Music: FictionJunction – Parallel Hearts (Pandora Hearts)

Pandora Hearts Oz

Kurcze! Znalazłam furę ładnych obrazków z PH (oprócz tego jednego, którego usilnie poszukiwałam :/), ale ten który widzicie powyżej po prostu mnie urzekł ^^ Ech, te oczy… ^^

Jako, że długi weekend wcale nie oznacza dużej ilości wolnego czasu (ja tu mam zatrzęsienie głowy z rodzinką, a do tego internet usilnie odmawia współpracy!), to póki co nie mogę wam zaoferować nic innego oprócz piosenki. Wybrałam Parallel Hearts, ponieważ ma ona w sobie to „coś” :)

Na początku utworek mi się podobał, ale za nim jakoś szczególnie nie szalałam. Ostatnio jednak ściągnęłam sobie wersję graną na pianinie (ją także udostępniam do downloadu) i tym sposobem całkowicie się wkręciłam :) Jako że już dobrze mnie znacie, to na pewno zorientowaliście się co mnie najbardziej zachwyciło xD …tak! zgadliście – chodzi o wstęp na skrzypcach ^^ Bardzo fajne jest też wyciszenie w połowie piosenki – na początku nacięłam się i pomyślałam, że to już koniec xD

Tak więc zapraszam na tekst (który napsuł mi sporo krwi, ale był warty zachodu bo bardzo mi się podoba :))  i tłumaczenie! :)

PS: Dziś przez przypadek natknęłam się na nową piosenkę Linkin ParkNew Divide. Polecam zerknąć bo jest naprawdę dobra (i jest soundtrackiem do Transformers 2 ^^)

FICTIONJUNCTION – PARALLEL HEARTS

Bokura wa
Mirai o kaeru chikara o
Yume ni miteta

Noizu no naka kikoete kita kimi no nakigoe
Waratte ita boku no yowasa o abaita

Kimi no yuku michi wa kimi ni shika wakaranai
Chigau sora oikakete

Bokura wa mirai e mukau yuuki o
Hoshigatte kako ni mayou
Kimi ga warau hontou no
Ima e kaeritsuku made

Kimi no koto o shiritai to omotte hajimete
Yorisoenai kokoro no kyori ni obieta

Wakariaenai to wakatta sore dake de
Futari ga hajimatte yuku

Namida mo itami mo subete dakishimete agetai kedo
Hashireba hashiru hodo tooku naru ki ga shite fuan ni naru
Doko made yukeba ii no

Noizu no naka kikoete kuru kimi no utagoe
Nakushite ita boku no sugata ga ima mieru yo

Hitori de yuku hazu datta mirai o
Kaeru chikara o kudasai
Kimi ga warau sore dake de
Takaku toberu

Bokura wa kokoro o tsunagu yuuki o
Hoshigatte ai ni mayou
Kimi to warau hontou no
Boku ni kaeritsuku made


FICTIONJUNCTION – PODOBNE SERCA

My
Moc zdolną zmienić jutro
Widzieliśmy we śnie

Wśród hałasu, usłyszałem Twój płacz
Kiedy się śmiałem, on odkrył moje słabości

Droga, którą podążasz jest znana tylko Tobie,
Podążasz za zmiennym niebem

By mieć odwagę zmierzyć się z przyszłością
Pragniemy zgubić się w przeszłości
Do momentu, w którym wrócę do teraźniejszości
Do chwili, kiedy się śmiałaś

Po raz pierwszy pomyślałem, że chciałbym się czegoś o Tobie dowiedzieć
Ale byłem onieśmielony z powodu odległość dzielącej nasze serca, nie pozwalającej im się zbliżyć

Zdaliśmy sobie sprawę, że nie mogliśmy się nawzajem zrozumieć, mając tylko to
Razem rozpoczęliśmy bieg

Chcę objąć cały Twój ból i łzy
Ale im więcej biegnę, tym bardziej się od Ciebie oddalam i zaczynam zamartwiać
Gdzie powinienem pójść…?

Wśród hałasu, usłyszałem Twój śpiew
Nareszcie mogę zobaczyć mój utracony wizerunek

Proszę daj mi moc by zmienić
Przyszłość, przez którą powinienem samotnie przejść
Śmiejesz się i tylko dzięki temu
Mogę wysoko wzlecieć

Nasze serca połączy odwaga
Pragniemy zagubić się w miłości
Do momentu, w którym wrócę do Ciebie
Do chwili, kiedy śmiałem się wraz z Tobą


Download:
Pandora Hearts – FictionJunction – Parallel Hearts
Pandora Hearts – Parallel Hearts (Piano)

pandora hearts alice cute

PS: Ta jej minka jest słodka ^^ Napis oznacza „Yatta ne Arisu!!”, czyli „Zrobiłem to, Alicjo!!”. To co jest w chmurce przy Alice to chyba „mu”, czyli coś jak „wow”, ale w tym wypadku pewna nie jestem ;)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 13 czerwca 2009, in J-Music, Pandora Hearts and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Znasz katakane/hiragane/inna_nazwa_japońskich_znaczków ? ;d Czekam na jakąś konkretniejszą notkę, bo z nudów umieram a tylko tu, na 4chanie i pewnym forum mogę poczytać o anime na poziomie ;p

  2. Jeden z najlepszych „openingowych” utworów w tym sezonie ( u mnie dokładnie na 3 miejscu po Asu e no kizuna (SnV) oraz Spiral (Asura Cryin’). Samo anime odpuściłem sobie po 3 odcinkach, aczkolwiek nie z powodu, że mi się znudziło, tylko z braku czasu. Na bieżąco oglądam tylko Valkyrię i Regios.

  3. Po obejrzeniu pierwszego odcinka Pandora Hearts wrzuciłem serię na listę „do obejrzenia w najbliższej przyszłości”, najpewniej zabiorę się za nią jak tylko będą dobrej jakości fansuby wszystkich odcinków.
    Niby nie oglądam, ale opening mam parokrotnie przesłuchany :D. FictionJunction mają zdaje się coś wspólnego z zespołem Kalafina (odpowiedzialnym między innymi za piosenki w Kara no Kyoukai), głos i ogólna stylistyka są bardzo podobne.

  4. KYAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! <33333333
    Po prostu ta fotka z Ozem jest cudowna! Pobija ją tylko jego mangowy uśmiech XD Odlatuję wtedy… A w ogóle on jest słodki ^^; Bo jak można nie wiedzieć, co oznacza dawanie prezentów dziewczynie? ;]
    Alice też ma uroczą minkę *_*
    Tłumaczenie jak zwykle świetne (przynajmniej nie oszukane jak w polskich fansubach xD), piosenkę na dysku mam praktycznie odkąd pojawił się full XD Uwielbiam ją i PH też mnie niesamowicie wkręciło ^^
    A wracając do tekstu – też jest niczego sobie XD

    Pozdrowionka ;*

  5. Słowa mi się podobają, piosenka się dopiero ściąga, więc przesłucham później. Podoba mi się ten art na początku. Chyba dodam to anime do folderu „Do obejrzenia, kiedy tylko znajdę trochę czasu”. Skoro taka fajna piosenka (właśnie się ściągnęła i jest naprawdę super) jest tam jako opening i jeśli są tam takie postacie jak na tych obrazkach, to chyba warto na to rzucić okiem ;)
    Pozdrawiam ^^

  6. do mirasa:

    Bo mają coś wspólnego – piosenki obu grup tworzy Yuki Kajiura, którą wielbię za soundtrack do Erementar Gerad :)

  7. Uwielbiam ten utwór i tak jak Ty za skprzyce w głównej mierze xD Są świetne:D
    A nowy utwór LP także niczego sobie:D:D

  8. @tlevis
    Tak – znam hiragane, mniej więcej katakane i aktualnie uczę się pierwszego poziomu kanji. Z nudów, nie martw się, nie umrzesz – zawsze zostaje Ci oglądanie anime na osłodę ;) …a co to za forum, o którym mówisz? ;]

    @jordi
    Mnie jakoś opening do Asura Cryin’ nie przekonał – jest bardzo specyficzny.
    Pandora Hearts polecam, jeśli będziesz miał więcej czasu – naprawdę dobra seria ^^

    PS: Popieram twoje zdanie – Yuki Kajiura jest niesamowita! ^^ Erementar Gerad było bardzo fajnym anime, ale nie kojarzę za bardzo muzyki (pomijając OP od Savage Genius :)). Mógłbyś rzucić jakimś tytułem?

    @Miras
    Hmmm… jordi w tym przypadku Ci lepiej odpowiedział bo ja się w tych zawiłościach „kto z kim” nie za bardzo orientuję ;) Za to zespół FictionJunction kojarzę z piosenki „Aikoi” do Tsubasa Chronicles :)

    @Nati
    Hahaha a myślałam, że to tylko ja wzdycham do tej fotki – w oczach Oza na tym obrazku można się zakochać ;]
    Dziękuję za pochwałę, a co do polskich fansubów – są jakie są bo autorzy wolą się skupić na treści odcinka niż piosence ;)

    @Alexandra
    Czyli dołączyłaś do grona „zauroczonych Ozem” xD Szczerze mówiąc długo się zastanawiałam czy nie dać innego arta na początku notki (coś bardziej ogólnego do serii), ale jednak dobrze wybrałam skoro udało mi się tym przyciągnąć uwagę ^^
    PH jak najbardziej polecam – warto mu poświęcić czas :)

    @asqua
    Taaaa…. [rozmarzenie] Skrzypce, gitara i pianino – 3 najwspanialsze instrumenty świata :)

    Pozdrawiam ^^

  9. Tak, tak! Te oczy, ta mina, te barwy… Mmm…
    Linkin Park to pierwszy zespół, który tak prawdziwie zauroczył mnie śpiewaniem po angielsku. (Pewnie nie wiecie, ale do 11 roku życia – czyli do niedawna – słuchałam wyłącznie JMusic). Kawałek naprawdę świetny, ale co do Transformers’ów to ja dziękuję. Niech mój mały braciszek sobie to ogląda xD
    I cieszy mnie to, że ponownie przerzuciłaś się na MediaFire :) Po ostatnim tłumaczeniu myślałam, że wolisz MegaUpload. Co prawda wolę z niego ściągać pliki, ale wyłącznie cały album piosenek, a nie jedną i tylko filmy lub odcinki anime. Nie mogę dużo ściągać z MegaUpload’a, bo mój limit jest jakiś taki bardzo wąski. Wystarczy, że ściągnę 4 piosenki i już dalej się nic nie da. :( Czemu? U wszystkich tak jest?
    No i tu już kończę komentowanie… Uff.. jeszcze tylko pare blogów i zabieram się porządnie za anime i mangę. Bo narazie nic nie osiągnęłam od soboty xD

    • Transformers to bardzo dobry film akcji ze świetnym humorem ^^ Poszłam kiedyś z bratem do kina bo nam się nudziło i mieliśmy iść na jakiś tam inny film, ale okazało się, że już nie ma biletów na ten seans co chcieliśmy to stwierdziliśmy, że skoro już jesteśmy w kinie, to wybierzemy coś innego. Poszliśmy na Transrormers (choć z poważnymi wątpliwościami) i okazał się rewelacyjny, dlatego nie skreślam już filmów po pozornym niesmaku xD

      Co zaś się tyczy MediaFire – zawsze kiedy coś załączam to staram się używać właśnie tego serwisu (bo MegaUpload ma te nieszczęsne limity :/), ale ma on czasami odchyły i np. nie chce mi się coś zuploadować. Wyłącznie wtedy moją alternatywą jest MU ;)

      Pozdrawiam ^^

      PS: Świetnie widzieć Cię już w dobrej formie ;)

      • Tak mówisz? Hm… może spróbuję ^^ Jeśli jakiejkolwiek normalnej dziewczynie się to spodobało. . . :)

        A co się tyczy mnie – W dobrej. . . Może. W tej chwili mam tylko pustkę w głowie i nic mądrego, więc nie wiem czy w takiej dobrej.

        Ale możesz mi pomóc poprawić mój nastrój ^^

        Bardzo, ale to bardzo chcę znów „włączyć w życie” bloga, ale kompletnie nie wiem od czego zacząć :(
        Miałam zamiar pisać opowieść (nie pisać – ja już ją napisałam w zeszycie), ale nie wiem czy to dobry pomysł po takiej dużej przerwie i czy nie powinnam napisać notki informacyjnej. Jeśli nie coś nowego, ani nie info to zostaje udawać, że nie było tej długiej przerwy, pstryknąć jakąś piosenkę i pójść grać w Sims3 (uzależniam się od tej gry i uciekam przez nią od problemów xP).

        Ale czy to dobre wyjście?
        Doradź mi, Shourii ^^ :)

        Pozdrawiam

      • Ja mam konto na MU (bezpłatne-tylko logowanie). Co prawda można tylko jeden plik naraz ściągać, ale w 4 dni skompletowałem całą 18-odcinkową koreańską dramę (odcinek po 750MB), więc źle nie jest.

        W Erementar Gerad praktycznie tylko „Forever” jest utworem z wokalem. Dość łatwo można w necie znaleźć soundtrack… ja gdzieś miałem na płycie nagrane… muszę poszukać. Jak znajdę to dam znać :)

        Moim zdaniem świetne są też soundtracki do My-HIME oraz Mai-Otome

Skomentuj

