Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 81

scd81-title

Zaczynamy fillery :/ Pomijając to jak przyjemny był ten odcinek, to i tak czeka na nas seria fillerów – czy bardziej czy mniej udanych osądzimy za tydzień.

Jednak tym razem przed nami epizod poświęcony Charom, czyli można Satelightowi wybaczyć ;P Za dużo nie mam dziś do powiedzenia, ale i tak przejdźmy do sedna ^^

PS: Jutro będzie notka o Pandora Hearts :) Wreszcie udało mi się podgonić z tą serią (przynajmniej na tyle ile się dało – nie chcę oglądać subów od AoShen bo wkurza mnie, że ucinają op!)

Streszczenie:

Chary postanawiają poszukać Ikuto na własną rękę. Wybierają się do parku rozrywki, ale śledztwo kończy się na tym, że zaczynają się bawić :) Tymczasem Kiseki i Yoru zabierają się za infiltrację Easter. Udaje im się nawet wykraść kamerton, który kontroluje Ikuto, ale Yoru musi go poświęcić, aby uratować Kiseki’ego. Zmęczeni wracają do Royal Garden, a w międzyczasie Strażnicy idą za radą Nikaidou i na razie akceptują to, że nie mogą nic zdziałać w sprawie kociouchego.

Preview:

scd81-prev01scd81-prev02

Filler o baseballu – sporcie w Polsce praktycznie nie uprawianym (za to w Japonii jest wręcz odwrotnie). Moja jedyna nadzieja na ten odcinek tkwi w screenie pierwszym – będziemy mieć Kukaia! I to po Chara Nari! ^^

Przemyślenia:

Odnośnie dzisiejszego epizodu naprawdę trudno coś powiedzieć po za okrzykiem „kawaiiiii~!” ;P

Yoru był słodki w tym swoim poczuciu winy i trosce o Ikuto. Kiseki był słodki bo pokazał się ze swojej nienapuszonej strony. Chary były słodkie kiedy martwiły się o Yoru. Amu była słodka wstawiając się za Ikuto, itd.

…cały ten odcinek był tak okropnie przesycony słodkością! xD

Podobało mi się kiedy Nikaidou pokazał swoją „złą stronę” – jego podwójna osobowość rządzi! Powinien częściej zdejmować okulary ;P Tak samo fragment, gdzie Miki narysowała Ikuto był niezły – ile to już razu powtarzałam, że chciałabym mieć jej talent… <wzdycha>

PS: Suu na screenie 02 to ujęcie „killer” ;)

Chciałabym jeszcze wspomnieć kilka słów o mandze SC i rozdziale 40, który ukazał się na dniach (ech, kiedy my dojdziemy do chapteru 40…).

Trochę się na nim zawiodłam – taka jest prawda :( Sprawa z GOZENem została wyjaśniona bardzo dziwnie. Choć takie rozwiązanie było uwzględnione w moich przypuszczeniach, to zdecydowanie wyższe miejsce w liście „kandydat na Gozena” mieli Tsukasa (gość od planetarium) czy choćby Aruto (tata Ikuto).

Po za tym zawiodłam się na Embryo – przez 39 rozdziałów wszyscy biegali za nim, a teraz zostało najzwyczajniej w świecie zignorowane! No kurde! Jak go nie chcecie to możecie mi je oddać – na pewno znajdzie się jakieś życzenie, które chciałabym spełnić ;P

Jak już pisałam wcześniej w komentarzach – 5 rozdziałów i pewnie będziemy mieć koniec SC. W sumie cieszyłabym się z czegoś ala „epilog po latach” :) W wielu mangach widziałam takie rozwiązanie i w sumie jest to dobre wyjście. Wszystko jest ładnie wyjaśnione, a my możemy obserwować prawdziwy happy end ^^ Full Moon wo Sagashite i Fruits Basket przodują w tej kategorii zakończenia, ale kto wie – może i dopiszę Shugo Charę do listy jeśli mi pokażą Amu i Ikuto razem? xD

To tyle na dziś ode mnie – zmykam do czytania Furuby (już 70 chapter xD Zdecydowanie za szybko idzie mi czytanie tej serii!), a jutro PH :)

Screeny:

scd81-01scd81-02scd81-03scd81-04scd81-05scd81-06scd81-07scd81-08scd81-09scd81-10scd81-11scd81-12scd81-13scd81-14scd81-15scd81-16scd81-17scd81-18scd81-19scd81-20scd81-21scd81-22

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 4 Maj 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. No tak.. Fillery :( Nie chce „oceniać rzeczy po wyglądzie”, ale zdaje mi się, że te odcinki będą fatalne ;/
    Próbowałam napisać coś o tym epizodzie i chapter’ze mangi na blogu, ale nie wyszło więc nawet nie dodawałam :P
    W tym odcinku dziewczyny poniżyły naszą płeć xD Czemu nie mogły sie powstrzymać od zabawy ? No cóż, dzieci.
    Będzie Kukai? Będzie zabawa! ;]
    Heh.. wszystko słodkie w tym odcinku ^^ Trzeba się z tym zgodzić. Screen’y masz świetne :] Ciągle je oglądam i nie mogę przestać xD
    Moja koleżanka ma podobny talent do talentu Miki. Rysuje tak kawaii !!! Ale nie chce się ze mną podzielić swoją mangą :{ Pokazuje mi tylko czasami jakieś skany, ale tylko jakieś mniejsze ujęcia ;( ale z tego co widziałam jest wspaniała :) Może mówi, że nie radzi sobie z kolorowaniem, ale jej szkice są tysiąc razy lepsze od moich orginałów !
    Ja też zawiodłam się na 40 chapter’ze. No, ale czego można się było spodziewać w mojej reakcji? Przesadzili.. Taka byłam podekscytowana, a tu co :( Totalna klapa :/ No, ale zobaczymy co będzie za miesiąc :)
    A podzielisz się ze mną życzeniem z Embryo :D ? xD
    Hmm.. jeśli nie dokończą tego happy end’em Amuto to moja koleżanka się pewnie za to za bierze ;D Kto wie.. może nawet wyśle to do Japonii. Hmm. w sumie nie byłoby to złe rozwiązanie zrobili by coś a la „super tomik SC!” z rysunkami mojej koleżanki xD
    Niepotrzebnie chciałam mieć lekcje TECHNIKi. :( Mogłam ich nie mieć, ale chciałam mieć dodatkowe zajęcia : | Czemu człowiek potrafi popełniać takie błędy ? :( No dobra.. idę robić to zadanie z techniki =[
    Czekam na PH ! :]

  2. Alexandra

    Co do odcinka, to zgadzam się z tobą w 100%: był taki „kawai!” I właściwie trudno powiedzieć o nim coś więcej poza to, co już ujęłaś w notce.
    Za to manga… Kompletna porażka. Dla mnie samo to, że poszli tam tylko w trójkę zamiast całą grupą, było błędem. No, ale przynajmniej w tym momencie liczyłam na jakieś ciekawe dialogi między tą trójką, najchętniej takie trochę mniej poważne, żeby trochę „rozluźnić” sytuację. A i tak nic nie dostałam. Za to Gozen i Embrion… wszystko naraz, bez sensu. Pomijając już nawet fakt, że wstawienie do tej roli jakiegoś dzieciaka było dużym błędem, choć podejrzewam, że akurat to było zamierzone już od jakiegoś czasu. A tak swoją drogą, to odniosłam wrażenie, że koniec zbliża się wielkimi krokami. Autorkom chyba już trochę się ta historia znudziła, bo wszystko wciskają naraz zamiast powoli tak, jak do tej pory. Nie zdziwiłabym się, gdyby czekało nas nie pięć, a dwa chaptery. No, i też mam nadzieję na jakiś epilog „po latach”. Co do zakończenia Amuto to jestem go właściwie w 100% pewna, ale strasznie jestem ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Utau, Strażników i całej reszty. Bo tutaj można się spodziewać wszystkiego.
    Pozdrawiam.
    Alex

  3. To, co zrobili z mangą to mi się nie podoba, no ale zobaczymy, co będzie dalej:)
    Co zaś się tyczy odcinka, to słodki, ale przy tym fajny:) No i znowu fillery, ale jak będzie Kukai to będzie fajnie:P Może jeszcze jego braci pokażą? Aaa! byłoby świetnie xD
    :*

  4. odcinek masz racje, po prostu kawaii :P

    Co do mangi…porażka całkowita, co oni myślą, że fani tej mangi mają po 10 lat?! No chyba jednak mają…

    To było po prostu dziwne. A sam fakt posiadania Embryo bo świeci się i można je powiesić na szyi jako wisiorek mnie rozczarowało. Też liczyłam na Aruto :/ Jestem zła na panie od mangi że taki XXX (wstaw co chcesz :P) chapter

    Hihi, za to twórcy anime teraz mają „mały” problem :D Bo ten dzieciak (jakokolwiek się nazywał, nie pamiętam :P) nie występuje w anime…ciekawe jak to rozwiążą…

    Te fillery będą złe i nudne. Jak przez najbliższy miesiąc ma być „X TAMAGO? IIEEE!! OPEN HARTO!!!!!” to ja dziękuje bardzo… No cóż, Kukai ratuje sytuacje ale ile może? dwa, trzy odcinki? :/

  5. no właśnie ja też to ja też go nie widziałam i tak jak mówiła monilip będą mieć problem, ciekawa jestem jak oni to wymyślą :D

Skomentuj

