Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 86-88

scd86-88-title

Opóźnienia w fansubie SC są dość irytujące – tzn. wkurzać się mogę praktycznie tylko na siebie (nie mogę ściągać z torrenów, gdyż mój radiowy net sprawia, że download wlecze się po parę kilo :/), ponieważ muszę czekać, aż jacyś mili ludzie wrzucą odcinek na jakiś normalny serwis (zazwyczaj MU ^^).

Wczoraj wreszcie dorwałam się do epizodu 87 i 88, dlatego mogę nareszcie z czystym sumieniem je opisać i tym sposobem wyjść na czysto z SC :) Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetna sprawa – jutro i we wtorek będą posty o PH (12) i FMA (10-12), a tym samym mówię piękne „Do widzenia” wszelakim zaległościom ;] Yay~!

Będę mogła pisać posty o głupotach xDD Alex także wymęczyła mnie, żebym napisała opowiadanie – co z tego wyniknie okaże się w niedalekiej przyszłości, a póki co przejdźmy do Shugo Chary bo dość sporo się wydarzyło przez te 3 odcinki!

ODCINEK 86:

scd86-title

Utau ratuje występ Yuy, ale dziewczyna podejmuje decyzje, że już nigdy więcej nie będzie śpiewać. Jej załamanie i niepewność przyciągają Lulu, która zmienia jej Jajko Serca w ?-Egg. Amu i Yaya (z pomocą Utau) starają się powstrzymać przemienioną Yue. Nasza bohaterka deklaruje, że nieważne co, ona i tak chce posłuchać jej śpiewu – okazuje się, że te same słowa wypowiedziała do pomarańczowo-włosej w dzieciństwie. Yua wraca do normalności z nowym zapałem i odwagą do śpiewu!

ODCINEK 87:

scd87-title

Nana się rozchorowuje, a Lulu nie wiedząc jak sobie radzić w takiej sytuacji, dzwoni po Amu. Shugo chary różowo-włosej zajmują się pacjentem, a dziewczyny przygotowaniem ulubionych posiłków Nany. Z powodu późnej pory, Amu zostaje na noc. Następnego dnia, chorus tryska energią i wymyka jej się stwierdzenie o polowaniu na ?-Eggi. Lulu przyznaję się, że to ona za wszystkim stała…

ODCINEK 88:

scd88-title

Amu mimo początkowego zwątpienia chce wierzyć, że Lulu nie jest złą osobą i miała swoje powody dla takiego postępowania. Razem z resztą Guardians postanawia ją jakoś przekonać, żeby przestała manipulować ludzkimi marzeniami. Jasnowłosa jednak za wszelką cenę chcę przywrócić swojej mamie sławę. Podczas bitwy posuwa się nawet do tego, aby użyć magiczny kryształ zmieniający Jajka Serc w ?-Eggi na sobie!

Przemyślenia:

Najpierw słów kilka o odcinku z Yuą. Naprawdę ciężko będzie przebić równie sympatyczną postać fillerową! :) Dziewczyna była okropnie urocza, szybo się ją dało polubić, a głos Rie Kugimiyi dopełnił obrazu ^^

Utau w tym epizodzie pokazała klasę :) Pełen profesjonalizm + dobre serca, ponieważ na pewno chciała jakoś pomóc Yui ^^ Kto jak kto, ale ona najbardziej potrafi zrozumieć czym jest trema przed występem.

Jeśli już chodzi o sam śpiew, to piosenka wyszła całkiem przyjemnie. Nie jest to klasa Nany Mizuki, ale Rie potrafię wszystko wybaczyć ze względu na to jakim rewelacyjnym jest seiyuu ^^

A teraz co do pozostałych 2 epków. Wreszcie pozbędziemy się Lulu! <yay!> A wiecie co to oznacza? Prawdopodobnie skończą się fillery i znów wrócimy do fabuły z mangi! ;) Tytuł 90 odcinka brzmi „Krzyk miłości w centrum miasta?” – jeszcze nie wiem jak to powiązać z odpowiednimi wątkami, ale drobna iskierka nadziei mówi mi, że to może wreszcie być coś dobrego ^^ …jest też możliwość, że skoro 89 będzie końcem tej fillerowej arci, z 90 zrobią recap :/ Cóż, pożyjemy zobaczymy.

Jednak wracając do samej Lulu. Zauważyłam, że w niektórych momentach może być ona całkiem znośna – porównywanie jej do Utau to lekka przesada (nic nie pobije naszej królowej wszystkich tsundere xD), ale czasami potrafi być dość sympatyczna. Największa wada to jednak ten kompleks na punkcie mamy. Swoim postępowaniem ją tylko krzywdzi – przecież to od razu widać, że jej mama dlatego odrzuca wszystkie oferty grania w filmach, ponieważ po prostu chce być więcej ze swoją córką i być dla niej lepszą matką. Teraz tylko czekamy do przyszłego odcinka, żeby Amu mogła jej to powiedzieć ;)

Cieszę się także, że wyjaśniono czym jest Nana. Każda shugo chara miała jakiś konkretny atrybut, a nigdy nie było powiedziane, co tak właściwie jest mocną stroną tej gaduły. Teraz już wiemy – wszystko. Pragnienie wypróbowania każdej możliwości. Całkiem niezła perspektywa, ale moim zdaniem lepiej jest jednak mieć jakoś ukierunkowane marzenia :)

Z tej serii epizodów podobała mi się bardzo scena z Yoru – co jak co, ale hasło „Lulu tworzyła ?-Eggi? Czekajcie? Nie wiedzieliście o tym?” rozbroiło mnie kompletnie! xD Rany jak bardzo chciałabym mieć plushie w kształcie Yoru ^^

Za to kompletne dno, to sposób w jaki Amu dowiedziała się o Lulu! Obstawiałabym tysiąc innych sytuacji, ale nie coś takiego, że Nana to przez przypadek wypapla! Już sto razy lepsze byłoby nakrycie jej na gorącym uczynku – może i niezbyt odkrywcze, ale przynajmniej inteligentniejsze niż ten idiotyzm :/

Po za tym coraz bardziej denerwuje mnie ciągłe pojawianie się Dii – u licha, ona powinna się pokazać dopiero wtedy kiedy Amu będzie „błyszczeć”, a nie wtedy kiedy jej się to żywnie podoba. Takim postępowaniem Satelight sprawia, że cały klimacik tej shugo chary poszedł w diabły.

Tyle ode mnie – za tydzień na całe szczęście nawrócimy na dobrą drogą/pozbędziemy się Lulu i miejmy nadzieję wrócimy do wątku Ikuto ^^

Screeny:

scd86-01scd86-02scd86-03scd86-04scd86-05scd86-06scd86-07scd86-08scd86-09

scd87-01scd87-02scd87-03scd87-04scd87-06scd87-07scd87-08

scd88-01scd88-02scd88-03scd88-04ascd88-05scd88-06scd88-07scd88-08scd88-09scd88-10

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 21 czerwca 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 17 komentarzy.

  1. wow, to już dwa odcinki jestem do tyłu? nieźle…jak wrócę z wyjazdu to nadrobię :) skoro „dość sporo się wydarzyło” ::P

  2. Właśnie skończyłam oglądać 88 i z ciekawości zajrzałam do Ciebie… i bardzo dobrze ^_^ W każdym razie na opis PH czekam z niecierpliwością. Nawet jeśli utknęłam na 10 epku i z nudów przeglądam mangę czy jakieś świetne sceny z wcześniej. Ale muszę poczekać na pl suby… Musze! Inaczej to całe „co nie zrozumiałam z mangi to nadrobie anime” pójdzie na marne… FMA mnie na razie nie interesuje ;]
    Ale wróćmy do SC. Nawet fillery w tym anime są znośne, bo z tego samego powodu rzuciłam animowaną wersję naruto i Bleacha ;] Niektórych rzeczy znieść się nie da ^^

    86: Zgadzam się co do Yui i Utau ;D Obie w zasadzie pokazały klasę i są znośne. Eee, tzn. słodką Utau to ja zawsze lubiłam, ale mniejsza z tym XDDDDDD A piosenka Secret Princess jest po prostu kawaii *____*

    87: Sam odcinek był taki sobie, a końcówka beznadziejna. Ale za to treść rządzi ^_^ Ha, Lulu da się znieść, ale miłoby wrócić do Ikuto ^_^ Chociaż myślę, że Satelight chciało po prostu, aby wątek zakończyli w mandze, bo przerwanie w środku walki byłby bez sensu.

    88: Aż miło się ogląda, gdy wszystko zapowiada koniec. I Yoru z tym tekstem wymiata!! :D Oj się nad biedaczkiem znęcali. I znowu wspomniał o Ikuto, więc kolejny plusik. Och, jak ja go uwielbiam! Dia to kompletna katastrofa. Lubię ją jako 3 ze wszystkich Char, no ale to, że pokazują ją przy każdej nadarzającej się okazji jest głupstwem. Czy ona nie jest przypadkiem SC Amu? Bo chyba nie… W każdym razie, sądziłam, że to będzie kolejny 2odcinkowy filler, ale po cichutku wierzyłam… Ech, szkoda, ale za to niecierpliwie czeka się na kolejny, żeby nareszcie pożegnać „kochaną” Lulu.

    Komentarz jest o wiele dłuższy niż planowałam, ale takie życie. Pozdrowionka ;*

  3. Z tych trzech odcinków podobał mi się tylko 86 i tylko na ten temat się wypowiem. Nie będę się rozpływać za bardzo nad Utau, bo zajęłoby mi to za dużo miejsca i czasu, a trochę się spieszę. Podepnę się tyko pod twoje stwierdzenie: pełen profesjonalizm + dobre serce czyli nasza tsundere piosenkarka jak zwykle pokazała się od najlepszej strony. Co się tyczy Yui (nie wiem, jak o odmieniać), to była ona zdecydowanie moją ulubioną postacią epizodyczną. Sama nie wiem, za co ją lubię, chyba za całokształt. Jest tak… kawai. I głos też ma całkiem przyjemny. Kiedy usłyszałam na samym końcu „Secret Princess”, to nie potrafiłam powstrzymać się od stwierdzenia, że chciałam nowa piosenkę i dostałam nową piosenkę. Co prawda to nie Utau (tzn.Nana Mizuki), ale i tak zabieram się za nią jak tylko pojawi się full version. Szkoda, że nie wiem, jak długo będzie trzeba czekać. Eh, no nic. Muszę lecieć, bo już nade mną stoją i krzyczą, że mam się pospieszyć. Pozdrawiam ^^
    Alex

  4. Powiem tyle, że mam dość tych flirerów:/ No ile można? Ja chcę Ikuto!!! Mam nadzieję, że wrócą do wątków z mangi w końcu i dadzą sobie spokój z nudnym zapełniaczami, no może nie takimi nudnymi, lecz bez Ikuto i to największy ból mój xD

    Cieszę się, że w końcu wakacje, a mi naprawili Internet (Boże, jak ja „kocham” moich dostawców Internetu). Mam tylko nadzieję, że uda mi się oglądnąć wszystkie zaplanowane serie, a jest ich trochę, bez żadnych problemów.:P I ogólnie rzecz biorać pozdrawiam wakacyjnie xD

  5. Ja mam internet przez łącze telefoniczne, ale 1MB/s to mało – żeby władować 1 ep anime potrzebowałbym około 2 godzin :(

    Kurczę – jak cały czas piszesz o nowych odcinkach, to nie mogę ścierpieć, że do ep 30-50 nie PL napisów!!! (mój angielski jest, lekko mówiąc, dosyć średni :) )

    Ale chyba się za mangę zabiorę…

    • Coś chyba przesadzasz. Na łączu 1MB/s taki odcinek ściąga się z 30 minut. A jeśli weźmiesz tą shit wersje od horrible to 15-20 minut i leży na dyski.

      Odcinki 30-50 raczej się szybko nie pojawią. SAS dało sobie siana z tłumaczeniem, a nikt inny nie chce się za to zabrać.

      • Jordiemu nie chodziło o download bo w takim wypadku jest to tak jak mówisz mniej więcej 20 minut. Nam tutaj chodziło o upload. Przy mojej radiówce mając 1mb/s downloadu ma się 128kb/s upload, a tym samym załączenie pliku trwa tyle ile mega ma dana rzecz. Załączenie odcinka 150 MB trwałoby u mnie 2,5 godziny i właśnie na to narzekamy :/

        Z tego co wiem na pewno są suby do 32 bo sama go tłumaczyłam ;P Zresztą tutaj macie forum polskiej grupy tłumaczącej:
        http://kyoson_kyoei.foreo.pl/odcinki-f7.html

        • Ja także mam radiówkę i w sumie nie narzekam. Mam 1,5 mb/s dl i 0,5 mb/s up,w nocy dl jest 2x szybsze za free. ;]

          Co do stronki, to dzięki za linka. Obadam te ich napisy.

  6. hmm fajne opisy
    teraz czekam aż w necie pojawi się wreście
    Shugo Chara!: Live acion

  7. ja nie mogę znaleźć ep. 88 , może mi ktoś podać adres ?

  8. @monilip
    Moim zdaniem początek końca pany Lulu można określić jako „sporo się wydarzyło” xD

    @Nati
    Długie komentarze są u mnie zawsze mile widziane ;)
    Z tego co widzę wszyscy mają podobne odczucia i chcą już powrotu do mangi – jakby nie było fillery, nawet te najbardziej znośne, i tak są wkurzające xD

    Przy okazji – widzę, że jesteś kolejną osobą, którą muszę namówić na oglądanie/czytanie FMA ;]

    @Alexandra
    Niby tak i dostałyśmy nową piosenkę, ale jednak ja do końca wierzyłam, że zaserwują nam coś od Nany Mizuki ^^ Bardzo chętnie posłuchałabym czegoś szybszego/bardziej rockowego w jej wykonaniu – w klimatach Black Diamond” :)
    “Secret Princess” średnio wbija się w mój gust…

    @asqua
    Właśnie mam wielką nadzieję, że za dwa tygodnie pojawi się w końcu nasz Ikuto ^^
    Też mam nadzieję nadrobić przez wakacje kilka serii, ale co z tego wyniknie okaże się w niedalekiej przyszłości ;)

    @jordi
    Też mam 1 megowe łącze – do ściągania nadaje się bardzo dobrze, ale do uploadu nie za bardzo. Małe pliki są ok, ale odcinki to całkiem inna bajka.

    Polecam, żebyś rzucił okiem na angielskie odcinki – język w SC wcale nie jest taki trudny do zrozumienia ^^ Do mangi także namawiam – jest sporo lepsza od wersji animowanej!

    @Nayuki
    Ja tam się nie napalam na Live acton – szczerze mówiąc jestem zdania, że anime powinni zostawić tak jak jest (nie tylko SC, ale i całą resztę!) – na samą myśl o magicial girls w wykonaniu żywych aktorów prawię duszę się ze śmiechu ;P

    @amu chan
    Tutaj masz download:
    http://anime-stop.webs.com/apps/blog/show/1220903-shugo-chara-88
    A tutaj stream:
    http://www.animeseason.com/shugo-chara-doki-episode-37/
    Wystarczyło kilka chwil z użyciem google

    Pozdrawiam wszystkich bardzo wakacyjnie! (choć pogoda za oknem nie wskazuje na wakacyjne klimaty :/)

  9. ” Wystarczyło kilka chwil z użyciem google ” starałam się znaleźć sama inaczej nie pisałabym z proźbą , nie jestem leniwa ^^

    • W takim razie przepraszam za moją opryskliwość ^^ W większości przypadków jednak ludzie pytają bo zwyczajnie nie chce im się poszukać, dlatego też odbija się to na moim poziomie uprzejmości odpowiedzi w takich komentach ;)
      Miłego oglądania ^^

      • Poza tym jest wiele stron na których normalnie możesz oglądać online, np. animefreak.tv. Jakość jak zwykle może i nie zawsze jest najwyższa (czasami bardziej opłacalne jest ściąganie niż mordowanie się z czymś takim, jak zresztą w prawie każdym online’ie), ale można spokojnie co tydzień obejrzeć ^_^
        PS. Zabrałam się za tą nieszczęsną Furubę…

  10. Też masz radiówkę? Ja mam i czasem mam ochotę się zabić. Może mam kupi coś lepszego..
    Koniec filler’ów. No to mogę powiedzieć koleżance, żeby zaczęła oglądać :D Ona zatrzymała się chyba na 82, bo uznała, że przeczeka filler’y. Nie wydaje mi się to dobrym pomysłem, ale ja się nie wtrącam…
    A co do Nany i Rie to może i wolę pannę Mizuki, ale Rie też jest wspaniała. Gdybym miała robić jakieś „Top piosenkarki” te panie posadziła bym obie na pierwszym miejscu.
    Śliczne screen’y. Utau na pierwszym jest taka KAWAII!!! :) No i Nana i Amu w łóźeczku też słodziutkie ^^ Bo jednak Amu dalej jest dzieckiem.
    Co do Diai- Ona na prawde wszystko psuje… :( Co, nudzi jej się w tym jajku?
    Pozdrawiam :)

  11. mam pytanko. gdzie ty oglądałaś te wszystkie odcinki z polskimi napisami. bo widzisz ja jestem mega fanką serialu shugo schara ale nie wiem gdzie moge obejrzeć odcinki z napisami pl

Skomentuj

