Monthly Archives: Czerwiec 2009

Pandora Hearts – Odcinki 08-11

ph08-11-title

Uuuu ale już dawno nie było notek z odcinkami! Teraz, jako że jutro jest zakończenie roku szkolnego, będę mogła to w końcu nadrobić :)

Chcę zacząć od Pandory, ponieważ to tu narobiły mi się największe zaległości – 4 odcinki to naprawdę sporo. Przedwczoraj miałam jednak okazję je obejrzeć i muszę przyznać, że żałowałam, iż nie mam więcej ;] Naprawdę seria mocno się rozkręciła i wszystkim tym, którzy jeszcze się za nią nie zabrali, szczerze polecam zasiąść przed monitory ^^

PS: Przepraszam, że przez kilka dni nie odpisywałam na komentarze – jutro się za to zabiorę! :)

Read the rest of this entry

Przegląd mang przeróżnych… – część 2 :)

Kiss of twilight by miqmi

Obiecałam tą notkę już dawno temu, więc postanowiłam się za nią wreszcie zabrać ^^ Przegląd mang przeróżnych numer 1 ukazał się na walentynki, czyli już spory kawał czasu minął od tamtej pory, tym samym i więcej mang jest już za mną :)

Pomijając ponownie męczony Fruits Basket (już 3 raz – tak! jestem maniaczką xD), znalazłam całą furę fajnych serii, które można wam polecić :) …z jednym maleńkim zastrzeżeniem. Anime, które oglądam jest przeróżnych gatunków, ale jeśli chodzi o mangę, to jednak w większość skupiam się na shoujo :) Sorry chłopaki – czasami nawet z takiej chłopczycy jak ja wyłazi ta romantyczna strona natury ;]

W każdym razie za tydzień już wakacje, więc trzeba wam podrzucam wam coś, co może rozwieje waszą nudę (i lenistwo xD)

Read the rest of this entry

Music: FictionJunction – Parallel Hearts (Pandora Hearts)

Pandora Hearts Oz

Kurcze! Znalazłam furę ładnych obrazków z PH (oprócz tego jednego, którego usilnie poszukiwałam :/), ale ten który widzicie powyżej po prostu mnie urzekł ^^ Ech, te oczy… ^^

Jako, że długi weekend wcale nie oznacza dużej ilości wolnego czasu (ja tu mam zatrzęsienie głowy z rodzinką, a do tego internet usilnie odmawia współpracy!), to póki co nie mogę wam zaoferować nic innego oprócz piosenki. Wybrałam Parallel Hearts, ponieważ ma ona w sobie to „coś” :)

Na początku utworek mi się podobał, ale za nim jakoś szczególnie nie szalałam. Ostatnio jednak ściągnęłam sobie wersję graną na pianinie (ją także udostępniam do downloadu) i tym sposobem całkowicie się wkręciłam :) Jako że już dobrze mnie znacie, to na pewno zorientowaliście się co mnie najbardziej zachwyciło xD …tak! zgadliście – chodzi o wstęp na skrzypcach ^^ Bardzo fajne jest też wyciszenie w połowie piosenki – na początku nacięłam się i pomyślałam, że to już koniec xD

Tak więc zapraszam na tekst (który napsuł mi sporo krwi, ale był warty zachodu bo bardzo mi się podoba :))  i tłumaczenie! :)

PS: Dziś przez przypadek natknęłam się na nową piosenkę Linkin ParkNew Divide. Polecam zerknąć bo jest naprawdę dobra (i jest soundtrackiem do Transformers 2 ^^)

Read the rest of this entry

La Corda D’Oro ~secondo passo~ – Odcinek 02 (ostatni)

lacorda02-title

Tak się zastanawiam… ciekawe ile osób mnie znienawidzi po dzisiejszym poście? ;P (liczę, że będziecie tolerancyjni, ale kto wie… ;])

Prawda jest taka, że zawiodłam się na nowej La Cordzie – czekałam tak długo, a dostałam coś dziwnego. Ani w tym nie było nic nowego, ani szczególnie odkrywczego. Oglądało się nawet w miarę, ale pewien niesmak pozostaje bo nie zrobiono z tych OAVek tego czego spodziewało się większość fanów – a szkoda!

Teraz albo zrobią kolejną serię, albo poczują mój prawy sierpowy! ;]

Swoją drogą, to od dziś zaczynamy długi weekend, a tym samy pozostało jeszcze 5 dni szkolnych ^^ Kto już zaczął odliczanie do wakacji? Ja z każdą minutą staje się coraz bardziej niecierpliwa xD

PS: Zrobiłam 2 nowe bannery i się u licha nie mogę zdecydować, którego wrzucić xD Pierwszy z nich pojawi się już 19 czerwca – trzeba uczcić dzień wolności ;]

Read the rest of this entry

FullMetal Alchemist 2: Brotherhood – Odcinki 07-09

fma07-09-title

Zabierałam się już od kilku dni za dokończenie tej notki, ale jakoś uleciała mi wena. Kiedy wczoraj udało mi się ją dopisać, to znów nie miałam możliwości żeby ją opublikować. Dziś wreszcie się za to zabieram :) Co więcej chcę to zrobić jak najwcześniej bo znając życie, wieczorem mogę nie być w stanie xD Mam nadzieję, że rodzina poprzestanie na urodzinowym szampanie xDD

Te 3 odcinki FMA dalej kontynuują oddawanie wydarzeń jeszcze pokazanych w pierwszej serii, w nowej koncepcji. Mimo tego ogląda się naprawdę przyjemnie, a polskie napisy ładnie dodają mangowego klimatu ^^ Nic, tylko zabrać się za szybki opis i przemyślenia ;)

Read the rest of this entry

Music: Himeka – Asu e no Kizuna (Valkyria Chronicles)

ValkyriaChronicles Wallpaper RoninHellAngel

Na początek mały news – w notce Anime Lato 2009 jest mały update! Dodałam nową listę ze spisem premier, ponieważ na dniach ukazała się wersja 2.0 ^^

Ale teraz wróćmy już do kwestii, dlaczego dodaje dziś piosenkę, mimo że miała być to notka o FMA. Sprawa jest prosta – parę rodzinnych problemów pokrzyżowało mi trochę plany i nie jestem w stanie pisać szczęśliwy wpis z wesołymi przemyśleniami. Za to tłumaczenie pochłania mnie do tego stopnia, że mogę trochę oderwać myśli od smutnych kwestii. Musicie mi to wybaczyć i poczekać do jutra …po za tym już od miesiąca nie dodawałam żadnej translacji ^^

Tym razem udostępniam wam piosenkę będącą openingiem do Valkyria Chronicles – serii z wiosny, która całkiem mi się podobała (choć na razie widziałam tylko 1 odcinek), ale wiele osób uznało ją za wielkie rozczarowanie. Zapraszam, abyście sami się przekonali. Jednak w międzyczasie posłuchajcie tego całkiem dobrego utworu Himeki – fajna muzyka, przyjemny wokal, a do tego bardzo łatwo się ją śpiewa :)

Poniżej tekst, tłumaczenie i download – enjoy!

Read the rest of this entry

Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 83-85

scd83-85-title

Przyjemnego Dnia Dziecka życzę! ;) Mój zaczął się całkiem miło (pomijając czas stracony u lekarza), ponieważ zakupy niesamowicie poprawiają humor, a moment kiedy przylepiłam się do szyby sklepu muzycznego, gdy zobaczyłam skrzypce jest bezcenny xD

Jednak wróćmy do tematu. Jakoś tak przez ostatnie tygodnie nie pisałam o SC, ponieważ po pierwsze miałam problemy ze ściągnięciem odcinków w ładnej jakości, a po drugie jakoś tak te fillery mnie zniechęcały. Na całe szczęście już się przełamałam i biorę do roboty ;)

Read the rest of this entry