Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 78

scd78-title

Zastanawiam się kiedy ostatnio zdarzyło mi się mieć tak mało screenów i tak niewiele do powiedzenia. Naprawdę ten odcinek prawie mnie zanudził! Jak można zrobić tak beznadziejny filler? 25 minut dylematów moralnych bohatera nie jest czymś przeze mnie uwielbianym :/

Załatwmy więc szybko ten epizod, abym mogła wrócić do czytana Furuby (Kaori to wszystko Twoja wina! xD)

…albo nie – skoro nie mam za dużo do powiedzenia o SC (a ten wstęp jest wyjątkowo krótki ;P) to chcę sobie ponarzekać na coś innego. PATRZCIE i powiedzcie mi czy też to widzicie?! Jestem załamana – co oni chcą zrobić z moim FMP!? Zac Efron jako Sousuke!? Czy ich coś nie porąbało (nie chcę użyć mocniejszego słowa choć samo ciśnie się na język :/) Full Metal Panic to nie jakiś High School Musical do jasnej ciasnej!!! Postuluję: Drodzy Amerykanie – kręcenie filmów na podstawie anime zostawcie proszę Japończykom [błagam]

Streszczenie:

Amu zadręcza się, jak mogła tak skrzywdzić Tadase. Shugo chary, Guardians, a nawet Lulu, starają się ją pocieszyć, ale nie przynosi to rezultatów. Dziewczyna czuje ulgę kiedy Król nie zjawia się w szkole, ponieważ nie potrafi mu spojrzeć w twarz. Tymczasem Lulu zmienia jajka serca pewnych bliźniaczek, które Amu wcześniej poznała, w ?-Jajka. Nasza bohaterka rozprawia się z problemem i dzięki wsparciu przyjaciół decyduje się następnego dnia wyjaśnić wszystko z Tadase. Chłopak po rozmowie z Kisekim także chce się spotkać z Amu.

Preview:

scd78-prev01scd78-prev02ascd78-prev03

Dziś aż 3 screeny z zapowiedź, bo mamy aż tyle znajomych momentów :) W następnym odcinku zobaczymy braciszków Kukaia (i jego rozmowę z Tadase). Będzie także scena gdzie Yoru prosi Amu, aby ta pomogła Ikuto, a dziewczyna sfrustrowana odmawia (spokojnie – szybko jej przejdzie xD). Na koniec mamy słynną bitwę w Parku Rozrywki :(

Tytuł epizodu „Ikuto i Amu, przygnębiająca walka” – mówi sam za siebie, prawda?

Przemyślenia:

Krótko i zwięźle – nudy! Straszny odcinek, przez co wiele ludzi go zwyczajnie omija. Może i jestem ignorantką, ale jak można było stworzyć takie „coś” kiedy jesteśmy w środku Ikuto arc?!?! Chłopaka zamknął Easter, chcą go wykorzystać nie wiadomo w jakich celach, a scenarzyści co? „Dajmy się Amu trochę po zamartwiać!” – ukatrupić :/

Postacie fillerowe może nie były tak wkurzające… no może poza powodem ich kłótni. Dziewczyny kłócące się o chłopaka – nie przesadzajmy znowu! Może faktycznie istnieją tacy ludzie, ale w moim przypadku zawsze przyjaciele są na pierwszym miejscu :) Nie byłabym wstanie skrzywdzić bliskich mi osób, a one jako bliźniaczki powinny tego typu „wspólnotę” jeszcze bardziej odczuwać…

Jedyny fragment tego odcinka, który dość mi się podobał dotyczył [o ironio!] Lulu! Dziewczyna zyskała +10 do charakteru „neutralny dobry” xD <= jestem fanką RPG i czasami z kumpelą lubimy dla zabawy w ten sposób opisywać rzeczywistość. Kiedy potknęłam się kiedyś na schodach, usłyszałam hasło: „Ty wiesz, że te schody dają +10 do obrażeń?” Prawie popłakałam się ze śmiechu xD

Wracając jednak do Lulu – w pewnym sensie przyznała się, że lubi Amu :) Nawet specjalnie chciała, aby nasza heroina przybyła rozwiązać sprawę ?-Eggów ;] Zdecydowanie bardziej ją polubiłam od tego odcinka ^^ (uwielbiam screen 17)

W każdym razie czekajmy do soboty – na pewno będziemy mieć coś tysiąckroć lepszego, niż to co widzieliśmy tym razem – cya :)

Screeny:

scd78-01scd78-02scd78-03scd78-04scd78-05scd78-06scd78-07scd78-08scd78-09

scd78-10scd78-11scd78-12scd78-13scd78-14scd78-15scd78-16ascd78-17scd78-18scd78-19scd78-20scd78-21scd78-22scd78-23scd78-24scd78-25scd78-26

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 15 kwietnia 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Odcinka tego nie oglądałam i oglądać nie zamierzam, zwłaszcza po przeczytaniu twojej opinii na jego temat. Zajrzałam tylko na „preview”, bo to chyba jedyny ciekawy w tym epizodzie moment. Ja chce zobaczyć już braci Kukaia. I przynajmniej początek tej sławnej walki. Na szczęście to już za… … za trzy dni ^^ Nie mogę się doczekać… Pozdrawiam
    Alex

  2. Czyli już wiem za, który odcinek się nie zabierać, choć może go sobie tylko „przewinę”:) Na szczęście widziałam już linki do odcinka 76 i 77, to niedługo będę na bieżąco z SC (nie licząc tego 78) ^^

    „Załatwmy więc szybko ten epizod, abym mogła wrócić do czytana Furuby (Kaori to wszystko Twoja wina! xD)”<—- oj, przepraszam bardzo, ale przy okazji mnie też wzięło na czytanie xD Czekam tylko do soboty, bo wtedy będę miała czas (głupia szkoła:/) i zabieram się ostro za czytanie, oby tylko szybko poszło przebrnięcie przez ‚to co już wiem’ xD

  3. Oj nie bądź taka zła…Warto było obejrzeć odcinek dla sceny z Ikuto! :P 10 sekund bo 10 sekund ale….Jaki on był smutny…

    No i Lulu miałą fajną scenę….. filer jak filer, pocieszmy się, że następny odcinek będzie suuuper!! :P No i Miki w zwiastunie była świetna :P „[Bracia Kukai’a] są totalnie gorący!!” :D

  4. Elektrawoldemord18

    p.s nIE PRZESADZAJCIE oglądnęłam ten 78 odc. i mówię wam że nie jest taki zły jak jest tu opisany – poza tym ludzie to sie też robi nudne gdy główny bohater-Amu- od 30 odcinków jest wesoła jak skowronek bo taka jest prawda że żadnej takiej załamki jeszcze nie miała;) poza tymsłyszałam ploty o 5 strażniku amu – podobno mają razem tworzyć amulet cross;)

    • Moja opinia jest taka, że jest zły – kropka. Szanuje Twoje zdanie ale swojego nie zmienię :)

      Amu może być smutna, jasne, ale w mandze (zawszę twierdzę, że wersja papierowa jest lepsza) moment załamania był odrobinkę później co moim zdaniem lepiej wpasowało się w klimat, ot tyle ^^

      Plotki o Amulet Cross też słyszałam, ale okazało się, że niepotrzebnie wywołano zamieszanie. Ta przemiana była narysowana przez autorki jako fanart, który wylądował na zestawie kart wydanym w Japonii. Szanse małe, że pojawi się to także w anime/mandze. To samo mówiło się o Amulet Cat (Amu+Yoru), więc bym się zbytnio nie podpalała ;)

      Pozdrawiam ^^

      • Elektrawoldemord18

        A z tym to sie nie zgodze – poza tym ogladałam juz i mnge i odc 79 więc mówie że jest super;)poza tym fani to my i bym się nie zdziwiła jakby dołożyli nową charę- ludzie najczęsciej mówią o żeńskim odpowiedniku yoru;) czs pokaże póki co Amu i Ikuto rządzą – choć nie mam nic do fanów Tadase Amu
        Pozdro dla wszystkich;3

  5. Wreszcie DzieńObiecany !!! xPP Dojechałam do tej nędznej kawiarni, która posiada internet :P Moja kol. u której teraz mieszkam nie ma neta ( W takim przypadku musze korzystac z tego słabego net’a )
    Zgadzam się z tobą w pełni.. Nudaaa.. ^^ Zepsuli moją wspaniałą dziesiątke odcinków 70-siątych.. :(
    No niestety.. Zac E. według mnie nawet tak dobrze grać nie umie, a w ogóle to mi się nie podoba ten pomysł z filmami.. Mi wystarcza zwykłe rysowane wspaniałą kreską anime :P Czy chcą zepsuć mi życie >?
    Odcinek przypomniał mi odcinki 50-siąte gdy Amu ciąle walczyła i wg. mnie nic ciekawego się nie działo :P xPP
    Cieszę się na myśl, że w next. coś się stanie..
    „Bo jak Amu można nie lubieć??” To hasełko usłyszałam co najmniej 10 razy.. Ciągle ktoś mi to mówi. Z Lulu jest podobnie jak z Utau. Niby jej nienawidzi, nie lubi, ciągle jej przeszkadza w oczyszczaniu jajek, a jednak.. :) Chociaż Utau naprawdę miała za co nienawidzić Amu. Może Lulu też zna jakiś lepszy powód niż głupie czyszczenie jajek ?? :P
    Screeny masz świetne, ale jednak masz rację.. Mało ich, ale się cieszę, że nie dodałaś więcej, bo byś tylko zaśmieciła. Smutno mi gdy patrze na Ikuto w tym pokoju.. Brrr.. Też słyszałam o Amulet Cross, ale nigdy w to nie uwierzyłam. Nie miałam dowodów, a wogóle już się wyćwiczyłam, aby nie wierzyć w takie bajeczki. ^.-
    Mam jeszcze pytanie.. :: Wiecie coś może o mandze SC! ?

Skomentuj

