Shugo Chara! – ch.08

shugo_chara_v02_ch08_pg079

Nareszcie jest :) Już pewnie stęskniliście się za nowymi rozdziałami, ale jak już mówiłam – my też mamy życia, które nie są usłane różami i nie zawsze układają się po naszej myśli…

W każdym razie cieszmy się, a podziękowania należą się Kaori za tłumaczenie i Alex za edycję ^^ Dziewczyny jak zwykle odwaliły kawał dobrej roboty!

Shugo Chara!
Tom 02 – Rozdział 03 (08)

Download:
[Dream-Universe] Shugo Chara – ch.08 PL


Taaaak… Oddajemy wam nowy świeżutki rozdzialik ^^ Smacznego!

Co zaś się tyczy dalszej pracy – 09 jest już na ukończeniu :) Muszę dokończyć jeszcze korektę (jak najdzie mnie ochota xD) i będzie gotowy ;]

Jako, że zapewne zauważyliście dyskusję/kłótnię, która się pojawiła pod poprzednim postem to chcę zaznaczyć – tutaj, na moim blogu, jak najbardziej możecie omawiać treść rozdziału itp. itd, ale kiedy rozmowa ma przejść na temat ewentualnych błędów to proszę o pisanie w odpowiednim temacie na FORUM – dzięki temu nie będzie takiego (za przeproszeniem) bajzlu jaki powstał ostatnio!

Co do rozmyślań po za tematycznych, to szczerze mówiąc nie mam za dużo do powiedzenia. Notka o FMA czeka na lepsze czasy (czyli mam nadzieję, że jutro po lekcjach się nią zajmę ^^), w szkole mam niezły zajazd, więc dużo czasu niestety poświęcam na naukę. Trzeba się brać do roboty jeśli marzy mi się ten Uniwersytet Jagielloński xD

Dziś zaś mam zamiar wyłożyć się przez TV na moim ulubionym fotelu i oglądać… Eurowizję! Spokojnie, spokojnie – nie uderzyłam się w głowę ;P Co roku uwielbiam podziwiać tą „muzyczną imprezę” ponieważ kocham się po prostu pośmiać. Wszystko jest tak „wspaniale” przewidywalne. Cypr da 12 Grecji, Niemcy dadzą Turcji itd. Do tego ta popowa muzyczka i tańczące blondynki w sukienkach tak błyszczących, że ciężko się na nie patrzy… ech. Eurowizja = Eurokicz, ale co tam – tak jak mówię, pośmiać się można xD Swoją drogą to zastanawiam się czy będziemy ostatni czy przedostatni… ;P

Co by tu jeszcze dodać… szczerze mówiąc na chwilę obecną już nic nie przychodzi mi do głowy, więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do lektury ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 14 Maj 2009, in Manga, Shugo Chara!, Shugo Chara! (Peach-Pit) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. Yayy! Nareszcie ;) Dziękuję Alex i Kaori ;**
    Nie mogę dać długiego komentarza. Klawiatura się popsuła i każdą literkę muszę kopiować ;(
    Rozdział fajny.
    Moje oczy kłamią! Mowią mi, że tam pisze, iż niedlugo dziewiąty chapter! xD Cieszę się.
    Ja też oglądam Eurowizje i z tych samych powodÓw co ty. Pośmiać się można ;)
    Ok, denerwuje mnie ta klawiatura. Koniec z takim pisaniem.
    Pozdrawiam.

  2. Heh. Dziękuję za 8 chapter Shugo Chara! Jak zwykle świetne tłumaczenie. :)
    Co do rozdziału – bardzo fajny, ogółem 10/10 – tak jest prawie zawsze ;]
    Co tu jeszcze powiedzieć .. może tylko tyle, że nie mogę się już doczekać 9 chapter’a!
    Życzę powodzenia oraz pozdrawiam: Utau ^^ .

  3. Dziękuje! :3
    I jak się podobała eurowizja? Chyba, że już pisałaś w notce o fma, za która zaraz się wezme~
    dzieki jeszcze raz!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: