11eyes – dostało zielone światło!

11eyes - title

Kolejna zapowiedź – naprawdę dochodzę do wniosku, że tylko na wiosnę i jesień wychodzą dobre tytuły <wzdycha>

Tym razem mamy serię na podstawie gry – typ eroge lub visual novel (jak kto woli). Dość mocno całość kojarzy mi się z Chaos;HEAd, które nie było tak dobre jak się tego spodziewałam. Kto wie – może na 11eyes się nie zawiodę?

W każdym bądź razie tak manga jak i anime dostały zielone światło, a tym samym decyzja o ich powstaniu ostatecznie zapadła!

Zacznijmy jednak od początku – czym jest eroge/visual novel? Na Wikipedii czytamy:

Eroge to japońska gra komputerowa, która zawiera treści erotyczne, najczęściej rysowana stylem anime”

Visual novel to gatunek gier pochodzący z Japonii. Charakteryzuje się silnie rozwiniętą, wielowątkową fabułą oraz prostą, statyczną grafiką, najczęściej ręcznie rysowaną w stylu anime. Wielu graczy nie uważa ich za gry, gdyż o wiele bliżej im do powieści. W visual novel się nie gra, lecz czyta, ogląda i słucha – klawiaturą lub myszą jedynie przewija się tekst i czasami dokonuje wyborów.”

11eyes crossoverWłaśnie do tego gatunku należy nasze 11eyes. Na całe szczęście mówimy tu o grze – z anime i mangą jest kompletnie inna bajka. Już oglądałam kilka serii wzorowanych na eroge, które były naprawdę uroczymi historyjkami i kompletnie nie zawierały treści dla dorosłych (Nanatsuiro Drops), ewentualnie trochę ecchi (wspomniany wcześniej Chaos;HEAd). Dlatego nie martwcie się – można ze spokojem oczekiwać, że wyjdzie z tego dobry, cywilizowany tytuł ^^

Wróćmy jednak do czystych faktów – za informacją apropo wydania 11eyes stoi sierpniowe wydanie magazynu Comp Ace. Póki co ani studio, które będzie pracować nad serią, ani obsada nie są znani.

Historia obraca się wokół Kakeru Satsuki, chłopca, który przez ostatnie pięć lat opłakiwał utratę ostatniego członka rodziny, swojej starszej siostry. Satsuki, jego przyjaciółka z dzieciństwa Yuka Minase oraz czwórka kolegów (3 dziewczyny + chłopak) z klasy uczęszczających do Akademii Kōryōkan, zostają nagle przeniesieni do świata „Czerwonej Nocy”, gdzie wielki czarny księżyc góruje na niebie. Jedynym sposobem na powrót szóstki przyjaciół do domu jest rozprawienie się z sześcioma czarnymi rycerzami alternatywnej rzeczywistości.

Po opisie wnioskuję, że możemy się spodziewać czegoś horrorkowato/thrillerowatego. Do tego dojdzie jakiś wątek romantyczny (nie mogło go zabraknąć ;P) i mamy całość ;) Naprawdę liczę, że zrobią z tego coś porządnego!

Mam też wielkie nadzieje co do muzyki bo podobno w grze była rewelacyjna! OP do podstawki to Ayane – Lunatic Tear, a do 11eyes CrossOver zwie się Endless Tears tej samej wykonawczyni.

Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu pierwszy utwór (Lunatic Tears) ^^ Nie mogę też nie wspomnieć o grafice – bardzo podoba mi się styl w jakim jest narysowany ten tytuł :)

Mam jeszcze coś dla tych, którzy lubią dodatki do serii – z TEJ stronki można ściągnąć muzykę, grafikę i demo do gry (jeśli komuś nie przeszkadza jej treść). Chyba jedną z tych ikonek użyję jako nowy avatar – są urocze ^^

Czekamy więc na 11eyes do jesieni, a tymczasem liczę, że pojawi się trochę więcej informacji – trailer byłby mile widziany ;)

11eyes - end

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 czerwca 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 19 Komentarzy.

  1. Ja to tym nie jestem tak zachwycony jak ty, juz dostalem pare razy po mordzie oczekujac cos dobrego od anime bazujacego na grze, poza tym opis brzmi troche jak by z digimona byl, nie sadzisz?

  2. Dziekuje ci za porady! Spokojnie ja też wiem, że trzeba być wytrwałym ^^ Z bannerem jest mały kłpocik, bo nie wiem jakim programem to zrobić i jak… (-_-‚) cóż. Spróbuje zrobić to lepiej niż dotychczas. Twoje rady bardzo mi pomogły :P Pozdrawiam Shio :*

  3. Hm, oglądałam wiele serii na podstawie gier typu eroge i w bardzo wielu przypadkach mnie wryło. Dosłownie. Bo zrobienie porządnej i oryginalnej serii praktycznie dla dzieci(!) bazując na erotyce… No nieźle. Ale jak już jesteśmy przy temacie vn – dlaczego tak wiele tych gier to haremy? Ech~ Oczywiście są wyjątki i nawet dziewczynę można zadowolić, a nie patrząc się na jakieś irytujące lolitki…

    11eyes może być ciekawe, a możliwe, że wprost przeciwnie. Oby nie zrobili z tego banału z fanserwisem, niemożliwego do oglądania dla dzieci poniżej 15 roku życia* ;D
    Jak widać potencjał seria ma i oby na tym się nie skończyło. Poczekamy – zobaczymy. Dla mnie i tak Kobato ważniejsza ^^ Pozdrowionka ;*

    *dopiero w październiku będę miała te 14 lat… Masakra, być praktycznie najmłodszą osobą w klasie.

  4. fajnie ciekaw co z tego wyjdzie … muzyka mi sie spodobała
    tak pozatym zauważyłąm ze zawsze w anime jest przewaga dziewczyn, jest jeden czy 2 chłopaków i 10 dziewczyn.. eh… :P,
    tylko żeby za dużoo ecchi nie było bo czasem przesadzając.

  5. ja mam nadzieje, że seria nie zmarnuje potencjału jaki jej dałaś ;p Bo w teorii może być fajne, ale zero no tsukaima też miało fajny koncept a wykonanie haremowo-fanservicowe.. Zdecydowane do-not-want

  6. @Tako-Chan
    Z Digimona? Szczerze mówiąc nie miałam takiego skojarzenia, ale jak tak teraz na to patrzę… ;]
    Ciekawi mnie na jakich anime bazujących na grze się aż tak przejechałeś. Ja tam nie mam aż takich złych doświadczeń ^^

    @shioko
    Ja jak zwykle polecam PhotoShopa ^^ Wystarczy trochę poszukać i znajdziesz na necie instalkę wersji trialowej :)

    @Nati
    Dla mnie oczywiście Kobato też jest najważniejsza (choćbym miała świat przewrócić do góry nogami i tak znajdę czas, żeby ją opisywać! xD), ale liczę także na inne dobre serie na jesień ^^
    14 lat… ech ta młodość xD Ja z tą moją 18 już stara jestem ;P

    @Karin
    Dokładnie – zazwyczaj jest przewaga dziewczyn. Jedynie La Corda i może kilka innych serii oferuje coś do „napatrzenia się” damskiemu gronu widzów xDD

    @tlevis
    Hmm… mi się pierwsza seria ZnT podobała – była lekką komedią do obejrzenia na poprawę humoru ^^ 2 seria już gorzej, a 3 nawet nie ruszyłam (czeka na lepsze czasy ;))

    Pozdrawiam ^^

  7. @Shourii
    Aktualny przyklad: Valkyria Chronicles
    Inne tytuly ktore mnie na smierc zanudzily: Akaneiro ni Somaru Saka, Chaos;Head, wszystko co stworzone przez Key, EF, Fate/stay night, green green, .hack, Myself ; Yourself, Persona: Trinity Soul, The Tower of Druaga….
    Jedyne fajne: True Tears i Shingetsutan Tsukihime

    @Shioko Alternatywa dla PS jest GIMP, ktorego za darmo mozna z internetu pobrac

    @Sprawa_ze_za_duzo_dziewczyn_w_animkach Jak sie same romansidla oglada to tak sie ma :P, (prawi) kazdy shounen/seinen ktory nie jest oznakowany ecchi ma wiecej chlopcow od dziewczyn, jako najbardziej znane przyklady podam Naruto, One Piece i Bleach. Naturalnie jest to z tym zwiazane ze Otaku(mezczyzni) stanowia wieksza sile potencjalnych klientow.

    • Myself;Yourself bardzo mi się podobało, a Fate/stay night, True Tears i Shingetsutan Tsukihime planuję dopiero obejrzeć :)

      „Jak sie same romansidla oglada to tak sie ma :P”
      Przemilczę to i postaram się Cię dyskretnie nie kopnąć ;P Zaś co do Naruto, One Piece i Bleach to podziękuję – nie moje klimaty. Próbowałam tak z pierwszym jak i ostatnim tytułem i nie wywarły one na mnie takiego wrażenie jak na reszcie społeczeństwa (jestem dziwna?). Mam jednak zamiar zabrać się za Air Gear i zobaczę co z tego wyniknie :)

    • ja nie oglądam samych romansów ale tak po prostu zauważyłam, że w większość anime tak jest i to nie zdarza się tylko w romansach.

  8. @Shouri
    reakcja na naruto/one piece/bleach jak najbardziej normalna jak dla dojrzałego oglądacza animu, przecież to jest dla 13~ letnich chłopców xD Większość ludzi 15+(albo po prostu doświadczonych w anime) czyta już mangę tylko z przyzwyczajenia/zobaczyć jak (kiedy) się skończy xp co do znt3 – obejrzałem ją tylko dlatego, że nie miałem się czym pokarać, seria składa się z 15% fabuły i 85% fanserwisu, przy czym główna bohaterka chyba zapomniała co się stało w końcówce 2 sezonu =.=
    @Tako-chan
    Anime bazowane na visual novelach prawie nigdy nie zbliżają się do poziomu tych wymyślanych „na żywo”, nie wiem, może jakaś klątwa? anyway, źle robiłeś, że oczekiwałeś zbyt dużo od vn’owców xP
    ” Chaos;Head, wszystko co stworzone przez Key, EF, Fate/stay night, green green, .hack, Myself ; Yourself, Persona: Trinity Soul, The Tower of Druaga….
    Jedyne fajne: True Tears i Shingetsutan Tsukihime”
    Sam niewiele widziałem z tych podanych przez ciebie (tylko Clannad/Kanon, green green), ale generalnie stoją na wysokim poziomie. Jeżeli mówimy o tym samym ef, to jesteś pierwszym który mówi o nim niepochlebnie :d Nie oczekuj od romansu na którego przejście potrzeba 300+ godzin wartkiej akcji ;p

  9. One Piece ma zupełnie iny klimat od tych tytułów. To przede wszystkim komedia. Zresztą One Piece jest od nich lepsze.
    11eyes wygląda interesująco, mam nadzieje, że to będzie niezły.

  10. Stwierdzam, że muszę zacząć regularnie grywać w eroge, dla fabuły, muzyki i mrocznego klimatu. Te kilka tentaclowych scen się jakoś przeżyje :D. W ostateczności w Tsukihime nie było aż tak dużo scen erotycznych…

    Mnie akurat podobała się większość animków opartych na visual novel; taki EF na przykład to jedno z najlepszych anime jakie widziałem.

    A wracając do tematu; zerknijcie na ten link:http://www.youtube.com/watch?v=hno3nVBHTDU (uwaga na niewielką ilość golizny). Kawał ciekawej muzyki, a też pochodzi z eroge.

  11. postaram sie wszystko do wszystkkich na raz napisac:
    •N/OP/B nie ogladam, nie sledze, nie interesuje mnie to, podalem jedynie jako przyklad, bo kazdy zna te serie.
    •Animki basowane na Visual Novel(szczegolnie ef, kanon, clannad…) mialem zamiar ogladac bo byly hypowane przez innych, takze i mialem duze oczekiwania co do nich, ale te nie zostaly osiagniete
    •Nie wszystko co podalem jako przyklad to byly VN ;)
    •Lubie „wolne” romanse, przyklad True Tears, lub pare mang takich jak Suzuka lub Ichigo(ponad 150 rozdzialow kazda…), tylko to wyzej podane po prostu nie potrafily mnie zadowolic
    •Anime TOP klasy w ktorych jest wiecej chlopakow od dziewczyn: Code Geass, Beck, Eureka Seven, Black Lagoon, DMC, Ouran Host Club, Blood+, Serei no Moribito, DTB, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Honey & Clover, Xam’d, Heroic Age, One Outs.
    •Nie podalem Anime w ktorych jest mniej wiecej na rowno, ale o ktorych jednak sadze ze czesciej facetow sie widzi, np. Mushishi, FMP, Ergo Proxy, Macross F…
    •Jak by co, to ogladalem wszystkie z tych tytulow, takze mozecie wierzyc ze sa ta dobre tytuly, moze nie kazdego gust, ale ponoc nie kazdy lubi tez surowa rybe co ja automatycznie jako smakolyk by wykluczalo…
    •Co do Air Gear, wez sie od razu za mange, albo dodatkowo do mangi anime obejrzyj, bo koniec chyba w 26 odcinku nagle natrafia i potem placz bo nawet zadnego dobrego konca nie ma. Co do mangi to moge polecac jezeli troche wiecej tekstu jak na shouneny nie przeszkadza, tak samo nie powinno sie miec uczulenia na ecchi od czasu do czasu ;)

  12. Powiem króciutko, tak jak ty to często robisz – „Pożyjemy, zobaczymy”. Może coś z tego wyjdzie, a może będzie to totalna klapa…

  13. gdzie można obejżec 11eyes?

  14. A ja osobiście to staram się nie oceniać czegoś czego nie oglądałem! Obejrzałem dopiero kilka odcinków 11eyes i podoba mi się. Może z początku wydaje się nudne i i nie ma nic co by nam podniosło ciśnienie ale ma świetną fabułę .

  1. Pingback: Nowinki ^^ « Another Story

Skomentuj

