecność, ale o szczegółach jeszcze poinformuję). Gdybyście chcieli zasięgnąć opinii o tych seriach to dla CANAAN zapraszam do Tako i Aikee, a jesli chodzi o Sora no Manimani, to możecie się opierać na recenzji Mirasa ^^

Ale wracając –  już tak długo nie było postu o SC! Prawie miesiąc (21 czerwca). Przyczyna jednak nie leżała do końca po mojej stronie, ponieważ suby znów się opóźniły. HorribleSubs wybrali się na wakacje, a stream to nie dla mnie. Nie będę wam tu kiepskiej jakości screenów wrzucać ;P Na całe szczęście nowa grupa podjęła się tłumaczenia – zwą się Geeksquads. Na ich stronce po ukazaniu się nowego epizodu jest nawet ładny paseczek postępu translacji ^^

Co się tyczy treści – zastanawiam się czy ten mały mangowy akcent jakim była konkluzja 91 jest tylko marchewą wiszącą przed osłem (którym w tym wypadku są fani), czy na serio wreszcie wracamy na odpowiednie tory fabularne. Oby Satelight wybrał tą drugą opcję ;)

PS: U was też takie upały? W nocy burza, a w dzień 30+! Nawet bluzeczka na ramiączkach za dużo nie pomaga <wachluje się>

Read the rest of this entry

Hottarake no Shima ~Haruka to Mahou no Kagami~ – film, na który czekam :)

oblivion-island

Przeglądałam sobie dzisiaj ANN i znalazłam bardzo ciekawego newsa! Studio Production I.G znane między innymi z serii Ghost in the Shell, czy wiosennego Eden of The East, tworzy pełnometrażowy film Hottarake no Shima ~Haruka to Mahou no Kagami~ zwany także Oblivion Island: Haruka and the Magic Mirror co po polsku można przetłumaczyć na Wyspa Zapomnienia: Haruka i Magiczne Lusterko ^^

Zamiast zwykłej rysunkowej animacji, tym razem wszystko będzie w 3D jak znane nam Epoki Lodowcowe i inne Shreki ;)

Właśnie udostępniono nowy trailer, na który zapraszam!

Read the rest of this entry

Kilka nowinek o „Kobato” :)

kobato nowy posterjpg

Pierwsza rzecz, na którą zwróciłam uwagę w tej nowej ilustracji jest… Kohaku. Pomyślałam sobie co on u licha tu robi – zbieg okoliczności, a może niekoniecznie? Moje teorie spisku czasami się sprawdzają, czasami nie – tym razem miałam szczęście, ponieważ obecność naszego ciamajdowatego anioła na tej rozkładówce jednak nie jest dziełem przypadku ;]

Dostaliśmy też kilka informacji apropo ludzi, którzy są zaangażowani w tą produkcję oraz ruszył blog odnośnie Kobato. Ciągle jednak nie ma żadnych danych odnośnie seiyuu :(

Oj, czekanie na październik staje cię coraz bardziej irytujące dla takich niecierpliwych ludzi jak ja xD

Read the rest of this entry

Bakemonogatari – Odcinek 01

BM01-title

Oj długo się uczekaliśmy na suby do Opowieści o Duchach, ale czego się dziwić – 98% tego odcinka to dialogi, więc tłumaczenie musiało zająć wieki!

Nie jestem jakąś specjalną fanką SHAFTa. Ba! Nawet nie wiem za bardzo jakie tytuły ma to studio na koncie. Orientuję się tylko w jednej rzeczy – podobno ich produkcje są dość specyficzne ;) Teraz już wiem skąd ta opinia ;p

Bakemonogatari jest dziwne, to nie ulega wątpliwościom. Nie jest także serią dla każdego. Po openingu byłam kompletnie przekonana, że nie polubię tego anime. Oglądałam jednak dalej i zauważyłam fajną rzecz – zaczęłam się śmiać! ^^ Niedorzeczność i kuriozalność królują na każdym kroku i sprawiają , że <o bogowie!> ogląda się to całkiem nieźle ;]

Sama się sobie dziwię tego co piszę! Przed wami Pierwsze Wrażenie, czyli pierwszy i ostatni artykuł o tym tytule ;) Zapraszam!

Read the rest of this entry