Nowinki :)

anime girl bird

WAKACJE! Tym sposobem oznajmiam, że możemy zacząć ponad dwu miesięczne lenistwo! ;) …chociaż po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że jednak leniuchowania w tym roku nie będzie tak wiele – skrzypce i kurs na prawo jazdy prawdopodobnie zajmą mi większość wolnego czasu ;)

Ale co tam! Na anime i mangę zawsze znajdzie się czas xD

Żeby jeszcze bardziej podkreślić symbolikę dzisiejszego dnia, zmieniłam banner ^^ (słowo „universe” ma teraz inną czcionkę – myślę że wygląda lepiej ;]) Typowo letni i radosny :) Przedstawia Sumomo z oglądanego aktualnie przeze mnie Nanatsuiro Drops :)

Koniec jednak z tym gadaniem – przejdźmy wreszcie do oczekiwanych newsów (a ostrzegam – jest tego dziś dość sporo!) :]

Proponuję, aby zacząć od Wypuszczek CLAMPa (czasami to bardzo irytujące, że wordpress nie akceptuje flashowych obiektów :/) . Z tego co widzimy, to nowy rozdział Kobato dostaniemy dopiero 10 lipca, 6 xxxHolic, a Tsubasa ma znów przerwę.

Kobato

Jeśli już jednak o tym mowa, to mam dla was parę grafik z animowanej wersji tej serii, która ukaże się na jesień (prawdopodobnie październik) tego roku. Macie jak w banku, że będę ją opisywać ^^

kobato01kobato02kobato03kobato04kobato05

Jeśli miałabym oceniać po obrazkach, to od razu dałabym dychę ;) Wszystko wygląda ślicznie (Fujimoto wyszedł na niezłego bishonena ^^) i mam nadzieje, że i ruchoma wersja będzie robiła równie dobre wrażenie ^^

Bardzo też mnie ciekawi kto będzie podkładał głosy. Szczerze mówiąc na chwilę obecną nikt konkretny nie przychodzi mi do głowy ;] Może wy macie jakieś propozycje?

Kobato to słodka i energiczna dziewczyna, ale jednocześnie niesamowicie naiwna w stosunku do otaczającego ją świata. Ma swoją “misję”, którą jest wypełnienie tajemniczej butelki cierpieniem płynącym z serc innych ludzi. Dzięki temu będzie mogła spełnić swoje marzenie jakim jest udanie się do pewnego miejsca. Jednakże aby tego dokonać musi się nie zakochać w pewnym chłopaku, z którym przyjdzie jej pracować, a którego serce musi uleczyć.

Bakemonogatari

Po nowym trailerze wreszcie coś widać (pierwsze Promo nie było za ciekawe). Kreska wydaje się dość mocno specyficzna, ale zobaczymy jak to się będzie oglądać. Takie Pandora Hearts np. też czasami wygląda dziwnie, ale nadrabia innymi aspektami ^^

Seiyuu głównego bohatera, Koyomi Araragiego, jest Hiroshi Kamiya znany między innymi z roli w Hakushaku to Yousei (Paul), czy Natsume Yuujinchou (Takashi Natsume). Chiwa Saito podkładająca głos Hitagi też ma parę głównych rólek, ale raczej w seriach, których nie oglądałam.

W każdym razie czekam na tą serię z wielką ciekawością (ukaże się 3 lipca) :)

Licealista Koyomi Araragi jest prawie człowiekiem nie licząc tego, że przez krótki czas był wampirem. Kiedy niespodziewanie Hitagi Senjōgahara spada ze schodów prosto w jego ramiona, chłopak odkrywa, że dziewczyna nic nie waży! Seria ta opowiada o Koyomi i różnych, dziwnych uczniach, których dane mu będzie spotkać.

Tales of Vesperia ~The First Strike~

The First Strike, to pełnometrażowy film spod szyldu Tales of…, który ukaże się 3 października. Mam dość spore oczekiwania w stosunku do tej produkcji, ponieważ po Tales of the Abyss wkręciłam się w to uniwersum :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę (filmik wygląda obiecująco + piosenka jest całkiem przyjemna :))

W anime tym wystąpi kilku znanych seiyuu: Kousuke Toriumi (Gil z Pandora Hearts, Hayate z Pretear), Rika Morinaga (Souseiseki z Rozen Maiden), Mai Nakahara (Nagisa z Clannad, Mai Tokiha z Mai-HiME) oraz bardzo popularny Mamoru Miyano (Light z Death Note, Kaji z La Corda D’Oro ~secondo passo~).

Historia rozgrywa się przed wydarzeniami z gry Tales of Vesperia. Opowiada ona o Yuri Lowell i Flynnie Scifo i ich życiu jako Imperialnych Rycerzy w świecie pełnym magii i potworów. Przygoda Yuriego rozpoczyna się, kiedy mieszkając w niższych kwaterach Imperialnego Miasta Zaphias nagle psuje się aque blastia – źródło wody – z powodu kradzieży rdzenia przez maga zwanego Mr. Mordio.

CANAAN

Jakość pozostawia wiele do życzenia, ale czego się spodziewać po filmiku nagrywającym ekran na jakichś targach? xD

Oglądając ten trailer dochodzę do wniosku, że może z tego wyjść całkiem dobra seria akcji/sensacyjna :) Piosenka, która leci w tle bardzo wpada w ucho! Zwie się ona „Arousing Soul” i jest śpiewana przez Faylan. Na początku myślałam, że jest może ona openingiem, ale z tego co czytałam, ma się on nazywać „Mind as Judgment”.

Jak będzie naprawdę dowiemy się już 4 lipca :) Okaże się wtedy także o co chodzi z fabułą bo to co widzimy na trailerach, trochę mi nie pasuje do opisu…

Czasy współczesne. Opowieść o detektywie, młodym chłopaku, niezależnym pisarzu i maskotce w kształcie kota, którzy są połączeni przez dziwne wydarzenia w Tokyo w dzielnicy Shibuya.

Umi Monogatari

Jak tak oglądam kolejne filmiki do tejże Morskiej Opowieści, to dochodzę do wniosku, że może za szybko skreślałam tą serię (tak czy siak chciałam napisać Pierwsze Wrażenie, ale nie liczyłam na rewelacje). Wydaje się być całkiem przyjemna ^^

Tutaj mamy Opening, ponieważ także już został wypuszczony ^^ Wykonawczyni to Marble, a piosenka nosi tytuł „Violet”. Bardzo łagodna co sprawia, że niezbyt wbija się w mój gust…

Trzy główne seiyuu tej serii to Minako Kotobuki (Tsumugi z K-ON!), Kana Asumi (Ran z Shugo Chara!) i bardzo przeze mnie lubiana Yui Horie znana z roli Tohru (Fruits Basket), czy Yuuki (Vampire Knight).

Premiera odbędzie się już 24 czerwca (najwcześniej ze wszystkich letnich serii) :)

Marin i jej siostra Urin, mieszają w morzu. Pewnego dnia znajdują pierścień, który wpadł w morskie głębiny. Dziewczyny zabierają go i pierwszy raz postanawiają wyjść z morza, aby oddać znalezisko. Po podróży, docierają na odizolowaną wysepkę, gdzie mieszka licealistka Kanon. To ona wyrzuciła pierścień, ponieważ przypominał jej o jej chłopaku, z którym niedawno zerwała. Spotkanie Marin i Kanon – dziewicy mórz i dziewicy nieba – budzi ukrytą moc, która może uratować świat od zagrażających mu ciemności.

Summer Wars

Już samo to, że za tą produkcją stoi studio Madhouse daje sporo do myślenia. Są oni znani między innymi ze świetnej CardCaptor Sakury, Chaos;HEAda, NANY i fury innych serii. Ostatnio dostali nagrodę za pełnometrażowe „O dziewczynie skaczącej przez czas” (tak, tak – film ten został wydany w Polsce :)) i pytanie brzmi, czy nowa produkcja dorówna poprzednikowi :)

Lekka opowieść obraca się wokół nowoczesnej rodziny podczas ich letnich wakacji. Nagle dziwaczne wydarzenie ma miejsce na całym świecie z powodu skrzyżowania się naszej rzeczywistości i innego świata, zwanego Oz. Na rozkaz ich 90-letniej babci, członkowie rodziny muszą zacząć współpracować, w celu ocalenia ludzkości.

W skrócie tak to wygląda. Dokładniejszy opis znajdziecie na MALu :) Film ten ukaże się 1 sierpnia.


Tym sposobem dojechaliśmy do końca dzisiejszych newsów :)

Jeszcze chciałabym odejść od tematu anime i zejść na normalne filmy. Ostatnio szperając po youtubie znalazłam rewelacyjnie zmontowany filmik, podsumowujący pracę mojego ulubionego reżysera – Michaela Baya ^^ Widziałam wszystkie jego filmy (ostatnio dopełniłam kolekcję oglądając „Pearl Harbor”) i są one świetnym kinem rozrywkowym, doprowadzają do łez i wybuchów śmiechu oraz są pożywką dla oczu dzięki świetnej realizacji :) Polecam obejrzeć ten Trubut Michaela Baya! („Armageddon” do teraz pozostaje moim ulubionym filmem, a rodzina krzyczy z rozpaczy kiedy leci w TV bo praktycznie zawsze „odświeżam sobie pamięć” xD)

Teraz już naprawdę się żegnam :)
Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 19 czerwca 2009, in Anime, Manga, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Nowy Banner definitywnie najlepszy do tej pory, jestem tez troche ciekaw jak ta „tecze” stworzylas, a jak tak widze ze wy wszyscy sobie nowe bannery robicie to tez dostaje ochoty by sobie cos zmienic, tylko ze nie chce mi nic wpasc co by ladniej wygladalo.

    Bakemonogatari – ok, jak sie zadnych dziel studia Shaft oglada to mozna powiedziec ze troche dziwnie wyglada, ale dla prawdziwych fanow to jest jeden z najlepszych atrybutow.

    Tales of Vesperia – nie znam sie na tym, ale wyprobuje w tym sezonie w koncu

    Canaan – ciezko mi powiedziec czy fajne bedzie, ale mysle ze po 3 odcinkach sie powinno wykrystalizowac

    Umi Monogatari – jakos kompletnie nie przepadam za tym, mimo zdania sprawy ze powinny tam byc fajne haremetki w bikini.

    Summer Wars – MUST WATCH! ZETTAI!

    A dziela Micheala Baya to tak samo uwielbiam, szczegolnie Transformers, jednak moim uluboinym rezyserem jest Luc Besson

  2. Jeju, masz talent do grafiki. W przeciwieństwie do mnie, ale mniejsza z tym. Hm, trudno komentować wszystkie newsy z osobna, więc krótko napiszę, na Kobato czekam, ale wszystkie arty widziałam, OP do Umi Monogatari jest boski ^^ No co? Ja kocham spokojne, delikatne, przyjemne utworki, nawet jeśli często słucham czegoś ostrzejszego… A w każdym razie ostatnio jestem wstanie znieść tego typu muzykę. Skoro My Boy polubiłam po 2 odsłuchaniu, to oczywiście o czymś to świadczy… Anime z lata mam zamiar oglądać wszystkie, z wyjątkiem kontynuacji, tych +18 lub czegoś innego nieodpowiedniego dla „dzieci poniżej 14 roku życia” (czemu musiałam urodzić się dopiero w październiku?!)… Dobra, co do tego ostatniego to zasadę często się łamie, czasami nawet nieświadomie (wiedziałaś, że Fate/Stay Night jest +16?), więc wiesz… Heh, tylko mama nadzieję, że nie wyjdzie to jak w wiosnę, że skończyłam na 6 tytułach (w tym 3 dwuodcinkowe OAV), czyli PH, K-ON!, TRC, xxxHOLiC, La Corda i Tears to Tiara… Muszę jeszcze na coś looknąć ;D

    A na marginesie, to cudownie, że są wakacje. A i nawet po strasznie nudnej akademii spotkały mnie miłe rzeczy, więc może być. I nie zawalaj się obowiązkami: od tego jest szkoła. Ja na pewno muszę się wreszcie porządnie wyspać i trochę poleniuchować. Pozdrowionka ;*

  3. Banner przecudny. Takie cieple, letnie kolory… Od razu widać, że przyszły wakacje. A te efekty jeszcze dodają uroku. Ile ja bym dała, żeby umieć zrobić coś takiego…
    Co się zaś tyczy nowinek, to żadna jakoś specjalnie mną nie wstrząsnęła, aczkolwiek niektóre zainteresowały na tyle, że jeśli pojawi się na ten temat coś jeszcze, to na pewno rzucę na to okiem. A nuż po obejrzeniu jednego odcinka, uda mi się znaleźć coś da siebie…
    Pozdrawiam ^^
    Alex

  4. No to zaczynamy :D

    Kobato: Mam nadzieję, że nie będzie przesłodzone i jednym z głównych punktów fabuły będzie jakiś porządny romans i niezłe „komediowe wstawki”. Inaczej chyba jednak sobie daruję…
    Ale z 3 odcinki na pewno zerknę na pierwsze wrażenie.

    Bakemonogatari: Zapowiada się ciekawie. Na pewno zerknę.

    Tales Of Vesperia: Nie przepadam za filmami, wolę serie TV.

    PS. Ja Mamoru Miyano cenię za rewelacyjną rolę Tamakiego w Ouranie :D No i Zero w Vampire Knight :) (Death Note nie lubię w każdej postaci)

    Canaan: Tą serię będę oglądał. Moje klimaty. Jak coś to mogę uploadować ten utwór „Arousing Soul” – Faylan, która jest OP do gry bodajże…

    Umi Monogatari: Nuuuuuuda… Wolę Pichi Pichi Pitch :D A OP strasznie się wlecze… Na pewno nie będę oglądał.

    Summer Wars: Tak jak wcześniej – nie oglądam filmów oprócz dzieł Studia Ghibli :D

    PS. Banner bardzo ładny i kolorowy – idealny na lato :D

    Do kolejnego komentarza :D Hej!

  5. Świetnie! Nawet nie wiecie jak mi ulżyło, że się wam banner podoba ^^ Drugi (pewnie dodam go początkiem sierpnia) jest z dedykacją dla żeńskiego grona czytelniczego bo tym razem królują bishoneni ;)

    @Tako-Chan
    Ja właśnie nie orientuję się zbytnio w dziełach Shafta, więc Bakemonogatari póki co wygląda dla mnie dość specyficznie :)
    Widzę też, że kompletnie wkręciło Cię Summer Wars – do mnie na razie jakoś szczególnie nie przemawia, ale to się jeszcze zobaczy ;)

    Za Tales of… polecam się zabrać – też na początku miałam opory, ale po Tales of the Abyss spodobały mi się te klimaty ^^

    Transformers tak samo bardzo mi się podobało, dlatego w przyszłą sobotę nie tu nie zobaczycie, ponieważ mam zamiar iść do kina na Revenge of the Fallen ^^

    @Nati
    Hehe ja „+18” już pełnoprawnie mogę oglądać, ale za bardzo nie kręcą mnie takie klimaty :)

    Ty skończyłaś na 6 wiosennych tytułach, a ja na… 2? PH i FMA ;) Resztę będę właśnie przez wakacje nadrabiać, ale to dopiero jak już wszystkie odcinki wyjdą ^^

    Obowiązkami oczywiście się zawalać nie będę, ale prawo jazdy po prostu muszę zrobić, a resztę uważam, za „przyjemną rozrywkę” :) Jeśli nikt mnie nie zmusza do ciężkiej pracy (patrz – nie tak jak w szkole) to lubię mieć zajęty czas ;) Zresztą moim celem także na te wakacje są eksperymenty z gotowaniem (chce wypróbować przepisy z mangi Kitchen Princess ;]) – jeśli coś z tego wyjdzie to możecie oczekiwać sprawozdania ;)

    @Alexandra
    Ja z nowinek powyżej najbardziej wyczekuję Kobato :) Gwarantuję Ci, że seria będzie rewelacyjna (manga jest przeurocza ^^)

    @jordi
    Kobato jest przezabawne, dlatego „komediowe wstawki” masz jak w banku, zaś co do romansu… jako taki nie jest on wątkiem przewodnim, ale jakieś drobne aluzje można znaleźć :) W każdym razie manga jest bardzo dobrą i uroczą serią ^^

    Death Note’a szczerze mówiąc nie oglądałam – wypisałam go ponieważ jest znaną serią i obstawiam, że ludzie mogą po nim kojarzyć tego seiyuu. Jakoś po prostu żadna recenzja nie była w stanie mnie przekonać do obejrzenia tego anime.

    “Arousing Soul” to OP do gry? Rany jaką ja jestem idiotką! Że też nie wpadłam na to, żeby jej poszukać ;]
    … … …
    Już mam ją ściągniętą – bardzo dziękuję na informacje! :*

    Ghibli :) Robią oni dość specyficzne filmy, ale dobrze się je ogląda ^^

    Pozdrawiam ^^

  6. hmmmm ciekawe ciekawe na pewno wezme się za kobato
    a jeśli chodzi o mnie aktualnie nie oglądam anime ale za to czytam wiele mang wziełam się teraz za papierową wersje Haos;Head (chyba tak się to pisze) i nie wiem co o tym sądzić

  7. Nowy banner jest bardzo milutki^^ ladniutkie kolorki. Co do anime to mam zamiar rzucic okiem na kazda z nowosci. Przyznam ze zaciekawilo mnie Kobato(mangi jeszcze nie czytalam ale moze sie za nia wezme w najblizszym czasie:P). A propos tego talesa to za kilka dni jest europejska premiera tej gry (za ktora oczywiscie sie zabiore:D).
    Pozdrowienia ^^

    • Oj, skoro nie czytałaś mangi Kobato, to będę Cię na to namawiać – bardzo urocza i zabawna :) Idealna na rozluźnienie ^^
      Talesy… kurczę no! Szkoda, że nie mam konsoli :( Ale za to odbiję to sobie w najbliższym czasie, ponieważ mam zamiar zabrać się za The Last Remnant na PC ;)

      Pozdrawiam ^^

  8. No, w końcu moja kolej :D. Zrobiłem przegląd trailerów i mogę z pewnością powiedzieć, że CANAAN jest moim największym faworytem jeśli chodzi o nowy sezon. Oprócz tego trzeba będzie zerknąć na „Summer Wars” bo „O dziewczynie skaczącej przez czas” było bardzo dobre.
    O Kobato mam raczej blade pojęcie i znam tę mangę tylko z artykułu w pewnym tematycznym czasopiśmie.
    Jeśli zaś chodzi o uniwersum „tales of…” to ostatnio bardziej nakręciłem się na gry z pod tego szyldu niż na anime. Najwyższy czas skombinować sobie PS2…

  9. Pierwsze co powiem – Tobie na prawde tak bardzo spodobał się ten art? Jestem zaszczycona :D
    Po drugie – Super banner, tego anime nie znam, ale może oglądnę, jeśli mi je przedstawisz :D
    No i po trzecie – Super, że będziesz opisywać KOBATO :)
    No i po czwarte – Ojj… jak mnie głowa boli. Położyć się, czy komentować dalej?
    Decyzja – Komentuję ! ^^

    Pozdrawiam :)

  10. Teraz tak patrzę, co ja tu napisałam i myślę sobie – Przecież ja to anime znam, a nawet mam je na DVD… Mam zaniki pamięci xD

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: