Music: May’n – Kimi Shinitamou Koto Nakare (Shangri-La)

shangri-la-anime

Tak mocno jak to anime mi się nie podoba, tak mocno uwielbiam jego opening xD

Może to dziwne, ale naprawdę seria ta kompletnie do mnie nie przemówiła. Za to kiedy sezon wiosenny dopiero startował i wszyscy z wypiekami na twarzy buszowali po youtubie w poszukiwaniu pierwszych udostępnionych openingów, ja z namiętnością słuchałam tej oto piosenki :)

To jest typ, który i muzycznie i wokalnie od razu wbija się w mój gust ^^ Taki przyjemny, dający kopa utwór ;) …dlatego też zabrałam się dziś za translację ;) Wczoraj sobie powtarzałam, że mam tego dość na jakiś czas, ale wiadomym jest, że „kobieta zmienną jest” ;P Zapraszam na tekst, tłumaczenie i download!

PS: Notka o SC będzie pewnie jutro, o FMA w poniedziałek, a PH gdzieś upchnę (ep4 i 5). Tym sposobem wyjdę na zero z zaległościami! Eureka! xD

MAY’N – KIMI SHINITAMOU KOTO NAKARE

Donna basho de donna koe de doushitai tte
Ai wa naiterun darou

Sou ja nai
Sekai wa tokku ni owatterun da
Hajimari nante miataranai

Wakaru yo
Kimi ga misenai itami mo zenbu
Kono karada de kanjitai kara

Jibun ni nani ga dekiru ka dou ka nante
Hashiridashite hajimete kizuku deshou

Kimi shi ni tamou koto nakare
Yami no hate me o korashita yo
Doko de donna koe de doushitai tte
Ai wa naiterun darou

Utsukushii mori to kiyoraka na mizu o wasure
Kono machi wa odorihajimeta

Dare hitori kizutsukenaide ikite yuku no wa
Muzukashii koto na no desu ka

Tadashii koto mo nikushimi ya ikari mo
Ko egaku you ni subete meguru kedo

Kimi shi ni tamou koto nakare
Kimi no tame taorete mo haiagaru
Ano hi terashita yuuhi ga
Kawashita kanjou ga kono mune ni aru kara

Ikite miro ai o tsunage
Todoiteru Kono tamashii ga
Doko de donna koe de doushitai tte
Ai wa naiteru

Kimi shi ni tamou koto nakare
Kimi no tame taorete mo haiagaru
Ano hi terashita yuuhi ga
Kawashita kanjou ga kono mune ni aru kara


MAY’N – NIE MOŻESZ ZGINĄĆ

W jakim miejscu? Jakim głosem? Co chcesz robić?
Miłość jest płaczem, prawda?

To nie tak
Świat szybko dobiega końca
Początku nie można odnaleźć

Wiem o tym
O wszystkim, nawet bólu, którego nie pokazujesz
Chcę to poczuć na własnej skórze

Zdam sobie wtedy sprawę z tego co mogę zrobić, a co nie
Pierwszy raz od czasu, kiedy zaczęłam biec, prawda?

Nie możesz zginąć
Wytężam mój wzrok na granicy ciemności
Gdzie? Jakim głosem? Co chcesz robić?
Miłość jest płaczem, prawda?

Zapominając o pięknych lasach i czystej wodzie
Miasto zaczęło tańczyć

To trudna rzecz
Żyć nikogo nie krzywdząc?

Słuszna sprawa, nienawiść i złość
To jak rysowanie łuku, w którym to wszystko obejmę

Nie możesz zginąć
Dla Ciebie, nawet jeśli upadnę, wciąż będę się czołgać, aby kiedyś się podnieść
Ponieważ zachodzące słońce, które świeciło nad nami tamtego dnia
I uczucia, którymi się obdarzaliśmy, ciągle są w moim sercu

Żyjąc zwiąż się z miłością
Czy moja dusza Cię dosięga…?
Gdzie? Jakim głosem? Co chcesz robić?
Miłość jest płaczem

Nie możesz zginąć
Dla Ciebie, nawet jeśli upadnę, wciąż będę się czołgać, aby kiedyś się podnieść
Ponieważ zachodzące słońce, które świeciło nad nami tamtego dnia
I uczucia, którymi się obdarzaliśmy, ciągle są w moim sercu


Download:
Shangri-La – May’n – Kimi Shinitamou Koto Nakare

shangrila-end

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 9 maja 2009, in J-Music and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. Obrazki jak zwykle świetne ^^
    Tłumaczenie super ! Ostatnio dużo tych piosenek jest. :) Ale się cieszę. Zawsze znajdę coś nowego do słuchania, a wiem, że na twoim guście się nie zawiodę.
    Znów jestem pierwsza w komentowaniu :D
    Yayy..! Jutro nota o SC! Zupełnie zapomniałam, że dziś już 9.05 .

    • Piosenka boska (zresztą po May’n można się było spodziewać takiego hitu :D) Szkoda tylko, że wykorzystano tak dobry utwór, w bardzo jak na razie dziwnym anime…

      • od shangri-la odrzuciła mnie para transwestytów i różowo włosa dziewczyna rozwalająca czołgi bumerangiem. Ale opening fajny :)

  2. @riicki
    To fakt, że jakoś do tej pory nasz gust muzyczny się pokrywa ^^

    @jordi
    W moim wypadku jest to pierwsza piosenka May’n, którą słyszałam, więc ciężko mi powiedzieć, że „można się było tego spodziewać” ;) Też żałuję, że wykorzystano ją w tak słabej produkcji…

    @Tlevis
    Różowo-włosa dziewczyna rozwalająca czołgi bumerangiem nie jest jeszcze tak odrzucająca, ale właśnie para transwestytów mnie kompletnie dobiła xD Ogólnie rzecz biorąc całe to anime jest mocno ześwirowane!

    Pozdrawiam :)

    • To nie widziałaś Macross Frontier? May’n oprócz zagrania jednej z głównych ról śpiewa wiele cudnych piosenek do tego anime (mnie seria nie wciągnęła, ale soundtrack mam od roku na foniku :D )

Skomentuj

