Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 82

scd82-title

Hmmm… opóźnienia wniknęły z przyczyn pogodowych :/ Wczoraj około 15 zrobiła się u mnie taka zadymka na polu, że hej! Burza, grad i ogólnie koniec świata! Później się okazało, że mój net nie działa itp. itd. – tak więc dopiero teraz jestem w stanie się połączyć ze światem :)

Chociaż w sumie nie jest to takie złe – miałam okazję obejrzeć jakieś zaległe filmy czy seriale etc. :) Looknęłam też oczywiście SC, czyli filler, który zaserwował nam Satelight. Czy było aż tak źle? Raczej nie. Dochodzę do wniosku, że moje uwielbienie dla Kukaia potrafi polepszyć ocenę nawet najgorszym epizodom xD

Bierzmy się więc do dzieła :)

Streszczenie:

Nishino to dziewczyna z klasy równoległej do Amu. Okazuje się, że chce ona zostać miotaczem (w baseballu jakby co ;P). Nasza bohaterka zostaje zaciągnięta przez nią na trening, ale nie idzie jej za dobrze. Dowiadując się o marzeniu Nishino, proponuje jej pomoc poprzez „specjalny trening”. Trenerem zostaje oczywiście Kukai ^^ Po pewnym czasie widać, że dziewczyna poczyniła ogromne postępy, ale i tak nie zostaje wybrana na miotacza drużyny. Lulu wykorzystuje jej załamanie i tak powstaje kolejne ?-Jajko. Amu i Kukai jako Amulet Heart i Sky Jack robią z nim porządek. Podczas następnego meczu Nishino odwala świetną robotę dzięki czemu jej team zwycięża!

Preview:

scd82-prev

Fillery ciąg dalszy – tytuł to „Przypadkowe spotkanie na Światowym Festynie Muzycznym?”. Tym razem Strażnicy wybierają się na Światowy Festyn Muzyczny. W innym wypadku pewnie bym się cieszyła bo sugerowałoby to pojawienie się Ikuto, ale patrząc na obecny stan rzeczy, sytuację uratować może jedynie Nagihiko, który najwidoczniej zaprezentuje swoje umiejętności taneczne :)

Przemyślenia:

Baseball… zastanawiam się co ludzie widzą w tym sporcie. Ja patrząc na niego nie czuję kompletnie nic. Kiedy oglądam Ligę Światową (siatkówka) to emocje się ze mnie wylewają, przyglądając się meczom mojego kochanego Juventusu Turyn aż mną szarpie, nawet Reprezentacja Polski w nogę czasami potrafi wywołać u mnie dreszczyk ekscytacji ;] Jednak ten sport do mnie nie przemawia (tak samo jak rugby i football amerykański).

Sama postać fillerowa była fajna… do połowy odcinka. Lubię osoby walczące o swoje marzenia, ale takie nagłe załamanie (i to praktycznie bez powodu bo przecież naprawdę się poprawiła, a w takim wypadku postawienie jej na pozycji miotacza jest tylko kwestią czasu) trochę pogorszyło moją opinię.

Amu za to w tym odcinku była ultra moe! Zawsze mówiłam, że wolę jej „cool&spisy” stronę charakteru, ale dzisiaj mogę scenarzystom wszystko wybaczyć xD Czerpanie radości z drobnych przyjemności (jak wcinanie tej kulki ryżowej), uśmiech kiedy jej się coś udaje… jeeeeej! Aż chciałoby się ją uściskać ^^

Kukai powrócił w dobrym stylu :) Souma-sempai rox! xD Jako starszy, doświadczony przyjaciel jest naprawdę niezastąpiony. Bardzo lubię oglądać jego relacje z Amu. Mimo że nie zdarza się to za często w anime, to jednak damsko-męska przyjaźń czasami się pojawia. Tutaj mamy tego śliczny przykład ^^ Kukai to jedna z nielicznych osób, które potrafią przemówić Amu do rozsądku. Naprawdę gdyby nie Ikuto, to z całych sił kibicowałabym KukaixAmu ;) Ale jako, że nasz kociouchy jednak istnieje (i chwała mu za to!), Kutau to jedyny słuszny wybór – myślę, że były Walet potrafiłby sobie poradzić z naszą tsundere piosenkarką ^^ [oczywiście, gdyby istniała taka opcja to zostawiłabym go sobie dla siebie, ale cóż…]

Zastanawiam się też jak długo Satelight ma zamiar ciągnąć te fillery. Ja wiem, że były dopiero dwa (ep81 był całkiem uroczy, więc można mu wybaczyć ;)), ale co za dużo to niezdrowo. Może odcinek z Nagihiko ma nakierować historię na pojawienie się Rythma i Temari? Byłoby nieźle :)

W każdym razie zapraszam jeszcze na screeny, a ja zmykam gotować obiad (tak to jest – chorego się zapędza do roboty, zamiast pozwolić mu odpocząć xD)

Screeny:

scd82-01scd82-02scd82-03scd82-04scd82-05scd82-06scd82-07scd82-08scd82-09scd82-10scd82-11scd82-12scd82-13scd82-14scd82-15scd82-16scd82-17scd82-18scd82-19scd82-20scd82-21scd82-22scd82-23

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 11 Maj 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. Ta, zgadzam się co do tego, że odcinek nie był zły. Filler bo filler, ale z Kukaiem, za co wieeelki plus. Żałuję, że nie mam takiego chłopaka obok siebie. Byłoby super. No, ale jak ja nie mogę go mieć, to niech przynajmniej Utau się nim nacieszy (odezwała się największa fanka tej pary ^^). I szczerze mówiąc, ja też zupełnie nie rozumiem, co niektórzy widzą w tym dziwnym sporcie. Przecież to nie jest ani emocjonujące, ani nawet zabawne. Nie mówiąc już o tym, że nawet po obejrzeniu n-tej ilości filmów, w których się ta gra pojawiała, wciąż nie znam zasad. Wolałabym, żeby odcinek był o piłce nożnej albo innym, ale ciekawym sporcie.
    Pozdrawiam.
    Alexandra

  2. Hej pomocy, wiecie gdzie można obejrzeć odcinki, bo już nie mogę wytrzymać tylko czytając:)

  3. Yayy..! Wróciłam ze szpitala./. Okropność ! Straszne, straszna. Na świetlicy nawet komputera nie było, a gdy się budziłam po operacji to się cała kiwałam.
    No to komentuję.
    Filler był niezły. Słaba w sportach Amu podniosła mnie na duchu. Na szczęście nie tylko ja jestem fatalna w sportach ^^.
    Nishino mnie zadziwiła. Nie często można spotkać dziewczynę, która bije się z chłopakiem, a do tego chce grać w baseball’u.
    W pełni się z tobą zgadzam. Czym niby ma być baseball? Mi się to kojarzy tylko z biciem pałką besaball’ową xD.
    KukaixAmu? NiEE! Nawet gdyby nie istniał Ikuto, nie zgodziłabym się na to. Nie pasują, w mojej głowie są tylko przyjaciółmi i nie potrafię sobie wyobrazić jakiegoś większego uczucia. Za to Kukai i Utau mogliby być. Chociaż bardziej wyobrażam sobie ich rywalizujących…
    Och.. marzenia. Nie zdaje mi się, żeby Rythm, czy Temari mieliby się pojawić w tym odcinku :/. Ale marzyć zawsze można, prawda :D ?
    Piękne screen’y. Widząc tą bluzę Amu, przypomniały mi się te piękne chwile, kiedy Amu kupywała jedzenie Ikuto. I gdy siedzieli na podłodze i się w siebie wpatrywali (przez ułamek sekundy)… Mhmm..
    Dobra, dosyć marzeń.
    Muszę nadrabiać zaległości.
    ^^

Skomentuj

