Co w przyszłości, czyli kolejne newsy ^^

anime couple newsy

Ale miałam fuksa! Tuż po powrocie od przyjaciółki tak lunęło deszczem, że świata nie było widać za oknem! Naprawdę jestem dzieckiem szczęścia ;)

Wracając jednak do newsów. Znalazłam dziś trzy serie, o których chciałabym wspomnieć. Mam nadzieję, że informacje te pomogą wam w wyborze co oglądać/czytać w przyszłości ;)

The Sacred Blacksmith

Już kiedyś pisałam o Seiken no Blacksmith (alternatywny tytuł). Właśnie ukazał się trailer, który może nam powiedzieć kilka słów o tej produkcji. Pierwsze co rzuca się w oczy to dość wyjątkowa grafika. Poszperałam i wyszło na to, że serią tą zajmuje się Manglobe – ta informacja potwierdziła, iż faktycznie z czymś mi się to anime kojarzy. Studio to ma na swoim kącie Samurai Champloo, Ergo Proxy i Michiko to Hatchin – wszystkie te produkcje są znane z bardzo specyficznego stylu, który widać także w najnowszym dziele.

Ciężko powiedzieć co z tego wyniknie – w każdym razie będę kibicować tej serii bo dobrego fantasy nigdy w nadmiarze ;) Ukaże się ona prawdopodobnie w październiku tego roku. PS: Luke jest całkiem fajny ;P

Dawno temu miała miejsce tragiczna wojna, w którą były zamieszane moce diabła. Kiedy dobiegła końca diabelskie siły zostały zakazane, a do świata powrócił pokój. Cecily Campbell jest rycerzem poszukującym kowala, aby naprawił jej stary miecz, który otrzymała od ojca. Pewnego dnia zauważyła mężczyznę walczącego z opryszkiem używającym zakazanych diabelskich mocy. Nieznajomy pokonał bandytę jednym ciosem swojego dziwnie wyglądającego miecza. Okazało się, że jest on kowalem o imieniu Luke. To prorocze spotkanie było początkiem wielkiej przygody.

Seiyū ka—!

Seiyuu ka coverJest to nowa manga od Maki Minami, która stała się sławna po swoim poprzednim dziele – Special A. Co prawda jeszcze nie czytałam tej serii (99 rozdziałów!), ale oglądałam anime i stwierdzam, że była to naprawdę dobra, zabawna i urocza historia. Mam nadzieję, że i nowa praca utrzyma poziom poprzedniczki ^^

Historia obraca się wokół 15-letniej Hime Kino, która chcąc spełnić swoje marzenie o zostaniu seiyuu (aktorką podkładającą głos) przenosi się do Akademii Hiiragi i zapisuje na odpowiedni kurs. Dziewczyna śni o tym, by pewnego dnia móc zagrać w swoim ulubionym anime (fikcyjnym) Mahō Senshi Lovely Blazers.

Już czytałam o byciu modelką/piosenkarką, ale seiyuu jeszcze nie było :) Mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś porządnego – pierwszy chapter ukazał się 20 czerwca, ale nie został jeszcze przetłumaczony. Pozostaje nam rzucić okiem na preview i liczyć, że jakaś uprzejma grupa weźmie się za translację :)

seiyuu1seiyuu2seiyuu3seiyuu4

Aoi Hana

Jeśli dobrze zrozumiałam (a nie sprawdzałam w słowniku, więc mogę się mylić), to tekst na początku trailera oznacza „Jeśli osoba, którą pokochałam jest dziewczyną, to co powinnam zrobić?”. Jeszcze w dodatku kiedy widzę, że gatunek to shoujo-ai mam dość. Zdecydowanie wolę konwencjonalne relacje międzyludzkie :)

Seria ta zacznie się ukazywać od 1 lipca, ale ja już w tej chwili mogę powiedzieć, że nie ciągnie mnie, żeby mieć z nią cokolwiek do czynienia. Pomijając już fabułę i graficznie nie zachwyca, a w moich oczach wypada dużo gorzej niż inne produkcje J.C. Staff.

Fumi i Akira były bardzo bliskimi przyjaciółkami do czasu, aż pierwsza z dziewczyn musiała się przeprowadzić. Dziesięć lat po całkowitej utracie kontaktu, bohaterki spotykają się ponownie jako uczennice pierwszej klasy liceum. Dziewczyny walczą o to by odnowić swoją więź i jednocześnie zmagają się z problemami szkolnego życia – czasami samotnie, a czasami ze swoją pomocą.


To by było tyle na dziś. Jutro mam nadzieję, że już nic nie przeszkodzi mi w opublikowaniu posta o FMA i wyjściu na czysto z zaległościami ^^ Ogólnie rzecz biorąc, jeśli nie będę już mieć odcinków do opisania, to częściej będą się pojawiać notki innego typu. Mam zamiar postawić na recenzję, ponieważ uzbierało mi się parę serii do opisania ;] Jest też to nieszczęsne opowiadanie (które zajmie niewiadomo ile rozdziałów bo moja grafomania nie pozwala mi wymyślić krótkiej historii). Jednak zanim zabiorę się za te wszystkie teksty, chcę jeszcze wyprodukować notkę o AMVach :) Zobaczymy co z tego wyniknie ^^

Teraz zaś życzę wam dobrej nocy, a ja zabieram się za czytanie Pandora Hearts i oglądanie Tears to Tiara! ;)

anime oyasumi

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 23 Czerwiec 2009, in Anime, Manga, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. The Sacred Blacksmith – może być ciekawe, ale żadnej z poprzednich serii nie znam… Pomijając, że już ładny kawałek czasu EP mam na liście xD
    Special A też od dawna leży i błaga o obejrzenie… Ale jakoś zawsze oglądam/czytam coś innego ^^ A to o seiyuu może być ciekawą historyjką. Ja [chyba] w Akane-iro ni Somaru Saka widziałam coś o seiyuu (jedna bohaterka chciała nią być, jeden epizod, więc nie za wiele).
    Do shoujo-ai też mnie nie ciągnie. Wystarczy mi Mai-HiME, które z przypadku okazało się mieć takowy gatunek… Z przypadku dla mnie, bo pojęcia o tym nie miałam. Już prędzej shounen-ai zniosę (mój absolutny wstręt przełamałam po 5 odcinku Gravitation, ale i tak jak na razie obejrzałam 3 serie tego typu i jakoś mnie do tego nie ciągnie).

    Hm, nie mam pojęcia o co chodzi z tą krótką historią, więc się nie wypowiem (chociaż napisanie czegoś w rodzaju one-shota to banał – ja tak potrafiłam okroić zakończenie historii [bo brakowało mi zeszytu, a żal mi było brać następny XDDDD], że zamiast 40 stron wyszło 5 xPPPPPPPPPP Jednak o samej treści się nie wypowiem, bo to wyszła mała katastrofa ;] No dobra, wielka katastrofa XD

    Za PH się bierz, ja też mam zaległości w TtT, trzeba by wreszcie dociągnąć to do któregoś tam odcinka ^^ Ach, no i jeszcze ta nowa Haruhi. Sporo tego.
    A poza tym jestem na razie na 3 chp. Furuby. I jakoś moja motywacja dzisiaj = 0%. Ech, ta burza źle wpływa na ludzi (u nas lało i grzmiało, że aż prądu w caluteńkiej okolicy 2h nie było xD Śląsk czasami jest do bani~). Pozdrowionka ;*

    PS. I ten komentarz znowu wyszedł co najmniej 3 razy dłuższy niż początkowe założenia zakładały XDDD

  2. The Sacred Blacksmith – jak na razie zostal tylko prolog przeskanowany, ale ten na prawde mi sie spodobal, a po trailerku tym bardziej nie moge sie doczekac animka, chyba fajna historyjka bedzie.

    Seiyuu Ka – nie licz na mnie, SA mojej uwagi nie zdolalo przyciagnac, pozatym mialem juz stycznosc z anime REC i manga Koe de Oshigoto ktore w okol tego samego tematu sie krecily, w Bakumanie tez masz haraktery probujace byc mangaka/seiyuu no i kiedys tez cos ogladalem gdzie postac probowala zostac seiyuu.

    Aoi Hana – totalnie nie, nie, poprostu nie moge tego ogladac.

  3. Nowa manga od twórcy Special A? Musze zerknąć.

    Aoi Hana jak na razie przedpremierowo zbiera nie zbyt przychylne opinie… trailer też do niczego…, więc sobie daruję…

    Sacred Blacksmith – hmmm, mam czas do października :D

    PS. Nudzi mi się, więc założyłem dziennik na LJ. Jeżeli ktoś chce poczytać o muzyce (j-pop i k-pop przede wszystkim) i dramach (koreańskich, japońskich i w mniejszym stopniu chińskich i tajwańskich) serdecznie zapraszam :D http://jordi88.livejournal.com/

  4. Hej, dzięki wielkie za te wszystkie rozpiski i z nowymi anime, nowymi mangami, ze wszystkimi nowinkami ( i oczywiście ze streszczeniami odcinków :3), jakby co wszystko czytam, ale jakoś głupio mi za każdym razem pisać coś podobnego, więc raczej pozostaje obserwatorem, ale następnym razem postaram się komentować ^^
    Mam takie pytanko jeszcze na koniec – skąd Wy te wszystkie informacje bierzecie, jak np lista z nowymi anime na sezon letni, albo jeszcze zapowiedzi na sezon jesienny *.*
    Ah i jeszcze jedno! Nie jestem pewna, ale chyba piszecie tu na blogu w kilka osób, więc chciałabym jeszcze bardzo bardzo podziękować osobie, która kiedyś chyba w listopadzie poleciła mange Koko ni Iru yo! ( taka manga o niesmialej dziewczynie ), naprawdę jestem bardzo za to wdzięczna, bo mange kocham, a tak to wątpie, bym prędko na nia trafiła :)
    Tak to dziękuje także reszcie ekipy ^^

  5. @Maya tu to Shourii troche zawalila i zrodla nie podala ;P
    ale duzo informacji mozesz sie dowiedziec np. na ANN lub na moetron. Liste ta mozesz dostac na Chartfag.
    Autorka jest tylko jedna, Shourii, ale posiada duzo fajnych fanek ktore tak zwany „Shourii Network” stwarzaja i sobie, jak i innym chetnie pomagaja.

    ps. nie naleze do ekipy Shourii, a czy do jej Network naleze to jeszcze nie wiem…

    • Po przeczytaniu tego komentarza chyba przez 5 minut nie mogłam powstrzymać śmiechu – jak Ty już coś wymyślisz! ;)
      Ciężko mi się w ogóle ustosunkować do tej wypowiedzi! Może pozostanę na tym, że poprzez stworzenie tego bloga chciałam znaleźć sobie miejsce w polskim fandomie M&A i poznać ludzi z podobnymi zainteresowaniami – wydaje się, że mi się udało i bardzo się z tego powodu cieszę ^^

      Co do źródeł – mea culpa! Faktycznie zapomniałam dodać odnośniki. Mimo wakacji, ciągle jestem okropnie zakręcona – winę zwalę na pogodę xD

  6. @Nati
    Widać Special A jest kolejną serią, na którą muszę Cię namówić – okropnie zabawna i przyjemna. Mi się bardzo podobała (a też miałam problemy żeby się za nią zabrać i dopiero po namowach Kaori się skusiłam ^^)

    Historyjka… tak… Alex mnie nagadała, żebym napisała króciutkie opowiadanie, ale jak na razie mam problem z wymyśleniem czegoś, żeby cała fabuła rozegrała się w jednym rozdziale :(

    Śląsk nie jest do bani (też tu mieszkam ;P), to pogoda jest do niczego – od jakichś 4 dni ciągle pada! :/
    Czytaj czytaj Furubę – ja za PH też się zabrałam i jestem po 7 chapterkach ^^

    @Tako-Chan
    Oj jak już od Ciebie słyszę, że TSB może być dobre, to moje oczekiwania w stosunku do tego tytuły wzrosły jeszcze bardziej ^^
    SA widziałam tylko anime i było bardzo dobre, ale jeśli wspominasz o mandze to jeszcze nie mogę się wypowiedzieć.

    @jordi
    Ja się w sumie nie dziwię, że Aoi Hana zbiera nieciekawe opinie bo prawda jest taka, że mnie totalnie od tej serii odrzuca :/

    Co do Twojego dziennika – adres widnieje już w moich linkach, więc się bój – tak łatwo się teraz ode mnie nie uwolnisz xDD

    @Maya
    Ja jak zwykle zapraszam do komentowania – właśnie po to ten blog istnieje, żeby sobie podyskutować i wymienić się opiniami ^^
    Co do informacji, to biorę je zazwyczaj z AnimeNewsNetwork. Jeśli pojawia się tam coś ciekawego, to prowadzę dalsze „śledztwo” apropo danego tytułu na innych stronkach :) Zaś jeśli chodzi o listy zapowiedzi to najczęściej „zwijam” je z angielskich blogów, które czytam ;]

    Co zaś się tyczy pisania, to nie. Ten blog jest prowadzony tylko i wyłącznie przeze mnie. Grupowo pracujemy nad tłumaczeniem mangi Shugo Chara, a stronka ta służy nam jako miejsce gdzie umieszczamy nowe wypuszczki chapterów, ale jeśli chodzi o wszystko inne, to pisaniem zajmuję się sama :) Dziewczyny mają swoje blogi jak np. Alex (MeiQ) :)

    Za Koko ni Iru Yo nie masz co dziękować – też jestem zaczarowana tym tytułem ^^ Polecam też rzucić okiem na inne serie od Pani Tooyamy bo też są godne uwagi ^^

    Pozdrawiam ^^

  7. A ja się ciebie nie boję…

    Na razie jest mało rzeczy, bo jestem pochłonięty tłumaczeniem w BAKA. Ale może swoim dziennikiem zachęcę kogoś do dram i k-pop oraz j-pop (nie tylko soundtrack z anime)

  8. A je jednak postanawiam dać szansę Aoi Hana. Lubię yuri i nie będę się tego wypierać :P.
    Co do Sacred Blacksmith nie mam jeszcze wyrobionego zdania. jedyne co przychodzi mi do głowy to to, że bohaterka przypomina mi Alicję z Valkyria Chronicles.
    Przyłączę się do zachęty i też napiszę, że Special A jest genialne (choć widziałem tylko anime).

    Widzę, że nie tylko ja wzoruję się na anglojęzycznych blogach pisząc zapowiedzi :P.

  9. Każdy teraz pisze opowiadania. Cieszy mnie to, ale tyle będę miałą do czytania. Jak ja się wyrobię ? :D
    Seiyū ka, Seiyū ka z chęcią przeczytam. Dziewczyna ma niby wąskie ambicje, bo jeśli ma ładny głos to piosenkarką by też została, byłaby pewnie sławniejsza, a jednak nie chce. Ale przynajmniej jest jakaś ciekawa odmiana :) No i pewnie będzie też piękne „love”, co ? :D
    Wybaczysz mi, jeśli nie skomentuję pozostałych dwóch anime? Proszę :) Chyba ważne, że przeczytałam, prawda?
    Pozdrawiam ;*

Skomentuj

